Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz ftamas0201 #22001 üzenetére

    Ha használtad volna a keresőt, akkor mindkét kérdésedre meglett volna egyből a válasz, de még csak keresni se kellett volna, mert csak én kétszer írtam a hangsáv dologról ezen az oldalon.

    Hangsávot váltani nem lehet, mert elrontották a frissítéssel már régebben, valószínű nem is fogják megcsinálni, hogy arra ösztönözzenek, hogy vegyél külső lejátszót.

    A tv beépített lejátszója csak a felezett felbontású 3D tartalmakkal képes megbirkózni, így egy külső lejátszóval valójában többet lehet kihozni, de akinek nincs erre megfelelően erős gépe vagy konkrét lejátszója vagy éppen a tévét önmagában szeretné használni és nem pörgetni a villanyszámlát, akkor bőven elfogadható a tévé beépített lejátszója is.

    (#21992) Cole86: Amennyiben személyesen is vetted, akkor is 3 napon belül bármilyen hibával kötelesek kicserélni, sőt ha interneten keresztül történt a vásárlás, akkor meg 8 munkanapon belül, bármilyen indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, akármit talál ki a bolt.

    (#21999) Azurooandrew: Némileg sarkítva a dolgot, inkább a megmagyarázás és a tehetetlenség jellemző az egész magyar cégre és a hálózatára, ha arról van szó, hogy bármely "kisebb" hiba ellen tegyenek, már csak azért is, mert az nekik pénzkiesés.
    Úgyhogy bármely olyan hiba, ami mellett még képes vagy használni a tévét az a legtöbb esetben úgy is fog maradni.
    Csak példának említem, hogy az ismeretségi körömben van egy olyan durván 3 oldalról keretesen bevilágítással küzdő (mint amikor a párás, havas ablakon kinézel) és több helyen foltosodó tévé, 2 pixelhibával, amivel semmit nem csináltak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák