Új hozzászólás Aktív témák

  • KrAt

    veterán

    válasz KrAt #140488 üzenetére

    Kis update:

    napokba telt, mire eljutottam oda, hogy tudtam beszélni a Whirlpool (itt már fogtam a fejem, nem vagyok oda a WP termékekért...) szervizzel, ott a nő (egyébként teljesen rendes) felvette az adatokat, minden oké, majd hív a szaki időpontért, bocsi, de a hívás is lehet 1+ hét is..
    Lett is, hétfőn péntekre kaptam időpontot. Ugye ma már 2+ hete szag van, ha főzünk, de eddig elviseltük a közelgő (de oly távoli) időpont miatt.
    Ma kapok a szakitól egy SMS-t (...), hogy technikai hiba, majd jövőhéten egyeztetünk újabb időpontot..
    Remélem akkor már a helyszínen javítja, nem lesz semmi "elviszem, nincs alkatrész, akármi" hibaüzenet...

    Bánom azt a pillanatot, amikor rábeszéltek erre az IKEÁ-ban...

Új hozzászólás Aktív témák