- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lobeu
csendes tag
válasz kisza25 #107543 üzenetére
8év alatt sokkal több gép futott át a kezem alatt.
1. 1992 Peugeot 405 1.8i
2. 1997 Alfa Romeo 145 2.0TS
3. 1999 Saab 9-5 2.3 Aero
4. 2002 Alfa Romeo 147 1.6TS
5. 2004 Peugeot 206 1.4i
6. 1998 Peugeot 306 1.8i Cabrio
7. 1998 VW Polo 1.0i
8. 1998 BMW 318tds E36
9. 1994 BMW 328i Coupe E36
10. 1997 Fiat Bravo 1.9JTD
11. 2003 Ford Mondeo 2.0TDCI
12. 1997 Audi A4 1.9TDI
13. 2006 VW Passat 2.0PDTDI
14. 2010 Mercedes E220 W212
15. 2004 BMW 320D E46
16. 2004 Opel Vectra 1.9CDTI
17. 2013 VW Golf 1.6 TDI
18. 2017 Ford Focus 1.5i
19. 2003 Smart ForTwo Brabus
20. 2006 Audi Q7 3.0TDIMost az utolsó kettő egyszerre van meg, egy városi rohanós, meg egy hosszútávfutó.
Mint látszik a listából, 1-2 hullám volt, mikor megfutott a szekér és sikerült jobb autót venni, az maradt hosszabb ideig, utána ha eladtam, a gyenge vasak gyorsan átpörögtek nálam.
-
Lobeu
csendes tag
válasz Tsebacsi #107550 üzenetére
Nem mondanám, csak kihagyhatatlan ajánlat volt, meg kellett venni.
Focust Smartra és Q7-re együtt cseréltem kb. Egy kell a városba, arra hibátlan a Smart, mikor meg egyseggel 800km-t kell menni, akár aznap oda-vissza 1600-ot is, akkor meg jól jön a Q7, hogy olyan kényelmes, mint az álom. -
Lobeu
csendes tag
válasz proof88 #107560 üzenetére
Beszámoltam azt is, de már bánom. Elektromos teteje volt, mikor működött, jó volt. Mikor nem, hát beesett az eső, párszor áztam benne. Fekete bőr kabrióba oly csodás, balatonra menet, M7-esen dugóba araszolva, 4-en a kocsiba, mindenkin sapka+napszemüveg, így is rongyosra égrünk, ha a tetőt meg becsukom(fekete vászon), klíma nélküli autóban, méginkább meggyulladtunk volna.
Egy mostani E Merci cabriot, vagy hasonszőrű luxus dögöt, nyakfűtéssel, huzatmentes klímával, fehér bőrrel elfogadnék, de az egy darabig nem fér bele a büdzsébe. -
Lobeu
csendes tag
válasz Johnny_vT #107574 üzenetére
Nem volt egy rossz gép, kényelmes volt mint állat, de a városba 20 körüli fogyasztását(mikor finoman mentem!) nem tudtam megemészteni, úgyhogy viszonylag rövid, 4 hónapos kapcsolatunk volt, elengedtük egymás kezét.
Ha nem zabált volna ennyit, tuti, hogy tovább marad, nagyon kényelmes volt a futóműve, az ülése, klimája nagyon durván erős volt, fekete autót is simán lehűtötte pár perc alatt, zene szépen szólt, tehát amúgy nagyon fasza kis autó volt. -
Lobeu
csendes tag
válasz stickermajom #111801 üzenetére
-
Lobeu
csendes tag
Nézegetem ezt a xenon Osram izzót: [link]
Az autóba passzol a D1S foglalat, bi-xenon lámpa van benne(2009 E61), a búra nem matt, mégis úgy érzem, hogy a tompitott gyenge és ami a legjobban zavar, esőben a fekete aszfalt teljesen elnyeli a fényét. Nem tudom milyen izzó van benne, vagy mikor volt cserélve, azt tudom, hogy a Q7-ben levő xenon, ennél sokkal mattabb búrával(szintén ismeretlen izzóval) erősebb fénnyel világitott illetve esőben is jobban láttam vele.
Emiatt gondolkoztam hogy valami fehérebb fényű izzót tegyek bele, ami picit erősitett is. Gondolom már elöregedhetett az izzó, vagy gyenge/olcsó valami van benne, de az is lehet, hogy nem túl régi, csak ennyit tud a lámpája? 40.000ft-ot próbából nem szivesen dobnék ki, ezért is kérem a tanácsotokat. Illetve még xenon égőt soha nem cseréltem, ilyenkor trafót is kell, vagy bármi egyebet? Vagy elég csak az égőt?
-
Lobeu
csendes tag
válasz grizlisandor #120175 üzenetére
Legolcsóbb Auchanos lötyi van a kocsiban, nem akar ráfagyni. Igaz büdös, de soha nem volt baj vele.
-
Lobeu
csendes tag
-
Lobeu
csendes tag
válasz Jorus #120376 üzenetére
60%-ban városban használom, a maradék meg hosszabb utak, igaz heti 1000km a gyengébb heteken is belemegy a kocsiba, de el sem tudom képzelni, milyen lenne, ha 1 hónapig nem mosnám meg, nem hogy fél évig. 10 centi retek alól vésővel kéne kikaparni a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz Jorus #120382 üzenetére
Hazafele csinálok egy képet a kocsiról, hogy hogy néz ki. Tegnap reggel lett lemosva, azóta 350km. Nekem ez már most is tűrés határ fölött van, holnap délután megyek is mosni.
Szőnyegből nekem is kettő van, jó időben kárpit szőnyeg, ilyenkor télen magasperemes gumiszőnyeg, ne löttyenjen ki belőle a viz semerre.
-
Lobeu
csendes tag
válasz sugarforce #121040 üzenetére
Juli 17 ota 3050liter taltos dizelt sikerult eltankolgatni.
Nem, nem teherauto.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz kisza25 #121043 üzenetére
Annyit nem, de 28.000km folott vagyok, meg ebbe az evbe a 30 is meglesz, boven.
Es iden nem is maszkaltam sokat, tavalyi ev soran(2017-ben osszesen 3 kulonbozo autoval) 85000km sikerult letekernem. Ennek 60%-a Budapest-Kolozsvar utvonalon, 20% az adott ket varosban, maradek 20% pedig kirandulasok, nyaralasok alkalmaval, illetve neha egy-egy Bukarest is kozbejatszott BP-rol.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz Elektrosokk #122003 üzenetére
[link]
Akkor már inkább ez, E39 V12-vel. -
Lobeu
csendes tag
válasz Magnum_ #122898 üzenetére
Ma 1 hete jártam ugyanigy, előttem a paraszt index minden nélkül a sávomba kifordul, gyök2-vel, 70-es zónán belül, akkora satut vágtam a telefon a mágneses tartóról is lerepült, mögöttem egy E46-nak nem voltak épp annyira jó gumijai mint nekem, belémcsattant. Csütörtök reggel megyek vizsgálatra, hogy mit perkál a biztositó.
rbalint88: Gondolkodás nélkül ezt választanám(mármint nem ezt, hanem a modellt):[link]
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
Srácok, valaki linkelt pár napja egy képet, amin egy csomó új Q7-es van bezúzva, de sehol sem találom.
Valaki belinkelné újra pls? -
Lobeu
csendes tag
válasz thefreeman #125338 üzenetére
Hadd halljuk.
-
Lobeu
csendes tag
Elég nagy problémának tartom, hogy valaki ezt a manapság divatos maszlagot benyalja és sajnos terjedőben van már itthon is, hogy fujj dizel, senkinek nem kell már ilyen autó, se új, se használt. Csak a dolog szépsége az, hogy az európai autók(főképp német/francia) nagyrészében ami valamit is érő motor, az dizel, a benzinesek egy marék lepkefingot se érnek sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz Tsebacsi #127478 üzenetére
Mutass olyan VW/Audi/Skoda motort, ami 200 körüli(+-20 mondjuk) lóval rendelkezik, és megközeliti a dizelek fogyasztását. Előnye már nincsen, mert ezek is tele vannak dobálva részecskeszűrővel, turbóval, ezzel-azzal, tehát már rég lejárt az, hogy benzinest kell venni, mert olcsóbb a javitása.
Ezek mellett meg egy 2.0TDI mondjuk 190 lóval városban is elvan bőven 7literből, járása kulturált.
Ott van az 1.5TSI 150lóval, egy Superbben megeszi simán városban a 10-11et, mig városon kivül elvan 7.5-8ból. Nem megy közel sem olyan jól, mint a 190 lovas dizel, és sokkal többet fogyaszt.Beszélek itt normál cégautó méretű gépekről, a kis városi méret, az más tál tészta. Meg a japánok sem számolom ide. Én sajnálom, mert szivem mélyén benzinpárti vagyok, egy röfögő szivó V8-ért bármit megadnék, de egyszerűen nincsenek most normális benzinesek a dizelekkel szemben.
Ott a te Focusod szintén példának, látod a fogyasztását te is. 4.7literből elvan városban a dizel 1.6-os. Oké, nem 150 ló, hanem 120, de ha teszel rá egy kis szoftveres optimalizálást, ott van a 150 ló és 5 litert eszik. Meg nem fordulna a fejembe, hogy inkább a 10-12 litert tankoljam a zöld pisztolyból bele.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz K Norbi #131483 üzenetére
19x9J, 225/40R19-es gumikkal.
Na, erre addig soha nem figyeltem, ameddig most nem mondtad, de ahogy megnéztem a képet, máris idegesiteni kezdett basszus.
richie900812: Continentalok a télik, és mikor jött a nyári szezon egy gumis ismerőssel beszélgettem, hogy mit lenne érdemes. Mondta, hogy az összes kinai felejtős, kivéve ez a Rotalla, próbáljam ki. Ideadta az autóját, amin az volt, engem meggyőzött. 70 ezer volt a 4db, még ha évente is kell rá vegyek, sem fáj annyira, mintha 200 lenne 2 évente. Esőbe, száraz úton is jól tapad, úgyhogy nekem nincs vele bajom.
Kéne már neki egy alapos, minőségi polir.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz rbalint88 #131486 üzenetére
Kár, hogy az viszont beleér a kasztniba.
37x4? Ugye, hogy pont kétszer annyiba kerül, mint az, amit vettem rá. Két évente kell kukázni, tudod te hogy kopik egy ekkora keréken a gumi? Max 25.000km-t bir.
Minek vegyek olyat, ami nem jobb, mint ez, de cserébe kétszer annyiba kerül?
Egyébként 225/40R19-be a Hankook 54, a Dunlop, Pirelli, Michelin, Bridgestone, Goodyear, Conti mindegyik 60-70 között van.
255/35 méretbe ugyanakkora mint a 225/40. Nem véletlen ez a méret került rá, meg lett nézve a kerékátmérő, nem hasraütéssel választottam gumit.
-
Lobeu
csendes tag
válasz K Norbi #131493 üzenetére
255/35R19 az övé. A6 quattronak ez a mérete.
rbalint88: Felni S5-ről való, 5mm-t eltér az ET-je, az bőven elég sajnos.
Nem azt mondom, hogy egyáltalán nem jobbak, de az én felhasználásomra tökéletesnek bizonyultak ezek is. Esőben nem veretem 200-al, versenypályára nem viszem, Mátrába nem kacskaringózok vele, 60% BP, 40% autópálya. A 360-as fék meg azért a friss, még puha gumi megfog. Inkább egy ilyen új, friss gumi, mint egy 2 éves már megkeményedett Hankook teszem azt. Nem mondom egy Pilot Sport 4, vagy egy Dunlop Sport Maxx biztos jobb, de egy átlag pl Barum Bravuris vagy Hankook valami nem jobb annyival, hogy 3-4x ennyit kiadjak érte. 17500 volt darabja, baráti kedvességgel, következő szint Uniroyal lett volna 32-ért. Köszi, akkor inkább ez.
Nem kell megenni érte, nem leszarom a kocsit tipus vagyok, csak Motul 8100 X-Clean+ megy bele, Mann szűrők, mindig mindenből a legjobbat kapja, amit csak kér, nagyon szeretem és kimélem, de egyszerűen ez a gumi is jó. Nézzetek teszteket, ha nem hisztek nekem.
Pl: [link]
C besorolás üzemanyagtakarékosságban, B besorolás vizes úton való tapadásban. Y sebességindex, tehát 300-ig hitelesitve van.[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz #89309696 #131516 üzenetére
Én is úgy álltam hozzá, hogy kinai gumit soha az életbe. Ameddig meg nem tapasztaltam, hogy milyen. Ez kb annyiban olcsóbb, hogy nincs egy dög nagy név, amit meg kell fizetni, nincs mögötte sok százezer részvényes aki minden alkalommal nagyobb és nagyobb osztalékot szeretne felvenni, ennyi.
A kínai, és ezért sok helyen előítéletekkel fogadott márkát az alacsony ár és az ehhez képest jó minőség tette sikeressé a világpiacon. A márka rendelkezik a szükséges minőségtanúsítványokkal is, de a megbízhatóság legfontosabb bizonyítéka a piaci siker Nyugat-Európában és Észak-Amerikában. Saját meghatározásuk szerint a gyártók célja kiváló autógumikat készíteni versenyképes áron, ezért odafigyelnek a kutatásra és a fejlesztésre is. Rotalla márkájú nyári és téli gumik gyakorlatilag bármilyen autóhoz kaphatók, a kis városi autóktól a luxus gépkocsikon és a terepjárókon át a teherautókig bezárólag.
-
-
Lobeu
csendes tag
válasz focvis #132265 üzenetére
Nekem A6 után a méret volt a legnagyobb kérdés, de a 130 kilómmal is elférek benne, elég jó azaz ülés.
Amit hallottam, hogy a szivósor szelepek környékén van nyűg és az elméletileg az összes Volvo dizelben szar amit az elmúlt 15 évben gyártottak és ha eltörnek nagy bajt tudnak csinálni, de nem tudom hogy ez igaz-e illetve valóban ekkora a probléma vagy csak kicsit túloztak.Azért az A6 rajtból nem egy rakéta, de van benne akarat, az 500nm az nem viccel.
-
Lobeu
csendes tag
válasz bitpork #133131 üzenetére
Ideiglenesen egy olcsó (3-400.000ft-os vacak), amig meg nem találom a nagy Őt. V60 PHEV járt a fejemben, de lebeszéltem magam róla, ráizgultam most a 4G facelift A6-ra, abból is a BiTDI motorosra, úgyhogy eladom ezt, az árát kicsit megforgatom és pár hónapon belül jöhet a 4G.
rbalint88: Ohhh, az megint egy külön világ.... Még jó, hogy megépült az elkerülő út, legalább a városban nem kell küzdeni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest