- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #8228 üzenetére
Teljesen jó! Nem egy beteg állat, de nem is reumás csiga. Inkább barátságos,
csendes gyilkos. Amikor síkon 39-et megy 52V, 3A mellett csendben, az jó.
(Általában ~36-nál még érezni benne, hogy húz, de nagyjából az az "utazója".)10.5 km után lőttem fotókat a fogyasztásról. 48.51V min. fesz alámér a mérő*,
1771W csúcsteljesítmény, 4.24Ah fogyasztás ~14.5 perc alatt. Ha nincs nagy
emelkedő, ebből egy jó 60 km-es hatótávolság extrapolálható... Egyelőre nem
is dugtam be tölteni, megnézem hazafelé, mit bír... Garantáltan hazavisz.Ui: raktam be egy pót vezérlőt a táskába, just in case. Amúgy van egy alap
fogyasztása az elektronikának (bekapcsolva), és a 12V konverternek (mindig):
utóbbit eddig ki szoktam húzni emiatt, de ez az akku röhögve elbírja...
Csak így vicces, mert amikor a töltő zöld, és bekapcsolom, visszavált pirosra.*: majdnem egy egész voltot. Fura. Tudtam, hogy 5-6 tizedet téved, de sebaj...
Szerk: a szokásos 13.4 km távon. 51.5V-ra csökkent csak a fesz, 5.78Ah.
Magyarán nagyjából két napot tudnám használni töltés nélkül. Persze nem igaz,
mert regen fék nincs, így a reggeli lejtő este elég komoly, 1.4 km emelkedő...
33.7A volt a csúcs áramfelvétel az egész úton. (Lágymányosi kanyarban nem is
mertem nyélen jönni, csak az egyenesben húzattam ki simán 32-33-ra gyorsult.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs