-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MC Pite #266196 üzenetére
Megnéztem a videót és vártam, hogy neki állsz mosni
Annyira rossz a minőség, hogy nem tudtam megállapítani, hogy ez a Tiszta állapotEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #266282 üzenetére
Uj a vizpumpa is pedig (Valeo)! Sztem sem. Ugyanott tankoltam mint elotte, szoval a lejtot kizarhatjuk.
Most 5W40 X-Cess van benne mar masodjara. Elotte 5W30 X-Clean EFE. Gumi, nyomasertek ugyanaz. Szoval kb csak az olaj marad. Hangra nem olyan szepen jar ezzel az 5W40-el hidegen mint az 5W30-al de hat ha ilyen keveset eszik akkor marad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz MC Pite #266586 üzenetére
Inkább eladom és veszek egy masikat ami alapból jó nekem
Amúgy 1.-ben annyit forog csak mikor indulok, hiába lesz +10Nm, 1000rpm-en nem hinném, hogy érezhető különbség lenne, na mindegy.
Az 1,4 mindenhol gyengébb és azzal mégsem volt ilyen gond, a tipoban meg extrém rövid az egyes és amúgy az 1-2-3-4 rövid, 145 km/h a vége 4.ben, utána meg túl hosszú az 5. és a 6. utóbbi arra elég, hogy tartsad a tempót és kevesebbet fogyasszon, de gyorsítani már nem. nagyon tudsz.
Az i30 1,4 váltó kiosztás volt az ideális egy szívó benzinhez, az nagyon el volt találva a motorhoz, sehol nem éreztem azt, hogy na itt vége van, vagy erölködik[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #266743 üzenetére
Elsô számú ok az, hogy ez egy céges verseny.
Màsodszámú, hogy egyébként is sokat megyek gyalog, de ennek átlagosam csak a felét.
Aztán jól is esik, fôleg reggel. Éled a város, "jó" levegô stb.
5. Meglátszik!Egy óra 6 km, napi 3-5 óra. Reggel fixen ~8km, napközben egy laza 4, délután irodàból (Teve u.) rakparton végig amíg jónak érzem (Blaha-Corvin-Közvágó).
Most hétvége volt sok, mert lazára vettem (tavaly is nyertem) így lett 31 km hátrànyom, úgyhogy mentem 63-at szombaton és vasárnap.On: 7,12 a fogyi, viszont màjus 2-án tankoltam utoljára.
"Bad reklám is reklám too"
-
Petyyyyy
addikt
válasz MC Pite #267109 üzenetére
Ezt látod nem is tudtam - gyári adalék.
A Corsa-nal mi is használtunk egy sprayt leszedett légszűrővel, de a DPF-es autóknál "sok értelmét nem látom", mert max átkerül az anyag a szűrőbe. Szóval hamarosan le fogjuk szedni a szívósort, aztán megoldjuk mechanikus úton a takarítást.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #267107 üzenetére
Nem találtam gyári rolót a Cromába (plusz a hozzá való kéder), úgyhogy megvettem ezt, majd rá két hétre a lengyel kontaktnál lett új szett roló, másiknál kéder, szóval értelem szerûen beugrottak azok, ezeket meg eladtam. Jók, tényleg, de nem gyári.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz MC Pite #267109 üzenetére
egyelőre ott tartok, hogy hátul a fojtószelep előtt veszem le a csövet, turbó, ic kimarad így, talán check engine se fog járni érte
Még 2014-ben a Morvai Autószerviz csinált BG-s kezelést a Golf 6 1.4 TSI-men. Ők konkrétan a fojtószelephez/-re adagolták a tisztítószert, utána törölték a hibakódokat, legvégül töltöttek az üzemanyaghoz adalékot. Megszűnt az égéskimaradás.
-
veterán
válasz MC Pite #267133 üzenetére
2014-es ár. 🤗 nemecsektibi akkoriban kért 100 ezer + áfát.
Igen, olvastam a leírást mikor korábban linkelted. Gondolkozom is rajta, hogy a tavaszi olajcsere előtt kap majd ebből a Wynn'sből a Mazda. (A Golfnak nem kell, dupla befecsis és úgy jár mint egy doxa.)
Hol tervezed beszerezni? Talán a Bárdi forgalmazza itthon.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz MC Pite #267241 üzenetére
Valószínű így lesz, úgyis lesz egy nagy futómű felújítás jövő hónapban. Úgy kotyog a jobb oldali féltengely, hogy nem merek, csak kattogós minimalt hallgatni ☠️
Alapvetően amúgy nincs hangja. Kanyarodás - elindulás kombinációra van valami enyhe zorges.
Első kerék csapágyam sír bal oldalt.
Lengőkar szilentek öregek. Szakadtak.
Kormány összekötő nem túl feszes.Szombati új infó volt a féltengely, valamint hogy ereszt az első telo. Mondjuk ha már minden csere, lehet a torony csapágy is megy a levesbe... Még meg álmodom.
Jól összejött most minden. Motorra most vettem 120-ert cuccost, felújító készletek, gumik. Közben kiderült, hogy a tárcsák durván méret alatt, 500 euró a 3 tárcsa ha a legolcsobbat nézem.Majom banán. De általában a majom nem kéri előre a több éves banán mennyiséget
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #267258 üzenetére
Szerintem egy alapvetően csak jó időben használt autónál majdnem mindegy, hogy hidegen hogy harap. De saját tapasztalat, hogy a sárgával télen* is csak a legesleglső 40-50-ről fékezés az utca végén, ami kicsit nyúlósabb, előre készülni kell rá, de utána abszolút semmi rendellenes.
*Amilyen telek vannak mostanság ugye…
-
nagyúr
válasz MC Pite #267507 üzenetére
Jaja.
Extrém példa volt ([gonosz on] DSG-s [/gonosz off])Persze a modern autók 50-nél már kérik az ötödiket... simán visszahull a fordulat 1500 körülire, vagy alá... csak néhánnyal lehet beszélni, hogy ezt ne tegye (Alfa D mód, és akkor a váltási segéd kussol).
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
veterán
válasz MC Pite #267532 üzenetére
hívásokhoz a gombok, tekerők praktikusabbak sokkal mint a tapi
Lehet, rosszul értelmezem ami írtál, de wireless is mennie kell(ene) a fizikai vezérlőnek. VW-ben és Mazdában működik, utóbbiban a tapi le van tiltva AA alatt, VW univerzális.
Normál P6 akkor melegszik, ha hosszabb úton meredek szögben süti a nap a Mazdában, múltkor ki is kapcsolt emiatt a telefon, aztán áttettem az "ajtózsebbe" (ami valójában az ajtóbehúzó mélyedés), félárnyékba.
-
DeathAdder
veterán
-
macilaci78
nagyúr
-
-
veterán
válasz MC Pite #268039 üzenetére
probalok jovo hetre leszervezni egy probakort, aztan meglatjuk. most eleg jo ajanlata van a toyotanak lizingre, akcios biztivel hasznaltakra nincs ilyen jo offer, es nem akarom kikohogni egyben a 30-40k eurot, jobb most ezt a penzt befektetni szerintem. de ha lesz erom kicsit jobban is kiszamolom.
amugy tetszeni tetszik kivulrol, a belteret eleg gyasznak gondolom, foleg a golf utan, de meglatjuk eloben. a vezetesi segedek mukodjenek jol, foleg a tavolsagtarto tempomat, a tobbi mar lassan mindegy. nem keresek vezetesi elmenyt, inkabb a gondtalansagot, amit megszktam a cegessel, es most ugy gondolom, hogy ehhez egy uj toyota hybrid allhat a legkozelebb. bar mar annyi mindent gondoltam..
Qru: rav4 szuper lenne de azt mar elegge dragallom, nem fer bele a keretbe 45-48k koruli aron.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz MC Pite #268071 üzenetére
nem, kiát nem erőltetném ha nem muszáj, bár a niro nem rossz, most jött ki az új modell. a renault FHEV-k nem tudom mennyire megbízhatóak a jól bevált toyota technológiához képest. a civic-et elvetettem, mert tetszik-tetszik, de túl sportos, alacsony, nem hajthatók le síkban az ülések, nem nyílik 90 fokban a hátsó ajtó. nem praktikus.
viszont ez a fhev austral eléggé tetszetősnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen