Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #21343 üzenetére
Jogos, arra gondolhattál, hogy a 10x3 az nagyjából ugyanaz, mint a 80/60-6.
PMT-nél én pl. 782 mm-rel számolok a kijelzőn, elméletileg 780,4 a kerülete:
hivatalosan 10x3, de inkább 9.8-nak jön ki, a nagyobb Tuovt meg 10.1-nek...
Az, hogy a PMT kisebb ott is látszott, hogy csökkent a végsebességem...pescara: ilyet én még csak nem is hallottam, hogy azért kéne szétszedni a
motort, hogy az ember a csapágyat fújkálja. Isten őrizz! Meg van az zsírozva
gyárilag, a WD40 pedig valóban nem az igazi ilyen felhasználásra, mert aztán
csak gyűjti a koszt. Többet árt, mint használ. De az már régen rossz, ha egy
ilyen csapágy ki van téve az elemeknek. A motorban eleve szigetelve van, és
van saját gumitömítése is: azt mondják élettartamra van kenve. Magyarán ha
megmakkan, akkor persze szar a kenés, de nem zsírozni kell, hanem csere!
(Ahol meg szerelés közben zsírt kell tenni, oda mehet az NLGI-2-es gépzsír,
vagy ha extrém a fordulatszám, akkor akár grafitos zsír is... A szervizmanuál
szerint értelemszerűen. Ja, hogy rollerekhez olyan nincs. Talán nem véletlen.
Leveszed a polcról gurulsz, aztán ha zakatol, akkor garis csere. Ha meg már
lejárt a gari, akkor magadnak olyan csapágyat raksz bele, amilyet akarsz, de
ezeket akkor sem kell újra kenni. Talán a kormánycsapágy, mert az kosaras.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Medence topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Automata kávégépek
- ASUS routerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...