Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz slett27 #4297 üzenetére
Csodák nincsenek, az 1,4 sose volt versenyautó, az 1,6 meg biztosan nyomatékosabb volt, mint az 1,4
Itt a súly elég lényeges. Azért sem indul meg sehol, mert folyamatosan változó a szelepvezérlés, a 8 szelepes nyomatékosabb allul
Az 1,4 86 lovas seat ibizám 1000kg-al jobban megy, mint az 1,4- es 100 lovas i30
Ja és a váltó kiosztás is elég hosszú, de csak az első 3 fokozat, a 4-5-6 már alig ejt valamit[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz slett27 #4301 üzenetére
Igazából le/nm görbét kéne nézni vásárlás elött és mellérakni a súlyt is. Ez a három dobja ki kb az igazat. És azonnal látszódna a turbós előnye is. 1500tól csúcsnyomaték végig megnyomod gázpedált megy. Egy szívónál meg lenyomod 1500nál a gázt padlóig.... és nem történik turbohoz képest semmi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Robi_73
őstag
válasz slett27 #4301 üzenetére
Adjál neki egy kis időt és szokjatok, csiszolódjatok össze az autóval. Én mikor eladtam az 1.6 CRDi-t és átültem egy 1.6-os BSE motorkódú 102 lovas Octáviába az első előzésemet meg kellett szakítanom, mert nem akart menni egyáltalán a dízel után. Az is fontos kérdés, hogy az előző tulajdonos hogyan és hol használta az autót. Egyszer beszámítottam egy Suzuki Swift 1.3 GLX Sedant és mikor járkáltam vele 110-115 km/h volt a vége autópályán. Utána kicsit meghajtottam egy Bp-Szeged autópálya szakaszon, nem kapcsoltam ötödiket és utána már könnyedén ment 160 km/h felett is. Szóval még ne kiabáld el a dolgot...
Robi73
-
válasz slett27 #4301 üzenetére
Amúgy szerintem nem megy olyan rosszul, főleg pályán érzem 130-150- nél jobbnak, mint a Tipo 1,4 95 lovat, az előzéseket meg kell fontolni vele, ez ilyen.
Amúgy az opel Insigniám 1,8 140 lóval sem megy jobban, mert az még 1400kg
Volt 1,6 105 lovas Seat Ibiza sportom, az meg hasított, mert 1000kg volt és rövid volt benne a váltóEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
válasz slett27 #4310 üzenetére
A nyomatékgörbe esik 4500-tól, hiába forgatnád 8000- ig, amúgy szét is menne a motor, mert nem arra van tervezve, igazán előrelépés egy minimum 2 literes szívó, vagy egy 1,4 turbo,vagy az feletti turbós motor
Vagy valami aminek kisebb a súlya és úgy erősebb.
Ezt autó cserével lehet orvosolni.
De csodákra ezek sem képesek, ha azt szeretnéd, hogy lépjen 180-200 ló kell kis súly mellé[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz slett27 #4323 üzenetére
Mondjuk a fogyija 6,5, nekem ugyanazzal a kocsival még nem evett 7 alatt, szóval nem hiszem, hogy száguldozik
Mondjuk egy 1,2 64 ló htp-ből átülve, fürge, egy 1,6 leonból meg csiga
Nekem volt skoda fabia 1,2 64 ló 5,5 évig, azt váltotta szalonból egy 2011-es 1,4- es 105 lovas kia pro ceed, akkor az a +40 ló egy ugyanolyan súlyú autóban, felért egy hipertér ugrással szóval minden relatív
És én megtanultam előzni a skodával is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dazsar
aktív tag
válasz slett27 #4343 üzenetére
Igen, hitelesek. 4000-től hùz 6000-ig. Egy benzinest hogy menjen, és itt a lényeg a menjen, 4000 felett kell használni. Nyilván ekkor leeszi a gatyád, mert eszik mint egy szamár a fent említett példám okáért kérdeztem én is hogy nekem mikortól kell/lehet használni, mert ilyen fordulat tájékán használható egy szívó benzines.
"Akárki lopta el a bankkártyám, kevesebett költ mint a feleségem"
-
válasz slett27 #4343 üzenetére
Eszembe jutottál tegnap egy előzésnél.
A motor elég halk ezért nem annyira hallani hol éred el a fordulatszám limitet, de egy erősebb autóban még hamarabb éred el és váltani kell
Az 1-2-3-4 elég hosszú 5-6 rövid, de 4-ben így is megvan az óra szerint 150 (tovább nem néztem)
6200- nál van a 109 paci nálad,
Nálam 4200rpm 137Nm, 5500- on a 100ló és 6750- től piros, de nem is szoktam 5500 fölé pörgetni
De ez nem is akar annyiraEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz slett27 #4348 üzenetére
a koreaiban nem is nagyon van sportos, csak a 2000-es szívó ceed, vagy késóbb az 1,6 t
amúgy mekkora autó kell? mert egy kisebb autó már 1,6-al is tud haladni
pl seat ibiza sport 1,6, suzuki swift 1,6Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz slett27 #4353 üzenetére
Ha jól értem java részt pályán mész, ott szerintem óra 140 körül lehet normálisan autózni, nem érnek mindig utol és te sem futsz rá a másikra
A fogyasztás az nem a pályára van optimalizálva, arra diesel kell.
Amúgy az én i30- am jobban autózható a tiponál
Abban már nagyon érződött az euro6d[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz slett27 #4357 üzenetére
A fogyasztása nagyon maximalizálva volt szoftveresen nem is fogyasztott 7,5 felett soha, de 5,2 is sikerült vele egy Balaton-Ausztria-Balatonon
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vlevi
nagyúr
válasz slett27 #4343 üzenetére
Nem rossz az a motor, csak el vagy kényeztetve
Nekem is ez van (2007-es Ceed-ben), és én elvagyok vele.
A hasonló korú, hasonló motoroknál jobb.
Én mondjuk nem fogalmazok meg vele szemben nagy elvárásokat, vigyen el néha A-ból B-be, ennyi.
Az sem segít, hogy az autók súlya folyamatosan nő, az előző autóm alig volt 1 tonna, ez meg már majdnem 1300kiló.
Ha kicsit több erő kell, akkor előveszem a másik járművet, ami 115 lovas. Nem tűnik soknak az a +6 ló, de a "másik" az egy Yamaha, és nem sokkal nehezebb, mint 200kiló
Annak, ha megcibálom a bajszát, akkor nyúlik a kezem, úgy kell kapaszkodni -
-
Ocean
tag
válasz slett27 #4366 üzenetére
130-nál 4000? Az kemény...
Az 1.2-es i20-am - ami 84 ló - 130-nál 3500-at forog, 4000-es fordulatnál már 140-en is túl jár. Pedig az tuti nem pályára van hangolva.
De pályán sokkal jobban szeretek vele menni, ott rutinból és lendületből megvan a legtöbb előzés.
Sokkal neccesebb egy forgalmas főút (mondjuk egy jó 4-es), ott tényleg inkább vissza 3, és forgatom 6000-ig, csak fejezzük be gyorsan az előzést -
nagyúr
válasz slett27 #4378 üzenetére
El kell indulni az egyértelmű. A fokozatos terhelés a lényeg. Annak semmi értelme, hogy 10 percet járatod egy helyben. Beindítod, elindulsz, de az első 10 percben lehetőség szerint nem forgatod 3500 fölé a motor. Ha már meleg minden, utána mehet akár tiltásig is, nem lesz baja.
-
csendes tag
válasz slett27 #4386 üzenetére
Az én véleményem és tapasztalatom, hogy 2km semmilyen körülmények között nem elég arra hogy a motort üzemmelegnek tekintsük, az inkább 5-10 km. Tekintsünk el attól hogy mit mutat a vízhőfokmérő, mert attól az olaj még nem teljesen meleg és hát ott van még a váltó, ami még sehol sincs olajhőfokban. Az én 1.5T Ceedem sem melegszik fel ekkora távolság alatt.
Ezért kényelmes egy automata váltó, az közel sem hagyja magát úgy tiporni hidegen, mint egy kézi vátós autó, ott még a motorfordulatszámra is figyel a gép, nehogy túl alacsonyan tartsd.
-
Ocean
tag
válasz slett27 #4386 üzenetére
Ha kibírta így, akkor jó
Alapvetően én is egyetértek azokkal, akik azt mondják, még akkor sem üzemmeleg a motorblokk, amikor középre állt a vízhőfok.
De ugyanakkor ne essünk át a ló túloldalára sem, szerintem tud mindenki ellenpéldát is, amikor ridegtartáson van az autó, és semmi baja.
Nekem is van olyan ismerős, akiknél eleve egy szuterén garázsból állnak ki minden nap, jó meredek, nagy gáz hideg motorra, és hát a srác utána sem kíméli, üti-vágja az autót, mégis megy... -
válasz slett27 #4386 üzenetére
Hát az olajnak inkább 5km és a váltónak meg 20
A tipoban volt olaj hőfok mérő, víznek kellett 1,5-2km, olajnak 5-6[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz slett27 #4423 üzenetére
Ha csak picit akarsz belerakni, akkor mehet bele desztillált víz is
Na próbálgatom, hogy tud-e keveset fogyasztani az i30
Tojásokkal a lábam alatt 5km bolt, 2km doki, 3km haza, majd 5km bolt, 5km haza, majd 5km fényező, 5km haza, eddig 5,5 a bc szerint, kíváncsi keszek mennyire tudom ezt tartani és mennyi lesz tankolvaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs