Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz Zoli bácsi #36998 üzenetére

    Na, előszedtem a dobozokat, nevishez megtaláltam a papírját, robbantott ábrával. Az átlátszó alátétnek is meglett a helye, a Lineaffe orsó zsinórvezetőjéből hiányzott, ebben is a robbantott ábra segített. Nevis zsinórvezetőjét jól raktam össze, csak valamikor fordítva rakhattam össze a műanyag alátétet, deformálódott, ezért szorul. Mentem egy kört a csavarboltba, műanyag alátétjük nincs, csak fém, de mondta is a boltos, hogy a kenés miatt van itt műanyag.
    Hogy valami hasznosat is mondjak, az esős idős karbantartás egyik tapasztalata: Ilyen gombnyomásra behajló hajtókaros orsót ne vegyetek..legalábbis olcsót ne. A Nevis Frreway-ek közül egyik két teljes szezont ment, komolyan mondom a behajtásnál van akkora lötyögése a hajtókarnak, hogy hamarosan szerintem használhatatlan lesz, úgy kotyog tekerésnél. A másik szerzett tapasztalatom: Ezeket a krómozott műanyagokat jobb kerüln az orsóházon, jobb ha sallangmentes az orsó (Pl a Nevis Pantera), jobban ellenáll az időnek, a SIlstar orsók krómozása erősen kopásnak indult, alatta a fekete műanyag...kiábrándító, mindezek ellenére a Tierra, és Tierra Feederek belseje teljesen rendben van, Érdekes hogy a négycsapágyas Neviseknél a hajtókar jobb oldalánál műanyagpersely van, a háromcsapágyas Silstarok ide is csapágyat kaptak, viszont a zsinórvezető görgőben nincs.
    A pár szezont futott orsókban 100-150 peca lehetett, kissé fekete volt bennük a zsír, de szerintem szétszedés nélkül is lefutottak volna még pár szezont, de most a gyakorlás miatt szedegettem szét őket. :)

Új hozzászólás Aktív témák