-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboy93 #106216 üzenetére
Az s60v70 blog egy része arra is jellemző, pörgesd át. Most kapásból más információ forrás nem jut eszembe. (Ha megtetszik és komolyabban szóba kerül, lépj be a Volvo Rajongók Baráti Köre fantázianévvel illetett facebook csoportba, ott elég sok ember hajt ilyet és nagyon segítőkészek.)
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz tboy93 #106315 üzenetére
egy főút szélén lehet megállni, akkor sem szeretem ott hagyni mikor az irodában vagyok, meg nem csak arra kell az autó, hogy dolgozok vele.
Qru: 12,8M köszi, jó ötlet biztos azért nézem a 3,5M dustert, mert 10+ M van autóra a következő 3 autómra van annyi tervezve[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
válasz tboy93 #106684 üzenetére
Szerintem teljesen OK lehet a 2.0 benzines.
Az 1.6 a kíméletlen használat ellenére sem ette az olajat, kb. 120 ezer km-nél adtam le. 8 liter körül fogyasztott, főleg autópályán jártam vele, kisebb részt Bp-en. Végre ~200-at ment, 140-nél 4000 rpm. A 2.0 biztosan jobb, de gondolom többet fogyaszt.Nem ismerem a típushibáit. Talán majd Vili, ő oda van a Fordokért.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #106684 üzenetére
Tempomat gomb, bajnokpityu írt róla Ford topikban. Hátsó lámpába bemennek a bogarak, első fényszóró átlagnál gyakrabban párásodik. Szellőző rostélyok közepén az ezüst pöcök le tud esni (egy ilyet láttam talán). Kombi rakodónyílás alján lévő fém betét ragasztása elengedhet.
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #106684 üzenetére
Láncos moci tudtommal, relatíve rövid ötös váltó van alatta (pályatempón majd 4k fordulat), vegyesben 8 körül elvan nagyjából. Rövid váltó miatt dinamikusnak érzed. Tavaly nézegettem őket amikor a családi járgányt kerestem, végül inkább Subaru lett
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #106690 üzenetére
Szerintem van, már az MK3-ban is volt. Nekem 9 alatt elvan a Subarum komolyabb erőlködés nélkül. Bár hálistennek nem kell dugóban állnom, nagyrészt országutazom vele. Ez a mondi nagyon steril, unalmas autó volt nekem, érzelmet nem tudott kiváltani. Nagy hodály, A-ból B-be elvisz, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #106690 üzenetére
Ha 14-et nem is de 11-12 litert városban simán felszippant egy szívómotoros Subaru. Nekem a legutóbbi városi etapom normálisan közlekedve klíma nélkül 11,3 lett (ami jó mert a gyári érték városra 11,5).
Városon kívül elvan 8-9-ből. Mondjuk én sokat megyek országúton így 8,4 az elmúlt cca. 20k km nagy átlaga.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #106690 üzenetére
Kettőstömegűn szerintem ne parázz. Ma már rakják mindenbe, de ezek a benzinesek sokkal kevéssé nyírják, mint a dízelek (nyilván nincs alacsony fordulaton nyomaték, amúgy is magasabb fordulaton közlekednek velük), szóval nem esik szét 250-nél.
Nyilván jobb, ha nincs, de akkor vedd a régebbi (165 lovas) 2.5-öt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #106684 üzenetére
Az eszegetheti az olajat, ez a 2 lityós mazda féle szokta, de amúgy jó cucc, meg a mondeo is jó ár érték arányú, nagypapázni elég lesz a 2.0 szopó tesztek meg számok alapján a 240 lovas 2.0T-től vagy 200 lovas 2.2 dízeltől se fosod le a bokád gyorsulásban, szóval sokat azért ne várj.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboy93 #106764 üzenetére
Apóséknak is Mk4 volt, bár az TDCi. A motor ment, de az elektronika... Többször maradtak kizárva a kocsiból, meg alapból is lelke volt annak a gépnek. Két karácsonykor játszotta el egymás után, hogy az Erdélybe való indulás előtti este ledöglött az udvaron állástól. Aztán szegények mehettek a Wagon R+-szal Üllőről Sepsiszentgyörgybe
Persze mire visszaértek megjavult.Gondok voltak a zárakkal, az ablakemelőkkel, a rádióval, a motorvezérlővel, a világítással és a távirányítóval (központi zárral?). 2012-2014 közötti évjárat volt, nem tudom pontosan, csak abból következtetek, hogy az utód Mk5 Mondeo-ra azt mondták alig 1-2 évvel fiatalabb. (Szintén TDCi, de ez mondjuk panaszmentes az elmúlt két évben.)
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #106764 üzenetére
Kollégának volt egy MK4, igaz 2 literes dízellel. Ő nem panaszkodott, 2014-2015 körül vette 4 évesen ~40e km-el és 160-180e km-nél passzolta tovább. Éves szervizeken kívül más nem nagyon volt. Egyszer említette csak, hogy vészüzembe tette magát a kocsi, mert a nyestek tevékenykedtek a kábeleknél.
-
adalbert1
veterán
-
SlayerSub
tag
válasz tboy93 #106677 üzenetére
Sziasztok!
Arról érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata, hogy mennyibe fájhat a következő javítás:
Audi A3 (2009) 1.8 TSFI, persze én is belenéztem egy olajevősbe.
Tudom, hogy típushiba, és a gyári érték maximuma 1000 km-ként 1l, (sajna nekem ennyire ki is jön)
de ezen csökkenteni szeretnék. Mivel nekem ez havonta 1l olajat jelent, annyira nem megterhelő de akkor is.
Volt már valakinek hasonló javítása? 1 misi körüli összeggel ijesztgettek,ha ennyi akkor lehet leteszek róla, és adom így tovább...köszi
-
veterán
válasz tboy93 #107286 üzenetére
Szomorú.
Első alkalommal én is kicsit paráztam, eddig 3x béreltem tőlük, eddig no problem. Először nem kötöttem plusz biztosítást, azóta mindig, de nem tőlük kérem, hanem a tegnap linkelt oldalon, kb. 20 euró egy hétre.Mindig adok 5 vagy 10 euró jattot az autó átvételénél, hogy el ne felejtsék felírni az összes hibát; legutóbb ráírta a srác, hogy az autó nagyon rossz állapotban van - 5 € volt.
Mindig alaposan körbefotózom átvételnél és leadásnál is. Tavaly nekimentek a parkolóban, volt nálam mikroszálas kendő, szépen leszedtem vele a lökhárítóról a rákenődött festéket/műanyagot.
Összefoglalva: oda kell figyelni, de ennél jobb ár-érték arányt még nem találtam (egy hét 50-65 €, legutóbb 16 €, ez utóbbit nem fogom tudni überelni).
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #108101 üzenetére
Szerintem típusfüggő, de tudok pár esetről, amikor teljesen ki volt írtva. Viszont az eddig hallottak alapján általában nem sikerül sohasem tökéletesen, apróbb jelei mindig lesznek (pl. felhígul a motorolaj, értelemszerűen műszakin is probléma lesz/lehet).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #108127 üzenetére
Jól néz ki az, csak meg kell találni benne a lényeget! (Nekem sikerült az UFO Civicben is meglátni a szépet.) Szerintem az S60-nál a letisztultság adja a kinézetének egyik fő erejét. Mindenkit csodálatra késztet, ahogy monolit tömbként suhan. A személyes kedvencem pedig, amivel engem megfogott, azok a gyönyörű ívek a seggén. Egyszerűen csak áll az ember és csodálja némán indulás előtt hosszú perceken keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #108195 üzenetére
Megbizhatosag szempontjabol szuper. Regen volt nagybatyamnak, 400k km el adta el es kb semmi baja nem volt, pedig ütve vagva volt.
Viszont förtelmesen lusta....mar alapbol a H Astra gazpedalja olyan, hogy kb meg tudod csinalni, hogy hirtelen alapjaraton nyomsz egy padlot es felengeded, akkor nem törtenik semmi (kis tulzassal). Az a motor meg ratesz egy lapattal. 1.6 vagy 1.8 motorok is jok. Az 1,8 ast mondjak kb etalonnak ahhoz az autohoz.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #108211 üzenetére
Hat akkor meg nem kell parázni, meg kell venni H astra mindenkepp jobb, komfortosabb, biztonsagosabb auto. Bar az 1.4 el tuti többet fog enni, mint egy gázos F (mar csak azert is mert nehezebb, lomhabb, jobban kell taposni a pedalt).
(#108228) tboy93 realis lehet kerdes ugye (ami korabban is tema volt), hogy a versenygumikat mennyi idö alatt fogja üzemmeleg allapotba hozni
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #108263 üzenetére
Nem rosszak, van Subaru fórumon Blaskonak ilyen hawkeye (sedan). EJ204 blokk van benne, nekem ugyanez van a Foresterben, szépen forog, emellett elég alacsonyan (3200rpm nálam) maximális nyomatékot ad.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #108275 üzenetére
Igen, jobban megy és kevesebbet is eszik. Hiába erősebb a Lega 5 lóval az kb semmi a súlytöbbletéhez képest. A fék probléma (tárcsa vetemedés) ugyanúgy fennáll a Legánál is, szóval ha méretben elég (főleg a hátsó lábtérben van nagy difi) akkor mindenképpen Impreza kombira lőnék.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #108398 üzenetére
Alma, körtével.
Egy keresztmotoros 4wd sedant (ami korlátozottan, de egy hétköznapokban is használható autó, csak zajos meg sokat eszik) nem igazán hasonlítható össze egy hosszmotors, ponyvatetős roadsterrel.
Az sti arra van, hogy a gyorsan menést élvezd, és mellette a gyereket is el tudd dobni oviba.
Az S2000 csak arra van, hogy élvezd, minden más (a köridő is) másodlagos.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- RAM topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen