Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz csokaym #9009 üzenetére

    Nem lehet, hogy ez szimplán valami bekapcsoláskori tranziens?
    A.k.a. mérési hiba? Van ugye a "precíziós feszmérőm", ami pont
    ilyen a mérés elején, de nem fölé mérésről indul, hanem fordítva:
    a kontakt elején elsőre kisebb értéket ír ki. (Mellesleg ma jöttem
    rá, hogy alacsony fesznél messze nem olyan precíz sajnos.:R)

    Ellenőriztem a balance-ot a pakk javítása után, és nem adta ki...
    4.126-ot mért szinte* az összes cellára, ám a vége 53.63 helyett
    53.13... (Érdekes egybeesés, hogy megint egy 0.5V.:DDD) A lényeg,
    hogy 2 cellánál is már látszott mi a baj, multiméter megmutatta:
    4.126+4.126=8.252 ≠ 8.191
    4.08 + 4.08 = 8.16 (≠ 8.191)

    *: ahol meg nem, ott 4.119, mintha nem lenne több lépcső, hiába
    3 tizedesig mér. Sebaj. Nagyobb fesznél teljesen jól használható.
    A gázkar dolgon nem nagyon pörögnék... úgysem lehet a feszből
    túl pontosan megmondani a töltöttséget. Amúgy meg kit érdekel.
    Természetesen amíg nincs kikapcsolás határon a dolog.:))

    terheletlenül, max töltöttség mellett 45km/h-ig pörög ki
    Szerk: levegőben ez teljesen reális. Lejtőn meg is fogja futni.:R
    Mondjuk nem jó ötlet kitesztelni, mert meg is kellene tudni állni...
    (Btw. nekem ma befelé 40-41-et ment síkon. A GPS szerint is.:DD)
    Hazafelé viszont a villamos sín "megütötte az akkut", és kakukk...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák