-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pjen
félisten
válasz herdsman12 #109355 üzenetére
Köszi. Felvenni valóban lehet, de sajnos megqllítani nem. Legalábbis az,én Lg tv m en.
-
zsiz
őstag
Sziasztok. Van egy 70UN7400 tv-m. Esetleg van másnak is ez a típus? A konkrét kérdésem az lenne, hogy működik-e rajta rendesen az internet. Mert nálam nem és nem jövök rá mi lehet a hiba.
Online tv-t használok (Direct Now app) rajta, és van hogy órákig megy rendesen, de van mikor percenként megáll. Nem látok benne rendszert, reggel többnyire jó, de volt már, hogy reggel sem ment. Mikor megáll az adás, akkor az app csatlakozási hibát ír, a tv a menüjében pedig a hálózatoknál írja, hogy nincs csatlakozás. Kábellel is elég gyakran kiírja a tv, hogy vezetékes hálózat leválasztva, majd utána pedig, hogy csatlakoztatva. Eközben a számítógépen zavartalanul megy az internet, így gyanítom, hogy nem a szolgáltatónál van a baj.
A router új, de a régivel is csinálta. Plusz mivel ugyanazon a routeren kapja a PC meg a TV is a netet, így nem hinném, hogy a router hibás lenne. Próbáltam kábelt cserélni és próbáltam megcserélni a routerben is a PC és a TV kábelét (tehát amin a PC tuti jó volt, abba a portba dugtam át a TV-t). Így az internet szolgáltatót, a modemet, a kábeleket és a routert kizárnám.
Próbáltam egyidőben telefonon és tv-n is a Direct Now appot, és mikor tv-n megállt, a telefonon ment zavartalanul ugyanarról a wifiről. Így gondolom a TV szolgáltató is kizárható (oké, más a platform, webOS vs Android, de ettől függetlenül is).
Ahogy én látom marad az a lehetőség, hogy hardver vagy szoftverhiba van a tv-nél.. A legfrissebb FW van rajta, de frissítés előtt és után is jelen van a hiba. Ebből pedig arra következtetek, hogy nem szoftveres a probléma.
Ti láttok egyéb lehetőséget, amire én esetleg nem gondoltam? Nem szeretném potyára hívni a szervizt, persze ha nincs más, az lesz. Van még 2 év gari a tv-re.
A hibát nem tudom reprodukálni, mivel nem látok benne semmi rendszert. Ha kihívom a szervizest, pont akkor biztosan nem fog jelentkezni a probléma Úgyhogy először gondoltam megkérdezem a fórumon, hogy másnak van-e ilyen problémája vagy esetleg tippje. Előre is köszönöm a válaszokatOpel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
veterán
Ez random előjön az UK6200-on is.
Van hogy hetekig jó,aztán van olyan hogy 1nap többször is lecsatlakozik a netről,aztán fel.Wifi-nél is csinálta,kábelen is csinálja.
Probléma oka a mai napig ismeretlen számomra is.
Most (lekopogom) egy jó ideje nem jött elő és ritkán is jön elő,így nem vág szét az ideg. -
zsiz
őstag
válasz herdsman12 #109359 üzenetére
és Gixxer88, köszi a válaszokat. Egyrészt megnyugtató, hogy nem egyedi probléma, másrészt ha tényleg ez a baja, akkor nincs nagy gond. Azért szétszedni biztos nem fogom, mert akkora hogy mozgatni nem is lehet egyedül, meg a 2 év garit sem dobnám el. Viszont akkor nyugodtan írhatok a szerviznek, elvileg ismerős lesz nekik a probléma.
Ekkorra tv-t helyszínen szerelnek vagy elviszik?Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
addikt
válasz herdsman12 #109359 üzenetére
be kell forrasztani a francba
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
cidalain
veterán
Webos 5.2 kérdésá, már kérdeztem korábban, más is, de megoldást nem igazán találtam rá.
TV guide. Vagyok egy csatornán, belépek a műsorújságba (guide gomb). Bejön a csatorna előnézeti képe, majd 1 másodperc múlva eltűnik, és előjön egy hibaüzenet: "Az előnézet funkció ezen a csatornán nem elérhető... Blabla" OK gombbal kell eltüntetni a hibaüzit.
Átlépve másik csatornára itt a guide-ban akkor annak megjelenik az előnézeti képe. Visszalépve persze ennek is. Szóval elérhető az előnézet. Akkor a guide-be belépve miért nyávog ezért mindig?
Erre van megoldás?>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
blakey
titán
válasz cidalain #109362 üzenetére
Szolgáltató és a gyártó közötti rossz kompatibilitás eredménye. Vannak TV-k, ahol jó, van, ahol nincs is kis ablak, van, ahol a háttérben megy. Nálam sem jó az LG TV-ken (Vodafone/UPC).
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
cidalain
veterán
válasz blakey #109363 üzenetére
De alapvetően jó, csak akkor nem, amikor megnyitom a guide-ot.
Miután leokézom, utána minden csatornán meg tudom nézni az előnézeti képet.
Nem tudom elképzelni azt az inkompatibilitást ami csak egy funkció indításakor áll fenn, utána meg nem.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
blakey
titán
válasz cidalain #109364 üzenetére
Pedig évek óta ilyen az LG-kkel, nálam van a szolgáltató, a szolgáltatói CI+ modul+kártya és a TV, mindháromnak van FW-je, néha frissítik, de LG-kkel valahogy nem akar jól működni a dolog, Panasonicnál működik, Sonynál háttérben megy a kép, Philipsnél is csak a háttérben megy. FW-k között előfordul kompatibilitási probléma.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
cidalain
veterán
válasz blakey #109365 üzenetére
Tudom régi LG tévém is ilyen volt, kivéve egyszer. Azon volt egy olyan sw verzió, amin működött UPC-vel. Én ezt valami sw bugnak gondolnám egyébként, különben az okézás után sem menne egyik csatornán sem. De olyankor megy.
B kérdés: ki lehet kapcsolni az előnézet képet a guide-ban, hogyha belépek ne dobja fel a hibaüzenetet?>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
blakey
titán
válasz cidalain #109366 üzenetére
Az SW hiba kompatibilitási hiba miatt is lehet, a kettő egyáltalán nem zárja ki egymást. Egyik nem adja meg a szükséges infókat, másik meg nem tudja megcsinálni, hogy jó legyen, stb.
Nem akartam egyből az LG-re mutatni, mert mint írtam másik márkánál működik, de bármi lehetséges. A két gyártó terméke nem kompatibilis egymással, mindkét fél a másikra mutat, évek óta húzódó probléma, kérdeztél válaszoltam. Ezzel együtt kell élned mindaddig amíg meg nem oldják. Másodikra nem tudom a választ, mert nálam nem dobja fel az üzenetet, egyszerűen nincs kép.ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz blakey #109367 üzenetére
Egyébként most olyan furcsaság történt, hogy a webOS2-es tv-n Vodafone CI+ kártyával van kis kép az összes csatornán, valami frissült, 6 évig nem volt kép. Szóval van remény. Holnap megnézem a másik LG-t.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Félre is érted, meg nem is, mert ez inkább a Vodafone-t érinti. UPC/Vodafone hálózatában a CI+ kártyával rendelkezők többnyire azzal szembesülnek, hogy nincs kép a programkalauz alatt, LG-k esetében elég gyakori, nálam konkrétan 6 évig nem volt kép, nemrég történhetett valamelyik oldalon egy olyan frissítés, ami ezt megoldotta, tehát jelenleg van kép webOS2+Vodafone CI+ esetében a Programkalauznál, erre nagyjából 6 évet kellett várni.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
cidalain
veterán
jaja, erre gondolok. nálam UPC/Vodafone.
ha belépek, akkor az aktuális csatorna bélyegképe megjelenik, majd kiírja, hogy nem tudja megjeleníteni. le kell OK-zni a hibaüzenetet - addig nem tudok navigálni a guide-ban. utána bármelyik csatornára kattintok már normálisan megjelenik (rákattintva meg is nyílik persze).a hibaüzenet zavar: miért írja, hogy nem megy, mikor megy? a leokézás meg extrán zavar, mert megakasztja a műveletet, oda kell vinnem a kurzort, le kell nyomni a gombot, ami +x másodperc.
UPC-nél további extra hülyeség (talán valami csatornamódosítás során jött elő), hogy ha HD csomagom van, akkor azok az adások normál ahol van sima és HD adás is, a sima nem elérhető, de a beszkennelődik az elérhetők közé, és ha P+ P- gombokkal lépkedsz, akkor rálép, majd kiírja, hogy nincs hozzáférés, és megintcsak hibaüzenet okézással lehet továbbmenni.
(ok ezt kiiktattam, hogy a csatornaszerkesztőben kihagyásra állítottam ezeket a csatornákat)régebbi LG tévénél pattogott a nincs jel felirat ilyenkor, de nem volt leokézandó hibaüzenet, így a P+ gombbal simán mentem tovább. ezt most nem lehet, mert kurzort oda kell vinni, nyugtázni a hibaüzit.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
blakey
titán
válasz cidalain #109371 üzenetére
Írj a Vodafone-nak és az LG-nek. Más lehetőséged nincs, mint láthatod, nálam 6 év után lett a kis ablakban műsor. A CI+ kártyák és modulok néha frissebbek (vagy épp nem), mint amit az adott készülék támogatna, ezért jön elő a kompatibilitási probléma, mert támogatja is meg nem is, azért támogatja, mert sikerül dekódolnia, azért nem támogatja, mert nem 100%-os a működése, pl. nálad nincs a kis ablakban műsor.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
cidalain
veterán
válasz blakey #109373 üzenetére
utoljára írom le, mert ennyit tényleg nem ér, még komment szintjén sem:
van a kis ablakban műsor! az a baj, hogy amikor elindul a guide akkor dob egy hibaüzit, hogy ez nem fog menni, pedig előtte és utána is megy. olyanra dob hibaüzenetet, ahol nincs hiba.
a hiba a hibaüzenet maga.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
sandró60
addikt
Teljes áramtalanítás-áramból kihúz kb 1percre,ha volt már elnézést
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz cidalain #109374 üzenetére
Én is utoljára írom, kompatibilitási probléma, ami egyáltalán nem zárja ki az fw hibát hiszen az is a fw része, hogy nem tudják összehangolni az eszközöket. Nálam 6 évig egyáltalán nem ment, ott volt a kis ablak és benne a hibaüzenet, most meg megy, hardver szinten semmi nem változott, a kártya és a készülék is kap néha frissítéseket, valahogy valamikor megoldódott, más gyártónál nekem nem volt problémám. Azért írtam, hogy írj vagy hívd fel a Vodafone-t és az LG-t, mert mindkettő küldhet frissítést. A megoldás a TV gyártónál és/vagy a szolgáltatónál van.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz blakey #109377 üzenetére
+ ami még eszembe jutott, kártya+modul nélkül is érdemes kipróbálni, ha úgy is jelentkezik a hibaüzenet akkor az LG-nek kell valamit csinálnia. Évekkel ezelőtt a webOS 3.5-ös TV-n kipróbáltam kártya nélkül, akkor volt kép, kártyával csak hibaüzenet és semmi kép ahogy a webOS2-n is, ami most már jó.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
egy LG C1 kapcsán lenne kérdésem, bár a képalkotás nem lényeges talán annyira, webOS-t érint a téma. AndroidTV-ről jövök és nincs LG fiókom. nem is szerettem volna csinálni. Netflix van gyárilag, de HBO és Plex nincs. ezeket az Apps menüből nem tudom leszedni, mert mindenképp fiókot akar csináltatni velem. jól sejtem, hogy ezt nem lehet megúszni, a normális használhatósághoz LG account szükséges?
köszi előre is!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
na akkor megpróbálom még egyszer : )
az Apps alkalmazásboltban megtaláltam az HBO Go-t, de előre teleítve nem volt (webOS 6.0). tudom, hogy Max lesz, viszont egyelőre nem az és úgy nem is talál semmit a kereső. mint mondtam az HBO Go megvan a Store-ban és megannyi más, de nem tudok installálni, mert miután elindítanám, LG account belépést kér, ehhez köt.
ezt a fiókot nem szeretném megcsinálni, ha nem muszáj, ezért kérdezem, hogy van-e esetleg alternatív megoldás.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Croft-21
őstag
Egyébként a HBO GO ha majd Max lesz, akkor nem kell csinálni semmit? Magától àtàll az app Maxra?
-
zsiz
őstag
válasz herdsman12 #109359 üzenetére
Köszi még egyeszer. Írtam az ügyfélszolgálatnak, majd meglátjuk mit válaszolnak. Egyébként garanciás javításnál minden esetben elszállítják a készüléket, vagy megpróbálnak helyszínen javítani? Még sose volt dolgom velük. Igazából nagyon más supporttal sem De már csak a méretéből és a sérülékenységéből fakadóan is jobban örülnék helyszíni javításnak. Plusz nem maradnék napokig/hetekig tv nélkül
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
hoffman_
nagyúr
válasz cidalain #109390 üzenetére
köszi, ez már érdemi segítség volt.
ha AndroidTV-ből indulok ki, ott is kell Google fiók értelemszerűen, csak jó lett volna, ha nem kell egy n+1 fiók. gyanús, hogy kötelező, de nem találtam erre semmit egyelőre reddit-en sem."The time you enjoy wasting is not wasted time."
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest