Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Rollernel nem. Ott csak a vegsebesseg es a tomeg hatarozza meg milyen teljesitmenyu fek kell, az utak ugyanazok. Autonal azert mas kicsit a sztori, mert ott a vegsebesseg a teljesitmenytol fugg, rollernel meg inkabb az akkufesz korlatozza be, hogy meddig gyorsul fel, foleg lejto eseten.
Auto eseten a masik szempont, hogy milyen a duty cycle, azaz pl. utcai auto vagy versenyauto, mivel nem mindegy, hogy 10 percenkent egyszer kell satuzni, vagy minden kanyarban. Rollernel azert a full gaz+full fek komboval meg annyira sem szokas menni(max nagyon gyenge rollereknel), mert nem is lesz komfortos, de ezen felul is a roller fekenek hutesi hatasfoka es az auto fekenek hutesi hatasfoka teljesen mas problemakor, mert az elobbinel nincsenek nagy fekteljesitmenyek se.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- iPhone topik
- Medence topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen