-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz Johnny_vT #135427 üzenetére
Nem tudom, szerintem ezt autója, illetve klíma kompresszora válogatja. Pl. azt mondják hogy a W124-es Merci 10 dugattyús kompresszora jobban terheli a motort, mint a W210 (pápaszemes) 5 dugattyúsa.
(#135424) salieri.: nincs mit, örülök hogy bevált az ötlet!
****************************
Ma alig múlt 6 óra, hogy elindultam dolgozni. Kb. egy kezemen meg tudom számolni, hány piros lámpánál kellett megállnom, pedig átmentem észak Pesttől dél Budáig
Ja és a fogyi 6,57 lett, akit érdekel[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Johnny_vT #135512 üzenetére
És EQMontoya: Tudtam, hogy számíthatok rátok!
Amúgy a félórás procedúra után egészen elhalkult a kerepelés. Nem szűnt meg teljesen, de már nem is feltűnő. Lehet, hogy csak egy kis járatás hiányzott neki.
Látszik, hogy nem használom túl gyakran a klímát.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Johnny_vT #135776 üzenetére
Megfordult a fejemben, van fekete lakkfilcem is.
De nem kókányolok, tiszta lelkiismerettel szeretném eladni, mint "újszerű" autót. Az árajánlat úgy szól, hogy max. 20 e. Ft lesz a 2 ülés. Mivel még kérek egy kis ülésszivacs-igazítást is, így tudom, hogy pont 20 k-t fogok fizetni.
-
nagyúr
válasz Johnny_vT #136112 üzenetére
60 lityit ír a service manualja, de még nem apasztottam ki. Elvileg 110 km alatti hatótávnál villan ki a benyajelző, az kb. reális, mert amikor közel 50 lityit tankoltam bele, akkor pilácsolt, de azóta nem jelzett.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #136261 üzenetére
Bubi-nál 7,06 a legjobb (Németországból jöttem haza de a sok útépítés miatt elég hosszan volt benne 60-80-as gurulás, a többi részen meg 120 tempomat). A legtöbb meg a normál városi használatos 11,37. Mondjuk a vezetési tréningen nekem is bevert a 13 litert de azt nem veszem ide, mert az nem rendeltetésszerű használat.
Korminál ez 5,62 (nyugis poroszkálás) és 13,19 (téli sok rövid táv városon belül).
#nincsbennetarcsi
-
válasz Johnny_vT #136261 üzenetére
Jah, rutin utak. 13km oda delelott heti 5x. 3km 110-zel, a maradek 80. Ugyanez haza 2x. Ebbol 3x pedig oda, majd utana 7km 80, 4km 110. 4.5 ora varos es utana 130 haza 15km.
Juliustol uj melo ugyhogy napi 26km lesz 80-120 vegyesben. 8 korulire szamitok.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Johnny_vT #136390 üzenetére
Olyan felhőszakadás volt, hogy autó sem volt az utakon, igazából a gumit akartam tesztelni, hogyan viselkedik ennyire vizes úton, amint a videó is mutatja, tapadt rendesen
Igazából ha egyedül vagyok sokszor gyorsítok hasonlóan a büntető határig, az sehol nincs leírva, hogy milyen gyorsan érhetem el pl. az 50- et, 90-et, vagy 130-at[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Johnny_vT #136261 üzenetére
Na, mivel fasza lezárások vannak most hétvégén így kerülnöm kell. 13km helyett 42km a hazaút, 130-140 végig, felhajtókon ami a csövön kifér. Meg volt kb 3 km ahol 150-160-nal jöttem. Erre lett az átlag 8.6 liter. 160-nál 11.2-12.8 között volt a pillanatnyi. Nem annyira rossz ez, augusztusban jó eséllyel vele megyek haza, 4 fő + csomagok, szerintem 10-ből megleszünk. Tempó max 140 lesz ahol lehet, mivel a család jön velem. Jövőhéten ha lesz időm felmegy a 2.5"-es nyitott rendszer, de a katit lehet fenthagyom, remélem nem fog búgni pályán.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Johnny_vT #136739 üzenetére
Az gyorsan megoldodott, koszonhetoen annak, hogy rogyasig van a hazai piac bontott astra elemekkel, gtc + cabrio is van boven angliabol. A ket kuszobot is fenyeztettem akkor mar, volt pici rozsda kezdmenyezodes. Igy most oke. Sot, kockas racsos hutoracs kerult fel. Jol nez ki.
DE! Az illesztes nem lett szep elol, pedig elmondas alapjan sokat sakkoztak vele. Mar megszoktam, ugyse szabad draga auto ide sin citybe.
A biztositon lepodtem meg, semmi kommunikacio, 1 hettel a bejelentes utan felhivtam, hogy sos kene a penz, a karfelmero altal mondott osszeget el fogom fogadni, csak haladjanak. 3 napra ra a semmibol utaltak. Alahuzom: semmi egyeb kommunikacio. 400.000ft.
Azota kapott egy alu pedalszettet + volt egy masik kormanyom, amit Alis "bőrrel" unraboroztem, egesz szep lett, fel kene rakatbom. Vagy raknom. Nem tudom, van-e szerszamom hozza. YT videot mar megneztem.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz Johnny_vT #138611 üzenetére
Hát a BKV az egyik, 1 óra az út, és van 2-3 alternatíva is, ráadásul a buszok a belvároson keresztül mennek oda-vissza. A MOL limo is jó, ha odáig kimegy, azért az már a város határán van. Ja de parkolhatsz zónán kívül is... Bocsánat
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #206301 üzenetére
Jah Bubi megvan, itt meg közben kb mindenki más már 2x cserélt autót.
Olyan 30-40k egy elem fújása. Hogy színhelyes lesz-e arra itthon sincs garancia. Tekintve, hogy az összes jó fényező már kint dolgozik lehet inkább kint csináltatnám meg.
Elvileg el kell fogdniuk az EU-n belül szerzett új kategóriát minden tagországban. Ha magyar jogsid van itthon állnék neki ha német akkor kint az egyszerűb bepapírozás miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Johnny_vT #206309 üzenetére
2 éve 2 db lökhárító fényezésére összesen 75 ezret fizettem vidéken (áfamentes tevékenység). Egész jó lett, majdnem színhelyes, mondták, hogy majd összeérik... 1 év alatt nem sikerült. Minden másban perfekt lett.
Viszont ez egy hetes procedúra metálfényezés esetén, a technológiát betartva: hétvégén leadtam, következő pénteken mehettem érte. -
veterán
válasz Johnny_vT #227317 üzenetére
Nekem volt V60 D6.
Amíg van megfizethető kőolaj, addig egy Pd / Cr TDI vagy 4+ hengeres modern benzines az igazi. Az elektromos ráér, Tesla menésben odabasz, de töltögesse aki szeretné, a belseje még ótvar, műbőr. Valódi fillérszekszuáláshoz ma még a Prius az igazi. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Johnny_vT #227317 üzenetére
Szerintem a sima hybridben a toyota az irányadó. Az ecvt probléma mentes, élvezet 0, de tudja amit kell. PHEV használat függő, van ahol kiadja a matek, pl. napi pár km ingázás esetén. Toyota ilyen termékei jelenleg kb. értelmezhetetlenül drágák még használtan is. De pl. szomszédom egy corolla kombi hybridet hajt és 4 liter alatti fogyasztással járkál Budapest és környékén. Az elektromos vonalon, amit új autóból kb. meg tudsz lépni és nem 1,5-2 évre adnak elméleti gyártási időt: Volvo XC40 Recharge, Nissan Leaf, talán Fiat 500. Minden más 2023, de inkább 2024.
Teslára azt mondják, hogy a geekek autója és ez kb. olyan is. Zajszigetelés inkább átlagos, a kidolgozási minőséget néhol egy Tipo is kiröhögi, de tele van olyan featureökkel, amit a többiek nem tudnak. EV6 / ioniq 5 páros manapság szerintem visz mindent az árkategóriájában, de abból se lesz a közeljövőben fogható példány.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- MIUI / HyperOS topik
- Magyarított Android alkalmazások
- Okos Otthon / Smart Home
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- Milyen notebookot vegyek?
- Villanyszerelés
- Tőzsde és gazdaság
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...