-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz joshua7 #156392 üzenetére
Elektromos vagy benzines? Nem mentem meg vele se pályán se autóúton. Országúton használtam ott olyan 5 liter körül eszik. Pályán a passatot próbáltuk az kb 6-7 liter körül elvan. A golf 40 literes a Passat 50 literes. Egy Székesfehérvár Dunaújváros oda vissza 3 literes fogyasztás volt. De rövid a táv és segít a tele töltött akkumulátor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz joshua7 #156467 üzenetére
Benzines hatótáv mellett elenyésző az elektromos. Tisztán villannyal nagyon max 40 km-t tudok elmenni, de ilyenkor városban fűtéssel inkább 20km. Benzines hatótáv pedig megint nem lesz nagyon másabb mint a sima 1.4 TSI-nél. A kocsi nehéz mint az élet és ezért fogyaszt is szépen. De ha okos a felhasználó, akkor töltés nélkül is baromi jól fogyaszt. Ez egy töltéssel volt országúton [kép] Kb. 20 km-t mentem tisztán azzal az árammal amit a falból vételeztem. Ez a kocsi nem is arra van, hogy hosszú úton jól egyen. Arra ott a HSD. Ez arra jó, ahogy én is hazsnálom. Nagy százalékban csak városban megyek és oda bőven elég a napi 20-30 km. És ha elugrunk valahova akkor ott van a belső égésű ami elvan egy átlagos TSI fogyasztásával.
Viszont van egy kis fogalomzavar szerintem köztünk. Mit értesz autóút alatt? Az amelyiken 110-el mész? Mert az országút és autóút nem ugyanaz. Sima 90-es megengedett tempóval nehéz vele 5-nél többet megetetni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem rég dobta be valaki a töltős csoportba. [kép]
Ez mi ha nem nettó görényiség? Tutira szándékos volt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #156501 üzenetére
Én takartam ki. Mindig szinmintat veszek és úgy takarom ki. :)
MasterMark: Tehát te nem csak a többi autossal nem foglalkoznak hanem még okésnak is tartod ha elfoglalt valaki két toltohelyet. Lehet a hazajutasa számít rajta, de biztos én vagyok a hülye.
Valószínűleg én vagyok fordítva bekötve, hogy applikációban figyelem mikor tölt fel a kocsi és amint készen van már megyek is érte és hozom el, mert tudom, hogy másnak is szüksége van rá.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Igen sajnos egyre ritkább. Van itt ahol szoktam tölteni egy BMW-s foszer aki simán rajta hagyja a kocsiját akár egy napra is. Pedig az is csak egy kis Phev alig 40 km hatótávban és 2 óra feltölteni. Egyébként a tipikus t-system BMW. Már fogalom elektromos körökben. Ők telepítik a töltőket, azt csinálnak amit akarnak.
Amúgy Dunaújváros egész normális, kevesen állnak be direkt toltohelyet parkolni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #156591 üzenetére
Passat GTE. Tizensokmillios autó. Töviről hegyig LED benne minden a diszvilagitastol kezdve az utolsó lábtérvilágitásig. Kinyitom a csomagteret és hallod egy nyomorult sárga 5 wattos izzó pislákol benne
Nyisd ki meg a kesztyűtartót. Az is sima izzó a golfban. Nálam a golfban van izzó több, de passatban csak az az egy. Nem értem miért. Mivel panoráma tetős dupla hátsó világítás van bal és jobb oldalt ami tök jó erős. De a csomagtartóban semmit nem látni. Jah és a legjobb. Egyik GTE-ben sincs elől ködlámpa[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz máyköl #156617 üzenetére
Általában elektromos vízpumpával oldották meg a mérnökök ezt a gondot. Most, hogy ezt alkalmazták-e vagy sem az jó kérdés.
Remélem valahogy megoldották, mert nálam gond nélkül azonnal leállítja a motort még menet közben is. Amikor mentem a német pályán 200-al akkor már pár száz méter gurulás után le is állította a motort. Ha haladok 90-el stabilan és ha jön egy kis lejtőn akkor már megint lekapcsolja a belső égésűt.(#156620)BigBlackDog: Akkor ez valami Safety Plus extra lesz Amúgy látszik a fokozatosság. A Passatban erősebb és jobban terít a belső világítás. A Golfban már gyengébb és inkább pontszerű.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mi a véleményetek erről a Hidrogénes motortisztításról? Én nagyon szkeptikus vagyok ezzel szemben, hogy tényleg működne. Van egy 1.2-es 2015-ös Swift ami csak városban van használva rövid távokra. Napi 2x12 km meg még kisebb 2-3km. Eléggé el van lustulva és már érezhetően gyenge. Megoldás lehet ez rá?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Köszi a választ mindenkinek. Én sem hittem ebben az egészben már az elejétől kezdve. Gyanús is volt, ha ez ennyire jól működik, mint a leírás alapján akkor miért nem használja mindenki ezt.
Nem jár az a kocsi sehova hosszú távra, de most már akkor tényleg muszáj lesz. Ha én is megyek valahova vagy Apukám akkor a fene akar egy kis Swiftbe ülni ha ott a GTE
(#156808)rbalint88: 35k km van benne 2015 óta. Még 2016-ban vettük 10k km-el
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Peter.70 #156837 üzenetére
Egyelőre nem. Tetszik most még a Golf. Főleg így télen hasznos nekem most az elektromos fűtés miatt.
Ha lenne PHEV Toyota visszaváltanék, de nincs és ha lesz is baromi drága lesz. Rav4-et nem nevezném egyelőre semminek, mert Európában nincs belőle. Most a Renault megoldását figyelem.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #156844 üzenetére
Azt inkább felejtem A külseje még csak-csak elmegy, de a belsejét én nem tudom megszokni. Pedig próbáltam magam rábeszélni, hogy a Prius plugin lenne a legjobb. Az új P4 plugin tetszik, de nem létezik kb az a kocsi sehol.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #156855 üzenetére
+Gaben92
Nekem bejön, szerintem szép lett. De ez persze szubjektív. Ez a példány kifejezetten tetszik, de baromi drágák. Meg ennek már legalább van normális elektromos hatótávja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Golfon nekem is 205/55 R16 van. Komfortosabb mint 18-al, és nem mellesleg olcsóbb is. Tény, hogy 18-al jobban mutat, mint az ECO felniken. De hát valamit valamiért. 16-al jobban is fogyaszt, ls az nagyon fontos
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #156943 üzenetére
Valamelyik TC-s videóban mintha ezt láttam volna. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #157106 üzenetére
Én itt csak annyit látok, hogy eléggé rossz motor ha ilyen sok olajat eszik.
(#157109)kisza25: Ez tényleg fel sem tűnt De attól még nem egy jó autó ha ilyen sok olajat fogyaszt. Toyota nálam 10k km alatt nem fogyasztott semmit. A TSI meg még annyit sem, már két hete be se lett indítva
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #157522 üzenetére
Ez kemény, hogy csak így bevállalták saját költségükön a cserét. Biztos nem két fillér egy olyan nagy akkupakk. Nálam ilyen biztosan nem lesz, én minden nap töltöm
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tom1939 #157645 üzenetére
Nem annyira számottevő a plusz tömeg. Konkrétan a Golfom aminek nagyobb az akkumulátora alig nehezebb mint a sima Auris HSD. Sima benzines töltés nélküli fogyasztásban egálban vannak nagyjából. De a pluginnek pont az a lényege, hogy töltsük amikor csak tudjuk. Főleg ha valaki sokat jár rövid távra. Ha nem tudod tölteni akkor jobban jársz bármilyen Toyota HSD-vel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tom1939 #157654 üzenetére
Most neked új autó kell vagy használt? Egy új plugin vagy hibrid ára majdnem csak soha nem jön vissza bármilyen sima benzineshez képest. Zöld rendszám egy "olcsóbb" használt pluginen megéri ha tudod is tölteni. Ha nem töltöd csak felesleges bonyolítás egy ingyen parkolás miatt. Jobban kiadja akkor már a matek egy Auris HSD-vel. Van annyival drágább bármelyik random PHEV, hogy sokat elparkolhatsz az árkülönbözetből. De átmehetünk agyalni a Milyen autót vegyek? topicba és kitaláljuk, hogy mi a legideálisabb kocsi számodra.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #157737 üzenetére
Zöld rendszám máshogyan kapja. Alig két hónapja vettem át a kocsimat RNY rendszámmal. Pedig a fehérekből már S kezdetűek jöttek. Sőt a 2 hónappal korábban vett Passat meg RVZ-t kapott.
Ez attól függ, hogy az adott körzetben mennyi beragadt rendszám van abból amit előre berendeltek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hazafele menet leesett a jobb oldalról a tükörlap. Gondolom elengedte a ragasztás. Persze kis apró darabokra tört sajnos. Majd szerzek valahonnan, 7-es Golfra biztos nem olyan drága. Mivel érdemes visszaragasztani, hogy a tükörfűtés ne olvassza le és működjön is?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #158120 üzenetére
+tboldi
Na ez szuper, akkor még egyszerűbb lesz a csere. Ahogy néztem az Unixban a Vag Group 5k HUF kb. Vajon ez lehet az eredeti vagy valami gagyi márkanév?
Mondjuk szomorú számomra, hogy egy 5 éves autón csak így leesik egyik pillanatról a másikra.(#158122) molnarpeter: "Szerencsére" a jobbos esett ki. A Balos aszférikus. Golfban nem volt egyébként sötétedős.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #158124 üzenetére
Van ajánlott márka? Gondoltam, hogy valami asszociációs márka lehet csak
Megpróbálok valami bontottat találni elsősorban FB csoportokban
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #158127 üzenetére
Nem tudtam pontosan ezt a szabályt. Akkor csak motoron van így, hogy jobb oldali tükör nem kötelező? Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem, ebből akkor holnap unix/bárdi lesz.
Belül egyébként nekem is fényre sötétedő van. Tök alap dolog már szerintem, mert nagyon hasznos. Ja 2014-es 13-15 milliós Oulanderben nem volt a legmagasabb felszereltségi szinten sem. Elég gyász
Szerk: Azt hiszem TYC lesz mert a többi 20k körül van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #158508 üzenetére
Megnéztem. Nekem tetszik, de hát mi mást mondanék én
Bénán vezeti egyébként. Nem érdemes a DSG-t B fokozatban használni. Többet eltudok menni ha én intézem a regenerációt. A B túl agresszív és "megöli" a lendületet. Az meg sokkal többet ér mint bármilyen visszatöltés. Arról meg egyébként fogalma sincs, hogy milyen kocsiban és felszereltségben ül. L&K-t leszólni, hogy túl sok azért durva.
Rakják bele a Golfbe ezt az aksit és akkor végre meglesz a 60km. Most a 9 bruttó, 7,8 nettóval kb 38 a max amit tudok. És már biztos nincs annyi benne mint újkorában.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #158670 üzenetére
Még erősen ajánlom neked a GTE-t is. Annyira megdrágultak a V60 D6-ok, hogy abból már kijön simán egy Golf, de még egy Passat is.
GTE-t megmutatom neked szívesen ha elgurulsz megint felémFőleg ha megcsinálja még valaki a sok kötelező típushiba orvoslást akkor simán benne vagy egy Passatban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #158672 üzenetére
Igen lehet, de rendszerint 200k km felett lesz és 2013/2014 évjáratúak. És mondom számold hozzá amit el kell költeni kötelezően ha veszel egyet. Persze a DSG ott van, annak is kell az olajcsere. 40-50 km körül megy el. Amúgy focvis elbeszélése alapján nem nagyobb a V60 a Golfnál.
(#158673)CactuS: Ez már a sokadik (talán 3.) generációs TSI aminél a kokszosodás már meg van oldva. Legalábbis ezt mondta róla Barcsik László TFSI mester. A DSG az egyedüli kockázat, de szerencsére abból a legmegbízhatóbb van benne. RAV4-et akartunk mi is venni, de drágább mint a Passat. Amikor néztük a legolcsóbb is 7 millió volt. De ahogy látom most sem nagyon van
(#158677)SzlobiG: Sok minden, gyere el és elmesélem, a fórumlakók is jobban járnak
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #158687 üzenetére
Nekem is bejön a V60 a mai napig. Szép kocsi lett, de dízel felesleges lett volna számomra. Golf-ot csak ideiglenesen vettem. Passatot szerettem volna elsősorban, de lényegesen drágábbak sajnos Kár a ziccerért, hogy Golfból kihagyták a kombit. De gondolom pont azért amiért a GTI-ből sincs A GTE egy kicsit "lassabb" GTI.
Amúgy a Passat nagyon adja, eszméletlen jó kocsi szerintem. Az új meg a nagyobb aksival még komolyabb lett. De hát azok már jócskán 10+ millió kocsik.
A V60-at én is megnézném, bandázzunk egyet
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #158827 üzenetére
Igen, de kár is őket árban hasonlítani. A Passat újabb és modernebb több extrával. A V60 indítja néha dízelt ha akarod ha nem. A Passat padlógázra se indul. És a villanymotor is erős a PHEV kocsikhoz képest. A csomagtartó mérete meg ég és föld
Sajnos ezek mind 180 felett vannak és általában egyiken sincs megcsinálva a nagyszerviz. Akkor éri meg a Volvo egyébként ha két végletben használsz egy kocsit. Csak rövid táv és utána meg hosszú távok. Pont ahogy focvis használja. Pályázásra valamivel jobb a V60, de a GTE is elvan 7 liter körül. Ha meg nagyátlagba nézzük akkor általában ilyen 5-6 literes fogyasztások jönnek ki egy útra. Ha országúton használom akkor 4.Nagyon vonzott engem is a Volvo, de én az eladást is néztem és egy dízelt már szerintem nehezebb lesz eladni. Mondjuk egyelőre nem úgy néz ki mert simán drágultak a V60-ok 15-20%-ot. Focvis vette jókor és jó árban. Nekem már fájdalomküszöb felett van egy 200k-t futott 6 éves kocsiért 5+ milliót kiadni.
Az 5 hengeres motor mondjuk egyértelműen a Volvo mellett szól. Sokkal jobb mint a pöcsköszörű TSI.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #158844 üzenetére
DSG nem rosszabb a Geartronic-nál. Ha meghall mindkettő drága. Olajat kell bennük cserélni rendszeresen előírás szerint és nincs gond. Mindkettő kocsiban van épp elég bonyolult drága alkatrész.
TSI-t olcsóbb szervizelni mint a D5-öt. Amúgy meg mindkettő kocsi "prémium" fenntartás ügyileg. Ha ez alapján választanék akkor új Vitara lenne 3+7 év garival és mindenről le van a gond
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #158848 üzenetére
Érdekes mert a Golf és a Passat: 5P - Külső töltésű hibrid elektromos jármű (plug-in hibrid jármű)
Az Outlander pedig: 5N - Növelt hatótávolságú külső töltésű hibrid elektromos járműKözben pedig a Passat simán többet megy el. A Golf tudja saját felhasználásomban még most is a 35-40 km-t.
Remélem nem veszik el a zöld rendszámot. Én megérdemlem, mert 1,8L/100km a fogyasztásom jelenleg. Hozom a katalógus adatot
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz focvis #158855 üzenetére
Várom az új támogatási rendszert. Hátha beletudok ülni egy elektromosba pár éven belül. Ledobnám már a benzinest szívesen. Ha még 2 évig legalább megmarad a Golfnak a zöld rendszám akkor jó vagyok. Nissan Leaf 2, 3-4 évesen már hátha olcsóbb lesz. Az új Zoe még mindig drága.
(#158857)kisza25: Sehol sem kell fizetnem töltésért. Még az eon állja mindig Ha bevezetik akkor meg nem töltök utcán, csak otthon. Benzinben kevesebbet eszik a kocsi, mintha az elszállt kWh árakat kellene megfizetnem. Azt mondta nekem a srác akinek köze van a töltőhöz ahol szoktam állni, hogy márciustól fizetős lehet. De szerinte még sok dolog van hátra addig papírügyileg. Amúgy heti egy kétszer töltök ott, nem lesz gond ha kiesik. Akkor lenne baj ha melóhelyen nem tudnék tölteni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #158862 üzenetére
Értelek. A Golf-al én tudok csinálni 13kWh-ás fogyasztást. Pont most fényképeztem. [kép]
Ez fűtés nélkül ebben a 10 fokban teljesen lemerítve ennyit tudott. [kép] 2fő országút 80-al végig.Passattal Apukám jár dolgozni. Napi 2x15km minden hétköznap és még hétvégék megy egyéb dolgok. Minimum havi 800km simán elektromosan. 5000-6000 Ft-al lett több a villanyszámla havonta, csak otthon tölti. Durva számításokkal 750ft/100km. Golf kevesebbet eszik. Teljesen reális a 600 ft körül kijönni ha nem fűt az ember Apu szokott fűteni
(#158863)Magnum_: Itt melóban töltök azt tudod. A lakótelepen "itthon". Ha ez megszűnik akkor szülőknél otthon fogok. Itt laknak nem messze és minden hétvégén ott vagyok. Máshova nem járok, így ugyanott vagyok mintha itt a lakótelepen töltenék csak nem 100? Ft-ért hanem 38-ért.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ezért kell a DQ400e DSG. Ott nem kopik a kuplung csak a kettőstömegű.
Mondjuk kíváncsi lennék rá, hogy mit csinál villanyos haladásban. Használ-e valamilyen kuplungot, mert igazság szerint elektromotorhoz nem kell.
(#158962)sasa134: Passat GTE alapára jelenleg 15 millió, az jó kiindulási alap. Ettől biztosan 2-3 millióval olcsóbb lesz az Octavia. Különben senki se venné.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #158965 üzenetére
Elég jól halad. Nem sokban marad el a V60-tól. 218 lóerő összesen. Zeperfs szerint ilyen. [link] Az AWD miatt jobbat lép, de fent már eléggé egyformák. Viszont a GTE mellett szól, hogy van benne egy 110 lovas villanymotor és könnyebb súly. Csak tisztán villannyal jobbat megy mint az Aurisom power módban. Azért a 330Nm nem viccel
Passat GTE az csak PHEV. Alapból jól felszerelt akárcsak a GTI vonal. Tehát fapadossal nem fogsz találkozni. Mindegyik már ledes fényszóróval van, kamera, radar alap. ErgoComfort ülés a fullos benne. Brutál kényelmes nagyon szeretem. De az alap ülése is jó, mert már az is Highline szintet képvisel.
Összességében mindkettő kocsi bőven elég erős a hétköznapokra.
Ahogy focvis is írja a csomagtartó hatalmas benne. Nem vesz el sokat az akkumulátor, gyakorlatilag csak a pótkerék részt. Ügyesen megoldották. Ez az 1.4TSI már a 3. generáció. Elég sok gondot javítottak rajta. Sokat elmennek már. Yodamester autója már 220 körül jár és tök szép a hangja. Na meg itt is igaz, hogy hosszútávra vannak használva. Rövidre ott van mindig az elektromos móü.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen