Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Peaceliker #19010 üzenetére
De-de, valószínűleg így van, limitálva lehet.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz torogyuri #19048 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 55km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Milyen jellemzőket kell leginkább szem előtt tartani (szervizháttér, hatótáv stb?)
Ezeket érdemes figyelembe venni:
Hány kiló vagy?
Mekkora hatótávra lenne szükséged?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogod használni, vagy rossz úton?
Mennyit költenél rá? Vagy minél kevesebbet?De egyrészt ezekre már válaszoltál, másrészt nálad a súly lesz a legfontosabb sztem.
Mi 3 Lite, Mi 3, esetleg Pro 2
Illetve F30, D28, F40, D38 - de ezek már nehezebbek.
(250W-os rollert én ma már nem vennék.)Ami a szervízhátteret illeti, ha nem noname klón rollert veszel, akkor a Xiaomi, Segway rollerekhez van alkatrész, de defekten kívül nemigen jellemző a meghibásodás.
10-15ezer km-re vannak tervezve, azért azt napi ~10km-el évekig tart elérni.
Használtat is kereshetsz, rengeteget hirdetnek kevés km-el, akár még 1-2 év garival az új áraknál jóval kedvezőbb áron.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Thunderzolee #19050 üzenetére
Akkumulátorok, súly:
Xiaomi - 8.5"-os kerekek
Essential...5100mAh 250W 20km 12kg (max 20km/h)
1S..............7650mAh 250W 30km 12.5kg
Mi 3 Lite....5200mAh 300W 20km 13kg (dobfék)
Mi 3...........7650mAh 300W 30km 13.2kg
Pro 2........12800mAh 300W 45km 14.2kg
Pro 4........12400mAh 350W 55km 17kg (10"-os)
Tömlős kerekek
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerekek
F sorozat:
F25.............7650mAh 250W 20km 14.7kg
F30...........10200mAh 300W 30km 15.1kg
F40...........10200mAh 350W 40km 15.8kg
Tömlő nélküli gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............5100mAh 250W 18km 14.8kg
D28.............7650mAh 300W 28km 15.3kg
D38...........10200mAh 350W 38km 16.3kg
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30...........15300mAh 350W 65km 18.7kg
G30L.........10200mAh 350W 40km 15kg
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtásSencor:
One 8.5"......7500mAh 350W 25km 12.5kg
Two 10".....15000mAh 400W 45km 16kgJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz torogyuri #19057 üzenetére
Az applikációban meg lehet nézni a cellák állapotát; illetve, h hány töltési ciklus van benne.
De nem értem a kérdésed, alig használt rollereknek az akksija is szinte alig használt.Szervizelni meg nem nagyon kell ezeket a kis rollereket. Ha agressziven mész, és folyton erőteljesen használod a féket, akkor mondjuk a tárcsafék pofáit, vagy a tárcsát értelem szerűen előbb utóbb cserélni kell, akár csak egy biciklin.
Szóval nincs olyan, h szervizbe kell hordani rendszeresen.A "nagy" rollerek az ún "foglalkozós" rollerek.
Amikor átalakíttattam 48V-os rendszerűre, akkor vittem szervizbe, azt ott csinálták meg.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Casseius #19150 üzenetére
Na, feltetted a pontot az i-re.
Tudtam, h bánod már, h nem G30-al indítottál.Pontosan, amiket írtál, azok miatt érdemes ezt választani.
"erősebb váz, jobb kormányrúd, nagyobb-hosszabb dekk, így sokkal több hely van aksinak és minden másnak is"Nem váltasz?
Ha van pénz lóvéra, csinálhatnál egy ilyen Pro 2 --> G30 költöztetés projektet.
Ez is lehet egyfajta cél.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Dareiosss #19155 üzenetére
Ne vegyetek 250W-os motorral rollert, pláne ha emelkedőkre is használnátok.
Az F sorozat tagjai sajnos nem csak hatótávban térnek el, hanem motorerőben is.
F30-at esetleg.
Vagy ahogy feljebb írták, egy G30-at, az F40 meg jó lesz neki.https://www.dhgate.com/product/original-ninebot-max-g30-smart-electric-scooter/505847285.html
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz tothjozsi96 #19169 üzenetére
Eddig is volt nagyobb akksis gép. G30, vagy bármi ami annál nagyobb.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz tothjozsi96 #19167 üzenetére
Nem kell jogosítvány egyelőre semmilyen rollerre sem.
A Wattot amúgy is értelmetlen lesz belevenni, ha egyszer majd megszületik a szabályzás.
Tessék: nekem a 48V-ra átalakított G30 eredeti 350W-osnak mondott motorja van a rollerben, és 50-55-el simán megy, de ahogy merül az akksi, akkor is hozza a 40-45-öt.
Szóval nézegethetik az adatokat, ha nincs lekorlátozva 25-re, értelmetlen a Watt-határ.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz bkiky01 #19163 üzenetére
Navee S65 néven eddig is kapható volt 340-370ezer Ft között.
Nem értem ezt a Messiás várást.
Ez egy n+1-edik roller, amiről megint lehagyták az irányjelzőket. :/
Az elődje is durván túlárazott lett a tudásához képest, nem reménykedek benne, h 400-450ezer alatt kiadják.Sztem amúgy 1000 Eurós rollert már csak akkor érdemes venni, ha többet is tud 25-nél. Pláne az ebben levő hajtáslánc mivel képes lenne rá.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Tomi13 #19184 üzenetére
Ennyiért nincs használt, megbízható, azokkal a tulajdonságokkal, amiket keresel.
Marad a Kugoo.Olyan meg nincs, h könnyű is legyen, meg futóműve is jó legyen.
Vagy könnyű, és akkor nincs rajta lengéscsillapító, vagy lengéscsillapítós, de akkor nehezebb.A kolléga feljebb említette az Inmotion S1-et, az pl jó vétel, de csak 30-al tud menni, és egyelőre nem módosítható a szoftvere sem, pedig 52V-os akkupack van benne, erő lenne benne, és a futóműve is rendben van.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Tomi13 #19202 üzenetére
Első rollernek nem jó egy alig használt F30?
Aztán ha nem felel meg, mivel igen jó áron van, még mindig el tudod adni ugyanennyiért, azt vehetsz másikat nagyobb akksival, akár lengéscsillapítóval.
Sztem túlbonyolítod ezt az egészet.
(Kugoot amúgy nem "ajánlottam", azt "csak úgy" linkeltem; mert pont olyat néztél ki.)
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz BerserkGuts #19204 üzenetére
Te jo ég. Ezen a Halo Knighton mi az az első lengéscsillapító? Saját rugó gyáruk van nekik?
A vonatkozó szakirodalom szerint ez a négyrugós megoldás nem szokott jobb lenni a kétrugósnál, sőt.Amúgy ezekkel a noname rollerekkel az szokott inkább a gond lenni, h pl vékonyak a vezetékek benne, ha folyamatosan mennél felfelé, elolvad először a szigetelés, ill. elszenesedik a vezeték, a vezérlő csupa alulméretezett alkatrészből épül fel, az akksi olcsó cellákból épül fel (években mérve hamarabb elveszti a kapacitását mint egy drágább márkás cella), a csatlakozók kontakthibásak a nem megfelelő méretű érintkezők miatt, tegyük fel, h a váz bírni fogja.
Ezeket előre nem lehet tudni, nyilván amig meg egyben van a roller, nem áll neki egy szerviz szétszedni, átnézni, technikai érdekességeket keresni benne.
Nem csak azért olcsóbb, mert nem kell a márkanevet megfizetni. Azért Kínában sincs ingyen minden.Mondjuk eszembe nem jutna padkán felmenni pálcikarollerrel, még akkor se, ha lengéscsillapító amúgy van rajta, egyszerűen azokat nem erre tervezték.
Természetesen nem kell baleseti jelentésről dokumentumot csatolni, meg fényképekkel alátámasztani, de ne csodálkozz, ha nem szeretjük az ilyen híreket, mint ami a keresztanyáddal történt.
Sajna ilyenkor a legtöbbször kiderül, h nem is Xiaomi volt, hanem egy klón; vagy ki volt ütve a sebességhatár, vagy folyamatosan rossz úton használták nagy sebességgel, és ezért tört el, stb.
Nem az a jellemző a Xiaomikra, h "csak úgy" eltörik, és csuklótörés lesz a vége.
Ez megtörténhetett volna bármelyik másik rollerrel is, amiből már eladtak legalább ugyanannyit, mint a Ninebotból, Xiaomikból. Ja, h a többiből nem adtak még el megközelítően se annyit?
Hát akkor hogy van, h Xiaomiból, Segwayből mégis alig találni törést, Kugooból meg jóval több sérült vázról találni képet.
Ettől függetlenül sajnálom ami a keresztanyáddal történt, remélem én sose járok így.
De értsük meg, h valahol meg kell a költségeket fogni, nem lehet egy-két általad ismert rollert isteníteni csak azért, mert még nem derült ki róluk semmi rossz.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #19206 üzenetére
Nekem a gyári csapágy volt ilyen.
Lehet, h még évekig bírta volna, nem értek hozzá, de kicserélték, és már nincs az a hang. (G30 elsőkerék)Még iskolás koromban a suliban tanműhelyben hozott a szaki olyan kisfilmet, amin meg volt szorulva egy leégett motor forgórésze, szétszedték, és a csapágygolyókat tartó kosár úgy szét volt töredezve, h teljesen beállt a törmelék a golyókkal, és a motort megállitotta, majd védelem híján addig szenvedett míg elégett egyik tekercs, és végül átégve a szigetelés, leállt a motor.
Arra még emlékszek, h alacsony fordulatszámú, és nem túl nagy teljesítményű motor volt (talán kW-nyi se).Na ez lebegett a szemeim előtt, mikor észrevettem, h mintha valami nem stimmelne az első keréknél. Hol jött a hang, hol nem. Bár nem ismerem a kerékben levő csapágy paramétereit, felépítését, de mondom mi lesz, ha ugyanúgy széttörik a belseje, netán úgy megszorul, h nullára fékeződik, azonnal lesatul, én meg fejreállok, azt ott halok meg.
Lehet nem is volt rossz, de mivel olvastam már több helyen róla, h ezekben sajnos a legócskább csapágyakat használják, inkább kicseréltettem mikor amúgy is átalakíttattam az akksit benne.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Tomi13 #19213 üzenetére
Úgy rémlett úgy írtad korábban, h tudod a munkahelyen is tölteni akár.
Az F30-ban amúgy viszonylag nagy akksi van, bár azért 26km az necces, az utolsó km-eken sanszos, h csak vánszorogna.
Az F40-ben viszont ugyanakkora az akksi, szóval az sem lenne opció.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ugyanígy vagyok én is vele.
Reggel elmegyek vele a 20fokból dolgozni.
Kint van hidegben egész nap.
Ha hazaérek vele, muszáj pár órát várnom, h szobahőmérsékletűre melegedjen.
Vagy el is felejtem tölteni.
Ha nem járok a garázsnál, gyakori, h elfelejtem tölteni.A másik héten meg délutánra megyek, egész este kint van, éjfélkor hazaérek, akkor meg pár órát várnom kéne, h tölteni lehessen; de lefekszek inkább aludni, azt csak reggel töltöm - ha el nem felejtem, h tölteni kellene.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #19223 üzenetére
Ja, igen, szervizben egyáltalán nem biztos, h elismerik, h ez garanciális probléma lenne, mivel ez nem okoz működési zavart, az meg nincs előírva, h milyen hangja kell legyen.
Az, h nem olyan a hangja, amit szeretnénk, még nem ok arra, h cseréljék. Pláne ez kopó alkatrész elvileg.
Mittudomén, ki ne találják, h biztos lepadkáztad a kereket, azt attól kezdett el kotyogni a csapágy.Én úgy voltam ezzel, h mivel előtte több helyen is olvastam, h aki komolyan gondolja ezt a rollerezés dolgot, az cseréltesse ki a gyári noname csapágyakat márkás csapágyakra, így mindenképp pénzbe fog kerülni, ezért nem zavart.
Azon mondjuk meglepődtem, h eleinte ahogy használtam a rollert, éreztem, h valami nem stimmel. Nem gondoltam volna, h ilyen hamar előjön ez nálam is.
G30 egyébként, nekem hátul van a motor, elöl csak szabadonfutó a kerék.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Peaceliker #19237 üzenetére
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz INGJOKE #19247 üzenetére
A túlfújt gumik nagyon átadják az út minden rezdülését. 4.1bar már jó messze van a 3.5-től.
A villamossíneket lengéscsillapítókkal is észre fogod venni, ezeknél érdemes lelassítani így is, úgy is.
Ha spórolni akarsz a költségeken, elég ha előre veszel, azzal már eléred, h ne repüljön ki a kormány a kezedből rossz úton.Én a Rollexben Újpesten csináltattam a rollerem, miután másik két rolleres szervizben gusztustalanul beszéltek velem (nem nehéz észrevenni, ha valahol lenéznek, flegmáznak), itt viszont kifejezetten segítőkészek voltak, pillanatokon belül annyi mindent elmondtak, h rögtön képbe kerültem egy csomó műszaki dologgal kapcsolatban.
Nagyon jól magyarázták, h mit miért kell, vagy hogyan, stb.Azt hiszem a rolleres szervizek weboldalain kint vannak, h mennyiért szerelnek dolgokat, pl a lengéscsillapítókat mive fáj felszereltetni.
Én mondjuk Sharksetet vettem, ehhez a gyártó szerszámokat is biztosít. Az mondjuk vicces volt, h a gyári cucc leszedéséhez nem mindegyik kulcs volt jó, azokhoz sajátot kellett használnom, de hát végülis érthető, h a Shark a saját cuccához adja a kulcsokat, nem a gyári villa leszereléséhez.
Monorimmel azért vigyázz, mert csattog a rugó, pláne ha fémházast veszel - esztétikusabbnak tűnik, de rosszabb. Légrugóra meg úgysem akarsz majd költeni.
Én ezért vettem inkább G30-at, és arra a lengéscsillapítókat. Xiaomira sztem kár locsolni a pénzt.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Tomi13 #19248 üzenetére
Ez nem az akksi állapotáról készült; másik képernyőképet kérj (Battery fül), ahol látszanak a cellák külön is, és az is, h hányszor volt töltve.
Ez a 65% azt mutatja éppen mennyire van töltve.
Az a 101km összesen aüit mentek vele? Ez uj roller?500 töltési ciklus után kezd merülni a kapacitás.
És 10-15ezer km a tervezett élettartam pl motorrra.Példa:
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz INGJOKE #19252 üzenetére
A gyári érték a kézikönyvben 3-3.5bar.
Persze testsúlytól függően ez változhat.A 4-5baron, (vagy akár 6-on) használt roller az jó, mert nagyobb a hatótáv, nehezebben lesz defektes, de minden rezdülést átad az útról (nemcsak az utasnak, hanem az elektronikai áramköri elemek forrasztásainak is) kanyarokban a tapadás (bedöntve) nem valami megbízható.
A belsőt 2-2.2bar környékén kezdi kidörzsölni a külső gumi, szóval attól azért nem kell tartani, h ha nem 4 bar fölé fújjuk a kereket, akkor mindenképpen ártunk neki.
De próbáld csak ki 3baron mennyivel másabb ugyanazon az állandó útvonalon az úthibákon átmenni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz PociAti #19254 üzenetére
Köszi, ennyire részletesen már nem emlékeztem rá.
Most már megjegyeztem.Mondjuk továbbra is az a véleményem erről, h pont ezért kell nagyobb akksival venni a rollert. (pl Mi 3 helyett Pro 2)
Ha pár év múlva már érezhetően kisebb a kapacitása az akksinak, még mindig bőven elérni vele mindenhova, miközben egy kisebb hatótávú roller már lehet pont kevés lesz ha elkezd érdemben csökkenni az akku kapacitása.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Tomi13 #19277 üzenetére
Jó kérdés.
Az Inmotion S1 csak 30-al tud menni, és nem lehet mókolni.A G30P is 30-al megy, de lehet módosítani rajta.
A lengéscsillapító az egyiknél van, másikhoz max venni lehet sok pénzért pluszban.
Mindegyik nehéz, nagy, bér roller méretű.
Az Inmotionból létezik S1F verzió, ami 40-el is tud menni, de azokat meg nem lehet ennyiért megvenni. :/
Nekem Inmotion is van, szeretem, jó roller, de sajna csak 30-al megy. Arra várok, h valahogy meg lehessen oldani a sebesség feloldását.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Van itt egy nagyon jó írás a Xiaomikhoz való Monorim első lengéscsillapítókról:
facebook.com/groups/roller/monorim-szetszedtem/
Nagyon hosszú, de érdekes volt elolvasni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Miikee #19368 üzenetére
Két-három délutánom is ráment mire végeztem vele.
Kár, h nem úgy érkezik, h a kisebb részek már össze lehetnének szerelve.
Megnéztem jópár tutorial videot, mert a gyári szerelős film után még maradtak sötét foltok; vannak félórás videók, meg 50 perces is.
A gyárilag hozzáadott szerszámokhoz még kelleni fog, ha nincs saját imbuszkulcs-készlet, villáskulcsok, akkor sztem inkább neki se állj. A hozzáadottaknak rövidebb a nyele, kicsi az erőkar, inkább használj egy-egy szett saját szerszámot.
Kinyomtattam a pdf-et, sorbaraktam, és ráraktam az adott lapokra az alkatrészeket - már amit felismertem; így átláthatóbbá vált.
Az elsőt már korábban átszereltem, az simábban ment.
A hátsó lámpánál vigyázz, mert én kábé kitéptem a csatit a foglalatból, későn vettem csak észre a videóban, h azt szét kell húzni, aztán nekem magától kicsúszott végül ahogy rángattam, de hát meg is sínylette a csati (ugye egy kis pöcköt kell ezeken benyomni mielött széthúznánk), amikor a 48V-ra átalakítást csináltam, akkor észrevették, h törött, és kicserélték. <--Jópont a Rollexnek.
A motorkábel épp hogy elér, azt is szépen kell fogdosni, nem rángatni.
Asszem ennyi.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Revolit #19371 üzenetére
Nekem is kb ez a véleményem.
Ahhoz a sebességhez elég a dobfék.
Plusz én inkább előbb elveszem a gázt, hagyom kigurulni a rollert, közben meg lecsökken a sebesség, féket alig kell használnom.De olvastam már többektől, h amolyan "agresszív" vezetési stílusuk van, és folyamatosan használják, és a tárcsafék masszívabban fékez, ezt mondjuk nem vitatom.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Miikee #19362 üzenetére
Érdekes egyébként, a G30-ból eddig is volt első lengéscsillapítós verzió, de nincs kereskedelmi forgalomban, csak a kölcsönzőknek adják.
https://www.ninebotSNSC2.3Brochure.pdfJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Thunderzolee #19370 üzenetére
Tessék, itt egy vadonatúj D38 is 150ezerért.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Hát igen, hamarosan megjelenik a Xiaomi u l t r a, és kb mint a mindentvivő Lola T volt az autós kártyában, olyan egetrengető lesz (írónia on), ezért gyorsan ki kellett adni mindenféle újdonságot, amit eddig rejtegetni kellett a vásárlók elől, tervezőasztalok fiókjaiban.
400/450W-os motorok, szinte mind hátsókerék hajtású lesz, lengéscsillapítók, indexek, hatalmas akksik.
Végre továbbléptünk a pálcikarollerek korlátain.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Casseius #19425 üzenetére
Ez nem fordítva volt?
Mármint nem a rolleres csávónak volt Allianzos biztosítása a rollerre.
Hanem az autósnak volt Allianzos a KGFB biztosítása.És az autós okozta a balesetet.
És a roller javítási költségét így az autós biztosítója, az Allianz állta, és ezért kellett Allianzos számlát írni a javításról.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Casseius #19447 üzenetére
Ilyen roller volt, ami kigyulladt tegnap:
http://momo-design-aro-85.html[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen