-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz Doki16 #152800 üzenetére
Amúgy legutóbbi 2 autóm nekem sem volt meg egy évig sem (i20, i30 sw) a tipo 2 nap múlva lesz meg egy éve, de egy darabig még meglesz, nincs okom eladni, elég nagy kényelmes, fogyasztás annyi amennyi (6,3-10), 30ekm szerviz ingyenes lesz, ha eladom, akkor 4 évesen, még 1 év garival, de attól tartok nem lesz pénzem újra, már most elszálltak az árak, 4 év múlva csak kicsi turbós, hibrid lesz, meg elektromos. (Már most is csak 1-1 szívó benyás an)
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #152793 üzenetére
Én a lopás ellen inkább egyedi védelmet rakattam az autóimba (trailer elviszi, de ha csak egy kósza tolvaj, akkor az küzdeni fog vele rendesen), de van egy határ, ahol már megéri a casco a parkolási sérüléseknél is, ez pedig kb. a ledes lámpáknál kezdődik. Amikor darabja kb 4-500k Huf, akkor elég gyorsan visszajön az ára.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #152972 üzenetére
Igen, saját "kompozíció". A durva, hogy most már lehet rendelni aktív sávtartót is a Polóba (nálam csak holttérfigyelő van). Azzal együtt már elég durva dolgokra képes egy ilyen kisautó. Mondjuk automatikus távfény, meg elektromos kézifék nincs hozzá, gondolom kell valami, ami a Golf felé tereli a vásárlókat.
Nálad Golfban van sávtartó is, vagy csak adaptív tempomat? Illetve LEDes fényszóróval szerelt? Nálad nem világít kicsit közelre a tompított?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Doki16 #153445 üzenetére
Biztos menne még, 222 a hivatalos vége. Meddig dolgozik rá a villany?
Pure hatótáv: csak nyáron néztem meg egyszer, Keszthely-Zeg között kerek 40-et tudott a forgalom ritmusát tartva (dimbes-dombos országút 80-110, leginkább 90), klíma nélkül.
Nem szoktam nullára fogyasztani, tippre 30-35 km lehet télen. -
grizlisandor
addikt
válasz Doki16 #153449 üzenetére
Köszi az infót, mágnesest nem szeretnék.
Gravity Holder-ben gondolozok, ebben[link] és ebben[link].
-
nagyúr
válasz Doki16 #153530 üzenetére
Most azt számoltam, hogy ha mesébe illően elmenne 5M-ért a Focus, akkor 3,2 maradna kézben, és akkor kvázi 1-2M kéne egy ilyenre, az nem rossz, csak épp 10% az alsó határ a THM-nél... Passatra nem is gondolok...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz Doki16 #153594 üzenetére
Bocs, jogos, most jut eszembe, Amperat en sem tudtam, valami baja van a rendszernek a zold rendszammal. (Es azota se javitottak, bizros nagyon nehez lehet. Ez is klasszik magyar dolog.)
Astranal nem volt gond
Tehat proli feher rendszamos auto eladasanak online lejelentese mukodik. Zold meg mindig nem.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #153587 üzenetére
Jobban néz ki pedig, azt aláírom. A baj az ha nagyon kint van a felni a gyárihoz képest, hogy úgy a kerékcsapágyat nem derékszögben éri a terhelés (azzal szemben, ahogy a gyárban megtervezék), emiatt idő előtt elkopik a kerékcsapágy (kvázi félrekopik).
_q: Miután rákerült az eladás dátuma óra/perc onnantól a vevő felelőssége. Jártunk már így, az illetékes szervnek elküldtük az adás-vételit és el is tekintettek a büntetéstől (persze a másikon behajtják, mielőtt sajnálnád őket). Egyedül a Hegyvidéki önkori nem fogadta el, de amikor visszaírtuk nekik, hogy jó, akkor menjünk perre a dologgal... akkor érdekes módon hirtelen elálltak a követelésüktől.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #153598 üzenetére
Sanszos, hogy az lesz az. És nem is olcsó mutatvány abból a gyári (sz@rt meg nem veszünk ugye)...
mod:
Azzal szoktak takarózni, hogy az úgyis kopó alkatrész és amúgy is cserélni kell egy idő után. Jah csak nem mindegy, hogy neked vagy már a következő tulajnak kell...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Doki16 #154344 üzenetére
Még ritkább, aki meg is köszöni. De ilyen is van, szerencsére.
A ködlámpás kérdéskör meg olyan, hogy már volt eset, amikor az előttem hátsó ködlámpával közlekedő (köd nem volt ám...) leállt, miután villogtam, majd reflektorral közlekedtem mögötte (t'om, ez azért kicsit gonosz), a ködlámpa lekapcsolása helyett.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Doki16 #154344 üzenetére
Bakker, tegnap én is DRL-lel mentem haza , 9 kilométeres út Bp-en belül, senki nem villantott rám. Csak otthon az udvarba kanyarodva vettem észre, hogy nem világítom meg a ház falát.
A VW ilyenkor a műszerfal-világítás visszavételével jelez; a Volvon semmi. Azért nem hagyom automata állásban a világításkapcsolót, hogy ne csesztesse a xenont feleslegesen a garázsban. -
veterán
válasz Doki16 #154383 üzenetére
Bőven napnyugta után, 17:20-kor indultam haza. Ebben is erős a DRL, de hátul semmi világításom nem volt.
A műszerfal és a kapcsolók fénye a külső fényviszonyokhoz igazodik, független attól ,hogy kapcsolok-e világítást.Ami cool:
- világít, inkább csak dereng a sebváltógombon a kapcsolási rajz;
- van egy szintén csak derengő megvilágítása a tetőről a középkonzolnak, ezt már nagyon hiányoltam az utolsó Vectra C-m óta. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #154496 üzenetére
Ez csak arra ment ki, hogy valaki a licencet megvegye, lásd ők ezt gyártani sem akarják. Benzinmotorral meg áramot generálni, hát nem tudom, nem a leghatékonyabb...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kisza25
félisten
válasz Doki16 #154496 üzenetére
Nem a modell 3hoz képest lenne féláron, az 50 kWh akksi vs motor+ 17kWh akksi
A jelenlegi számítások szerint az Obrist hibrid hajtásrendszere nagyjából 55%-kal lenne olcsóbb, mint egy 50 kWh-s akkumulátor, bár nem kizárt, hogy nagyobb sorozatú gyártásnál a különbség még markánsabb lehet.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz Doki16 #154608 üzenetére
8M-ért már majdnem kapsz egy i30N-t, vagy egy kia proceed gt-t, vagy egy kona electricet, ezeknél értem a 8M-et, de egy GT line peugeot 208-nál
Ráadásul a corsa dettó így néz ki a GT line 1M olcsóbb és akkor majd még jön ugyanerre a fiat punto, ami szerintem még olcsóbb lesz (a fiat tartja a lemaradást )[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #154802 üzenetére
Nem és nem is hiszem, hogy megvalósul, max egy demóautó erejéig amit mutogathatnak a GTI treffenen.
Keveset adnának el belőle, a CO2 egyenleget nagyban rontaná (látod a PSA is gyengített a faceliftes GSI-n a CO2 egyenleg miatt) és most minden lóvét a villanyos projektre költenek.#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
válasz Doki16 #154791 üzenetére
A tarcsi a legfontosabb.
(#154804) Fehér Farkas:
Persze azzal jár amivel akar vagy tud, csak a turbós autó nem erre való. Egy szívóbenyának(akár sdinek ) vagy hybridnek, esetleg elektromosnak jobban feküdne a város. Majd a kedves tulaj lesz legjobban felháborodva, mikor kb. a gari idő után, a sok várostól lekoxosodik a szívócsatorna és a szelepek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen