Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    senior tag

    válasz Thunderzolee #25992 üzenetére

    "Gyere, reagálj, itt egy életszerű helyzet."
    A termék eredeti dobozát sehol nem követelhetik meg. Ez már tisztázva lett. Ezért erről általában már is leszoktak.

    Viszont valami normális csomagolást megkövetelnek. Bármilyet, ami dobozszerű. Lehet az akár TV-s doboz is, ami át lett szabva, vagy a hűtő doboza. És ez így van rendben!

    A GLS és más csomagküldő szolgálatnál utána lehet nézni ők mit követelnek meg. Ha valaki doboz nélkül akarja feladni a rollert, azt nem veszik át. A csomagoknak egymásra halmozható, sík felületű, téglalap formájú csomagoknak kell lenni.

    Sokan elég kukán gondolkodnak, azt hiszik az a Józsi fogja leszállítani a címzetthez, aki átveszi tőle. Pedig Józsi csak átveszi az ügyféltől, leolvassa a vonalkódot, beviszi a központba, ott felteszi a futószalagra, majd másik emberek tovább osztályozzák lokáció szerint, megkapja a címkét, kb. hajnal 1 és 4 óra között egy másik sofőr leszállítja a célállomás közelében lévő depóba. Abba a depóban megnézik melyik futár körzetébe tartozik a csomag. Az a futár (immár a harmadik futár) a délelőtt folyamán leszállítja a szervizbe.

    És ugyanezt a három futáron és legalább 2 rakodóemberen átívelő történetet visszafelé is túl kell élnie a rollernak. Úgy, hogy közben a zötykölődő teherautóban / furgonban nem karcolódik össze, nem törik le a csengő, nem esnek ki a pótalkatrészek, töltő, stb.

    Az ügyfél lenne legjobban felháborodva, ha egy utazás során teljesen leamortizált, nem működő rollert kapna vissza. A TV-t sem csak úgy csupaszon adjuk oda a GLS futárnak, hogy vigye el a szervizbe, meg majd hozzák vissza. Épen.

    Nekem makulátlan állapotban megvan mindkét általam vásárolt rollernek a doboza.

Új hozzászólás Aktív témák