Új hozzászólás Aktív témák
-
Na, most szólt a gumis, amit már jómagam is sejtettem, hogy elfogyott az első fékem. 39.000 km, első gyári szerelés. Hát, ez nem ment el valami sokat
Ráadásul a tárcsák olyan szinten barázdáltak, hogy azt is cserélni kell. 2022 Kia Ceed SW 1.5 TGDI 7DCT az alany, 90% városi, elővárosi használat. Csak márkaszerviz vagy ezt lehet máshol is garivesztés nélkül? Hallottam már ezt is, azt is. -
-
válasz
Aljasvip
#7741
üzenetére
Tesztek alapjan a 160le dct kb 8.5 alatt megfutja a 100-at, ehhez kepest a 140le verzió olyan szinten halalra lett fojtva, hogy 9.9 lett a 0-100, a dinamikat meg isten tudja mennyire verte agyon. Én szeretem hogy ha kell akkor 130-rol is értelmesen tud gyorsítani es feljebb sem fogy el.
Nem akarok suv-ot, elozoleg sem akartam.
Valami kombi lenne jo, megint. Talan egy 200 lovas Toyota Corolla, csak ott is az a kerdes, hogy 200 lo ellenere amugy mennyire verszegeny, turbo nelkul az a szivo motor.
Vagy egy model3, amiatt elengednem a kombi vonalat, abbol a fapad is 6sec koruli 100-as tempot hoz, hatotav meg nekem eleg lenne.
Aztan meg az is lehet, hogy kivasarlom a ceed-et, megtartom es ceges kocsi helyett kp-t kerek pluszba.
-
válasz
Dare2Live
#7734
üzenetére
Dehogy könnyű. Céges volt, de 8,5M volt amikor vette nekem a cég, most amibe beülnék az 14M körül van. Eztet kell ledugni majd bértárgyaláson a főnök torkán
Nálunk juttatás a kocsi, nincs rá szükség a munkához. Innen nézve meg, olyat akarok választani, ami a családi életünkhöz megfelelő, méretben, erőben, felszereltségben. -
válasz
kopeter1982
#7466
üzenetére
Fekez is ha kell (ha nem). En relativ agresszivan vezetek, "gyakran" sipol, meg egyszer amikor elbambultam fekezett is (jol jott).
-
Mit tudunk az 1.25-os rio/i20 motorokrol? Tobbel talalkoztunk hahun amiben 100e km korul vezerles volt cserelve. Mi ennek az oka?
-
a szervizkönyvben benne van
nyilván csak annyi, hogy kis szerviz
azt tételre nem fogják neked bontani sehol, hogy valójában az egy olajszűrő, egy olajszűrő alátét, x liter olaj
amúgy vagy a fentebbi, vagy minden 2. szerviz esetében ehhez még hozzájön a fékfolyadék, a pollen és levegő szűrő is
-
Rio 1.2 cvvt ugyanolyan kula mint az 1.4 a ceedben?
-
Trafon kivul nem sok mindenrol tudok en sem. Egy idoben a tanksapka allt hulyen nehany peldanyon, meg nyuszogott a hatso ules.
Dct peldanyoknal kuplung elfogyhat hamarabb a vartnal, aztan rangat (amit amugy alacsony sebessegnel ujkoratol csinal valamelyest).
Fenyezes ami vekony még, kavicsok gyorsan nyomot hagynak.
-
válasz
[CS]Blade2
#7201
üzenetére
Nekem 1-1.2 liter
-
Ne csak a szepet mutogassuk. Utolso 4 tankolasom az elmult 2 honapbol. 1.5Tgdi Kia ceed, dct valtos. Egyreszt stabil 1 litert csal lefele a BC, masreszt Bp kornyeken hidegben, dugozgatva, rovid tavokon is hasznalva siman nyeli a 9 litert szazon. Felette levo adatok olasz őszelésből szarmaznak, autopalyan kulturaltan fogyaszt.

-
válasz
adrian14
#7186
üzenetére
Ez nem igaz. Ha tovig van nyomva a fekpedal, akkor szetkapcsol a kuplung es nem csusztat. Azzal van a gond, ha nem nyomod be teljesen a feket, mert akkor valoban csusztatna amit te felig fekezel es egeted lefele a tarcsat. Ugyanez van akkor amikor emelkedon D-ben hagyod, nem nyomsz semmit es all egy helyben az auto. Ilyenkor kuplung csusztatassal tartja egy helyben, ami karos. Tokig a feken allva vagy auto holdot hasznalva nem csusztat. Elindulaskor igen, ezert a sok dugozas eszi a kuplungtarcsat mint egy manualis autoban. Rendesen nyomni kell a feket vagy auto holdot használni.
-
válasz
kisza25
#7162
üzenetére
A zongoralakk nagyon kényes. Kulcsos (pool car pl.) autóknál eléggé lelakott tud lenni. Enyém még csak 2.5 éves, szinte karcmentes, vagy legalábbis alig zavaróan. Mondjuk én vettem direkt hozzá való puha mikroszálast és óvatosan tisztítom, meg nem baszkodom rá a kulcsot sem

-
Ceed-ben voltak gondjaim az AA-val, 5 éves Xiaomi telefon vezeték nélkül gyakran és néha vezetékkel is dobálta lefele az eszközt. Váltottam iPhone-ra, ezzel sokkal stabilabb, de már itt is volt hogy ledobott / nem csatlakozott. Ezen a fejegység teljes reset-je szokott segíteni, egy tollal kell benyomni egy pici pöcköt hogy újrainduljon. Összességében a CarPlay-el sokkal stabilabb. (Asszony új samsung androidos telefonja sem volt sokkal jobb mint az én 5 éves xiaomim)
-
válasz
ParmaBoy
#7136
üzenetére
Van benne pálya bőven, még nincs egy éves és 25e körül jár vele.
Lízing lejárta után (még 1.5 év), ha újra meg tudunk egyezni a céggel, akkor lehet hogy én is toyota felé fogok nézelődni. A faceliftes corolla kombi tetszetős.
De kíváncsi vagyok, mi lesz a ceed utódja, lesz-e egyáltalán.
-
Attól is függ, mire van használva. Városba szerintem egy hibrid kevesebb lóerővel is elég (az elektromotor kellemes nyomatékot ad alul). Múltkor mentem 90 lóerős mol limo-s hibrid yarissal és meglepően elég volt budapesti körülmények között. Pályázás az más téma, oda az erősebbik motorral vennék autót. Viszonyításképp, 160 lovas 1.5 tgdi ceed-em van nekem is.
Egyébként a fentebb említett mol limo-val seperc alatt ki is tudjátok próbálni, hogy tetszik-e.
-
-
Definiald a haldoklo akkut
Van a csaladban 2017-es 70%-os 1gen leaf, meg az is sokaig jo lesz, nemhogy ha az ember a 2018 utani 2. generaciot veszi. Az jobban is nez ki. Szerintem egy xceed arabol kijon. Lexust nem tudom, toyotabol yarison elgondolkodhattok meg, az is jo auto. -
-
válasz
adrian14
#7092
üzenetére
Fő alkatrész, szerintem arra pont járni fog a 7 év, egyedül a váltóban lévő kuplung szerkezet a kérdéses. Egyébként nagy megfejtést ne várj tőlük, ugyanerre a kérdésre a ceed-nél nekem anno azt mondta a kereskedő, hogy a DCT váltós modellben nincs kuplung
Ennyire értik, mit árulnak 
-
Varosban tobbet csal az enyem.
Most Toszkanaban vagyunk ilyen fogyikat hoz a gép:
BC 5.7, valos 6.17
BC 5.8, valos 6.7Elobbi full palya, utobbiban szerpentin is van, meg varos.
Napokban amugy a BC sokszor irt ilyen 4.7-4.8 koruli erteket, kar hogy a valosagban az inkabb 5.5-5.8 lehet

-
válasz
kisza25
#7047
üzenetére
Arrol nem beszelve, hogy ez egy euro6 szivo benzin motor. Nekem volt euro4 accord, meg utana hasonlo teljesítményű euro 6 mazda 6, utobbi nekem borzasztóan lomha volt, baromi nagy kesedelemmel reagalt a gazpedal lenyomasara. A ceed-em sem reagal azonnal, foleg nem normal modban (sportban meg idegbeteg), de már megszoktam, illetve utana tol egy olyat a turbo ami behozza a keslekedest. Ez a 160 le 255nm igy 25e km utan azt kell mondjam nagyon kényelmes hétköznapi kozlekedeshez, bar a fogyasztása rosszabb a konkurenseknel, nekem az atlagom 8 liter körül mozog (ez a valos, a BC csal lefele 1 litert!).
-
Olajban, én biztosan a gyári ajánlott minőséget tenném bele, a lehető legalacsonyabb hideg oldali viszkozitással. Szvsz a 0w30 tökéletes lesz, hacsak nem 0w20-al ajánlja inkább a KIA. Úgy rémlik, hogy a ceed-em először 0w30-at kapott, majd köv. évben már 0w20-at, de vissza kéne nézzem a számlát. Semmiképp nem emelném 5w / 10w-re a hideg oldalit, pont hogy rövid távokon (is) sokkal-sokkal jobb az alacsonyabb viszokozitás, hamarabb válik szivattyúzhatóvá az olaj, gyorsabban eljut mindenhova ahova kell. A viszkozitás többet számít mint a márka.
A váltó manuális? Meg kellene nézni a szervizkönyvben, hogy mi az ajánlás az olajcserére. Lehet 60 vagy 120e km is, nem tudom mi a gyári ajánlás rá.
-
válasz
Steady74
#6901
üzenetére
Apósnak 2017-es, még előző gen sorento van, nekem 2022 1.5t 160le ceed, én pont fordítva vagyok, arra fix nem cserélném a ceed-em
AZ új sorento nem tudom milyen, szalonban ültem már benne, azon kívül hogy nagy meg bőrös nem kifejezetten kéne, nem vagyok túlságosan suv párti. -
válasz
gippazoid
#6902
üzenetére
Valójában semmi, azonban kereskedő által adott pro tipp, hogy hogyan tudod a legegyszerűbben megmondani 3gen ceed-nél a tpms típusát
Nem tudni miért, de az első parkradarral szerelt verzióknál van a kerékben külön szenzor, amiben meg nincs radar ott az ABS-ből veszi a jelet. Ne kérdezd miért
De hidd el hogy így van, az enyémben pl nincs szenzor és nincs radar sem elől. -
válasz
kisza25
#6874
üzenetére
1,5 tgdi-nel trafo hibarol tudok, meg talan injektorrol hallottam, de megfelelő szervizekben ehhez nem kell 15x menni. En is hallottam sajnos ilyen torteneteket, nem csak a te ismerosod jart ugy hogy elhajtottak, sok szerviz csak akkor csinal barmit is ha explicit hibakod van.
En lekopogom nalam eddig hibátlan az 1,5 tgdi, de en nagyon keveset megyek vele ehhez képest (évi 10e km).
-
válasz
Steady74
#6696
üzenetére
Úgy látszik nem csak a te sorentodban szar a fejegység. Aposom 2017-es peldanyaban tegnap probaltam 3 telefont osszekotni vele BT-n (mindharmat egyszerre) es basszus amit ossze sz.ptam vele az nem igaz. A regieket nem volt hajlando torolni, prioritási sorrendet nem lehet meghatározni es a 3. telefon hozzaadasa utan ugy lefagyott az egész fejegyseg, hogy turhattam ki youtube-on hogyan lehet force restartolni, mert a kulcs ki be nem segitett semmit. Hányás az egész kia infotainment
Kop-kop, a ceedemben a carplay jo egyelore, de ezek a picit régebbi modellek katasztrofálisak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B760 i5 13400 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ÚJ Zalman T4 Plus FSP 650W
- Microsoft: Windows / Office / Server / Stb.
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




