-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #166930 üzenetére
Akkor jól rémlett.
Majd azért óvatosan, ma pl egy robogóst oktattunk egy 5er-es kollégával. 2 sávos úton beáll előre ez még ok de nem a külsőbe és nem is a belsőbe hanem a pontosan középre a felezővonalra. BMW-ssel egymásra néztünk és zöldre elrúgtuk mind a ketten. Valószínűleg a robis jól összemosta a magát mikor jobbról és balról is megtámogattuk 1-1 géptetővel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sutszi
veterán
válasz
tboy93 #166930 üzenetére
Nem akarok kötözködni, de hogy van az, hogy vezetsz és most voltál KRESZ vizsgán?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
simonjoe
őstag
válasz
tboy93 #166902 üzenetére
Valóban nincs okunk panaszra. Mindketten tanultunk, még felnőtt fejjel is, hogy csak egy kicsivel legyen jobb. Mi nagyon sok időt töltünk Ausztriában, Németországban, Svájcban, Szlovéniában..stb. Ha van időnk kint vagyunk. Már amikor kiérünk talán a levegő is más, szívesen vásárolunk, mert látom és érzem, h mennyivel más kint az amit a pénzemért kapok. Kedvesek az emberek. Meg olyan egyszerű dolgok, h nincsenek pl. a települések tele póznákkal, csak a közvilágítás és ennyi. Sok apró dolog az ami megfogott bennünket. Elb@....tuk, mert bíztunk sokáig abban, h itthon majd változik a helyzet és nem kell "elvágyni". Sajnos rossz lóra vártunk. Már ötven plusszosan nem akarok váltani, így csak marad a hétvégi, szabadságos kinti élvezet. Itthon meg csak továbbra is csodálkozunk:
[link]Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #167254 üzenetére
Kisautónál tulajdonképpen mindegy a szín szerintem, a kék WagonR-t is mindenki semmibe veszi.
Amúgy nem akartam pirosat, de ezt dobta a gép, ez volt a legjobb állapotban. A sárga, a kék és a padlizsánlila a kedvenceim - mondjuk ezekhez kb. lehetetlen lenne színben passzoló csomiajtót találni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #167257 üzenetére
Jazz-el velem sem előzékenyek de szvsz nem a szín számít első sorban ha sárga lenne pl akkor sem lennének előzékenyebbek. De ez csak akkor derülne ki ha lenne egy sárga Jazz-ünk is.
tboldi: Feketét akartam de mivel a piroson kívül minden szín feláras vt elengedtem. Megvolt az üzembe helyezés ára a különbözetből.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #168455 üzenetére
Röviden: a tipo a megítélését és fogyasztását kivéve, mindenben jobb volt. (Hétköznapi használatra, ibizából jobb játszós autó lenne)
A tipo kényelmesebb, tágasabb, csendesebb, jobb a futóműve, minden belefért, sokkal igényesebb megoldások voltak a belterében.
pl. A csomagtér tálca vastag filc+szivacs+merevítő, alatta is burkolva, az ibizában egy filc rá van ragasztva egy pozdorjára azt jól van, én ragasztottam az aljára szivacsokat, hogy ne zörögjön.
A tipoban minden végig van burkolva belül, az ibizában csak amíg látszik (ez i20-ban is így volt)
Felesleges összehasonlítani, nem egy kategória a kettő, se méretben, se korosztályban, se árban(mondjuk ez az ibiza új korában annyi volt, mint a tipom), a tipot akkor kezdték gyártani, mikor ezt az ibizát már majdnem abba hagyták.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #168475 üzenetére
Én most ibizkával vagyok úgy, hogy van egy csomó nyűgje, de mivel "csak" 1,4M Ft volt így megbocsátóbb vagyok vele, meg egy csomóról nem az autó tehet, hanem az előző gazdái.
Az 1-2-3 éves autókkal is voltak nyűgök, ott morcosabb is voltam, az új autóimmal nem volt gondom, de lehet csak szerencsém volt (skoda fabia a rettegett 1,2 HTP-vel 2006-2011-ig (50 ekm), kia pro ceed 1,4 2011-2016-ig (68 ekm), meg a tipo 2018 végétől-2020-ig (15 hónap 16,5 ekm))
Tsebacsi: e39 540isokat enne az is, lehet olajat és vizet is, de abban legalább vigyorognál
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboy93 #168483 üzenetére
Minden sz.r csak másképp
300k felett jár az SDI, elkezdett csak fűteni, azt viszont mindig (kikapcsolt ventivel is jön a forró levegő). Egy filléres műanyag bizgere miatt most szét van robbantva a műszerfal alja, még nem tudtam a végére járni. Mondjuk vigasztal, hogy manuális klíma is ugyanúgy épül fel, csak pár villanymotorral kevesebb. Közben azért egy gyári könyöklőt is dobok bele, biztos ami biztos
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #169481 üzenetére
Tudom csak megbízhatóságról volt szó, de a suzukik kicsik, ami meg már jó lenne méretben 5,5M Ft
A honda 1,5t hígítja üzemanyaggal az olajat hideg járatban és 6,5M indul az 1.0t-t, amit meg nem szeretnék (de pénzem sem lenne rá mostanában)
a jazz megint 4,7M Ft 1,3 szívóval, akkor már 4M FT egy i20, de szerintem az is sok, nem mostanában veszek új autót
Nem is olyan rossz ez az ibiza
Tudom rossz beidegződés, de az i30-at az új 1,5 motorjával venném, csak az is 5,15M Ft
Marad az ibiza, majd valamikor kap egy 1,4t 180 lovas motort aztán jólvanEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #169830 üzenetére
Tegnap en is erosen elgondolkodtam egy autonal kisebb szemelyszallito megoldason... baratokhoz atugrottunk, Varosligeti fasor es kornyeke, fel orat keringtunk, mire le tudtunk parkolni...
Azota persze lenyugodtam es kiszamoltam, hogy mire akar egy robogo, akar ket elektromos roller behozza az arat ezen alkalmakkor, abbol 10 evig taxizunk. Mondjuk asszonynak lehet opcio a roller a bkv helyett jo idoben, ha majd visszamegy dolgozni es marad hosszutavon a belvarosban.
Csepelre eljutasban is volt reszunk az elmult par heten, ugye ott vettuk a Priust, majus vegen meg egesz istenesen lehetett menni, de juniusban mar full szivas volt... -
AMD Power
titán
-
mandleee
tag
válasz
tboy93 #171140 üzenetére
4) helyszínen átnézem a gépjárművet szerelővel vagy irány egy szerviz
5) ha továbbra is tetszik az autó, akkor próbakörÉn fordítva szoktam, sajnos eddig sosem sikerült abban a városban venni, ahol a szerelőm van.
0. pont, a típus kipróbálása, legalább egy üléspróba erejéig a helyi neppertelepeken. Több típus esetén segíthet választani. Bár eddig még soha nem találtam olyat, ami megfelelt az elképzeléseknek.
-1. pont - típus ismeret hiányában fb csoportokban ready-only-ban figyelni -
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #171156 üzenetére
Nem mindig viszek szerelot, foleg az autokhoz. Utobbi ket automat magamnak neztem at, nem is lett kesobb problema belole. Most a motoromhoz vittem hozzaertot.
Én a Jazz-nél naivan elhittem, ami az azelőtt egy hónappal kelt kwikfites lapon szerepelt.
A CB500X-nél meg feleslegesnek tartottam az állapotfelmérést, a 9 hónapos és 1517 km-t futott motor tulajdonképpen még újnak számított.[ Szerkesztve ]
-
zsolt1225
aktív tag
válasz
tboy93 #171809 üzenetére
Opelt nem szeretnék, ezeknek a lancereknek nagyon csúnya a hátulja, egyáltalán nem jön be
Ezek a civicek pedig már elég régiek. Esetleg Accord kombi? Ott is talán mintha azt olvastam a 2.2-es motor nem jó.
Magnum_: BMW-ből nem vennék 2.0 alattit, csak max újabbakból. Nem szeretnék BMW-t venni most, úgy gondolom több a szopófaktor lehetősége, mint más márkáknál, pedig amúgy szeretem az E46-om.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
tboy93 #172062 üzenetére
Egy ideig én is csináltam, de a többségét már a spritmonitorban vezetem inkább. Egyrészt sose hagyom el, másrészt bármikor megnézhető.
Szerelőből a Renault olyan helyre megy, ahonnan nem jön számla, viszont jobban megbízom a srácban, mint bármelyik szervizben.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #172062 üzenetére
Én is elrakom a szervizes és alkatrészes számlákat, lassan már el sem fér a paksaméta a kesztyűtartóban, de a tankolásokat és azok blokkjait leszarom, egyből mennek a kukába.
szerk.: A fogyit sem tartom számom sehol, számolgatni sem szoktam, csak időnként ránézek a BC-re, semmi több.
(#172073) kisza25: Nekem az AP2-ről egészen más jut eszembe.
(#172116) EQMontoya: Nálam is ugyanez a helyzet a hátuljával. De biztos vagyok benne, hogy ha el akarnám adni, akkor többeket elrémítene pusztán a tény, hogy sérült volt, pedig úgy általában egy 14 éves autó esetén annyira nem kellene meglepőnek lennie.
.........................................................Csak végigolvastam!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboy93 #172300 üzenetére
én is kétszer vezettem, már egész jól megszoktam, hogy pihen a bal (8-10km), aztán hirtelen úgy döntöttem, hogy akkor itt lemegyek jobbra - úgy ráugrottam a kuplung helyére (szerencsére én nem a fékre), szakadtam a röhögéstől
már indult a kezem is, hogy behúzom 2-be
(1.4 Tsi Golf Sportsvan (?) volt, dsg-vel, tetszett)
https://hardverapro.hu/apro/mazzer_major_83mm_151c_kessel/hsz_1-50.html "... and I hope you have a great day!"
-
6030D
Ármester
válasz
tboy93 #172303 üzenetére
Én a céges BMW-vel csináltam meg az olaszoknál 500 km egyben vezetés után, hogy a parkolóban gyorsan be akartam tolatni, de jöttek mögöttem, és hamar-hamar kuplung és Rrrr.... pufff. Főnököm úgy hátranézett, azt hitte nekünk jött valaki.
Mondjuk bennem is megállt kicsit a vér. 8 hónapos volt a közel fullos 530d, én meg 3 hete voltam a cégnél.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla