-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
"én csak vigyorgok, amikor több tízmilliós autókat is látok Budaörsnél vagy Soroksárnál..."
Miért is? Én is Auchan kúton tankolok, amikor csak lehet, mert:
a) mellette volt 300m-el Lidl és Aldi ahova jártunk hétvégi bevásárlásra
b) senkitől nem hallottam panaszt az ott forgalmazott üzemanyagok minőségére
c) automata kútoszlopok is vannak (senki nem akar rámtukmálni Brúszvíliszes Hellt se szendvicset, nem kell még a kasszánál is sorba állni, életunt elárusítókat bámulva, akinek teher, hogy oda mentem (sok ilyen van)
d) annyiért tankoltam prémium gázolajat, mint bárhol máshol* puruttyát.De én már csak ilyen smucig csóri vagyok.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz pècsimunkás #151520 üzenetére
Miért raksz szóközt a szó és az írásjel közé?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz pècsimunkás #151524 üzenetére
Azt hittem diktálással írsz. Van egy másik fórumtárs, aki GBoard hangbevítelt használva hasonlóan írt régen (nem volt erre felkészítve a diktálás funkció).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #151588 üzenetére
Rendszeresen ilyen idiótákba futok bele. Fékezésre persze a bal helyzetjelző+jobb féklámpa gyúlt...
Ha a paraszt kicseréli a kiégett izzót, nem képes megnézni, hogy hány wattos jár oda? 5, 10, 15? Vagy mindegy? Igénytelenség csimborasszója, hogy balesetveszélyről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Múltkor egy 40+ fószer még visszaint, hogy miva'? amikor ezért rávillogtam. Max 50m látótávolság reggel, és lopakodó üzemmódban. De lehet, hogy valami titkosügynök, és fontos az álca
Más: ma egy tapasztalt (józan gondolkodású) kisteher sofőrjén múlt, hogy nem patkoltunk el/lett komoly bajunk. Egy B Zafirával a lelkem szét se nézett csak elindult a kapu elől, kivágott az épp érkező kisteher elé, aki szerencsére nem kapta el a kormányt és tért át a szemközti sávba, ahol épp mi érkeztünk, hanem egy ordináré nagyot fékezett....5m csíkot húzott az aszfaltra, kb és sikerült nem belemenni a másikba. A rottyos Zafirás meg behúzott nyakkal nézte a visszapillantót, szerintem fel se fogta, hogy mi történik
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #151599 üzenetére
Logan, Clio II...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Miben jobb a Tesla? YT videó
Elég jól összeszedte a srác.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz aero. #152013 üzenetére
Dolgoztam Németországban és UK-ben is.
Németországban (Bajorország) éreztem úgy, hogy maradni tudtam volna, sokban hasonlít a kultúra azért. UK-ben nyári melóra mentem, egyetemi szünetben. Tescoban melóztam, okés pénzért. 3 hónap után azt éreztem, hogy falra mászok, olyan honvágyam volt.
Én nem mennék külföldre melózni, nem ér annyit (nekem). Tapasztalatnak jó volt, mindenképp megérte 👍[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz flegga92 #152456 üzenetére
Bukaresten kívül minden nagy román városban jártam (Arad, Nagyvárad, Jászvásár, Kolozsvár, Brassó, Ploiesti, etc), de nagy különbséget vezetési stílusban BP-hez képest nem láttam, ami azért engem is meglepett. De ami közveszélyes őrült közlekedik a székes fővárosba...
Bukarest meg másik mese azért, az mindenki szerint dzsihádWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Kickass #152570 üzenetére
Nekem első autóm, amit kaptam ajánkékba, hogy tanuljak meg vezetni, az egy Dacia Nova volt. Utáltam. Így, 10 után is utálom
Igazából többet feküdtem alatta és szereltem, mint ültem benne.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz barnam_ #152898 üzenetére
Én is szeretem a karakterisztikáját.
De azért jó átülni néha a barátnőm szívó benzinesébe. Második autó (Golf mellé) tavasszal 99%, hogy valami jó ki szívóbenya lesz nekem is.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #153001 üzenetére
Az ugye megvan, hogy az akarnak verni, az ott nem egy tisztességes, 24-es sörös rekesz
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz #89309696 #153023 üzenetére
Pont me előzött meg egy fiatal srác kb 110el engem, amikor egy nyálkás úton, kanyar előtt én mentem 80-al. Csak egyik oldal ússzon meg, pánik, ellenkormanyoz aztán kész.
Kétszer csúsztam meg kezdő koromban ilyen útviszonyok mellett, egyszer egy hídon (ugye ott jóval hidegbb volt, le volt fagyva már, máshol nem - erre nem készültem). Azóta ügyelek. Nem nézi azt, hogy lehet, nagyon más az útviszony 12:00 és 16:00 között, amikor előbb +2°, most meg -2°.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Ha egyedöl nyomtam a BP-Gyergyót, ami haladósan 9 óra és ~700km, van, legtöbbször egyszer álltam meg, a hátár előtt.
Egyik haverom meg óránként kérte, hogy álljunk meg cigizni. Hatodik mondtam, hogy most szívjon el négyet, vagy amennyit szeretne, mert a következő már otthon leszWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz grizlisandor #153235 üzenetére
Záróvonal átlépésért romániában ugrik a jogsi 30 napra.
Mobilozásért (+okosóra, etc) 90-200.000 bírság + indokolot esetben 30 nap gyaloglás.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Mivel sokat jártam nagyobb távolságról haza (220, 700km) amikor nem jött velem a barátnőm, Blablan kerestem utast. 4 év alatt talán kétszer nem került ott.
Azért igyekszem válogatni, értékelés, kommunikáció és megérzés alapján, aki nem szimpatikus annak inkább mondtam, hogy sorry.
Egyszer volt egy kellemetlenebb tapasztalat (egész úton meg se mukkant, füles be még parkolóban). Többi mind nagyon pozitív élmény volt, jókat dumáltunk. Amúgy is inkább azért vittem embert, mert nem annyira unalmas egy 9-10 órás út.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Csillagcsavarhúzó, svájci bicska az ajtózsebben
De mondom, én is szelektálok, ugye ünnepek/szabadságolások környéken megyek, akkor meg úgyis kerül. Nem ér annyit, hogy egy (szamomra) kellemetlen társasággal utaztak.
Volt olyan, aki írt, elkérte a számom egyeztetni, majd amikor felhívott, mondtam, hogy bocs nem. Lejött, hogy nem az az arc.
Énhazámautóm az én váram.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Főnököm 3 éves Fordján megomlott a turbó egy budapesti kirucc alkalmával. Két külön Ford márkaszerviz is elhajtotta (egyik a Petranyi), hogy ha ők javítják, a Ford anyacég nem fizeti ki nekik.
focvis: 19%, de lehet hamarosan 16% lesz az ÁFA romániában.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen