Új hozzászólás Aktív témák

  • Nofear19

    tag

    válasz jooker82 #14997 üzenetére

    Ide másolom amit a honlap ír.

    Tudom jól hogy ebbe is bele lehet kötni mert ugye írhatnak dolgokat de mondjuk nem tartják be de szerintem nem lesz gond velük.
    A TV garancia levelét a helyi márka szervizbe kell érvényesíteni.

    "Cégünk a forgalmazott termékekre gyári garanciát vállal! Ez típusonként változó Samsung tv-k 2+1 év, LG tv-k 2 év, Sony tv-kre 2 év, a garancia. Egyéb termékeknél a garancia minimum 1 év, a webáruházban a készülékeknél pontosan fel van tüntetve.

    A garancia érvényesíthető az adott márkaszervizekben!

    A készülék meghibásodása esetén, ha az három napon belül történik azonnal kicseréljük a terméket! A garancia időn belül történő meghibásodás esetén a vásárló hívhatja a márkaszervizt, vagy pedig cégünket. A nálunk vásárolt készülékek javításának idejére cserekészüléket biztosítunk! A nálunk vásárolt készülékeknél meghibásodás esetén a vásárlónak nem kell a szállítással bajlódnia, igény szerint 72-órán belül cégünk eljuttatja a hibás terméket a márkaszervizbe!"

    A tévém re 2 év garancia van és még van lehetőség garancia hosszabbításra is.

    [ Szerkesztve ]

    LG 42 LM 640S

Új hozzászólás Aktív témák