Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz kisza25 #200469 üzenetére

    Pedig rosszul magyarázta el vagy tényleg nem érti vagy kicsit kiszínezte a dolgot vagy nem tudom. Általában úgy működik, hogy van egy keret, amin belül szabad kezük van, ahogy írtad, lehetnek jó fejek - pl Skodánál is az adott márkaszerviznek az újautó vásárlási forgalma alapján adják ezt a keretet -, azon túl a központtal kell leboxolni a dolgokat, ami általában minden gyártónál hosszabb idő, mire átfut, plusz baromi sok papírmunka és teljesen külön kezelik a többi alkatrésztől- pl: hiába van polcon egy adott alkatrész, ha garanciális csere, akkor azt külön kell lerendelni. Nálunk anno egy 4 éves Ceedben (mk1.5) anno kompletten cserélték az egész középkonzolt, mert az egyik panel vacakolt benne - annak az értéke az akkor 500k volt kb. -, soha nem dobtak még vissza garanciális hibát azzal a szöveggel, hogy elfogyott a keret az idei évre. Igaz, mióta kevesebb a német prémium és a Ford, azóta nyugodtabbak a szervizes srácok is. Már csak a Rangerekkel szívnak.

    Amúgy Fiat alkatrészek naná, hogy olcsóbbak, mennyiségi kedvezmény miatt. ;] :DDD (Vicces, de haszongépjárműből még mindig egy fokkal vállalhatóbbak az olaszok, mint a PSA alternatívái)

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák