-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz cOxeR #228532 üzenetére
Ez így igaz. Tényleg napelemről töltve az igazi egy ilyen autó.
#228555 [vilike]: Van baj. Ha a dombon felfelé padlózó PHEV-es tajparaszt, akkor vajon mi lehetek én?! Én még a bükki szerpentineket is meglátogattam párszor a tölthető hibridemmel. Még jó, h nem vonták be a jogsimat! A BMW-t sem értem, h minek rak egy ilyen autóba 292 lóerőt?!
-
silver10
aktív tag
válasz cOxeR #228191 üzenetére
Akkor a gyakorlat. 2020 Dec. 23.-án hátulról belém jött egy ételfutár az étterem tulajának kiszállítós autójával. Az elkövető a helyszínt önkényesen elhagyta. Mivel elöl-hátul egyaránt van 70 Mai Pro típusu menetrögzítőm, a hátsó kamera (kristálytiszta) felvétele (márkaszervizes áron) 334 ezer Ft költségtől mentett meg. Illetve egy komolyabb Casco-s bönusz buktától.
-
tboldi
nagyúr
válasz cOxeR #228809 üzenetére
Ízlések és ficamok ugye. Én nem szeretem ezt a kivagyiskodást, jó, ha egy picit kitűnik a tucatautók közül, de csak visszafogottabb módon.
Én valahogy így képzelem a tökéletest, korban, stílusban, átmérőben, ET-ben és gumi-felni arányban is passzol. [link]
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz cOxeR #228962 üzenetére
Dyno Project Csepelen.
-
-
-v-
addikt
válasz cOxeR #228969 üzenetére
Cserébe nincs ez az elvált nem vált el, kickdown nem kickdown stb ... vicces hogy laptimingban látszik sokszor, még a sportosnak csúfolt autókban is a dsg meg olajos automata is, sosem úgy váltogat ahogy kéne.. manual módban vagy lassú vagy kiszámíthatatlan és még ott is sok bele is vált stb. nagyon kevé igazán jót látok így videók alapján, amiről el tudom képzelni hogy csapatáskor tényleg nem zavarna hanem hozzátenne. Az a baj az ránézésre a porsche pdk
-
válasz cOxeR #228971 üzenetére
Nincs semmi más funkciója, mint a fordulatszám tartományon belül elérhető legalacsonyabb fokozatba visszatenni a váltót. Ez teljesítmény mérésekor nem használható. A padlógáz az padlógáz. Már az 5HP30-at is tudom zárni, neked is tudnod kell. A tesztelő emberke meg tudni fogja, hogy kickdown-t ne, mert az felülírhatja.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz cOxeR #229415 üzenetére
Külföldön eddig is lízingelték az autókat. (nagyon kevesen vesznek új autót kp-ra) A gond ezzel, hogy fix időre van és amikor cserélni akarják nem tudnak új autót adni nekik.
Ismerős is ezért kénytelen most megvenni az M5 Competition-t mert nem tudnak neki legalább 1 éven belül új kocsit adni. (de reális lenne a 1,5 év is)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz cOxeR #230390 üzenetére
És kik tehetnek róla? Persze hogy az akku gyártók. Elmentek annyira a spórolás irányába, hogy éppen csak a gariidőt bírja ki.
Meg az is trükkös, hogy a gártóknak van egy budget vonala, meg egy prémium. Aztán az emberek nem feltétlen a prémium változatot veszik meg, mert bíznak a márkában...⭐ Stella
-
Doki16
addikt
válasz cOxeR #230390 üzenetére
Z4-be nem kell tanítani az akkumulátort? VAG vonalon beleesnek páran ebbe a hibába, hogy kicserélik és néznek, hogy 1-2-3 év után meghalt. Nekem a Passat GTE-ben még gyári van 7 évesen. És azért elég sok fogyasztó van benne. Nem rég teszteltem le télen. 1 hónap állás után is 12,8 volt benne. Persze azt is hozz kell tennem, hogy a VW elkezdett sporolosabb lenni az utóbbi években. Már a Golf 8 sem hozza minőségben azt a szintet mint a Golf 7.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #231922 üzenetére
A 479,9 Ft-os hatósági ár csak két üzemanyagtípusra értendő.
Ma reggel munkába jövet a Hungárián a Népligetnél: külsőben haladok, középsőben srégen az én sávomba némiképp átlógva áll egy szürke Chrysler Grand Voyager index nélkül, mögötte pár autó feltorlódva, előtte kb 50-70 méteren üres sáv. Húzodok jobbra, elhaladnék mellette, miközben valami óbégatás üti meg a fülem és ekkor izomból kivágják a jobb első ajtót. Satu (ABS még nem kapcsolt), kb egy kisebb autó elfért volna köztünk.
Valami melóscsapatnak néztem, az egyik familiárisan hiperpigmentált egyén cívódott a másikkal, hopgy ő most kiszál...
Nem szállt ki végülis, de a következő lámpáig elérve megint előadatak egy hasonlót, az odavezető úton meg sávon belül kacsázott az autó.
Remélem, befejezték ezt a kis házastársi évődést és nem okoztak balesetet.Ja, a Hungária a Hidegkúti Nándor Stadiontól kimondottan szellős volt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen