Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Diocles

    aktív tag

    válasz totyak #9815 üzenetére

    Ha az Amazontól veszed a készüléket akkor a garanciáztatás tiszta sor. Az Amazonnak, lévén internetes bolt, a számítógépes rendszere révén tudomása van arról, hogy te mikor és mit vettél tőlük. Ez nem a készülék "regisztrációjához" kapcsolódik, az egy ettől független dolog, nem kell belekeverni. Ha gond van beszélsz velük, elmondod mi a probléma és ők küldenek is egy új készüléket, aminek tudtommal levonják az árát. A hibás készülék szállítási költségét ők állják, ehhez küldenek neked egy kinyomtatandó vonalkódot, aminek felhasználásával a futár ingyen elviszi tőled a csomagot. Ha az Amazon megkapta a hibás készüléket, akkor visszautalják neked a pénzt.

    Ha a Tescóban veszed, akkor a magyar jogszabályok szerint a Tesconak kell biztosítania az 1 éves garanciát, tehát náluk kell intézni ha gond van.

    A legproblémásabb az, ha valaki mástól veszed. Ekkor az tudja a legkönnyebben intézni a garanciát, aki rendelte az Amazontól.

Új hozzászólás Aktív témák