-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Johnny_vT
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lobeu #107613 üzenetére
Komolyan fontolóra vettem én is autócserekor de féltem az alkatrészpótlás (főleg karosszéria, itt pesten azért megesik hogy elrepül a visszapillantód vagy leugrik a lökös) nyűgjétől, így elengedtem.
Kollégámnak volt egy 2.3t az nagyon ment. Igaz akkora turbólyuka volt mint a föld-hold távolság de ha betöltött akkor ott nem volt kec-mec.
Aero-nak volt benzines, Focvisnak meg a 2 turbós Opel motoros dízel 93-a. Az elég szépen
kormoltment.#nincsbennetarcsi
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lobeu #119748 üzenetére
A xenon izzó lilás árnyalatú fényt ad, mikor már elöregedett, párban izzó csere elég, Cool Blue Intense például közkedvelt. Lehet, hogy a projektor foncsora nem az igazi már, retrofitheadlights tud jobb minőségűt beépíteni a legtöbb esetben. Ha esetleg polirozni kell, egy ajánlott hely
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Lobeu #119748 üzenetére
Valoszinuleg szet van egve a foncsor. Fenyszorot szet kell szedni, a burat politozni, lakkozni, a projektort szetszerelni es ujrafoncsoroztatni. Allj oda egy falhoz es 1-2 m-rol vilagits ra ugy, hogy az egyik lampa le van takarva. Ha a vetitesi kepben vannak sotetebb foltok, akkor szet van egve a foncsor. Ha mar nagyon durva, akkor csak kb ennyi teruleten vilagit szepen -> >< pedig alul telibe fenyesnek kellene lennie.
-
veterán
válasz Lobeu #120372 üzenetére
Csak saját magam mosom otthon - ez alkalmanként 2 óra, ha nincs semmi extra (pl. belső takarítás). Télen - ha sózott úton járok - akkor leveretem lándzsás mosóban, kizárólag lágy vízzel. (Otthon garázsban, munkahelyen fedél alatt parkolok.)
Nekem így jó / elég.@ stickermajom: Akkor szvsz az a megoldás, hogy megmosod kézzel, pH-semleges samponnal, ez helyreállítja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Lobeu #120378 üzenetére
Itt nálunk, vidéken az egy napja mosott autó pont úgy néz ki, mint a két hete mosott. Rengeteg földes utca/út, építkezések, plusz 2-3 naponta megyek ki a kutyákkal dagonyázni az erdőre/mezőre időjárástól függetlenül. Ha nagy a sár, azt leveretem nagynyomásúval, de kívülről ennyi. Mondjuk belül két szőnyeg garnitúrát használok (egyiket nedves, másikat száraz időre) és váltócipőt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
-
-
-
-
nagyúr
válasz Lobeu #121796 üzenetére
Kb. minden 20. próbára sikerül lekérnem egy-egy autó adatait, gondolom most mindenki ráugrott, aki hallott a dologról, később majd alábbhagy a pörgés szentem.
focvis: nekem ott van az összes műszaki vizsga az emútnyócévből, meg a két eredetvizsga is képekkel, egyebekkel.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
-
zoo8800
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Lobeu #127479 üzenetére
Ezek mellett meg egy 2.0TDI mondjuk 190 lóval városban is elvan bőven 7literből, járása kulturált.
Ebben a mondatban tobb valotlan allitas van, mint tagmondat, szoval inkabb ki sem fejtem.
Mutass olyan VW/Audi/Skoda motort, ami 200 körüli(+-20 mondjuk) lóval rendelkezik, és megközeliti a dizelek fogyasztását.
Mas markak is leteznek a vilagon, pl. ott van a Mazda 2.5 SkyActiv-ja, illetve ott van a Lexus/Toyota tobb autoba bepakolt 300H hibridje.
Raadaskent ezek viszonylag egyszeru felepitesuek is.Same rules apply!
-
K Norbi
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Lobeu #131490 üzenetére
akkor viszont valami a felnivel nem kerek, valószínű nem stimmel az ET-je.
azt látom, hogy váltóméret a kerék, azzal nincs is gond. meglepő módon a keskenyebb méret drágább
miből gondolod, hogy nem jobb egy drágább gumi? azt értem, hogy érzésre jó a rotalla, de ha annyira fasza lenne, akkor nyilván a gyárak is azt raknák első szerelésnek, nem a 2-4x annyiba kerülőket... -
rbalint88
addikt
válasz Lobeu #131513 üzenetére
normális gumi két év alatt nem keményedik meg, ahhoz azért kell 4-5 év. az olcsófosok igen, laufennél pl már érezni, hogy második szezonban nem olyan jó és rohadt nehéz is.
de ha boldog vagy vele és leradírozod úgyis max két szezon alatt, akkor miért ne, csak fura, hogy a többiben meg nem spórolsz, akkor miért pont a gumin -
veterán
válasz Lobeu #132261 üzenetére
Amennyire tudom, a legnagyobb típushibája a klíma helytelen hűtőközege, az hűti az akkut is. Van rá megoldás [link].
Kényelem OK.
Méret szo-szo OK.Múltkor láttam egyet padlón elindulni. Ohhhh Szerintem power mode-ban, állóból lazán pofán veri az A6 3.0 TDI-t.
Szerk: power mode-ban egyszerre tol a D5 és a villanymotor, valami 600-650 Nm.
Amelyik nem bőrös, az fapados felszereltségű más szempontból is.[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen