-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #11648 üzenetére
Online tudsz foglalni a legtöbb okmányirodába, kb. egy hétre előre.
Biztosítás mindeképp legyen meg, mire az okmányirodába mész!Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
DSG is ugye azért gyors, mert +/- 1 fokozat "be van készítve". Ez oké, de kickdown esetén nem feltétlenül egyet vált vissza, olyankor macerásabb a szitu.
Amit viszont nem nagyon tudnak az automaták, csak amelyik kézzel is piszkálható, hogy fékezés nélkül csak visszalöksz 1-2 fokozatot gázfröccsel és úgy lassulsz.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Napi magyarisztán: tegnap délután 6 körül, M5, inárcsi pihenő BP felé, kajálgatunk békésen, amikor látom, hogy egy A3 húz egy régi dobozost (talán Ducatot) kötéllel, majd így felhajtanak a pályára. Nem tudom, volt-e szabály, amit ezzel nem szegtek meg...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nyilván, de ez csak az egyik probléma az egésszel, felhajtani különösen mókás volt így.
Erre viszont még rájön az is, hogy az A3 vs dobozosnál a maximális vontatható tömeget is sikerült kb. kétszeresen túllépni, szegény Audiban üvöltött a motor, hogy csúszó kuplunggal sikerüljön elindulni.
Szerintem 1.6 volt.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13347 üzenetére
Nice! Lassan utolérlek, mai úton meglett a 189.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13357 üzenetére
Evi 20 körül megy bele kb., de az többé-kevéssé meg is van minden evben. 32 honap alatt 52 ezer.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #13622 üzenetére
Nagyon regi (keskeny orrú) varjúnál ilyen volt a gyári megoldas. A 3 hengeres blokk az első tengely előtt (lentre rakva), a hűtő pedig az első tengely fölött. A megoldás lényege, hogy a meleg víz magától felfelé folyt a hűtőbe, a hideg meg lefelé a blokkba, így nem kellett vizpumpa. Persze a súlyelosztás katasztrófa, de ekkora teljesítmény mellett mindegy.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13661 üzenetére
A premium trio jelentos resze (Audi) is inkabb csak dizelbol arul, szivo v6 ill. sorhat meg nincs. Ellenben a japoknak (Lexus, Infinity) meg vannak finom szivo v6jai.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #13693 üzenetére
Ez fura, respekt erte a VWnek. Ultem par Polo ban, Golfban, es sirtam. Egyik ex szuleinel volt egy elso tulajos, 2005os Polo. 130 koruli futassal szakadt karpit, malo kapcsolok, stb. Az 5 evvel idosebb Corollam jobban egyben volt, pedig abban 200e korul volt mar.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz westcoastog #13772 üzenetére
És átírással jobban megéri egy másik verda, mint felújítani vagy bontani egy motort?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13849 üzenetére
Asszonynak nagy kedvence. Mondtam, hogy jöhet, de csak Abarth es nyitható tetővel.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13919 üzenetére
Specifikáció, specifikáció, specifikáció... /Machiavelli/
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #14039 üzenetére
Ha hullámos a tárcsa, akkor a nyereg folyamatosan rázkódik fékezésnél, mert a tárcsa üt, és baromira meg lennék lepve, ha azt a nem kicsi erőt hosszabb távon mosolyogva viselné.
A nyerget azért kellett cserélni, mert elkezdett folyni belőle az olaj, de ezek után nem lepett meg.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #14064 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a masszív üzemanyagfelesleg hűti a dugattyút, szelepeket, mert különben leolvadna az egész ekkora terhelés esetén...
Egyébként ilyen rajtot ilyen nyomatékkal szerintem erősen megszámlálhatószor bír ki az a hajtáslánc, valószínűleg gyakran cserélik a váltót.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #14100 üzenetére
Azért azt is vedd bele, hogy a löktérfogathoz képest kis teljesítményű motorok, abszolút nem kihegyezve, tehát esélyesen jobban viselik a hosszabb csereperiódust.
Illetve megnézném azokat a Transitokat is ilyen csereperiódussal, amiket 160 körül hajtanak autópályán...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #14146 üzenetére
Reálisan 4.
AMD Power: szerintem egy mai új autó (legyen ez akár egy tisztességes kombi, vagy SUV) bőven elég biztonságos.
Burt1793, rbalint88: Szerintem feleslegesen nagy a Q7, viszont a magassága ellenére terepjárásra alkalmatlan. Ha mindenképp SUV kell, szerintem akkor is feleslegesen nagy, a CX-5, Q5, CRV szerintem bőven elég, viszont azokkal még városban is lehet parkolni... Egy Q7 méretű döggel egy zsúfoltabb város, meg minden mélygarázs egy kínszenvedés.
A motorok hengerszámával egyetértek, de ez sajna általános tendencia, alig van bármiben szívó 6 henger. A Lexus az utolsó bástya, ott még az új IS-be is lehet kapni 2.5 v6-ot.
Ha még 7 személyt kell vinni tisztességesen, arra valami mikrobusz-szerű cucc kell, ezekben a kihajtható ülésekben max gyerekeknek kényelmes.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Rivaul #14151 üzenetére
Én pl. 181cm vagyok, meg 90kg, vállban nem keskeny.
Ha hasonló méretű emberekkel beülünk hátra egy kocsiban, akkor nem férünk el keresztbe vállban.Nyilván 60 kilós jánykáknak okés, de a középsű ülés a legtöbb autóban azért kakasülő, és a kardánalagút miatt a lábak sem férnek el jól. Amiben nincs kardánalagút (S-Max, Escapce, ilyenek), abban legalább lábban elférnek.
Same rules apply!