-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
EBC tárcsa Ate Ceramic paddal? nem nagyon találok erről infót, de most megint a fékeket nézegetem mióta itt beszéltünk róla
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
Leginkább arra kell berendezkedni, hogy otthon tölti aki meg tudja venni ugye az elektromos autót, úgy éri meg igazán és akkor is ha van napelem. (ergo, kertes önálló családi ház, jó tájolással elég napos tetőfelülettel)
Én is nagyon motorozok, hogy idén meglegyen a tervezett napelem kiépítés, csak a támogatás miatt várok jó ideje, de talán sikerül a hiányzó feltétele, ha nem akkor lehet megugrom önerőből, hamarosan úgy is meg fogja érni.
Nekem 42 panel fér el - szempont volt 2 éve mikor vettük a házat. -
cOxeR
Ármester
válasz tboldi #228804 üzenetére
Nekem meg pont az ellenkezője tetszik, minél alacsonyabb profil és feszítve egy kellően széles felnire. Persze itthon ez a típus sehogy se lenne élhető, se forgalomba engedés, se közlekedés tekintetében.
Egy jó példa: az megint más, hogy a szín is bejön, mondjuk bele nem ülnek de így képen nekem nagyon tetszik
-
cOxeR
Ármester
Én megszerettem, nem cserélném manualra, persze nincs gázfröccs, de igazából van annyi nyomaték már egy szívó benzinnel is, hogy ha akarok megyek keresztbe.
Viszont esetek többségébe nem a csapatás a mérvadó, mégiscsak közúton használjuk földi halandók ezeket az autókat. XHP miatt meg 1-2-be nem vált el, ha kell úgyis ebben a kettő fokozatban kell a teljes szabadság.Pl fotóztam a napokban egy Alfát, azt a váltási sebességet meg pláne nem tudod normal kézi váltóval sehogy se hozni. Az enyém régi “lassú” de szerintem 5 alkalommal 0-200 esetén kicsi esélyt látok, hogy a manual hozná az összes alkalmat úgy mint az autómata.
-
cOxeR
Ármester
Bőven van mit javítgatni, kell egy új pdc, de a gyári 65 ropi, az utángyártott meg nem pont olyan formájú. Így maradt egy bontott, de mivel színre van fújva… ezüstöt tudtam szerezni, fújni kell.
Első lökös is szegény picit leharcolt, azt is le kellene vennem akkor már és rendbe tenni… meg a lámpákat is időszerű lenne felújíttatni. -
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #229412 üzenetére
Nem normális tényleg ami megy… külföldön eddig normális volt, hogy az emberek autót cserélnek, 3-5 évente az is ki fog tolódni, itthon most lassan 10 éves ciklusnál tartunk, annyi extrával, hogy használtból használtba ülnek át, de ez hova nő tovább? Konkrétan havi 80-100 ezer Ft-ot kell félretenni, ha valaki 10 év múlva akar venni egy uj autót jelen értéken, nulla értékű autó birtokában.
-
cOxeR
Ármester
válasz sutszi #229500 üzenetére
Indul a szezon… sajnos áldatlan állapotok vannak M7-esen… én kifejezetten nem szeretek rajta közlekedni, pedig alig 1-1,5 órát kell kibírni Bp határától… de ez se megy az embereknek. Z4-el rengetegszer nagy távolságot tartok és állandóan ott nyomulnak néhány méterre mögöttem, a csökött kis agyukkal nem fogjak fel, ha üres előttem, úgy se tud tempót tartani… de azért csak tolakodik. Ezért járok inkább csak hétköznap a Balaton felé… hétvégén csak ha elkerülhetetlen.
-
cOxeR
Ármester
válasz radi8tor #229515 üzenetére
Én pont tegnap vettem ki, lefújtam a garázsban az autoval megeggyező színre, pdc-t is kell fújnom mert csak szürkét tudtam venni (első rétegnél tartok) kevésbé legyen tolakodó. SUV-nál én se nagyon látom ertelmét, max ha ültetve van. Nekem a cabrio kialakítás miatt kell igazán.
Nekem sokat ad, ég és föld a különbség…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Nem vettem még meg, de pont a héten kértem rá friss ajánlatot, majd ha beesik valami talált pénz lehet megrendelem azt is. ~220 eur
Mivel műszakira megy és most van sok kiadás, ezért nem virgonckodok. Olaj/szűrők/gyertyák/komplett fék/pdc. Illetve az első lököst meg a lámpákat is rendbe szeretném tenni… van fontosabb. -
cOxeR
Ármester
válasz bandus #229581 üzenetére
Nekem a legdurvább ilyenem az volt mikor Horvátországból jöttünk haza autópályán, épp kiértünk egy alagútból emelkedő/kanyar 3 sáv, reggeli napfelkelte fény, erre a szélső sávban egy felborult pótos marhaszállító, az úton meg egy tucat marha tetem, kb 2 sáv szélesen (a belsőben nem volt egyedül), próbálták letakarni őket fóliákkal éppen. Nem vagyok kényes, de lett egy masszív hányingerem a következő fél órára… még jó, hogy csukott tetővel mentünk.
-
cOxeR
Ármester
válasz Puma K #229603 üzenetére
Nekem is az van, a munkahelyemen volt napi használatos 260m2 takarítása, ezt 6 évig tolta, most a garázsba a kültéri mindenes. Elpusztíthatatlan szerintem, egyszer tört meg a kábele (csajok is használták ) , de szétszedtem, levágtam egy picit belőle és visszakötöttem.
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #230194 üzenetére
Jó kis tapasztalat, néha tényleg jól jön, hogy átmegy mindenen gondtalanul az ilyen felépítésű autó, cserébe azért fogyasztásban mindig több lesz, mint egy átlagos felépítésű. Kérdés mennyire kell állandóan a méret, mert állandóan kell cipelni ezt a hatalmas “testet”.
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz MunezXBK #230734 üzenetére
Sajnálom. Nem vigasztal, de nekem tegnap sikerült a garázsba pakolásznom, és a polcról lelöktem véletlenül a fűmag/trágya szórót szépen megpattant a Z4 ajtón vissza a plolcra majd újra a kocsinak… lett egy 4-5 cm-es karc függőlegesen kellően látványos, második kör nem lett maradandó.
Nincs még kültéri tárolónk, minden is a garázsban van… egy darabig mantrázgattam csúnya szavakat az udvaron.
Egy vigasztal az anyóssajtón van, nem ott szállok be, így kevesebbszer látom majd. -
cOxeR
Ármester
Múlt hétvégén Z találkozó volt összesen 26 autóval, Lillafüred végállomással. Reggel esett picit az eső, mire indultunk pont elállt, volt benne egy kis pálya (Gyöngyösig), meg sok-sok kanyargós rész, szerencsére alig volt pár autó, nem is értem igazán miért, többen nagyon normálisak voltak, próbáltak tempózni, vagy első lehetőségnél elengedtek minket, egy kihaénnem volt persze, de ez benne van a pakliban.
Útvonal: Parád-Recsk-Sírok-Eger majd Répáshuta-Lillafüred, természetesen vissza ugyanez, 1 teli tank 100-as benzin bánta.
Egészen pontosan 51 liter, 100-as, 729 Ft/l, 392km. Fogyasztás: 13l, ebből azért látszik, hogy nem gurulgatós volt a tempó, többnyire 10-11l körül eljárkálok vele.
Hazafelé mikor már egyedül jöttem egy Colt CZT keménykedett (biztos volt valami okosság rajta srácok nagyon vigyorogtak benne) de azért 220-230 körül elfogyott. Akarom mondani 120-130 körül. 250 körül engedtem el a gázt, hogy beérjenek, mert nyitva volt még a tetőm.
Kivételesen más képe: bár picit megpiszkáltam
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #231910 üzenetére
Nehezen tudják le kommunikálni egzaktul, ezt a sok kötelmet, ez alapján akar a 100ast is tolhatom, hatósági fix áron, hiszen kútoszlopra vonatkozik.
Közlekedési morál, meg katasztrófa előzékenység tekintetében, tegnap taxis húzta rám index nélkül, buszsavból normal sávba, mert a busz megállt… és azt kivárni már derogált neki… közel satut kellett nyomni (ultrahangra vittem a feleségemet, rohadt mód örültem), hogy beférjen… egyszer egy ilyen taxist nagyon helyre teszek, mert ez a sokadik ilyen mutatvány….
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs