-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz Kornel #59656 üzenetére
"Tsebacsi: ma mentem egy 1.6 crtdi jettaval, azt kell mondjam egyáltalán nem lép jobban, mint a civic.
Nyilván alulról jobban tol, de nagyon hamar elfogy."Senki nem állította az ellenkezőjét
"Amúgy a BC 6,8-on állt éppen, nálam 7,5 kb. ugyanolyan utakat megyünk.
Csak azért merem megjegyezni halkan, hogy ne várj csodát azért."Most szarul fogyasztok, pedig ugyanúgy megyek, vezetek, stb. 400km, és a megtehető már csak 100 szerinte, szóval megint olyan 9.0-9.2 környéke lesz (holnap tankolok).
Egy 1.6TDCI hegynek fel-le napi szinten városban eszik balfaszok alatt 7 körül. Nekem elég lenne, a 100-al több nyúlmókus és a -2 liter kárpótol a zárójeles -30 lóért (a Focus ráadásul 116ló). A csoda az, hogy még nem gyújtottam alá a civicnek[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #59697 üzenetére
Inkább vennék CR TDI-t mint bármilyen TSI-t pedig én aztán kb rühellem a dízelt. Nálunk tele a flotta 1,4-1,8-2,0 TSI-kkel meg ugye a 2.0 tdi. TDI-kel kb 0 hiba van a TSI-kben meg fogy az olaj, szakad a vezérlés, zabálnak mint állat...
Auris nekem is tetszik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
B-L-A-C-K
titán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #59759 üzenetére
A rámpán így is elég neccesen tudok lemenni, nem tudom a -25-el jó lennék-e még... Forit kellett volna vennem.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Kornel #59771 üzenetére
Az internet korában az újságíró, mint olyan, hiányszakma lett. Itt is pékek dolgoznak. Az egy dolog, hogy én rosszul fogalmazok, mert béna vagyok és rossz volt a magyartanárom is (becsszó, télleg ), de ezeknek nincs mentség, aki ilyen szakmát választ, igenis tudjon írni-fogalmazni, vagy pedig menjen autót mosni/közértesnek...
Kornél: Wuff, aúúúúú
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Brumi˘
addikt
válasz Kornel #59892 üzenetére
Asz, avf, awx mind ugyanolyan motor. Az asz kereszt a másik kettő meg hossz. Avf-nél 2002 végétől a 6-os váltót már nem a getrag gyártotta, úgy tudom gyengült is a tartósság. A motor meg mint a többi vesztegely kopik ha szar olajjal használták, turbó geo koxolódik, meg a többi dízel tulajdonság. De ha lesz hozzáértő akkor ezek kiszűrhetők.
-
szabonagyur
félisten
válasz Kornel #59963 üzenetére
Ahogy látom ugyanaz a motor, a majdnem 1.4-es 1339ccm i-dsi.
Igen kell, könyvében is benne van, 60e az első csere utána is kb. hasonló intervallumban kell.
Sokat végignéztem anno ilyen váltóval és nem nagyon van hibájuk. Olaj csere legyen meg benne és örök élet kb. Ha jól rámlik 7 sebességes és elég jól is kezeli a technika, nekem sokszor jobban bejön mint a VW féle DSG. Igazából elég egyszerű a technika.
-
szabonagyur
félisten
válasz Kornel #59968 üzenetére
Nekem van egy céges mellé, szóval relatív keveset használom már.
Amikor használtam 2 személlyel full városban úgy, hogy volt amikor nyomtam neki akkor olyan 7,5L (télen-nyáron, klímával is), országúton meg normál tempóval, nem tiporva meg kb. 5L volt a legjobb menetem.
(#59973) Kornel: pályán is kb. 120-ig egész jól evett, 150 körül azért a 9L-t benyelte.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Kornel #59973 üzenetére
Nem nem, én 1,2M-ért vettem meg 68e garantált km-el szóval bestbuy.
Elvan a ház előtt, néha meg gurulok vele egyet.
(#59975) Kornel: családon belül 2. autó volt, az öreg még fiatalabb korában 2 évente cserélte a kocsikat, így ez kb. csak 3 évig volt aktív jármű. 2007-2010. között ment bele kb. 40e km után lett 2. kocsi, után 5 év alatt a maradék 28e Km ment bele. Mondjuk az öreg már volt, hogy meg is bánta, egy fullos Golf VI Plus-t vett, hogy ez lesz utolsó kocsi (70+ az öreg), a Honda-t jobban szerette, és közel nem költött a Honda-ra annyit, mint a Golf-ra.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #60118 üzenetére
Ilyen az összes szerintem.
Most, hogy ugye kicsit muszáj belelátnom a rendszerbe, azt látom belőle, hogy az egészet be kéne szántani sóval, aztán kezdeni nulláról. Eléggé nonszensz az a rendszer, amiben balesetet szenvedett félként még te vagy az, akit a biztosító próbál szopatni/lehúzni.Same rules apply!
-
raczger
őstag
válasz Kornel #60118 üzenetére
Minden évben megváltozik gyakorlatilag az összes biztosítónak a díjtáblázata, de még a számolás módja is részben, ezért jön az ki, hogy sokszor máshol olcsóbb, mint az aktuálisnál.
Egy példa, nemrég az egyik biztosítónál ki volt adva, hogy el kell küldeni 70k ügyfelet (gondolom helyettük meg újakat szerezni). Nem érdeke a biztosítónak, hogy téged megtartson, sajnos.Uniqua teljesen jó.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #60118 üzenetére
szerinted Black leírja, hogyan lett olcsóbb a biztosítása egy alap lakásbizti megkötésével?
Tresh: Jóska bácsi érti a dolgát.
csak computerre ne kelljen dugni a vasat, a többit megoldja (fék, futómű, olaj, vezérlés, turbó, HF, stb.)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #60109 üzenetére
De ha nem találod a megfelelő szerszámot, nincs helyed a műhelyemben. Mit szereltetek?
Ettől a szinttől még messze vagytok. a fehéren fűtőradiátor csere 3 óra alatt. a kékből kijött az automata 5 óra alatt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #60204 üzenetére
Azért az olvasott tesztek/vélemények alapján a franciák jönnek fel, mint a talajvíz a (10-)15-20 évvel ezelőtti piaci helyzetükhöz képest. Talán egy Opel azért kicsit "rendet tenne" náluk. Mondjuk a siker szerintem sem egyértelmű, de kíváncsi lennék az eredményre.
Egyébként már megint autós téma van, hogy offba írkálunk?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #60438 üzenetére
Mi az hogy előre nem lehet???
Gyárilag is elől van benne ilyen, csak az hosszabb. Az ültetés miatt most rövidebb kell oda. A harmonika csövet lefejted a régiről, ráhúzod az újra. Szélén a peremét beülteted a harmonikán a horonyba és belecsavarod, mintha menet lenne rajta. Erős kéz kell hozzá, semmi más. A rövidebb(kúpos) fele nézzen lefelé, az megy a harmonikába.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Kornel #60438 üzenetére
Nekem annó nem adtak Eibach pro kit mellé ilyet, -30mm vettem fekete rugó volt.
Igaz lehet autó válogatja.Szép volt vele az autó, viszont a gyári gátlókkal nem volt szinkronban abszolút.
Hintázott az úton. Nekem Lenko hiába próbálta a múltkor bemagyarázni szar gátló stb.. pfff
Milyen fasza vele az autó..
Volt részem benne tudom milyen, úgy volt az egész szar ahogy volt
1 év ki is vágtam alóla.
Persze lehet ezt is autó válogatja.. Pl hondának keményebb a gátló akkor nem annyira észrevehető.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen