-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Kornel #24023 üzenetére
Nekem 137k-nal meg nem kopott le a swiftben Km-re nem nagyon lehet altalanositani, nekem pl. most a hondan nagyon gyatra allapotban van a kormany, pedig 142k km-rel vettem, szervizkonyvel bizonyitva, masnal akar meg 180-200k-nal sincs igy lekopva. A varosi hasznalatban meg az utaster is jobban kopik
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #24064 üzenetére
"Legutolso lehetoseg , hogy kiszedem es elviszem a lindorhoz felujitani, csak kerdes, hogy tudjak-e a gyari ertekeit, illetve a porvedok meg ugyanugy szarok lesznek.."
Már miért ne tudná a gyárit? annál akár jobbat is. Olyanra csinálják, amilyenre akarják. Nekem a gátlók 3.000ft-os rozsdás vackok voltak mikor felküldtem: így küldte vissza, ha még mondod is, hogy porvédőt intézze, biztos megcsinálja. Kérdés, hogy árban jobban jössz.e ki, mintha vennél valamit újonnan.
-
nagyúr
válasz Kornel #24126 üzenetére
Furcsallom, hogy meg jonak erzed, nekem amikor 27%-osak voltak a hatso gatlok, konkretan eldobta neha a segget egy-egy dinamikusabb korforgalomba menetelnel. Az elozes remalom volt, foleg ha gyorsan valtottam savot majd padlo, alig lehetett megfogni a gepet olyan ingatag volt...
-
Pecc
őstag
válasz Kornel #24117 üzenetére
minek vegyek egy gagyi átcímkézett monroe-t
Itt a bilsteinre gondolsz gondolom. Én bilstein gátlót tervezek venni hátra is, majd előre is. Számítsak arra, hogy akkor kb azért kerül ugyannnyiba a kettő márka esetemben, mert ugyanaz csak más néven?
Ha jól értelmezem írásod -
-
-
stickermajom
addikt
válasz Kornel #24292 üzenetére
Nagyon jó, megérdemli!
Remélem Zengőék tudnak maradni a szériában egy tehetséges magyar pilótával. A cikkben is említett Wéber Gábort bár jó versenyzőnek tartom, de egy fiatalabb versenyzőnek személy szerint jobban örülnék. Kiss Norbival talán még szponzorokat sem vesztenének, hisz mégis csak kétszeres EB győztes, van híre úgymond.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #24359 üzenetére
Neem vetem össze a kettőt, a lexus minőségi kocsi de a régiek nekem toyoták az újjak meg túl extravagánsak belül. Egy infiniti jobban tetszik minden téren, de kívül még egy mazda 6 is.
Viszont a fóka st kombi dízelben nagyon tetszik megmagyarázhatatlan módon
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #24348 üzenetére
Most hoztunk el egy IS250-et havernak (2006 12. havi). Átvizsgáláson is rendben találták, apróbb javítani valók vannak rajta de egyik sem vészes.
Jó autó, amúgy pályán 8-9 városban 9-10-ből elvan a(z ex)tulaj szerint. Meglátjuk.
Sajnos ez is kokszosodára hajlamos (közvetlen befecsis) de ha nem ingadozik az alapjárat akkor még nincs gond.
Még nagyon nem küldtük meg, a súly érződik de szedi a pacskert azért. Sajnos a hangja elég el van folytva de azért hallani a V6-os ha fülelsz. Nagyon egyben van, az anyagminőség kiválló.
És a hifi... Parádé. Messze veri az A6 meg a Highline B6 hifijét.
Ezt a linkelt darabot is elmentünk megnézni de eléggé le van lakva belül és korrodált ami miatt nem volt szimpi. A tulaj előnyként tüntette fel az új Taurus téligumit... Jah és 218k km van benne nem 208k. Lekérdeztük a km állst akkor jött a meglepi (bár ez csak elírás sztem).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #24372 üzenetére
Igen, az esp nem kilőhető teljesen.
"Emberünk inkább biztonságra, mint sportosságra hangoltan vezet, kalandvágyát kielégíti a kikapcsolhatatlan (a gombbal csak kissé engedékenyebbé tehető) menetstabilizáló által mindenkor kontrollált apró farkitörés indulásnál vagy csúszós úton..." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #24380 üzenetére
Közúton soha de soha nem kapcsolom ki. Szeretném azt hinni hogy Fittipaldi vagyok de nem, nem vagyok az és az awd sem mindenható csodafegyver. Elég sok Subarus ismerős végezte már árokban mert túlságosan bízott magában és a technikában.
Viszont ha begurulok egy üres magánterületre akkor szeretem kikapcsolni és megforgatni a gépet. Ne vegyék el tőlem ezt a lehetőséget.
TheProb:
Kipuffot be kell jegyeztetni sajnos, nem elég a műbizonylat és új műszaki kell a kocsira. Itt egy jó cikk róla: [link]
Ha jól tudom (de ennek azért nézz utána) már nem írnak bele tollal a forgalmiba mint régen, tehát új forgalmi kell (6K).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #24386 üzenetére
Többnyire financiális okokból.
Értsd: Mert csóró de azért szeretne menőnek tűnni. A literes swiftetbe is 2k-ért tankol egy Puntó GT-vel meg a garázsból se tudna kiállni ha 2k-ért tankol. És akkor a szervizelésről nem is beszéltünk, mert ha a pl a turbó elköszön akkor max a nagyi hajszárítóját tudja betenni a helyére nem hogy akár egy felújított Garrett-et.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TheProb
veterán
válasz Kornel #24386 üzenetére
Vagy csak mert szeretné, hogy kicsit jobb legyen a hangja a kocsinak.
Saját példámból kiindulva, egy konszolidált dobot raknék csak rá, ami épp, hogy egy kicsit morog. Nem akarok az a majom lenni aki győrből elindul, de már pesten hallja a nagymama, hogy lassan érkezik az unoka.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #24506 üzenetére
Egy ősi Ford Taunus-os mondás: Ami nem romlott el, azt nem javítjuk meg.
Esetleg kérdezd meg mennyi lenne a munkadij, ha kulon cserélni kell, ha par ezer ft, akkor szrintem lehet hagyni es legalabb attolod 1-2 ev mulvara, amikor nem kell masra kolteni. Sztem igy egy evet meg tuti kibir, ha razopadon nem mutatott semmit.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #24532 üzenetére
csak kérdés, hogy egy koni str.t jellemzői miben és mennyire térnek el a gyári swift sport gátlóétól.
kicsit vicces amúgy amit csinálsz, hogy ha bárki bármit filléreskedni akar, akkor te huhogsz a legjobban, de a saját verdánál meg ugyanúgy megy a sírás... ld falken gumi meg most ez a lengéscsillapítós szenvedés. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #24539 üzenetére
magyar utakra én koni fsd-t vennék, ha legalább 5 évig megtartanám a kocsit. str.t-vel sincs bajom, de egy sportmodellbe lehet kockázatos, mert kevesebbet is tudhat, mint a gyári. bilstein már jobb választásnak tűnik, de szerintem egy jó helyen felújított gyári gátló sem elvetendő ötlet, nem fillérbaszási céllal, hanem hogy egyedi igényekre lehessen hangolni.
-
TheProb
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen