-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #37372 üzenetére
Kérdés minek van benne 10w60-as olaj, mikor a gyári előírás 5w30/5w40.
Nagyon max esetleg megnéznék egy 5w50-et.(#37382) Mágus2
G3 Vr6-ot biztosan fel kell újítani amit nem az legalább 1,5M.
És ez sem egy hűde versenyautó. 0-100 7.8s
G4 R32 meg 10e Eur-tól indul, de ha jót akar az ember 14-15e Eur.
G5 R32 ugyanennyi 14-15e, bár azt mondják a G4 R32 igazi sportautó, ez a G5 futóművet tekintve már sokkal lightosabb.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #37439 üzenetére
Megpatkolod a villanypóznát és helló.
Amúgy a Kuvik pont nem egy jó választás volt olyan szempontból, hogy erősnek nem elég erős, takarékosnak meg nem elég takarékos (ezért nem vettem azt végül). Bár ugyan én csak G9-est vezettem de azzal ez volt a tapasztalatom.
Szóval vegyél egy Hibrid Jazz-t, meg mellé egy CTR-t és le van fedve a paletta.
mod:
lenko: Persze, nehéz. Ami tényleg jó többnyire elmegy ismerősi körben. Baráti társaságban is van itt egy Celica ami rendbe lett téve (teljes motorgenerált kapott). Mikor eladta családbővülés miatt meg se kellett hirdetni azonnal elment baráti körben.
Amúgy nagy fun ez a VVT-i cucc, kipróbáltam én is.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #37442 üzenetére
Az korrekt, G9 (1.8 Sport) beverte a 8-9-et vegyesben lazán és ahhoz képest nem igazán mutatott semmit. A G8 jobb az még nincs annyira leszedálva mint a G9. De 8-9-ből én is elvagyok és azért nem egy kategória a kettő kocsi...
lenko: A belük is elviselhető már, ha most kéne új autót vennem egy Vitarába pl simán beülnék.
mod:
rvilike: A 140 lóhoz képest 170 azért már egy másik liga. Fogyiban meg ott vagyok én is ahol a Kuvik. A legutóbbi mérésem 8,02 volt vegyesben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
-
-v-
addikt
válasz Kornel #37625 üzenetére
Uh baz ne is mondd, sajnos láttam egyet élőben közelről pár napja, ez az autó valami olyan szinten OCSMÁNY
(#37627) BigBlackDog: én konkrétan a type-r -re mondom, az alapverziót leszarom sose érte el az ingerküszöbömet a honda civic, meg igazából nem csúnyább mint az előző ufo (a sima verzió)
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #37675 üzenetére
Igazad lehet. Almát-körtéhez... vagyis 10 milliót-szivikhez (astrához, korzához, megánhoz stb)
Az én becsípődésem alapján ez így nem igazán szerepelhetne egy lapon.
De már deicide is leírta (aki tulajdonosa egy ilyen vasnak), hogy "nagyon rétegtermék, mert ahhoz képest, amire jó, marha sokba kerül".
Szerintem hibátlanul summázta.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
veterán
válasz Kornel #37685 üzenetére
Amit írtam, abból kijön egy jól / optimálisan felszerelt, de el lehet költeni még 1-2 millát ilyenekre, mint: DSG, szabályozható futómű, "nagy" hifi, "nagy" navigáció, bőr kárpit, radaros tempomat, holttér érzékelő...
Konfigurálj egyet magadnak kedvezmények nélkül (ne vond le a hasznaltautós 500-at!), a végén vonj le 10-15%-ot.
@TaaT: és ez a többire (OPC, ST, Cupra, RS, stb.) is igaz kb. De természtesen a Golf a legjobb!
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz Kornel #37665 üzenetére
Nem rémlik, hogy az euroingen 20-al vettem volna a kanyarokat.
Félreértések elkerülése végett: én sem vagyok szent, én sem tartok be mindig minden szabályt, de törekszem rá, és főleg nem gondolom úgy, hogy követendő lenne, hogy helyes lenne. És nem vagyok rá büszke sem.
Nekem a notórius gyorshajtás kibassza, mindennek megvan a helye, zárt pályán ki lehet élni az ilyet, tudom, próbáltam, kurva jó dolog, ajánlom mindenkinek.
Közúton bármilyen tiszta a szitu, sosem tudhatod mi lesz. Nem azt jelenti, hogy 20-al kell venni a kanyarokat, de a szabályokat nem véletlenül találták ki, mert _köz_út, adnak egy keretet. Még ha vétlen is vagy egy balesetben, kurva szar érzés ám azt látni, ahogy átrepül feletted a bringás, és úgy szállsz ki, hogy nabazmeg ez meghalt (nem halt meg, de ezt abban a pillanatban még nem tudtam). Áldom az eget, hogy én akkor nem "csapattam" épp a szerpentinen. És még így is sokat gondolkodik rajta az ember, hogy vajon hogy lehetett volna megelőzni, annak ellenére, hogy minden szabályt betartott.
Tudom, hogy kb. fehér holló vagyok a felfogásommal, camaro-val még senki nem ment rajtam kívül ennyit szabályosan. Még egyszer, nem _csak_ szabályosan... nem akarok álszentnek tűnni... de ha bárki bármikor azt mondja, hogy nem vagyok szabályos, akkor nem azt fogom mondani, hogy hátde hátde itt kiadja, meg itt lehet, hanem azt fogom mondani, hogy tényleg nem, és nem kéne ezt csinálni. De deicide-ről köztudott, hogy mik a meglátásai a gyorshajtásról.
Mindegy, lejövök a témáról, mert csak felidegesítem magam.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #37698 üzenetére
Sztem egyáltalán nem rossz ahhoz képest, hogy ez egy polgári autó (nem wrx vagy sti). Ehhez képest 8-9 literből eljárok és azért elég sok modern (1,4 tsi / 1,6 tdi) autót faképnél hagyok vele nevetve.
Hát lendületből nem is olyan nagy durranás, ott csak hátrány az awd ugye, elvérzik sok nyúlmókuci (sajnos az enyémben nem lehet kikapcsolni van amelyikben lehet akkor fwd lesz belőle).
Állóhelyből viszont szépen megkapaszkodik és elindul.Már írtam, hogy egyszer egy Kuvik VTi-vel összeakadtam a Hungárián. Állórajtból semmi esélye sem volt ellenem de lendületből nevetve lelépett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #37748 üzenetére
szárazon még jobban is kellene tapadnia így kopottan. nincs sperr, azért villog a VSA, egyoldalasan akarja eltekerni.
Alfában jól van hangolva a kipörgésgátló, lehet gavallérosan, csikorgó kerékkel rajtolni, nem veszi vissza bután a tüzet szerencsére. Sőt, még kettőbe is át lehet húzni úgy, hogy nyikkanjon és akkor se veszi el.tomcsi23: mer' belekötnek az erkölcscsőszök, hogy a huligán mindenünket. vagy mindeneteket.
szárazon igen. vízen halál, de ugye száraz pályán is slick-kel mennek...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- EAFC 24
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Windows 11
- Microsoft Excel topic
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest