-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Adom, ez is szep ....de azert en meghagyom neked az M2 t, cserebe, ne nyuld le az M4 emet
(#35186) EQMontoya elkepzeltem, hogy nyujtjak a ket kulcsot es Te igy elveszed az e46 kulcsat formailag amugy nekem az e92 M3 verzioja tetszik nagyon a mai napig....amugy az e92 is nagyon
#35187) z123456789 nem olvasgattam a leirast/kommenteket a kocsi es a sofor is eleg jok
-
EQMontoya
veterán
Nem rossz dolog a nyomaétk, persze, de főleg a mai turbós motoroknál leginkább az élet, a hang, a karakter vész el vele.
Nyomod, aztán megy, megy, és ennyi. Semmi vérpezsdítő nincs benne.
Vezettem már én is erősebb autókat, mint az IS, pl. 2.2 d-cat Ave, E220 Cdi, de igazából nem adnak semmilyen élményt azon felül, hog yegyenesen lehet velük gyorsan menni.A GT86 pedig bőven eleget tud hozzá, hogy közúton lehessen vele játszani.
Persze, a 370Z jóval erősebb, szebben szól, stb. De élek a gynaúperrel, hogy egyikünk sem tud annyira vezetni, hogy azzal önfeledten tudna mókázni mondjuk egy vizes úton, anélkül, hogy csokorba szedné a villanypóznát és átkötné a szalagkorláttal.A pályanap persze más, de oda meg a legtöbb erős autó egy esetlen betontömb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
"van amit mar nem lehet esszeruen kihasznalni, de az szerintem joval foljebb kezdodik "
Meg most ha van egy M4 BMW -d, az sem azt jelenti, hogy 200 al kell venned a kanyarokat. Ha csak elvezed azt, hogy odalepegetsz neki es huz mint az allat, hogy fekszi az utat, brutal hangja van...miert ne? Ez is esszerü, ha nem fajnak a költsegeimod: meg aztan ugye ne felejtsük el, hogy van olyan resze is a vilagnak, ahol nem 130 a sebesseglimit a palyan....nagyobb tempoknal meg a rugalmassaghoz kellenek a pacik, Nm ek
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ami tényleg szarfos dízelem volt az a C4 1.6 HDI (90), 3500 felett csak búgott, de lentől jó volt. Másik véglet az Opel 1.9 CDTI (aka Alfa JTD) az teljes halál 1800-2000 alatt, cserébe 4500-ig lelkes.
@SzlobiG: szeret pörögni + nem érzem nagypapinak magam = városban, csapatós országúton forgatom a fíling kedvéért. Pályán csak állatkodás esetén érdemes visszakapcsolni 6-ból.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
118 fokos olajjal a Jahodna folyamatosan 42 liter pillanatnyival.
DPF mint a patyolat, szerintem a szűrő is kiégett belőle, mert a króm kipufogóvég lila lett. C200 kompresszor azt hitte, de kevés volt, lehet hogy ereje lett volna, csak nem volt vér a megfelelő helyen.
Aztán valahonnan a semmiből valami benyálos V6 B5.5 paszuly lenyomott, mint a szart.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ez van, modern nazi technika, ha nem nyomod ki a szemét, nem zabál. 🤗 Bejáratva 160-nál 8,5-9,2 között kajál. Odafele úton, budaörsi tankolással 7,6 volt a pályafogyasztás a 170-es kilométerig (Balaton nyugati csücske), fele úton nagyon erős forgalomban, összvissz 1 autó előzött meg. Visszafelé meg 4 speedmotor - kanyarban akár foghatók lettek volna, de vigyázok rájuk.
@Mági: 42 dízellel szép kihívás.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Csak utasként van tapasztalatom nekem is, nem vagyok ulitmate RWD szaki. Havernak volt egy sperres öreg 540i-je nagy fun volt, majd vett helyette egy öreg 750i-t ami sokkal-sokkal kevésbé volt fun hiába volt sokkal erősebb. Ebből indultam ki, amolyan "anyósülésfilozófikusan".
540i simán megfordult egy helyben a 750i meg nem. Egyenesben gyorsan menni meg minden hülye tud érted...
Én eddig csak pár hátsókerekes autót vezettem abból is csak egy 330Ci volt amit megtáncoltattam (ide lettem befizetve). Nagy fun amúgy, érdemes kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
-
tomcsi23
veterán
Azt hittem, a kozmetikás munkát kell nézni a kocsin. Az jónak tűnik, de ezeket mindig lehet előnyösen fotózni.
w333, kb 100-zal megy egy látszólag 90-es szakaszon
Szóval csak óvatosan..
Persze
Hány ilyen majom fordult már ki elém is, szerencsére elég jó a fék, időben meg tudtam állni. Azt még annyival sem mentem, mint lehetett volna. Egy kalapos stiftes a gyári gumikon tuti elkaszálta volna.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Declare
őstag
"Attól mert szeretem nyomni neki, miért bántanám hidegen?"
Anyaaam....azert Te szoktad venni a lapot Neked is irjam, innentöl kezdve a [Homor/Ironia ON] jeleket?
"Hát 5e km-t tuti nem finomkodok akkor se ha a sajátom, az fél év"
Ezen meg a lelked rajta, en meg biztos finomkodnek vele barcsak mar ott tartanank, hogy a legnagyobb problemam, hogy nem tolhatom az elsö 2000km en az M4 nek, mert bejaratos
(#36305) brumi1024 Egyébként nem is javasolják már a legtöbb helyen az 5000-nél lévő olajcserét, mert a gyártók szerint felesleges. Igen meg a gyarto szerint 30 ezer kmenkenti olajcsere a hosszu elet titka lehetne összegyüjteni ilyen jo kis mondasokat, hogy a "gyarto szerint..."
-
MunezXBK
nagyúr
-
Integrale
veterán
Semmivel sem gazabb, mint a Civic haromszogeben az a kis szivoszal. Egyebkent mintha mas gyartoknal is lenne hasonlo megoldas, soknal latok olyat, hogy a kipufogoveg kozepen lehajlik, es az alja lyukas a krom vegnek.
sok selejt
8-as Passat ugyan ez.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
Mátraházáról indultunk, egy darabig szar aszfalt, aztán a friss Parádig. Vissza kb. Parádsasvárig új, aztán felmart, aztán a szar Gyöngyösig.
Gyöngyös után útépítés kb. Hortig.
Hatvannál felmentem a pályára, Gödöllőig OK, Gödöllőtől szinte végig Bp-ig útépítés.Nemtom hol van Mátraszentimre - dunántúli vagyok - tippre a Mátrában.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha már egy szegmensből vannak, miért ne lehetne összehasonlítani bármelyiket? Annyira prémium volt a BMW, hogy elszakadt a lánc benne 122 000km után. Pedig megkérték az árát. Most vett helyette a fószer egy A3-at. Majd meglátjuk, az meddig bírja. Semmi extra versenyautóra nem kell gondolni. 1.6 szívóbenya mindkettő. Tudom, mindenki más szempontok szerint válogat. De számomra érthetetlen szempont hogy hátul hajtson, kerül, amibe kerül.
Az octaviat csak a méretbeli különbségek miatt hoztam fel. Legyen inkább A3, az közelebb áll hozzá, ha azt vesszük, hogy a prémiumságra hajaz mind a kettő...
Presztízs kérdés az egész. BMW meg Audi akkro biztosan jó, ez maradt meg a fejekben. De mindkét márka túl van már fénykorán. Az utolsó valamire való igazi audi nem mai gyerek, és ez sajnos a bimmerre is igaz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én is bajban lennék, de azt tudom, hogy friss kocsi kéne. A merci marha jó volt a hétvégén, főleg az 5,7-es fogyin röhögtem pályán, a civic ha belegebed se tud ilyet. Szóval ilyenre még mindig dízelt mondok, városba meg... Egy GTE Passat kéne, azt villanyoznék, és ingyen tudnék parkolni Automata is kell, mert ma is 40 percet városi dugóztan reggel 7.30 és 8.30 között és elegem lett
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Mobilinternet
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen