-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Kornel #41243 üzenetére
Én most vettem nem régen egy 2003-as focus kombit, 1.6 benzin, 101 lóerő. Nagyon megy, tágas, a futómű félelmetes alatta. Imádom.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
z123456789
addikt
válasz Kornel #40989 üzenetére
Ez made in Győr audi is, elárulom.
(#40991) richie900812 +1 sorry, hosszú volt a hétvége fórum nélkül, próbálok a végére érni.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #41282 üzenetére
Nana. Koni FSD kell.
Amúgy az asszem ugyanaz majdnem mint a KW, lehet nem teljesen ugyanaz de ugyanaz a csoport, nyilván picit low cost-abb termékük, de állítólag jó nagyon az ár érték aránya és jó minőség. Bár én azt is olvastam, van olyan ami AP név alatt teljesen ugyanaz mint a KW nemtom mennyivel drágább szetje .. ennél több infóm nincs, nekem nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #41296 üzenetére
Le kell fűrészelni a pcsába az új rúgóból, oszt a helyén marad majd a kocsi, nem fogja emelgetni az orrát!
Hátulra egyébként mennyi lenne két új rugó? Nem járható út az is, hogy ott is kicserélteted?
Jut eszembe, mai paszmegelés. Állunk ennél a piros lámpánál, semmi extra. A jobb oldali kanyarodósávban jön valami 20 év körüli piros átlagjármű. Még mindig semmi extra. Elkezd jobbra kanyarodni. Még ez is a megszokott. Majd, miután már a zebrát elhagyta, kiegyenesítette az ívet és szépen átment az úton egyenesen -a keresztutca túloldalára-, szépen a felhajtóra. És nem gondolkozott, nem totojázott, jól láthatóan nem csak elcseszte a lekanyarodást, hanem előre kitervelt módon, gyakorlatilag kikerülte a piros lámpát. Szívből remélem, hogy egy eltévedt orosz-ukrán sofőr, aki tévedésből járt a kicsiny országunkban...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #41305 üzenetére
Ja, a kulso savot kell hasznalni amigy csak el kell menni a metroig es ott megfordulni, nagy trukk
Lengescsillapito: add el a ket ujat, vegyel ket szart es ujittasd el a negyet. Aron nem valtoztat. Rugobol meg valami kultur darab es cso. Jobb lesz, mint egy noname gewinde. Ugyse akarod tekergetni, nem?
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #41536 üzenetére
Olyan autó nincs, ami használós, majd 30 éves és nem "rohad" de ez 30-40 ezerből tényleg 100% rozsdamentessé tehető, és fényezni sem nagyon kell, bár eredeti Ford javítófesték is van a küszöb sarkához
Egyébként nálam van a világ egyetlen rohadás mentes Scorpiója is, ami felér egy csodával A kiskutyák játszanak benne.... Lehet egy Ford múzeumnak kéne adnom, hogy ilyen is létezik.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Kornel #41543 üzenetére
Ez? Skillet-től meg veszel órákat jobbkormányos vezetésből.
Illetve ez is patikának tűnik. Leírás alapján nem tűnik kóklernek az eladó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kornel #41545 üzenetére
MR2. Hátul hajt, motor/váltó mögötted és a hátsó futómű előtt -> középmotor. Kinézetre rusnya sajnos. Az előd sokkal szebb volt szerintem. Abból is van egy kicsit drágábban. 2.0 literes szívó benzin, turbóval bármikor megfújható. Lotus Elise-kbe is ugyanezt a blokkot tették anno.
Van ezekhez bőven alkatrész, viszonylag nagy mennyiségben lett gyártva, nem egy Supra.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #41536 üzenetére
Clioban nem fosz elferni. Iert nem veszel csajodnak egy Lancia Y-t, a Civic helyett meg egy rendes hotheccset 3M korul? Most veszel egy ilyen "szart" es rakoltod a vilag penzet (meg a Civicre is, tok feleslegesen), semmi ertelme nincs.
Fl elotti 156 V6-ok vannak 300-tol is akar, csak azoknak nincs aljuk, a tisztesseges darabok meg 700-tol mennek es azok se hibatlanok.
Az a baj, hogy legtobbszor ami esztetikailag szar, az mechanikailag meg inkabb teljesen kuka, inkabb meg a szart is kipofozzak eladasra, hogy majd a szeme megvezeti a balekot es beszopja a meset. -
Integrale
veterán
válasz Kornel #41556 üzenetére
Az a TS amirol nem hallottal sok jot, pedig az sem rossz, csak kenyes a bemelegitesre es az olajra, plusz a vezerlesmodosito es a TS miatt dragabb az idokozi szervizelese.
A V6 teljesen mas teszta, gyakorlatilag a vilagbol kimennek. Nincs vezerlesmodosito, se valtozo szivocso hossz, se 8 gyertya, csak egy osi V6-os, ami a hasat nagyon szereti.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz Kornel #41556 üzenetére
3M-ből sok mindent kapsz, úgy látom úgyse igazi játszósra vágysz, szerintem is add el a civicet és vegyél egy valamit ami megy .. ennyiért már van sok minden, hétköznapra szuper hotheccs. Golf 5 gti-ből is meg faceliftes mk2 focus st-től is megkapod a tetejét ennyiért, az öt henger azért nem szól rosszul. És mind a kettőben elég sok a tuning potenciál is.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #41556 üzenetére
Azert is javasoltam a kicsi olcso tartalekautot, mert akkor elkezd porogni neki is a bonusza, a tiedet meg at tudod vinni a rendes autora. Igy nem gaz, ha picit problemasabb, mint minden kihegyezett auto. Van mivel jarni helyette, amig gatyaba razodik. En amugy Megane RS, Focus ST, Golf GTI, Giulietta QV vonalon nezelodnek, ezek eleg kemenyek egy elvezetes autozashoz, mindennaposan is hasznalhatok es nem rokkansz bele a fenntartasba.
Ja, kepek a szomszed Megane RS-rol:A lenyeg a cup csomag, brembo fek, recaro samlik, na meg az f1 team dekor. Amikor lattam menet kozben, az alapjan hasznalva van, ezt igazoljak is a szepen fogyo bridgestone re002-k is
De jo is az, mikor szopat a keppheltolto... 3MB, viccezzeeee'
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Kornel #41590 üzenetére
szerintem más azért a nyers számadatok alapján elképzelni és átélni megtapasztalni. Tudom hogy ez egyéni ízlés kérdése is, de néztem azt az rs clio-t amit linkeltetek, nekem az olyan mint valami játékautó. A 156 meg egy gyönyörűség, az autóipar egyik csodája, és szerintem férfias járgány!
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #41590 üzenetére
brutál nehéz??? embeee', el vagy tévedve 1395 kg-t ír a forgalmi a dízelemre, attól nem lehet nehezebb a V6 se és ebben benne van minden csingilingi, bőrülés, kutyafasza. belteret kidobálod, csövezés, futómű keményítés és max 1M-ból van egy patent játszós autód. és hát hangra az összes négyhengeres pörgettyű hangos kezicsókolommal köszön neki.
amúgy a clioval az a baj, hogy nem kényelmetlenül szűk, hanem vezethetetlenül. de továbbra is azt mondom, hogy vegyél egy rendes autót meg valami kis filléres tartalékot.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #41603 üzenetére
Ez az én keresőm, csak belinkeltem. De de
bazd meg akkorbillentsd följebb az évet
Amúgy nemtom, civiket is megvetted, ki tudja mire lehetsz még képes ezek utánNem, nem közvetlen. Túl sok bajuk nincs, ha szépet veszel. Van pár típushiba, semmi tragédia én úgy tudom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Richard!
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Politika
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen házat vegyek?
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs