-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz barnam_ #67456 üzenetére
Itt is jók a kilátások. Most két hete meg 26 fok volt Kolozsváron..
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nemsokára megyünk Balatonra + Szlovénia, esetleg Szlovéniában van olyan dolog amire külön figyelni kell?
Gondolok itt olyanra, mint a sógoroknal a dashcam, tótoknal visszapillantóra akasztott Wunderbaum...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #67465 üzenetére
Most látom a válaszod.
Igen, néztem az arakar, a pincei határátkelőn megyünk majd, ott közvetlen a határ után van egy MOL kút, gondolom ott is ráér megvenni a matricát.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Hát srácok f****m tele...
Kedden reggel felpattintottam a nyári papucsokat... Erre fel ma déltől folyamatosan havazik. Holnap a maximum -1, állítólag
Rám vár egy 250km út holnap. Asszem' rakhatom vissza újra a telit..When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Tegnap vegul visszarakattam a teli gumikat (kedden ment fel a nyari) es ugy indultam vissza Kolozsvarra...
A varos kijaratinal ellenoriztek a rendorok a teli gumik megletet, akinek nem volt, fordittotak vissza.
Igy is 8-9 autot lattam a Bucsinon elakadva.
17-25 km/h mentem vegig, egy Passat megelozott de ket kanyarral arrebb orral a sancban, a meteres ho kozott volt..
Egy hokotrot lattunk, de kb 2 percel azutan, hogy elhaladt, gyakorlatilag mar nem latszott a nyoma. Szerintem le kellett volna zarni, minusz fok volt, eroteljesen havazott, folyamatosan kerultek autok bajba. Holanc nelkul nekem is nagy szopas volt...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Gondolkoztam ott, akkor, hogy milyen jó is lenne most egy Subaru Justy.. Jó kis AllTerrain gumikkal. Talán még élveztem volna is
bbubby00: csak egy értekezés erejéig megéri elmenni oda. Nagyon rusztikus hely, több mint száz éve fogadó működik ott. A tepsis csülkük egyszerűen fantasztikus. Ha hazamegyek, szinte mindig elmegyünk oda.
Meg ott van a Libánon a Vadaspark, Gyilkos-to... Van mit nézni a környéken.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz bitpork #68048 üzenetére
Par éve, amikor én is fiatal(abb) voltam és nyugtalan, osszeaakadtam egy csajjal a városban, szőke, piros Ford Kaval. Láttam, hogy jól megy, mondom hát én se vagyok piskota, kezdtem tapposni utánna. Úgy 10p múlva feladtam, mondom oké, nem akarom magamat, a kocsit vagy másokat tropára törni és inkább lemaradok. látszott rajta, hogy nem a véletlenre bízva ment be az útkereszteződésbe, stb. De ritka az ilyen azért.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #68167 üzenetére
Nekem a múlt héten, 3 órát mondott a Waze 220km-re, úgy, hogy ebből 38km meredek, szerpentines szakasz át a hegyen, és csak 60km pálya...kvázi lehetetlen.
GMaps is annyit mond, mint amennyit csinálni szoktam, de nem épp papi tempóba nyomom[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Gondolkodom, hogy a Nagyvarad-BP szakaszt (tovabb M7 fele) M3-on vagy a 4-es fouton csinljam-e meg...
Sok kedvem nincs a kamionokat elozgetni a negyesen, de 76km-el hosszabb..
Csutortokon gondolom nem szokott nagy forgalom lenni..When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
A Transzfogarasos kérdésre válaszolva: Erdély fele, Szebenig lehet jönni végig* pályán (M5 majd A1). A hegy híres és érdekes része az erdélyi (északi), Havasalföldre leereszkedik nem éri meg, max átmenni az alagúton egy 5-10km, de annál tovább semmi extra sincs ott - a Vidraru víztározó annyira nem nagy cucc.
Szeben egy elég szép város, megéri azt is megnézni, meg ott kapni normális szállást.
Erdély azon részen nagyon kevés a magyarság, szóval magyarul tudó embert kapni kuriózum. Az átlag (és nem a társadalom alja) emberke tud alapszinten angolulHa kell meg Info, segíthetek
*50km szakaszon nincs pálya, Déva környéken
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Na, a Golfom minden probléma nélkül abszolválta az Kolozsvár-Balatoni körút-Maribor-Kolozsvár távot, 1800km, ennek több mint fele pályán (szerencsére). Pályázni kene bele a 6-os váltó, az már szent. Lehet haladni vele, de ha fogyit is nézi az ember, 110 lenne az optimális tempó. Üres pályán, amikor van előtted meg 6-700km, mennyel annyival akinek két anyja van Pontosan mennyit nyelt be nem tudom, mert egyszer ratnakoltam felénél, de kevesebb mint két tanknyi (55l tank).
M0 minősége néhol továbbra is fortelem, tapasztalataim alapján ott az egy főre jutó idióták száma kettő. Máshol mindneki civilizáltan nyomta.Ja, meg Szlovéniába egy parkolóban felemelték az ablaktörlőm, gondolom ezzel fejeztek ki, mennyire szívesen látott vendégek a románok
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #68743 üzenetére
Igen, azt tudom, hogy akkor felemelik, itt is ez a módi. De ez egy bevásárlóközpont parkolója volt, direkt megnéztem, nem mozgássérülteknek fenntartott, vagy egyéb extra hely volt...pont olyan számozás volt rajta, mint a többi 1600 helyen...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Földrajzi távolságból én is erre gondoltam, de Európában nincs olyan nép, aki szeretné őket - még a bolgárok sem, pedig...
Sokan Szlovénián mennek át amikor mennek vissza Olaszba' dolgozni (cirka 1.3 millió), gondolom szokás szerint ott is kiviselték magukat.De amúgy is körültekintő vagyok, hogy hova állok, itt meg hacsak valakinek nincs valamilyen különleges igénye az N22 helyhez, akkor nincs más ötletem. Vonalon belül álltam, szinte mértani közepén, amikor én oda parkoltam, még a környéken sem volt másik autó.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz mmcc02 #68759 üzenetére
Igazából oldalakat tudnék írni az én tapasztaltaimrol a románokkal, míg külföldön "inkognitóban" utaztam. Néha még engem is megbotrankoztatott, nem hogy egy helyi angolt, németet. De ez itt nagyon off.
kisza25: nekem simán 6 alatt kellett legyen, csak arra mondtam, hogy úgy lehetne spórolni.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz pècsimunkás #68761 üzenetére
Az elmúlt négy napban, nagy meglepetésemre, nem láttam hülyén közlekedő románt vagy bolgárt. 110-130 között, külső sáv, néhány meg indexet is!
De tegnap volt egy szőke, új XC60, 120ra állított tempomat, szinte üres pálya középső sávjába. Meg M0-an engem letolni akaró ezres Stiftes Azt élveztem, csávó unottan konyokolt és úgy tolt engem, miközben haladtam a tömött belső sávban, külső fullba kamionnal, mintha nem lenne holnap Aztan odaleptem neki, ahol szabadult a hely, de a csávó valahogy lemaradt.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz intensa_man #68764 üzenetére
Szia.
En a BlaBalCart hasznalom, lassan egy eve. Amikor amugy egyedul mennek, keresek ott utast, altalaban talalok is. Eleg jol mukodo rendszer, es (meg) ingyenes.
Ha nem napi/heti szinten nyomod 2/3/4 utassal, nem hiszem, hogy a NAV valamit is szolna (de nem vagyok tisztaban a magyar torvenyekkel)When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Huha, szerintem egy 45 loeros kocsi is eleg lenne, hogy valakinek a seggebe, tole 2 (szo szerint) meterre haladj 110-es tempoval. Hiaba nyomtam ket tenyleg laza feket, hogy emberunk vegye eszre, mindjart osszeer a ket kocsi, csak ugy allt vissza mogem.
Gondolom neked tetszik, ha hatulrol 0 kovetesi tavolsaggal repul rad egy idiota 140el - emberunk kb ennyivel erkezett mogem, es vele ellentetben en tartottam a belso sav tempojat..
Elvegre jo buli meg biztonsagos meg ilyenek...[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Khmm...csak nehogy en basszam bele az o fejet. Nem vagyok sem gyenge kotesu, se galamblelku, karon varjut is lattam parszor
+a hatulrol jovo a hibas, ha nem tart kovetesi tavolsagot.bitpork: nem buntetofekezes volt, hanem lassultam kb 5kmph, es azt is folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Kornel #68778 üzenetére
Persze, akkor érthető is lenne. De ott, abban a helyzetben nem volt más opció. 80-90 a kulsoben kamionok között, vagy a belső 110el.
Szerintem a nagyobb probléma itt a biztonságos követesi távolság volt.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Amugy, a magyar-szloven hatar elott, ahol mar csak 1-1 sav van, 80as korlatozas, ott a rendorok allando jelleggel szoktak allni, merni?
Szombaton, amikor mentunk es amikor jottunk vissza, akkor is ott voltak...Maribor fele kicsit gyorsabban mentem, 90+ volt a tempo...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz K Norbi #68834 üzenetére
Nálunk gondolom másabb a törzskönyv, de ott le van írva a pontos gumi méret, ami gyárilag elfogadott + esetenként, ha volt más is "beíratva" (elvíve eredetvizsgára, ott jóváhagyták az adott méretet, stb)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Kakaduku #69102 üzenetére
Kb két hete egy nagy bevásárlóközpontban én is így jártam. Csak sejtettem, hogy ki volt, másképp én is rabasztam volna.
Vannak emberek akiket nem zavar az ilyen, mentünk a fonokkommel, ugy ranyitotta egy SantaFera, mintha ez full natúr dolog lenne. Anyosa meg egy Rapidra. Én meg ha szólok, aaaa, nem lett semmi, lehet menni tovább.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Azért durva, hogy az átlag usernel, hogy leépül egy autó két év alatt.
Apos most két éve vett egy 2002-es Polot, 250k tekerhettek vissza 120.000-re, mert nagyon szép állapotban volt, egy kis pösze rozsda meg egy néha szoruló fekdugattyu volt csupán a baja. Nagyon rá is kivantam akkor, tip-top geo volt. Vásárlás után nem sokkal azzal voltunk a Transzfogarason, szépen ment, jól húzott (1.4-tol mi várható).Most amíg a kocsimat papiroztattam, egy napig nálam volt... Váltóban már nem az a pontos érzet volt, szerintem a valtotarto bakok is kigyengukultek, lógott kicsit. EGR volt pucolva, de szerintem ittt sem 100% a cucc, kipuffon egy tömítés még nem egészen égett ki, de a vége felé jár (falsot fúj valahonnan, még nem vészes, de hallható).
Pedig ért is hozzá apos, autovillamossagi szerelőként is dolgozott. Csak az átlag felfogás: mikor elromlik megjavítjuk, most meg jól van az.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz szabonagyur #69394 üzenetére
Ha óra szerint 100 alatt voltál, akkor az 93-95 lehet valósan.
10+2 a határ 100km/h alatt, és 15+2 100km/h korlátozás felett, nem?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #69404 üzenetére
Jó bőkezűek nallatok.
Én fizettem már 62kmph-as szaguldozasert (50es korlát) és több ismerősöm is 61-ert (ügyint 50es korlát)When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Magnum_ #69427 üzenetére
Közgázt tanultam én is egyetemen, elég jól is ment és szerettem is, DE: ez a cikk olyannak való, olyan írta, aki egy Stiftel is beéri, ha havi 400k keres akkor is, és annak a fentartasa is faj, mert miért kell költeni rá. Fakanálra nem kell költeni, pedig az is, pont olyan használati tárgy (ergo a fakanal gazdaságosabb➡jobb). Meg költünk rá, majd ha kell. Elvégre a fektarcsa végig ki volt fizetve. LL olajat ledobni 30k km előtt hülyeség, mert anyagilag akkor nem érte meg.
Az igazság valahol fel úton van, szvzs.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #69450 üzenetére
A cikk alapján a Lajtától keletre, par vállakozó és "vállalkozon" kívül mindneki Tico és Stiftel kellene járni.
Használtautó sem jó, mert nagy az értékvesztés és drága a fékbetét.És nem védeni akarom a mundér becsületet, az én kocsim 6 havi keresetemnel olcsóbb, de ha mindenki így számolna, ki venne kocsit? Mert Kurvara nem éri meg a jelek szerint - anyagilag kiszámolva biztos nem, hacsak nem adsz minden utad után áfás számlát.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #69596 üzenetére
És mennyire könnyű túltölteni?
Aki csinált már ilyet, az gondolom tudja, mire kell figyelni.Szomszédom cserélte le nekem, VAG kocsikat szerel szinte csak, szóval remélem nem b*zta el...
Kb 1,5L ment beleWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen