-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz Integrale #122088 üzenetére
Reméljük ! Bár én az 1,2 turbóval elvagyok . Sőt ...
Kimondottan tetszik ! Autópályán , országúton , városban egyaránt jól elboldogul .
Azért - talán a turbós motor lehetőségei miatt - a csipszen gondolkodom . De alapból is tetszik nagyon a kis turbós .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #122334 üzenetére
Punto 55S. 1.1i 8V Fire motor. 1997-es ralli edit. aka full fapad. Meg radio sem volt benne (hisz’ felesleges suly). 850 kg es 55 poni virsli kereken. Nem evett sokat es egesz jol ment ahhoz kepest. A 120L Skoda utan idegen technologianak tunt kb.
Tobb mint 18 evig szolgalt becsulettel, soha sehol nem hagyott ott.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bbubby00
őstag
válasz Integrale #122187 üzenetére
Vettem ipari tepozarat. Eleg 3 db 5*5centis (ket szele + kozepe hne bantsa a fenyezest) darab, az isten nem szedi le
Amire figyelni kell, a rendszamra mielott felragsztod, kapirgald meg az alut + en szelvedoragasztoval megkuldenem.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #122381 üzenetére
Nem hülyeség, ha megnézed mennyi hó esik egy télen mostanában meg az átlaghőmérsékletet. A 0-20 fok közötti intervallumban meg sokkal jobban tapad mint egy téli vagy nyári. Hóban helyén kell kezelni a 4évszakost de összességében nézve a szezon nagy részében jobban jársz ha téli helyett egy télies 4évszakost teszel fel.
#nincsbennetarcsi
-
Degeczi
nagyúr
-
Degeczi
nagyúr
válasz Integrale #122483 üzenetére
Annak azonban nincs köze a DRL-hez, mert azzal ugyan semmit nem lát városban sem (hiszen nem is ez a célja: deklaráltan nem az utat világítja meg).
Az jogos probléma, h egyre több mai autóban (különösen persze ott, ahol nem hagyományos műszerek vannak, hanem kijelző) mindig világít a műszerfal.
De ezek ellen csak a szürkületkapcsoló lenne megoldás, nem pedig a DRL értelmetlen kiterjesztése a hátsó lámpákra.
-
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #122716 üzenetére
156fl-ben nekem így volt: b.e. le-fel automata, j.e lefele automata.
nekem bejött ez az egyszer bekattintott fix tompított, legalább tutira fel volt kapcsolva mindig. inkább lenne mindig így, mint hogy akár automatán kapcsolgat... mondjuk ha csak motorindítás után adja rá a fényt, az pozitív, de még a xenonnal se volt problémám úgy, hogy az izzítás idejére felkapcsolt, majd beröffenés után újra. -
Degeczi
nagyúr
válasz Integrale #122734 üzenetére
Ez érthető, de normál esetben nem kell sokáig ráadni a gyújtást álló motor mellett. Ha a rádió van úgy bekötve, h csak gyújtásra menjen, azt érdemes megváltoztatni akár fix 12V-ra, vagy ha van, egy olyan szálra ami a gyújtás első ráadása után a kulcs kihúzásáig van feszültség alatt, az tökéletes ilyen célra (német autókon gyakran van ilyen)
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #123088 üzenetére
Én kértem gumiszőnyeget a tipoba, ez az első autóm, amiben a gumiszőnyeg a lábtartóra is felmegy. (Ez most csak eszembe jutott)[kép]
Ma is jó saras helyen jártam, jó, hogy gumira tehetem a lábam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #123096 üzenetére
3000- res szerviznél veszek bele szövetet (10 eFt vesztegetik elvileg)
Meg lehet egy könyöklővel is meglepem magam, meg rákérdezek a kormánybőrreEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-