-
Fototrend
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Freddy76 #52379 üzenetére
nezd meg jobban, a banyaszjelenet az bizony a vegzet temploma ket jo jelenetehez kapcsolodik. a maradek film meg szerintem ugy szornyu mai szemmel, ahogy van . konkretan mi neztuk es nem hittuk el, hogy ez ennyire rossz.
celcsoport: 35-45 koruli korosztaly ahol a gyerekek kapjak a legojukat, es az anyuka / apuka veletlenul megveszi a gyereknek
btw a Home Alone hazat mi ugy is nezegettuk honapokig, hogy konkretan herotunk van a filmtol
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Tyler Durden #52661 üzenetére
Bugatti kifutott, szoval vagy most keress egy utolso raktaron maradt darabot, vagy engedd el
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Tyler Durden #52665 üzenetére
akkor se varj. egy honapja kifutott, ilyenkor elkezdenek felfele menni az arak
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
-
-
supercar vonalon a valto kb 800+ darabbol all magaban.
kb bonyolultsagra az RCR amire azt mondanam, hogy meg kb egyszeruen lehetett kovetni, hogy mi hova ment, folotte ott a Defender ami kvazi alvazas felepites maitt meg valamennyire atlathato, a Bugatti es a 42096 erre meg ratesz ket lapattal.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Throme #53325 üzenetére
a Nicholson fele Batman egy regivagasu maffiavezer. szociopata mindketto de maskepp.
a Nolan fele Batmanban en a tortenetmeselest utaltam. mivel kb mindent is kimond es szajbarag, az egesz film egy oraval hosszabb, mint kene lennie. mondjuk nekem a triologia abszolut melypontja a masodik resz kozepen, amikor porog a kamera Batman korul, Batman pedig monologot tart. az konkretan egy kora90es seinen animeben is sok lett volna, ahogy a fohos a tavolba nezve szajbaragja a nagy igazsagot.
ott a ket hajo, jajj mit valaszt? es akkor Batman tepelodeseit halljuk, hosszu perceken keresztul. ha meg mar trolley problem, a Good place ezt jobban mutatta be.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz kbalage2 #53341 üzenetére
Elemszamra és méretre az 1:8asok sokkal bonyolultabbak hatásra is.
A bugattinal az sem segít, hogy a modell két lépcsőben épül és a monocoque váz körben öleli a hajtást. A Defender alvázas és látszik mi mit csinál, a Bugatti hajtása elbújik a kasztniban
A 42082 egyébként durvább a Bugattinal is
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz kbalage2 #53343 üzenetére
[link] Defender. Itt latszik [link] a belso vaza, szuper egyertelmu, hogy mi hova megy es trial-and-error alapjan vissza lehet kovetni, hogy mi mit csinal.
[link] Bugatti. [link] Itt pedig ugyanaz a hajtaslanc a monocoque kasztnival a marriage process utan.
Mindketto AWD trippla differencialmuvel, de amig a Defendernel a ket eloremeno osszekoton keresztul latszik, hogy hogyan van bekotve a hatso kerek a motorhoz, addig ez a Bugattinal nem ennyire szemmel lathatoan kovetheto. Ez reszben az autok felepitesebol adodik: A defender egy letravazas (alvazas), gyakorlatilag archaikus design ahol a hajtaslanc magaban van, a cockpit pedig gyakorlatilag egy kulso elem. A Bugatti monocoque, es ugyan hiaba a "Mariage process" az egyik legemlekezetesebb epitesi lepes amit legonal lattam (masodik a Bonsai fa "szorj ra 300 elemet a talapzatra" lepese), viszont egyben el is fedi, hogy mi hol tortenik.
A Bugatti masik "baja", hogy a 2x20 sebesseges valto eszmeletlenul kompakt es ki van vezetve a kormanyra (imadom), de szemmel osszeepites kozben se egyszeru kitalalni, hogy mi hova megy. Ez a Defendernel ha tudod kb mi hova megy egy autoban a valo eletben es van tapasztalatod whitebox/blackbox technikakkal, akkor lenyegesen egyszerubb. B varians: 90es techniccel nottem fel, es a Bugattit epitettem elobb, szoval par megoldas a valtonal uj volt, mig a Defender es a Bugatti sok szempontbol hasonlo megoldasokat kovet. Plusz a Defender elott osszeraktam a 42082ot es a 42096ot.
Ilyen szempontbol egyebkent szerintem a Porsche RSRt erdemes megvenni: Az atlathatobb, mechanikailag is egyszerubb es kevesbe lesz sok. [link] kb ennyi a hajtaslanc, de szerintem remek.
Egyebkent en egesz biztos vagyok benne, hogy a Bugatti hajtaslanca bonyolultabb a Defendernel, ld a nagyon kompakt valtomupogacsat. A 42082 egyebkent valoszinuleg mindkettonel durvabb, ott eleve ket reszbol all a vaz [link] [link] . Tippre nem veletlenul lettek az ujabb "huge" technicek mechanikailag egyszerubbek (tobb motorral).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Memmaao #53348 üzenetére
enyem az egyike annak a nagyon keves Defendernek, ami fel evesen se kattog de nem akarom elkiabalni , de anno en nagyon sokat MOColtam fiatalkoromban technic autokat es Defendernel kb minden nagyobb lepes utan ellenoriztem, hogy rendben van a futas, nem e szorul valami.
Bugattit a rugok nekem egy hetesen se birtak el rendesen . az egy nagyon szep szobor, de jatszani alkalmatlan.
sb: a Bugatti valtojat egyebkent en se lattam at mit csinal, volt egy par oras periodus amikor csak igy neztem, hogy mi van
kbalage2: Bugatti nekem eleg volt a vonalon, de ertelmesnek hangzik, hogy leegyszerusitettek.
Defendernel csak azt mondom szemmel atlathatobb, cserebe viszont iszonyatosan haklis tizedmilimeterekre is (nem szabad szorulnia vagy a szomszed elemhez ernie a fogaskereknek), ha barhol akar akkor pedig kattogni fog. ha valaki nem MOColt sokat, akkor meg az ember nem ugy megy neki, hogy folyamatosan ellenorizni kell a hajtast. a Bugattinak ilyen baja nincs, az RSRnek meg foleg nem.
42082nel azert az egesz vezerles enyhen szolva is tul van bonyolitva. teszteltem mernokokon, imadtak, de altalaban eltellt legalabb 15 perc mire megtalaltak hogy mukodnek a funkciok (tobb kapcsolot parhuzamosan kell allitgatni).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz kbalage2 #53390 üzenetére
ja az a dupla universal joint nagyon rossz otlet volt, azokat fogaskerekekkel kellett volna korrektul megoldani.
42145ot (Airbus) nezem meg egyebkent, hogy az is lehet erdekes. 42131 nekem mar picit overengineerednek tunt.
Defendernel egyebkent lattam, hogy mennyire problemas, jobb is, hogy ezt a fajta komplexitast nem eroltetik.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz RapaNui1 #53493 üzenetére
1:8asok szobrok. eleve a Bugattit alig birja el a rugoja
jatekra technicnek en inkabb a 31313 vagy az 51515 Mindstorms szeria fele mennek.
42145ot ne is emlegesd, bennem van, hogy kene . tavaly a Boeingnel szomoru voltam, amikor vegul nem adtak ki.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz Memmaao #53502 üzenetére
tologatja a gyerek, mozog a dugattyu es igy 10 centinkent meg kell emelni mert leul a rugo?
viszont munkatars lanyanak a reakcioja, amikor a kezebe adtam a Chiront, hogy tessek, fogd meg es tapizd ossze, mekkora . kb orommel vegyes retteges, hogy mivan ha leejti mert akkora.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz Throme #53591 üzenetére
hallottam olyan esetrol is, amikor 2 eves gyerek a nagy Mercedes Actrost kapta, az is hiheto volt
mondjuk munkatars 10 koruli lanya szulinapjara flower bouqetet kapott, igaz ott mindket szulo mernok, a kislanyt meg kb egy ora volt megtanitani driftelni Dirt Rally 2.0ban amikor beraktam a szimulator ele .
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Angelina87 #53988 üzenetére
milyen volt epiteni?
nezegettem a suprat, de nekem az mk2 es az mk4 a kedvencem, ennek a modellnek az orra szerintem nem az igazi.
a lamaval viszont imadom
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Angelina87 #53990 üzenetére
egyebkent igy kerektarcsak es szelvedo nelkul kb Nissan 280 restomodnak nez ki a masodik kepeden
nekem mondjuk az Audi S1, a feher Porsche 911, a Countach van itthon, azok azert hasonlitanak. a Koenigsegg Jesko is kicsit hunyoritva. szemeztem ezzel a Supraval is, de egyelore kihagytam, tenyleg nem jott at az eleje
vegul a Mclarennel jottem ki a boltbol, ld a kommentarom a teto nelkuli formajara
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Angelina87 #53992 üzenetére
42096 egyebkent epitesi elmenyre megkockaztatom jelenleg az egyik legjobb Technic. nincs tulbonyolitva, szepek a formai, atlathato es modellkent is aranyos es elbirja a sajat sulyat. viszont a 75895 a pici formaban is tokeletesen atadja a 911-973 turbo aranyait.
az Audi S1 76897 ugyan pici, de a formaja kb adja az eredetit. plusz jol elfer a Bonsai fa alatt.
McLarenbol F1bol kivancsi vagyok, hogy mit fogsz gondolni a nagyrol. nekem a legkisebb, a 76902 Elva van itthon, de egyelore a dobozban a 76906 mellett. Utobbi nekem formara jobban bejon, mint a modern F1 .
nagy autobol itt a 42083 Chiron, a 42096 911 RSR, a 42110 Defender es a 42082 Offroad crane. szoval egy ideig most meg nem akarok nagy meretu Technic autot.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz kbalage2 #53997 üzenetére
90es Techniccel nottem fel, az RSR gyakorlatilag az modernizalva
az Airbus rajta a listamon, de egyelore lassan mar tenyleg befejezzuk a Haunted houset, aztan szerintem neki kell allni az Elf clubhousenak ha iden karacsony elott vegezni akarunk vele .
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz kbalage2 #54007 üzenetére
az RSRt en a Bugatti utan raktam ossze. a Bugattinal hatalmas volt a wow faktor kvazi 20+ ev kihagyas utan (a Mindstorms Ev3 31313 nekem egy jol alcazott valosideju elosztott rendszer), az RSR annak az 1:8nak a leskalazasa volt.
42077 es 42039 nekem kimaradt, a 488at meg emiatt nem vennem meg, mert mar egyszer osszeraktam RSRkent .
egy idoben modelleztem is eleg sokat, szoval valos dolgokrol mintazott modelleknel elvarom, ha stimmelnek az aranyai. az RSR ebbol a szempontbol, modellkent is jo.
a helit egyebkent pont emiatt nezegetem, mert mas.
a velemenyem szubjektiv, en kb sajat fejbol mindent is epitettem osszeontott setekbol a 90es evekben. az RSR gyakorlatilag annyit tud mint az akkori megvalosithato csucs, de rendes kulalakkal.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Throme #54012 üzenetére
ha nagyon tele van, akkor meg nem birja el a felfuggesztes, ld Chiron. 90es evek felol nezve legalabb van normalis bodywork .
---
a Forest Guardian egyebkent remek otlet, imadom, ahogy a treehouse vaza kore epit dioramat
---
a Liebherr 13000 42146 egyebkent erdekes lesz, de engem annyira nem erdekel a funkcionalitas es a motorizacio.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz kbalage2 #55882 üzenetére
(valaha jatszottam versenyszeruen)
ez tenyleg masszivnak nez ki, kulon tetszik, hogy a holtzonak elkerulese miatt atvettek a Tornado asztalokra jellemzo 3mas hatso sort a Garlando helyett. az eredeti Ideas terv disznek nagy volt, de tippre iszonyatosan torekeny.
igy is latszik vegig kellett erositeni a rudakat
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Throme #55945 üzenetére
a hatso harom sor [link] Tornado versenyasztalokon is igy van megoldva. Magyarorszagon ez az asztal nem elterjedt, mert:
- draga a high-end Garlando versenyasztalokhoz kepest is (utobbiak eppen ilyen 1600 euro korul mozognak csak a miheztartas vegett)
- amerikai, szoval nehez beszerezni
- kezdo jatekosoknak nem jok, mert nagyon nehezek a rudak es alapvetoen csuklogyilkosok ha valaki rosszul kezeli oket
- halado szinten pinelni es snakelni egyszerubb rajtuk a kialakitasuk miatt, de aki eljut odaig az versenylabdakkal egy Garlando VMen is kb ugyanazt meg tudja csinalni
Budapesten egy idoben a BME Martos koliban biztosan volt egy,Garlando VMeknel a hatso holtter ellen van beepitett lejto (es specialis a kapu kialakitasa a bepattanok ellen), ezert eleg az egy kapus
---
btw ennyiert nincs ertelmezheto asztal, otthonra sem.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz kbalage2 #57402 üzenetére
31313 Mindstorms EV3 nekem az elso felnottkent vett legom volt.
az appja katasztrofa volt amikor legutobb neztem, szo szerint masodperces kesessel. ami miatt viszont erdemes volt megvenni, mert gyakorlatilag egy embedded javat futtatni kepes, real-time szenzorokat tamogato kis robot volt. egyszeruen lehetett vele indulni. plusz ahogy neztem szabvany APIn keresztul gyakorlatilag be lehetett tunnelezni egy halozaton futo masik eszkozbe.
51515 majdnem minden szempontbol visszalepes volt.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz RapaNui1 #57458 üzenetére
idot se felejtsd el, valamikor ossze is kene oket rakni
azt szamoltam kb 8000 elemnyi Lego var osszeepitesre itthon. es tovabbi kb 4000 elem majd tavasszal jon a designer programbol.
---
ja, egyebkent ugy szamoltam, hogy amit itthon van kb 2-3 evig kitart a szokasos tempoban
lenne ami tetszik, de most erre meg venni 15000 elemnyi cuccot azert, hogy a dobozban alljon utana evekig a polcon? ah. aztan meg ha meg is vennem, akkor egy ponton el kene kezdeni agyalni, hogy hova fer el.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz maross #57498 üzenetére
luke skywalker's lightsaber is van, igaz ezt kizarolag a nagy AT-AThoz jar.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
Postás-dobozos balesetek posztolásával óvatosan, ha nem akarjátok kirakni a neveteket és címeteket az internetre.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz szombatitomi #58092 üzenetére
azt nezd, hogy mekkora a raklaphoz kepest
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Nők, nőügyek (18+)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali médialejátszót?
- Marvel Snap
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs