Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Peaceliker #21343 üzenetére

    Jogos, arra gondolhattál, hogy a 10x3 az nagyjából ugyanaz, mint a 80/60-6.
    PMT-nél én pl. 782 mm-rel számolok a kijelzőn, elméletileg 780,4 a kerülete:
    hivatalosan 10x3, de inkább 9.8-nak jön ki, a nagyobb Tuovt meg 10.1-nek...
    Az, hogy a PMT kisebb ott is látszott, hogy csökkent a végsebességem...:D

    pescara: ilyet én még csak nem is hallottam, hogy azért kéne szétszedni a
    motort, hogy az ember a csapágyat fújkálja. Isten őrizz! Meg van az zsírozva
    gyárilag, a WD40 pedig valóban nem az igazi ilyen felhasználásra, mert aztán
    csak gyűjti a koszt. Többet árt, mint használ. De az már régen rossz, ha egy
    ilyen csapágy ki van téve az elemeknek. A motorban eleve szigetelve van, és
    van saját gumitömítése is: azt mondják élettartamra van kenve. Magyarán ha
    megmakkan, akkor persze szar a kenés, de nem zsírozni kell, hanem csere!
    (Ahol meg szerelés közben zsírt kell tenni, oda mehet az NLGI-2-es gépzsír,
    vagy ha extrém a fordulatszám, akkor akár grafitos zsír is... A szervizmanuál
    szerint értelemszerűen. Ja, hogy rollerekhez olyan nincs. Talán nem véletlen.
    Leveszed a polcról gurulsz, aztán ha zakatol, akkor garis csere. Ha meg már
    lejárt a gari, akkor magadnak olyan csapágyat raksz bele, amilyet akarsz, de
    ezeket akkor sem kell újra kenni. Talán a kormánycsapágy, mert az kosaras.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák