-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Jó, azért a kerékpárok fejlődése is elég lassú. Még mindig pedálozol, még mindig a haladási irányra merőleges a kormányrúd, még mindig egymás mögött elhelyezett két kerék van, amiből az első a kormányzott, a hátsó a hajtott.
Persze az mellékes, hogy milyen súlyú, anyagú, milyen gázzal van feltöltve a gumi. Ahogyan az autónál is mellékes, hogy a T-Modelhez képest miben tér el egy ma kapható akármilyen személyautó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz bandus #278063 üzenetére
botrányosan lassú az innováció az autóiparban, kis túlzással minden ugyanolyan, mint a t-modelben
Anno én is ezt hittem, de valójában azt leszámítva hogy 4 kereke van és gurul meg van kormány, a T-model kezelése nagyon más pl:
- nincs gázpedál, gázkar van
- hátramenetnek külön pedálja van
- a kuplungpedál egyben sebességváltó is[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Motorokon is van egy icipici kavarás amúgy.
A standard a baloldalon elhelyezett 3 állású kapcsoló, jobbra-balra kell lökni, utána visszaugrik középre, kikapcsoláshoz meg befelé kell nyomni.
A szocimotorokon annyiban változott ez, hogy nem húzta vissza középre, maradt jobbon vagy balon, és az volt a kikapcsolás, hogy a kedves user maga nyomja vissza.
Aztán ott a Harley (meg biztosan van még más is), akik elosztják az irányjelzőket a kormány két végére, a balos gomb baloldalt és vice versa.
És nagyobb túramotorokon sokszor van self-cancel is.És hogy ON is legyek: az autóiparban már régebben is voltak quirky kezelőszervek, gondolok itt a régi Citroënekre (DS, CX, stb.), vagy a Mercik ablaktörlő kapcsolóira.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Lényeges különbség, hogy a motoron a kezed és az index kezelőszervének egymáshoz viszonyított pozíciója független a kormányállástól.
Ehhez képest ott a mindig mozgó kormányon valahol az indexgomb az új Model3-ban. Kézreáll, amikor egyenesen megy a kocsi, de mi van, ha manőverezni kell? Vagy csak nem egyenesen áll a kerék, mikor parkolóból indulnál? Nekem ez jutott a Kiába, örülök, ha legalább a dudát nem kell nyomkodnom menet közben...
szőröscica: GTA, Carmageddon egész jól el van találva.
Van 5 darab házilag készített bójám, kb 130-150 cm magas 2,5×2,5 centis fenyő karó 4 irányba álló talppal. Kölcsön tudom adni, Szerémi út elején van.
A flakont nem javaslom kezdő gyakorláshoz, mert a tükörből, vagy a kocsi orrától nem látja, nem elég magas. Inkább kerti szék, vagy hasonló dolog.
A PET-palack már pro szint, például párhuzamos parkolás gyakorlásához megtanulni, hol van a kerék a holt térben.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
válasz bandus #278119 üzenetére
Nekünk persze jó az árverseny, de most nem várok reakciót a többi gyártótól (főleg a németekre gondolok). Ők szerintem rövid távon csak a minőség rovására tudnának érdemben árat csökkenteni, ami valószínűleg nem opció náluk - legalábbis remélem. Egyébként szerintem nincs olyan nagyon sok "billegő" vásárló mint te. Én csak magamból és a környezetemből indulok ki, számomra például továbbra sem alternatíva egy ilyen autó. Egyrészt a töltéssel és a hatótávval kapcsolatos kompromisszumok miatt (összes EV), másrészt a minőség miatt (Tesla).
radi8tor: 300k a két első ülés?? Sokkal többre gondoltam volna.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #278252 üzenetére
Kenyelmi szempontbol is megerne sztem, nem csak biztonsagibol:
- idot sporolsz azzal, hogy nem kell parkolohelyet keresned.
- idot sporolsz azzal is, hogy nem kell 3 utcat setalni a kocsiert, mert csak ott volt hely
- biztonsagosabb, mind koccanas, mind lopas szempontjabol (koltsegtol, fejfajastol kimel meg)
- kenyelmesebb, mert kevesbe hideg/meleg az auto, nem azol el
- ved az elemi kar ellen (szinten koltsegtol, fejfajastol kimel meg.
Nekem mar csak a komforttenyezok miatt megerne, a vedelmi resze csak extra orom. Nekem a ceges nem garazsban, csak a zart udvaron all, de ha lenne lehetoseg a hazban garazst berelni neki, esku elgondolkoznek (nyilvan a sajat eGolf menne a garazsba es nem a ceges ) -
veterán
válasz bandus #278258 üzenetére
de hogy ne legyen egyszerű az élet most kicsit utána olvasva az elektromos kocsikra jár még max 5400 eur támogatás, ebből elvileg 2000 eur már benne van a kocsi árában, és a kormány utal még 3400-at regisztráció után, lízing esetén is. ebből pár évig lehet tölteni, meg garázsban állni vele
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Vismajor01
addikt
válasz bandus #278708 üzenetére
Az enyém meg svédországból, ami hiresen drágább mint olasz v lengyel, aztán mégse ment el rá egy Ampera ára
Persze kérdés abba mivan, én többé-kevésbé egy ampera árából bútoroztam be a házat de olasz bútor egy sincs
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #278708 üzenetére
Nagymúltú olasz parkettagyártó, Barcson.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #278731 üzenetére
Egyébként még esztétikus is, mert olyan fajta dugó, ami a cső belsejébe megy, nem a külsejére ráhúzós. Senki meg nem mondaná, hogy utólag került oda.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz bandus #279412 üzenetére
Szerintem már leírtam.
Az a cél, hogy vegyünk egy elektromos autót (Leaf, i3) és mellé egy dizel egyterűt vagy suvot. A kettőre jelenleg nincs pénzük egybe, ezért valamelyiket hitellel kellene megtámogatni.
Az volt a kérdés, hogy a nem használt dizel autó (amit alkalmakkor használnák) bérbeadása mivel jár, mint
Bevétel, hacacáré, probléma? Semmilyen tapasztalatunk nem volt ezzel az appal.És bár kevéssé releváns a jelenlegi autónk kiadása mert ugye ezt eladnánk, de mégis belátást nyerünk az appal való együttműködésre, bérlőkkel való tapasztalatszerzésre. És valamennyire arra is hogy többé kevésbé mennyi pénzre számíthatunk- Legalábbis olyan mértékben, hogy 0, vicc az egész, vagy sem.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
kisza25
félisten
válasz bandus #279422 üzenetére
Vagy egy faék egyszerű autót venni és azt kiadni, pl. Sest ibiza st 2M Ft, vannak belőle szépek. Aztán havi 100eFt kitermeli magát az autó 2 év alatt, utána meg már haszon. De szerintem most, hogy ilyen drágák az autók nehéz ebből profitot csinálni🤔
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Alusky
aktív tag
válasz bandus #279599 üzenetére
275-öt írtak a videóban a 900 lovas performance-ra, akkor a 600 lovas simától a 250 vég reálisan az nem lehetetlen.
Azt írták kommentekben, hogy ~210-nél van a limiter gyárilag a simákban és tényleg 212-nél meg is állt padlógázon egy másik videóban.
[ Szerkesztve ]
falusi embernek valódi problémái vannak, a városi fajta generálja magának unalmában
-
nagyúr
válasz bandus #279916 üzenetére
Miket meg nem tud az ember így 20 év után
#279918szőröscica: Héhé, házas ember vagy! És különben is 20 éve volt, azóta már lehet a csaj is Asszony lett. Bár ha ez nem probléma átküldöm a LinkedIn profilját
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!