Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csokaym

    csendes tag

    válasz DigitXT #6484 üzenetére

    Talán kezdem érteni.. :D
    Szóval igazából ahhoz, hogy egyáltalán a kijelződ feszültség alá kerüljön, és bekapcsolható legyen - vagy esetedben, mivel nem lehet már ki-be kapcsolni, ezért praktikusan a feszültség alá helyezés be is kapcsolja - a kulcsos kapcsolót "on" állásba kell helyezned, innentől válik maga a kijelző bekapcsolhatóvá (illetve nálad egyből bekapcsolttá) ? :Y :DD

  • csokaym

    csendes tag

    válasz DigitXT #6484 üzenetére

    Lassan elérek a gázkar bekötésig. Most már a rollerben van az Y a vezérlő 5eres csatijától, a szükséges 3 vezeték el van vezetve, rádugásra előkészítve a hátsó motor vezérlőjéhez. A vezetékek elvezetését kialakítottam, illetve vannak már ötleteim a hátsó motor vezérlőjének elhelyezésére is. Az első kerék hajt rendesen, fék is működik és a töltésre is reagál, ahogy láttam, szóval szerintem eddig nem rontottam el semmit :C

    A következővel viszont elakadtam:
    A gázkaromon 4 vezeték van:

    Állandó tápfeszültség = SÁRGA
    (külön1 szál)

    Gázkar test = FEKETE
    Gázkar +5V = PIROS
    Gázkar jel = ZÖLD
    (3 szál 1 csatlakozón)

    A kijelzőből 3 vezeték jön ki, piros, fekete, sárga. Ezekről viszont fogalmam sincs, hogy melyik mi... ezeket ráköthetem a gázkar piros, fekete és zöld vezetékeire? Azt gondolnám, hogy a kijelzőn a sárga lehet a gázkar jelvezeték...
    Valamint a gázkar sárga vezetékét (akkufesz mérésre) az eddig méretlen akkupakk által táplált vezérlő piros vezetékére? Mivel az direktben a pakk pirosát adná tovább, ezért gondolom megteszi...
    Melyik vezeték felelhet azért, hogy a gázkar feszmérője világítson? A gázkar sárga vezetékét elég lehet egy egyszerű on/off kapcsolóval ellátni? Vagy a gázkar piros vezetékét kellene megszakítanom egy on/off kapcsolóval? (Most ez van itthon... Nekem elég lenne így is, nem zavar, ha mindig nekem kell bekapcsolnom és kikapcsolnom :DD )
    Köszi szépen a segítséget :R

Új hozzászólás Aktív témák