Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz KubanitoS #22 üzenetére

    Véleményem szerint ha 20 évig működött kalandjátékokban a save game/load game hatásos intézménye, semmi gond nem származott abból, ha elcsesztél valamit. Csak sűrűn kellett menteni. Gond abból volt, ha egy illogikusan felépített játék tovább engedett úgy, hogy valamit nem csináltál meg, és így beragadva a játék "elszállt".

    Szóval igazad van, ezt marhára nem így kellett volna megcsinálni. Vagy legyen rpg módra szerteágazó sok alternatív megoldással és mellékküldetéssel, vagy legyen tétje és mentsen a delikvens, hogy ha valamit elront, ki kelljen javítania. A második segítségnek utána néztem, a Rockstar Games Social Clubban szavazásra bocsájtják a problémád. A gond csak az, hogy igen gyakran nem a helyes megoldás kapja a legtöbb szavazatot. :D

    Apropó, ha 1997-ben a Blade Runner ezerféle képpen végigtolható kaland-játékmenetet kínált, egy mai technológiával készült sandbox-szerű program miért ilyen lineáris?

    Minden esetre annál többet érdemel a játék, hogy most tartsunk a 23. hozzászólásnál.

    Szerk: az első hozzászólásra: az L.A. Confidential nem film noir, hanem neo noir, ugyanis a filmtörténész taxonómia szerint semmi olyanra nem használható a film noir kifejezés, ami 1957 (A gonosz érintése) után készült. Ha film, ha játék. Úgyhogy ez is neo noir. :) Mint a film noir ihletettje.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák