-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
válasz CactuS #151881 üzenetére
Az nem kifejezés, hogy mekkora genyó dolog... Az így ebben a formában annyira túlkapás... Főleg, ha csak valami enyhébb kárt okozol...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz CactuS #151884 üzenetére
Nálam az volt a megoldás, hogy kötöttem egy faék kockázatit. Így a 88-ból lett 44. A kockázati meg 62... Így kvázi 18-ért van egy évre kockázatim... Ha már fizetni kell legyen értelme. De ez elég egyedi ajánlat lett. Mert már volt casco-m, lakás, is mellette.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz CactuS #151886 üzenetére
Tavalyról volt meglévő casco, lakás...aztán szóltam az alkuszomnak, hogy kaptam egy ilyen díjat. Oldjuk már meg valahogy. Aztán mondta, hogy semmi gond... nézzünk egy kockázatit... és akkor valamit egyezkedett a központtal.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
válasz CactuS #151884 üzenetére
Tudomásom szerint ez úgy működik, hogy mindig meg kell adni ajánlatkérésnél, hogy mikor okoztál utoljára balesetet. Tehát ha nem is mindegy, hogy 2-3 évig "üresjáratban" voltál, de kockázati tényezőként akkor is szerepelni fog a kalkulációban. Hogy milyen mértékben, az változó, de ne 2-3 évvel, hanem 6 évvel számolj, ugyanis ha 5 éven belül balesetet okoztál, akkor már rád kerül a stigma...
Esetemben ez úgy néz ki, hogy a B04-es idei bónuszfokozatom mellé a 2016-os baleset (ami 3 év ugye) bevallása / nem bevallása így számít éves, utalásos díjfizetésnél:
Union: 24 ezer / 33 ezer
Groupama: 29 ezer / 37 ezer
Allianz: 31 ezer / 58 ezerNyilván itt a bevallás lényegtelen, mert ha véglegesíteném az ajánlatkérdést, úgy is lekérdezik, és látni fogják, hogy valójában okoztam balesetet, tehát az ajánlat érvénytelennek lesz minősítve.
Ebből csak azt lehet leszűrni, hogy egy 3 éve okozott baleset alsó hangon 8 ezer forintos, vagy más szóval cirka 30-40%-os "büntit" jelent éves fizetésnél B04-es szinten.
A történet egyszerűbben: ha nem fizeted ki a kárt, illetve átviszed az asszony nevére az üzemeltetést, az egyben azt jelenti, hogy nagyjából 5 évig nem lesz opció a saját nevedre való (üzembentartói) vétel, és ha ez még nem elég, egy jövőbeni CASCO esetében is tényező lehet.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #151948 üzenetére
Milyen szembejövő autó? Azokra gondolsz akik jobbra kanyarodnak balról? Simán kanyarodási szabály szerint elengedem őket, mert kisebb ívben jönnek.
Fordultam már meg így a Nagyvárad térnél is az Üllőin, amikor még nem volt lámpa a Hallerről érkező autósoknak akik jobbra mentek. Semmi nem volt, elengedtem és kész.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #151948 üzenetére
Szerintem ő ennél kisebb kereszteződésre gondolt. Egy ekkorában már nem kivitelezhető biztonságosan. Itt a külső balra kanyarodó sávból ha meg akar fordulni a belső balra kanyarodós fellöki, mondjuk nem is akarna a külsőből senki megfordulni szerintem . A belsőből annyira nem para talán, csak a bal oldali jobbra kanyarodót kell elengedni.
Mondjuk így már érthető miért tiltott mindenhol alapból, csak akkor a Kresznek ezzel foglalkoznia kellett volna, hogy több helyen engedélyezi ahol amúgy biztonságos lenne. A rendőrös videóban szerintem teljes mértékben kivitelezhető biztonságosan a megfordulás.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #151958 üzenetére
Ha azt vesszük amit ti írtok, akkor pont nem, mert a lámpa csak a balra fordulást engedi ami nálatok nem lehet megfordulás.
És a lámpa erősebb mint az útburkolati jel.
Csabroncka: [link] Itt a tábla hozzá, de a lámpával ez sem egyezik. És a lámpa ennél is erőssebb.
szerk.: Sőt a lámpa csak a balra fordulást tiltja, vagyis megfordulni piros lámpánál is lehet?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #151952 üzenetére
Ilyen kiegészítő jobbra zöld, felül telipiros lámpa van itt a világ végén is. [link] Viszont azt most hirtelen nem tudom, hogy ilyenkor a balról jövő keresztirányúnak piros-e vagy zöld nekik is. Eddig akárhányszor kanyarodtam itt jobbra a piros lámpa, zöld jobbnyílnál, a bal oldal tök üres volt, így nem nagyon tudom hogy ők amúgy álltak volna-e vagy el kell őket engedni .
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #151970 üzenetére
Azért mert ti többen mondtok mást, még nem automatikusan nektek van igazatok.
A fenti példa is ilyen ahol egyszerre lehet megfordulni tábla meg útburkolati jel szerint, de a lámpa szerint meg nem. (Vagy de, és átmehetsz a piroson ha megfordulsz. De nyilván ezt figylemen kívül hagyjátok, mert nem passzol a mantrába.)
Ja és egy érvelésben mikor már a személyeskedésnél tartunk, akkor ott valami nem stimmel már...
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
nagyúr
válasz CactuS #152161 üzenetére
Hazafelé szintén mindenki türelmetlen volt. Azért az új negatív rekord volt, hogy a pofátlanul besoroló (vagyis csak akaró) autós ledudált, mert nem engedtem be.
Az ilyeneket én is imádom. Időben besorolni derogál, utána meg tolja be az orrát, és még neki áll feljebb, ha nem engedik be...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
barnam_
nagyúr
válasz CactuS #152166 üzenetére
Nem éreztem akkora koccnak, meg ugyanúgy magamat is szívattam volna az esőben (nincs nálam betétlap, bár már alkalmazás is van). Sajnos, vagy szerencsére már nem szűz az autó (26 év), így nem húztam fel magam kifejezetten.
A 6-os + M0 felhajtó környéke katasztrófa, párszor már én is tapasztaltam. 7-esről szoktam felhajtani, de mióta csinálják az M0 déli szektorát, elkerülöm.
-
sutszi
veterán
válasz CactuS #152166 üzenetére
Az M3 felhajtó az kegyetlen. Relatíve gyakran járunk arra... Annyira nem értem, hogy mit gondoltak amikor tervezték. 1 sáv...komolyan? Biztos belehaltak volna még egy sávba. A felüljáró előtt is ahogy jönnek be a vágány utca felől... hát katasztrófa. És akkor csodálkoznak, hogy áll a sor a Honvéd kórházig sokszor...
És akkor megjelennek a pofátlankodók... Rendesen fel vannak háborodva kivétel nélkül, hogy nem engeded be őket.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #152174 üzenetére
Azert ez a "nem engeded be" is egy olyan dolog, amitol nagyon kivan a f...om.
Az MTA parkoloja felol szoktam kihajtani a Szechenyi Istvan terre. De sokszor ugy, hogy a pesti also fele megyek, tehat at kell verekednem magam azon a soron, amelyik a lanchidra tart.
Na ezt konkretan kozepszintu pofatlansag nelkul NEM LEHET megoldani. Mindenki annyit lat, hogy "itt a cabrios kocsog, be akar jonni elem jobbrol a buszsavbol".
Amivel annyi a para, hogy a parkolobol csak a buszsavba tudok kihajtani, es nem ele akarok bemenni, hanem atjutni a belso savba, amelyik nem megy fel a hidra. Kirakod az indexet, megallsz, varod, hogy majd valaki beenged, es nem. Ott oszulhetek meg, soha a budos eletbe nem fognak beengedni. Szoval ilyenkor jon az, hogy odamesz es elehuzod. Egyszeruen nincs mas valasztas, mert kulonben ket napi hideg elelemmel kell elindulni.Felreertes ne essek, en is utalom azokat, akik buszsavban meg az autopalya leallosavjaban pofatlankodnak elore, es meg a szivatasukat is megertem. Csak ezt is annyira sikerult mar tultolni, hogy soha, senkit nem engednek be meg ott sem, ahhol az illeto abszolut nem akart pofatlankodni, csak szeretne normalisan besorolni a forgalomba.
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #152192 üzenetére
Még tegnap megnéztem. Bár (szerencsére) a kerekesszék nekem kimaradt, de átérzem a helyzetét, hasonlókat tudnék én is mesélni.
Én is a PAMOK-ban voltam, de sosem jártam a fodrásznál. A hajmosást megoldottuk egyszerűbben. Kértünk lavórt az osztályon, anyum hozta a vízforralót otthonról, aztán az ágyasztal fölé hajolva elvégeztem a műveletet.
És ugye ott a pláza is, nem csak a Meki. Előbbiben sokkal jobb fagyit adnak.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #152711 üzenetére
Ebben a jó kis DSG van és a kék kockás ülés Ez azért ha minden rendben lesz vele meglesz 1 évig biztosan. Át kéne most már lépnem B5-be
(#152712) EQMontoya: Több és drágább alkatrészből áll. Meg drágábban fog a ceruza a VW GTE mivolta miatt. Ezen egy váltóolaj csere árából 3 kötelező szerviz kijön az Aurisra egy márkaszervizben. A fogyasztás szinte azonos. Nagyon jók a TSI motorok ebből a szempontból.
(#152713) gzbotii: Áh értem, olyanom már van
(#152714) _q: Lenyeltem a békát, ennél még épp elég a csomagtér. Az E-UP meg a Citigo lenne nagyon kevés. Eldöntött ülésekkel teljesen jó A Kona az nem SUV. Egy kis Crossover csak, i20-ra épül lényegében.
(#152715) focvis: Jól is megy forog a villany ezerrel. De majd kipróbálod
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #152973 üzenetére
Nem kell ehhez a fővárosba menni. A kocsi tartja a megfelelő távolságot és itt is mindig bejön valaki. Múltkor 5-10-el araszoltunk és a távtartó ilyenkor is hagy min 2-3 méter távolságot. Egy köcsög autós lendületből beszúrta oda a kocsija orrát. Picit ráléptem a fékre de már lassú voltam és bekapcsolt a fékasszitens rásegítője. Már bólintottam is jót előre Újvárosban és Fehérváron is ugyanúgy berakják a kocsijuk ha látnak nem kihasznált 2 méter helyett. Mert a sok idióta csak úgy tud közlekedni, hogy mindig mindenkinek a seggében van benne. Már sokszor félek fékezni, mert a mögöttem jövőnek a lámpáit nem látom a visszapillantóban annyira közel van hozzám. Már rendszeres a városi forgalomban, hogy fékezésnél hátra is kell néznem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #152975 üzenetére
Elől hátul automata a radar az Aurisban és a Golfban is. Rendszeres volt, hogy annyira rámállnak, hogy bejelez a hátsó radar. Visszahajtottam a vonóhorgot a helyére mert hülyén néz ki ha kint van, de lehet inkább marad kicsit csúnyább de kevésbé sérülékeny
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #152973 üzenetére
Nem kell megütni, csak a kardot kivenni a kezéből. Mar attol 99% ugy meglepodne, hogy beszarva elhajt az autóval. Amugy miutan fejbe verte az öreget, mar a támadásnak nagyjabol megfelelő módon lefegyverezheto, tehát a kezére ra lehet ütni, hogy elengedje a kardot. De eltorni nem lehet neki. Saint szakterulete mondjuk, majd megmondja pontosan.
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #152850 üzenetére
Benyomtam a háttérbe, de kín volt végighallgatni. Túl erőszakosan akarja nyomatni, hogy őneki van igaza, túl irritáló az egész pali is. Az embert érdekli ez a zöld dolog meg az egész technológia, a fejlődés, a változás, az emberiséget ez hajtja, de ahogy Handrás csinálja és előadja az simán ellenszenves. Nem neki kéne a zöld arcnak lennie, ő nem alkalmas erre a feladatra, pláne azért sem, mert csak egy üzletember (abból sem jó) aki a profitot és megélhetést kutatja ebben az egészben és legfeljebb csak kicsit érdekli ténylegesen a dolog. Ha pedig befuccsolna akkor viszlátot intene rögtön, ahogy az Apple-nek is tette, ennyire elkötelezett.
A házas videót már én is említettem a legelső résznél, hogy abból bajok lesznek. Leginkább a helyszín kiválasztása nem lesz megfelelő neki, de lesz még értetlenség tőle akkor is mikor nem mennek a tervezett rendben a dolgok ahogy ő elképzelte. Még 3. alkalommal sem.
Remélem szerencsétlen csobánkaiakat nem fogja majd basztatni valami hülyeséggel mindig.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #153084 üzenetére
Szerencsere a hatfajas elmult, jot tett neki a bukfurdoi viz, ahova eleve indultunk.
A potkereknel azert ekkora a “pusztitas”, mert a vectra sarka nyomult be oda, felatfedesben voltunk. Csomagterajto alatt kapott igazabol, kvazi bcsuszott alank a vectra.
Ezt a kitekert kormanyost nem ertem, -
nagyúr
válasz CactuS #153157 üzenetére
Bocs nem ő, csak nála olvastam. Nagyon megmaradt bennem.
Tessék."Például úgy, ahogy a PSA ezt tette a BMW-vel közösen fejlesztett "Prince" motorral: A PSA kidobta a "valvetronic"-ot, és motoronként egy háromjegyű eurós összeget spórol meg gyártás során. Nagyon értelmes technika például a hengerlekapcsolás, ami a TFSI motorokban sokat hoz."
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
válasz CactuS #153183 üzenetére
Inkább az a baj, hogy alapból mindenre kell egy autó, azért kell megvenni egy nagy kapacitású akksival, hogy az évben 2x messzebbre tudjon menni az ember és ráadásul ezt a plusz súlyt egész évben cipeli feleslegesen.
Mondjuk meg lehetne csinálni úgy az autókat, hogy bővíthető legyen és lehesen bele nagyobb, vagy plusz akksit rakni ezekre az esetekre és ezt mondjuk meg lehetne oldani bérlésel.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
FeRRaR1
őstag
válasz CactuS #153183 üzenetére
Kicsit bele szólok mert érint a téma. A katalógus adat 250 mérföld (400 km)volt a nagy hatótávos Zoe-n amikor vettem. Kb 2-3 hete adtam el. A valóság nyáron autópálya nélkül volt olyan 160 - 180 mérföld (256 - 288 km). És ezek ugye elég jó értékek. Sőt nagyon nagyon jó értékek, már majdnem Tesla kategória, i3, e golf, meg sok más a közelében sem jár.
Eddig ez szép és jó de jöttek a 6 fok alatti idők. 2. telünk kezdete a kocsival. hatótáv beesett 90 - 94 mérföldre (144 - 150 km) úgy hogy még messze nem voltak mínuszok (2-4 fok). Ez amit a kocsi kiírt, de a valóság közel sem volt hozzá. Fűtöttél, világítottál, hidegben gyorsabban is fogyott, jó ha a 60 - 70 mérföldet (96 - 112 km) megtetted 100%-ra töltött akksival. Ugye nullára nem fogod meríteni. Még ez sem annyira gáz, de ha kombinálsz mindent, és ne adj isten 20% alá meríted mikor rádugtam lassú tölteni 22 - 24 órákat írt ki mire tele, szóval reggelre volt 70% max. Volt olyan hét hogy napközben nem tudtam tölteni, nem működött a töltő, mind foglalt volt stb... Így a hét 2. felében már többször bele ütköztünk átszervezésekbe hogy hoppá ide és ide nem jutnánk el.
Rádugni sem 2 x 30 másodperc volt, bár ez lakhely függő, nekem egy szűk úton kellett hátra állni és a garázsból volt kivezetve a kábel, mondjuk a 2 x 5 perc se sok, de minden nap, hidegbe esőbe szélbe már kellemesnek sem mondanám. Sőt szerintem a legtöbb embernek nem 2 x 30 másodperc, csak ha elő van készítve a töltő egy fedett / védett / privát helyen.
Nyáron nem nagyon ütköztünk korlátokba, nagyon jó volt a városba használni. Télen már a városba is kihívás volt néha.
Nem beszélve az áráról, értékvesztéséről, meg a megkérdőjelezhető környezet védéséről.
Más: Polestar felni úton
4,49 kg kovácsolt alu.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs