Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Quqesz #17819 üzenetére
Hát neked inkább a 130kilós súly lesz a probléma.
10km-re bármelyik jó lenne, de ekkora súlyhoz lehet kevés lesz egy ilyen pálcikaroller.
F30, F40, D38, esetleg D28.
G30LE.
Vagy kisebb kerékkel Pro 2, esetleg Mi 3.Xiaomi hatótáv teszt:
https://youtu.be/bj2-vXY8oFIRolleres boltokban általában ki lehet próbálni őket, mégis mennyire gyorsulnak, hogy fér el a trepnin a lábad, stb.
Ezt pl most vettem, ennyiért ajándék volt, ilyen kevés km-el; és elfért a családban még egy roller pluszban:
hardverapro.hu/apro/segway_f40e.html
Kopott itt-ott, de abszolút vállalható.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Intelligencs #17848 üzenetére
Sztem túlreagálod ezt a "nem lopták-e még el"-t.
A mozgásérzékelővel pedig vigyázzál, ésszel használd, mert megesik, h ahová lezárod, oda más is lezárná (mellé), aztán véletlenül hozzáér a tiédhez közben, és végül felrúgnak a riasztós rollereddel együtt. :/
A munkahelyemen pont most lesz megtiltva a mozgásérzékelős lezárás.
Ez egy bekamerázott tároló, semmi szükség a fals riasztásokra. Aki paranoiás, járjon a céges buszokkal inkább. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Casseius #17854 üzenetére
Burkolat nincs rá?
Esőben mi lesz?
Tarkóig felvert sár?Mindenesetre ez a Konyk nem néz ki úgy, mint a Sharkset hátsó lengéscsillapítója (utálom ahogy kinéz). Inkább azzal foglalkoztak volna a tervezés során, h ne rezegjen amikor 32-36km/h környékét átlépem. Aztán utána 55-ig már csendben van ismét.
Utálatos béna hangja van, és egyszerűen nem tudok vele mit csinálni. Tiszta égő, ahogy megyek vele, azt berezonál.
A Rollexben is csak annyit mondtak hozzá, h vegyek bele másik fajta rugót, vagy levegős tagot, mert a rugó zörög.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz tigipuf #17862 üzenetére
Milyen magas a gyerkőc?
Hány kiló?
Mekkora hatótávra lenne szüksége?
Emelkedőkön is fogja használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogja használni, vagy rossz úton?
Mennyit költenél rá? Vagy minél kevesebbet?Ezek a márkásabb pálcikarollerek:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz bajnokpityu #17868 üzenetére
Mármint a Naveera gondolsz?
Ez mondjuk igaz.
Jobban is mennének a 48V-os rendszerüknek köszönhetően, kár értük. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ebben mondjuk van valami.
Bár a Segway pl egész sorozatot gyárt kisebbeknek.
Hardveraprón van is egy épp:
hardverapro.hu/apro/segway_zing_c8_gyermek_roller/hsz_1-50.htmlJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz tigipuf #17862 üzenetére
Bármennyire is ki nem állhatom az Essentialt, mégis azt mondanám, h kipróbálni esetleg a rollerezért ki lehet vele, csak aztán meg ne utáljátok miatta (mármint a hátrányai miatt).
De annyi erővel már egy normális rollert is vehettek (Mi 3, Mi 3 Lite, esetleg Pro 2).Az EU Stockos oldalak megbízhatóak, érdemes onnét venni, a Xiaomik, vagy a G30P is nagyságrendekkel olcsóbbak voltak korábban onnét rendelve.
Vagy vannak még ezek a kifejezetten gyermekeknek készülő rollerek.
Segway Zing sorozat:
C8......6-12...........16km/h.......10km.....120W
C10....8-14...........16km/h.......10km.....120W
C15......10+..........16km/h.......20km.....150W
C20......10+..........16km/h.......20km.....150W
Hátsó dobfékA6......6-10...........12km/h.........5km.......50W
Nincs gázkar, csak belökni lehet, bizonyos sebesség elérésekor kezd el magától menni
Lábfék hátulE8........6-12...........14km/h........10km......100W
E10......6-14...........16km/h........10km......100W
Csak kék és pink színekben
Lengéscsillapító elöl
Első elektromos motorfék
Hátsó lábfékJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz DarkByte #17872 üzenetére
Nincs túl sok féle ajánlott márka, vagy ajánlott roller, pláne a pálcikaroller kategóriában, így excel sincs.
1. Hány kiló vagy?
- Többnyire a súly dönti el, kinek mekkora roller elég, az átlagnak megfelel a pálcikarollerek 36V-os rendszere a 300W, 350W--al, ekkora feszültség mellé nem sok értelme van nagyobb motort tenni.
Amik meg többet tudnak (48V-os, 500+Wattal), már jelentösen drágábbak.2. Mekkora hatótávra lenne szükséged?
- Ez a másik fő szempont. Mindig tudni kell, h mégis hány km-t akarunk megtenni két töltés között.
Tulajdonképpen ez alapján kell rollert választani.3. Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
10%-nál nagyobb melkedőkre nem nagyon megy fel egyik 36V-os roller sem 25km/h-val. Jelentösen belassulnak, pláne nagyobb tömegű személlyel, illetve ha az akkumulátor kicsi a rollerben.4. Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogod használni, vagy rossz úton?
A pálcikarollerek többnyire nem rendelkeznek lengéscsillapítással, a Xiaomi rollerei 8.5"-oskerekűek, a Segwayé 10"-osak, a nagyobb kerék jobb lengéscsillapítóként viselkedik, pláne ha tömlő nélküli a kerék, és így nem kell túlfújni, jobban elnyeli a rezgéseket.5. Mennyit költenél rá? Vagy minél kevesebbet?
Ha van pénz lóvéra, jöhet bármi ugye...Ezek a főbb márkás pálcikarollerek, igy már eligazodsz:
Ez végülis egy táblázat, ezt szoktam bemásolni másoknak is:Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)A teljesítmény, hatótáv benne van, önsúly nincs, mivel értelem szerűen olyan nincs, h könnyű is legyen, meg nagy hatótávú. Ha könnyű kell, nem lesz nagy a hatótáv, ez sajna jelenleg így áll.
Ami a terhelhetőséget illeti, hacsak nem Kugoot veszel, nem lesz gond a vázzal, nem pont az a jellemző, h eltörne egy Xiaomi, Segway.
Ma már nem vennék 250W-os motorral rollert, a Xiaomi is kivezeti őket lassan.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Casseius #17878 üzenetére
Ez komoly?
Én azt hittem minden második ember Sharksetet vesz, előre legalábbis. Elég gyakran olvastam, h ajánlották itt-ott, hát gondoltam ez egy teljesen elterjedt lengéscsillapító.
Mikor összeraktam is inkább megcsináltam én, minthogy szervízzel csináltassam, mondom hát ha mások is meg tudták csinálni, akkor én is meg kell tudjam.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Gallmix #17879 üzenetére
Igen, én is úgy tudtam, h ezeknél lehet állítani érzékenységet, de nálunk mindkét embernek olyan van, vagy volt, ami azonnal visított, és abba se hagyta; és egy ekkora gyárban nem olyan egyszerű kideríteni, kié kezdett el visítani, addig meg hallgatta boldog boldogtalan a porta közelében.
Az egyiknél levágták (ennek én mentem neki ráadásul), a másiknál szerencsére meghallotta a tulajdonosa.
Hát a portások között volt aki vendettát akart már. (Mellettük van a tároló.)Üzemi tanáccsal úgy döntöttünk, h ha csak ilyen riasztókat képesek használni, akkor meg lesz tiltva a használata.
Azért feleslegesen nem lehet egy ekkora üzem működését megzavarni ha beriaszt. :/
Ráadásul komolyan mondom, feleslegesnek érzem, mert ugyan nem őrzött a tároló, "csak" bekamerázott, de nem is jellemző, h elvinnék más biciklijét (rollerét).Ugyanígy gondolom egyébként a viszonylag forgalmas üzlet elött lezárt, kikötött rollert sem fogják elvinni, viszont ha véletlenül valaki meglöki, és beriaszt, és fél óráig azt hallgatja mindenki aki arra jár, hát....
Pl nálunk a Tesconál a bejáratnál lezárom, mellette egy Döner, másik oldalt Gyros falatozó, én meg bent vagyok, azt mire kimegyek, a riasztómon ugrálnának, sztem jogosan.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Gallmix #17891 üzenetére
A legtöbb alig használt rollerként hirdetett roller párszáz km-t tett meg. Ennyi idő alatt nem lehet csak úgy "leamortizálni". Szóval ez a "sose lehet tudni" egy kicsikét erős.
Két hete vettem, csak azért, h kipróbáljam mégis mit tud:
Segway F40 130ezer volt.
A hirdetésben is szerepel, h kopottas egy kicsit.
Hát őszintén szólva, leszxrom, h kopott.
Ez 200-230ezer újonnan, így meg 130-ért lett egy alig használt rollerünk.
Egy "komolyabb" hibája volt, a hátsó féktárcsa tárcsájában nyolcas volt, de egy tizesért kicserélték a Rollexben.
Ha nem csináltatom meg, úgy is lehetett volna használni, egész jól működött.
Egyik kolléganőm át is veszi.A Pro 2-m is használtan vettem, kb egy évesen, ~400km-el, 155ezer volt, ebből ötezer a Ninebot számzáras zár volt hozzá.
Semmi baja. Én meg jól jártam, mert 200+ ezerért nem vettem volna.
Amúgy is csak addig kellett, amíg a G30-ast szervizbe adtam, h átalakitsák.Látom új vagy még itt a Prohardveren.
A Hardverapró úgy működik, h van egy értékelési rendszer. Az adatlapján mindenkinek látható mióta regisztrált. Egy évek óta fórumozó tag nem fogja megkockáztatni, h kirakják az oldalról egy hibás roller hibátlanként való hirdetése, és eladása miatt.
A legtöbben tényleg azért adják el, mert alig használják, akkor meg minek; vagy valamilyen nagyobbra váltanak.Fél évvel ezelőtt még ésszerű árakon lehetett rollert venni, (Mi 3 145-150ezer, Pro 2 170-180ezer), de most 190ezer egy Mi 3, 250ezer egy Pro 2. A G30-ast 230ezerért vettem..
Most, h az Euro ára lejjebb mászott 400 alá, kicsivel megint kevesebbe kerülnek ugyan, de ez nonszensz.
Persze ha van pénz lóvéra, nem probléma egy új roller sem, de attól még bátran lehet nézelődni a Hardveraprón is.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Casseius #17912 üzenetére
Facebookon 100ezerért láttam tegnap.
Csoda, h még nem vitték el.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Inmotion S1 600Euro DHGaten.
https://chinaplanet.hu/inmotion-s1-22/Hátha érdekel valakit.
Az egyik legjobb ár/érték arányú roller.
Elöl hátul lengéscsillapítóval, 10"-os kerekek, hétsókerék hajtás, 54V-os, 500W-os motor, max 30km/h sebesség, index. Akkupack (12500mAh) gyári adata 95km, aminek ha a felét tudja, már bőven jó.
Mint egy G30 lengéscsillapítókkal, erősebb motorral.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Én mindenesetre rendeltem egy ilyen Inmotion S1-et.
A Rollexben láttam egyet véletlenül, végülis eladó volt mint kiderült, majdnem meg is vettem, de most így jobb, mert ez több mint 50ezerrel kevesebb, és teljesen új lesz, az meg ott náluk egy tesztelős példány volt.
Azóta láttam Jófogáson is egyet, még drágább volt, de nulla km-es, és Pesten is egy használtat, azt ki is próbáltam, így merek véleményt mondani róla, nagyon megtetszettek a tulajdonságai. Látszik, h bér-rollernek lett kitalálva eredetileg.
Ami nem tetszik, az az akkupack, a Pro2-ben is ekkora van, ott épp elég 30-35km-re, hogy a fenébe hoztak ebből ki 95km-t?
Ez még 15-el haladva is irreálisnak tűnik. :/
Ha belefér nagyobb akksi, akkor bővíteni fogom ezt is alighanem.
Azt elmondták a Rollexes fiúk, h nem lehet a szoftvert módosítani, így biztos, h marad a 30km/h végsebesség.
Hát, a G30P is felüdülés volt a Xiaomik 25km/h-s sebességéhez képest az eredeti 30km/h-s sebességével. Hiába csak 5km/h a különbség, nagyon sokszor jött jól, mikor (20-25-el haladó) bicikliseket kellett előzni, vagy 30-as táblánál pl senki se mondhatja, h feltartom azt aki autóval jön utánam. :/
De muszáj a G30 mellé egy másik roller, és se az F40, se a Pro 2 nem hozza azt a szintet, amit ez fog nyújtani. Ugye mindkettő 36V-os, és egyiken sincs lengéscsillapító.
Az általam gyakran járt úton sajna van egy 10%-os emelkedő, ahol hiába van tele az akksi, akkor is akkora a sebességvesztés, h inkább egy másik úton járok körbe, ahol kisebb az emelkedő szöge, illetve jóval kisebb a forgalom, viszont cserébe iszonyú rossz az út minősége, utálok arra menni lengéscsillapító nélküli rollerrel.
Az átalakított G30-nak persze nem jelent akadályt az emelkedő, vagy a rossz út, de ha ketten megyünk, két roller kell, és az említett pálcikák nemnagyon váltak be.
Ráadásul ezen az Inmotionon van index végre.
A súlyának számomra nincs jelentősége.
Aki cipelős rollert keres, az maradhat a lengéscsillapító nélkülieknél minél kisebb akkupackkal; másoknak viszont jó választás lehet.
A Googlen olvasgattam róla, mikor beadta ezt a találatot, h most pont akciós. Szerencsére megtehetem, h gondolkodás nélkül el tudjak költeni 250ezret "csak úgy" rá. Kár, h nem most van a Karácsony, barátnőmnek még meg se mondtam, h mit rendeltem, jól jött volna a fa alá.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Valami másik oldalon kint volt az akkupak mérete is, ott láttam, h 12.5Ah.
Úgy gondolnám, h komoly gyártó nem ír ki irreálisan elérhetetlen hatótávot.
Vagy nem 12500-as az akksi.
A 15S5P kialakítású akkupack 54Volton az mekkora kapacitású lehet?Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Peaceliker #17956 üzenetére
Nekem nem volt kényelmetlen. Ilyen "fura szögre" nem emlékszem, magas az tény, de nekem pont ezért jött be.
A Lime/Tier kormánya is magas.
De hát kinek mi tetszik, ugye. Ez erősen szubjektív, nézőpont kérdése: a Xiaomik kormánya meg alacsony, ha úgy veszem. A G30 magasabb kormánya is felüdülés volt a Xiaomikhoz képest, pedig csak 176 magas vagyok.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
M365 --> S1 = 250W motor 30km
M365 Pro --> Pro 2 = 300W motor 45kmA Pro nem csak abban különbözött, h nagyobb a hatótávja, informativabb a kijelzője, de a motorja is erősebb volt. Tulajdonképpen a Mi 3 megjelenése előtti idökben csak a Pro-t volt érdemes megvenni, még akkor is, ha nem kellett akkora hatótáv, mert abban volt akkora motor, amely kell ahhoz, h érdemben használni lehessen egy rollert.
Természetesen ezzel nem degradálni akarom a sima M365, vagy az S1 tulajokat, a maga idejében azok is rengeteg embert kiszolgáltak, de az tény, h egy egy testesebb embernél már számít, h 250, vagy 300 Wattos a roller, mennyire lesz dinamikus a mozgás, gyorsulás.A rollerek 25-el tudnak csak menni, szoftver módosítás kell hozzá, ha gyorsabban akarod használni.
Mi 3 elég az igényeidnek, esetleg Pro 2, vagy 10"-os kerekekkel F30, D28.Ezt a táblázatot meg már láttad gondolom:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_17652-17652.html[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz CHIPman #18043 üzenetére
Műszakilag ugyanaz, csak a kínai verziónak a hátsó sárvédőt nem tartja semmi, vagyis nincs merevítő, plusz a hátsó lámpa kisebb, és rendszámtartó sincs rajta.
Az EU-s verzió annyival másabb, h az EU-s biztonsági előírásoknak jobban meg kell felelnie, emiatt nagyobb lámpa van rajta, és a sárvédőívet is fixen rögzítették merevítéssel.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz pazola #18086 üzenetére
Xiaomi 1S az adatlapja alapján.
250W, 36V - 7800mAh akkumulátor
De legalább az Acer nem ír oda 30km-es hatotávot, csak 25-öt - ez mondjuk becsülendő.
Viszont azért mert Acer, még nem lesz jobb a Xiaominál.Hány kiló vagy?
Mekkora hatótávra lenne szükséged?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogod használni, vagy rossz úton?
Mennyit költenél rá? Vagy minél kevesebbet?Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz pazola #18098 üzenetére
Áhh, értem.
Hát sztem inkább Xiaomit vettek ez helyett, mivel ugyanaz a kettő. Ezért nincs senkinek ilyen.
Egyéb tapasztalat is ugyanaz lehet vele kapcsolatban, vagyis egy 1S- ről elég sok ismertető, teszt, video van a neten, ez meg kb ugyanaz lehet.Ha szétszednék egy szervizben, ugyanaz a belseje is, mint egy 1S-nek. A klón rollerek általában nem eredeti Ninebot feliratú nyákot tarzalmaznak, vagy pl vékonyabbak a vezetékek, kisebb értékű áramköri elemeket szereltek a nyákra, ilyesmivel lehet pénzt megfogni a gyártás során, de sztem ennél az Acernél erről nincs szó, inkább licencelthették a Xiaomit, ezért ugyanaz a kettő.
A színe mondjuk kifejezetten tetszik (egyedi a zöld/fekete), de akkor se vennék 250W-os motorral rollert ma már.
Bár a kedvező feltételű részletfizetés miatt érthető volt a választásotok.Vagy milyen más tapasztalat érdekelne?
Hát irjál róla te ismertetőt. :)
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz INGJOKE #18099 üzenetére
Lehet hinni, igen, ugyanazt mutatja mint a roller.
A lényeg, h ne tele töltve rakd el, hanem legyen félig mondjuk. És ne az erkélyre tedd ki, hanem inkább szobahőmérsékleten teleltesd (15-25°C). Tavasszal előveszed, kb ugyanannyi lesz a töltöttsége valószínűleg, nemigen merül magától ha nincs vele baj. (Ezért kell ránézni havonta, h mennyit merült esetleg állásában.)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már képben leszel:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 55km (10"-os, tömlő nélküli kerekek)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Hát ha könnyűt keresel, akkor Essential, de mondjuk az csak 20-al megyen.
150ezerért Mi 3 Lite, vagy kicsit drágábban Mi 3, F30, D28.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Herczi #18208 üzenetére
F30 jó választás sztem is.
Bár arra a 2km-re lehet egy Xiaomi is elég lenne: Mi 3 Lite, Mi 3. A szállításnál jól jöhet, ha kisebb, könnyebb.
Gondolom a táblázatot átnézted, amit linkelni szoktam. Nem nagyon van más, F30, D28. Remélhetőleg az a felüljáró nem olyan meredek, h ne tudjon felmenni rajta.
Hardveraprot is nézd át, folyamatosan vannak kint alig használt rollerek.
Sencor egy egyszerű márka, jó, de tömör kerekei vannak, bár lengéscsillapítóval szerelik.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz RAiN91 #18280 üzenetére
Kezdetben vala az M365 (250W - 30km), és az M365 Pro (300W - 45km). Meg volt mellettük még egy, az M187 (Youth Edition).
Értelem szerűen ezt az utóbbi nem volt olyan ismert.Aztán modellfrissítettek, és ezek lettek:
M365 --> 1S (motor és hatótáv maradt)
M365 Pro --> Pro 2 (motor és hatótáv maradt)
És mellé még egy érkezett: M187 --> EssentialÍgy már érthető, h miért olyan semmitérő az az Essential. Persze van akinek megfelel, de ha nem nevezték volna át, akkor valószínűleg az 1S lett volna az olcsó sláger roller, nem az Essential. :/
Amiket néztél, M365, 1S, az kb ugyanaz a kettő. (250W - 30km)
Sztem még arra a heti 1-2 alkalomra a 8+8km-re is egy normálisabb rollert vegyél. (300W-os motorral). Mi 3, F30, esetleg Mi 3 Lite, D28.Az aprók közt is sokszor van kint 140-150ezerért Mi 3-as Facebook Marketplaceen, vagy a Hardverapón.
Az Essentialnak az akksija ami nagyon kicsi, ráadásul a rollerek 50% alatt már nem úgy mennek, 30% alatt meg pl visszaveszi a sebességet elég rendesen. Ezért nem érdemes 2x8km-re 20km hatótávú rollert venni, mert sanszos, h az utolsó km-eket már vánszorogva teszed meg vele.
Egy Pro 2 pl a maga 45km hatótávjával olyan 30-35km-t tud életszerű körülmények között. Tehát 2x8km után fog csak 50%-ra merülni, vagyis végig tartja a gyorsulást, ill. a max sebességét, és még kisebb emelkedőkre is felmegy gond nélkül, mivel az akksi még 50% felett lesz végig közben.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Hát kiválasztottál 3 pont olyat, amikhez még/már nem áll hegyekben az alkatrész.
Mi 3 Lite: még túl új, és nem is mindenben csereszabatos a Xiaomi korábbi modelljeihez képest.
D28: ebből nem sok van még, inkább az F sorozat (F30) az elterjedtebb, ahhoz van alkatrész
Sencor: annyira nincs elterjedve, mint a XiaomikJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Amúgy mit aggódsz az alkatrészek miatt?
Nem jellemző, h elromlanának folyton.
Nem kell ezeket javítgatni, mint egy 15-20 éves SUV-t.Kerékgumit mindegyiken lehet cserélni, más meg nem romlik el úgyse.
Én használtan vennék a helyedben, ha az ár/érték ennyire fontos.
Bár most visszanéztem, részletre keresel.
D28 nem nehéz? Mármint cipelni is fogod. 10"-os, azok mindig nehezebbek, mint a kisebb kerekűek.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- kissgábor007 károsultjai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Alkoholista nevelde
- iPhone topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs