-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz MC Pite #185087 üzenetére
Természetesen előfordulhat, hogy helytelenül csinálom. Nem voltam még vezetéstechnikai tréningen, egyszer kipróbálnám.
Szerencsére túl sokszor nem kellett vészfékeznem. Ha kellett, rárúgtam a fékre, és mielőtt megállt volna az autó, benyomtam a kuplungot, hogy ne álljon le a motor. (és megálltam az őz előtt, tehát sikeres volt)Igen, öreg Merci, nincsen vészfékasszisztens, meg ilyenek. Az asszisztens a bal egyben ül
-
nagyúr
válasz MC Pite #185087 üzenetére
A bal lábam volt (a kuplung helyett nyomtam féket)
GPS szerint olyan 55-60-nal mehettem, és max 15 méter lehetett a féktávolság, ha nem kevesebb. Nem csúszott, ABS sem nyikkant meg.
Akaratlanul életem legjobb vészfékezését csináltam.
Nagy mázli volt, hogy nem jött mögöttem senki.
Próbálj meg egyszer bal lábbal fékezni (nagyon óvatosan, ne legyen a környéken senki), nem tudod olyan finoman adagolni.
Nem kell nagy sebességnél, elég 30-tól fékezni, hogy megálja kereszteződésnél.
Megállásnál bólintasz egyet."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #185104 üzenetére
Ballal én is béna vagyok, gyakorolni kéne. A csere Skodában nem volt auto hold (de legalább start-stop sem) így araszoláskor ballal próbáltam néha fékezni (változatosság miatt) de eléggé kockásra sikerült.
Jah sok ismerősöm kb fekve vezet, hogy azok nem tudnának se korrigálni se rendesen vészfékezni az 100%.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz MC Pite #185200 üzenetére
Meg cipovel se kell tulzasba esni. Turaboltban lehet kapni elegge olcson visszabutitott hagovasat(cipo holancnak is szoktak hivni), ami ilyen korulmenyek kozott boven elegendo. Meg nem volt olyan jeg amin megcsusztam volna vele, utazasnal is jol jon, mert a kocsit is rohogve meg lehet tolni benne. En sima felcipore szoktam felvenni, bakancs se kell hozza.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #185672 üzenetére
Tegnap tankoltam en is, kicsit aggodtam, hogy 8 felett lesz, Ujpestrol Varpalotara, majd onnan Nagykatara, nullason 110-120, palyan 140, orszagotun 100 ahol lehetett, igy oda vissza 2:50 perc lett, 7,6 literrel.
Atlagsebesseget kicsit lerontotta Varpalota, mert felturtak a foteret, megalltam navit baszogatni, meg forgolodni. [kép]"Bad reklám is reklám too"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #185672 üzenetére
Pesten nem láttam szabad mosót, mindenhol sor volt, így a céges carens koszos marad. Igaz, szerencsétlen már elég malacul néz ki, kb. 2 hónapja nem jutott el a mosóba, belül meg a gyerekek amortizalták rendesen. Most nézem, hogy már 6000+ km-t mentem vele, mióta beleültem, mondjuk legalább kevesebb lesz a hörcsögben.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #185742 üzenetére
Szifon van apple music-kal (mert nem kell hozza plusz egy app es egyszerubb a csaladi megosztas is), telekomos a netet hasznalo magan esimem, a ceges az telenor, de azzal a szekhazuktol 2km-re telefonalni se lehet szinte...
Tavaly mentunk Erdelybe, vegig ment a waze es a zene is minden gond nelkul vegig az M5-on es a roman A1-en.
Eddig itthon barmerre jartam nem volt ezzel problema olyan szinten, hogy erdemben akadjon a zene (max egy-ket halozatmentes foltban 5mp-ig is eltartott a trackvaltas, ha ugrattam, mert nem volt becachelve, huha), a havi 6+6giga netbol meg a fele se szokott elfogyni ugy, hogy csak itthon van wifin a telo, melohelyen mobilnetet hasznalok.
Amugy nekem is van kb 20giga zene a telon, ha elszallna a halozat, de azert nem rossz a korlatlansagTse: annyira azert nem veszelyes a mobilnet ara, ha meg magentas vagy meg be is duplazzak...
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #186309 üzenetére
Itthon nagyon engedékenyek a lengéscsillapítókkal, rugózással, kb. pattog az úton a kerék, háborgó tengert játszik a kocsi már mikor nem engedik át, mert rossz. Aztán pont, hogy itthon van mindenhol kátyú meg letört útszél ami miatt igencsak jó, ha ezek rendben vannak...
Bezzeg, ha piros színű akkor az se számít, ha gyári új, bukta.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz MC Pite #186309 üzenetére
annyit tudok felsorolni az előnyre hogy pld hegymenetbe a piroson nem tapadnak rám annyira, meg azt is tapasztaltam általában besorolásnál mindig beengednek
amúgy próbáltam már leszedni, de most télen annyira megvan fagyva a matrica, hogy nem birom leszedni, 1-2 mili lejön és elpattan, max majd nyáron a melegben, vagy valamivel megpróbálni esetleg felheviteni hogy lejöjjön.
egyedül még úgy ahogy "dinamikus" a kocsi (1.6 16v dynamique kiadás), de 2en már elég gyengusz szerintem. Főleg dombon felfele, mert eléggé nagy dombok vannak a környéken.egy erősebb kocsinak jobban örülnék, de hát évi 10e km-rel felesleges lenne másat venni, van hogy 2-3 hétig meg se mozdul a parkolóbol.
3-5000 közötti fordulaton használom általábana legtöbb szálguldozó akikkel találkozok az út során, meg akik mindekit kielőznek általában céges passat, octavia, superbekkel járnak, de ahogy nézegetem azok is átlagba 2.0 tdi 140-150 lovasok, de mennek mint az isten nyila. Ennyire rugalmasabb a dizel a nagy nyomatéka miatt?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #186493 üzenetére
Áááh... Az enyémnek csak az a baja, hogy német származású, az oxidáció lesz a bibi.
Tavaly szeptemberben cseréltem saját kezűleg az összes tárcsát és betétet EBC Premium Disc-re és Yellowstuff-ra, illetve meg is kentem minden porcikáját, amit meg kellett Liqui Moly pasztával. Tippre a dugattyúnál lesz probléma, mert a porvédőgumiját én igazítottam meg, de ki tudja, meddig volt meggyűrve, bejuthatott oda sok nedvesség. Hát eddig bírta.
Végül is nem ért meglepetésként.szerk.: A fékfolyadék cseréje már esedékes lenne, nyáron volt 2 éve, de azért azt sem mondanám, hogy el volt hanyagolva.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz MC Pite #186618 üzenetére
Na ja, a 205/55r16 télivel mertem tökön-paszulyon át közlekedni. Most ezt buktam. 🤗 (Gyárilag 225/45r17 a legkisebb rá, eredetileg azt terveztem télire.)
Gondoltam rá, hogy lemérem, aztán lusta voltam visszamenni a mérlegért. Majd tavasszal. Bár nem tűnt (annyira nagyon) túlsúlyosnak.
Köszönöm Mindenkinek! Ma 4 éve adtam el, fogjuk rá, hogy ezzel próbálok kedveskedni a járműnek.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz MC Pite #186727 üzenetére
Én egy 4db 5050 smd ledből álló öntapadós modult tettem fel, tökéletes. Az akasztó helyén lévő takaró elemre ragasztottam kétoldalúval, de kötöttem rá kapcsolót is, hogy ha alszik a gyerek, és nyitjuk az ajtót, ne világítson neki.
Viszont nem oda kell tenni, ahol a gyerekülés van, hanem a másik oldalra, mert különben ha behajolsz, pont eltakarod a fényt.-
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #186748 üzenetére
Az elején a 'tálcából' az szőnyegből akart lenni (van ahol hótálcának hívják, gondolom a perem miatt, még mert anyagában is jóval vastagabb, tényleg kiönthető akár a lé is belőle).
Szerk: Szerintem ez a legjobb kombó amiket kinéztél
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #186748 üzenetére
Köszi neked is!
De lehet, hogy nem is lesz rá szükség, kb. 4x vagy 5x 5 km-t mentem csak így, és olyan nagyon nem is fog be, mint a bal hátsó korábban. Majd kiderül, hétfőn kérek időpontot és megmondom, hogy lehetőség szerint tegyenek meg mindent a betét megmentéséért.
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #186900 üzenetére
1.gen Leon is tele volt rekeszekkel, ules alatt fiokok, ajtoban zseb, mellette egy nyithato rekesz, kispolc stb.
tboldi :D 2 ék, gyari szerszamkeszlet, porral olto, haromszog, kefe, 5 kis taska, izzokeszlet, villaskulcs keszlet, kotegelo, szigszalag, tolcserek, kesztyuk, gyertyakulcs, kendok, evoeszkoz keszlet, wc papir stb
[kép][ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #187381 üzenetére
Azert kellene szerintem a teljes vilagitasnak egnie, mert a sok bobita magatol nem kapcsolja fel. Hetfon voltam Pecsen, vegig kod volt, a sok okos meg ment a csak elol vilagito menetfennyel...
meg multkor uj swift este a BAH csomopontnal, mondom neki, hogy csak a menetfeny vilagit. A valasz: pedig auto allasban van. Ilyen automatikaval inkabb ne szereljek a kocsit... -
stickermajom
addikt
válasz MC Pite #187389 üzenetére
Na mondjuk én pont letojnám ki érzékenyebb, nem szedném szét a mechanikát N-be pöckölgetéssel. Manuálisnál sem húzom be a kézit, hogy ne világítson. Tessék telefont nyomkodni a pirosnál és nincs gond.
Az utolsó bekezdésre viszont +1000, a helyzetjelzősöket én is említettem már párszor itt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MC Pite #187396 üzenetére
Ha a Mecsekben laknál, akkor fordított lenne a rögzítőfék használati arány.
A sok használat miatt nem is fagy be a rögzítőfék.
Szervofékes autónál még igazi erőt sem kell kifejteni a fék lenyomva tartásához, nem érzem problémának a fékpedálon állást a pirosnál.
Automata váltós autót amúgy sem ajánlott üresbe rakni, ott is sebesség és fék a megoldás.
Engem nem zavar a féklámpa, nem is nézek mereven előre a piros lámpánál várakozásnál, helyette az út szélén a gyalogosokat, a forgalomirányító lámpa váltási sorrendjét és a forgalmat figyelem."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #187389 üzenetére
N-be kirakosgatni meg nem fogom, mert feleslegesen kopik a mechatronika. Bezzeg a Passatban nem világított a féklámpa ha az authold fokta a kocsit. Igaz abban működött is rendesen ez a feature.
A Skoda nem hagyja hogy elbambulj, mert időnként elengedi a kocsit hiába fogja elvileg az autohold.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest