- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
D4rkm4n
őstag
Üdvözletem!
Opel Corsa 'C' üzemanyagszűrő cseréhez tud valaki használható leírást vagy videót linkelni?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
Tudtok egy helyet, ahol lehet műszerfalra (szellőzőre) rögzíthető pohártartót rendelni? A reggeli kávé vagy energiaital végveszélyben van egy ilyen kütyü nélkül.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy nagyon lassan kezd el a fűtés működni? Cirka 10 km megtétele után melegszik fel a Corsámban a víz annyira, hogy ne a hideg levegőt fújja az utastérbe?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
Rendeltem a C Corsámhoz egy bicskakulcsot, de feltűnt, hogy a szára nem olyan széles, mint az eredeti kulcs, illetve vastagabb is. A köszörűsz meg tudja ezt a problémát oldani? Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
Mivel sok embertől hallottam már ellentétes információt a xenon fényszórók használatáról, így gondoltam megkérdezem az itteni szakikat. Akkor most tehetek xenon izzót a Corsámba, avagy sem? Kapok seggrepacsit meg sárgacsekket a fakabáttól, vagy sem?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz #16741888 #8714 üzenetére
A szerelőkről annyit, hogy amióta megvettem a használt Opel C Corsámat, világít benne a motordiagnosztikai jelzőlámpa. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta a hibakódot. Kérdeztem tőle, hogy akkor mi a baja pontosan? Valami motor végpontról magyarázott. Ahelyett, hogy megjavította volna, csak kitörölte a hibakódot, és mehetek.
Azóta volt már vízpumpa csere, kiderült, hogy a termosztátom sem zárt, plusz lengőkar csere, gyertya csere, stb... Szinte az összes problémára nekem kellett rájönnöm, és elmennem azzal az egyértelmű utasítással, hogy ki kell cserélni az alkatrészt.Az utolsó szervizelésnél már kibökte, hogy igazából meg van nyúlva a vezérműláncom, szóval az autó kuka, hacsak nem akarok rákölteni 100.000 magyar pénzt egy olyan autóra, ami már csak ennek a háromszorosát éri.
Szóval most ott tartok, hogy nézem a vadonatúj crossover-eket, mert hogy én még egyszer használt autót nem veszek, az biztos!
Az pedig csak hab a tortán, hogy ami hiba előjött a kocsin, az persze mindig hétvégén, amikor ugye egyetlen szerelő sem hajlandó dolgozni. A társadalom minden rétege húzza az igát hétvégén, csak a szerelők és az országgyűlési képviselők nem.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
A szelepemelők, vagy más néven hidrotőkék kopása eredményezheti a bemelegedett motor hangos alapjáratát, ugye?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Én kimondottan meleg motornál tapasztaltam. Hidegen kellemesen duruzsol a motor, de pár kilométer megtétele után az alapjárat kis túlzással olyan, mint egy zetoré.
Ha ezért a zajért nem a hidrotőkék a felelősek, akkor mi lehet a bibi?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz #81999360 #10032 üzenetére
Minimum nyolc általános végzettség kell a vezetői engedély megszerzéséhez. Természetesen ha a középiskolai bizonyítványodat viszed be, el kell hogy fogadja, mivel annak megszerzéséhez előfeltétel az általános iskola befejezése.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Korábban már felhoztam a témát, bár akkor agyvihar formájában, most viszont megkérdezem a tisztelt nagyérdeműt, hogy Önök szerint vajon mi okozza, hogy az 1.2-es, benzines C Corsám motorja bemelegedés után (néhány kilométer megtételét követően) jelentősen hangosabb alapjáraton, mint hidegen, indítás után? Én a szelepemelőkre gyanakodtam, de jöttek ellentétes infók is. Vélemény?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
Engem az érdekelne, hogy ha koszos a hűtővíz, az befolyásolja az utastérfűtés minőségét? Egy helyen azt mondták, hogy azért olyan gyenge a fűtésem télen...
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz bitpork #12767 üzenetére
Igazság szerint amióta megvan az autó, azóta iszonyú pudvás. Valószínűleg korábban hengerfejes lehetett. Most volt vezérműlánc csere, meg a hozzá tartozó alkatrészek cseréje.
Egy hűtőrendszer mosás mennyit kóstál? Gondolom érdemes rá költeni, ugye?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Most voltaz autóm vezérműlánc cserén, és azóta az alapjárat üresben rángat. Szerintetek mi lehet a baj? Én a gyújtásra gyanakszom...
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Üdvözlet!
Olyan problémám lenne, hogy pár napja észrevettem, hogy pár napja észrevettem, hogy egyik pillanatról a másikra nagy lett a kuplungom holtjátéka. Szinte teljesen be van nyomva a pedál, amikor érzem, hogy "ütközik", elkezd fogni. Mostanra odáig jutott a helyzet, hogy nem veszi be a sebességeket.
Mi okozhatta a hibát? 1.2-es benzines C Corsáról van szó.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Hali!
Úgy volt, hogy szeptemberben jelentenek be hivatalos árakat az új Lada Vesta-ra. Tudtok róla valamit? (Egyelőre semmi konkrétumot nem találtam róla.)
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Tudtátok, hogy a hűtőfolyadék-kiegyenlítő tartály kupakjának menet közbeni elhagyása képes akár 300.000 forintos kárt is okozni? Nos, én tudom.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz zoo8800 #17300 üzenetére
Úgy, hogy nem volt eléggé meghúzva, és így valahogy lerázódhatott. A végeredmény az lett, hogy észrevétlenül elgőzölt a hűtővizem, amit persze a műszerfalon semmi nem jelzi, illetve a hőmérséklet sem nőtt meg, mivel ugye nem vizet mért egy idő után a szenzor, hanem levegőt.
Az eredmény nem hengerfejtömítés hiba, hanem a négy hengerből három hüvelye megrepedt. Vontatási költség, plusz szerviz költség kb. 300k körül fog megállni és 2,5 hétig nincs kocsim.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz Mágus2 #17302 üzenetére
Egy 2003-as C Corsáról van szó. Végig figyeltem a hőmérsékletjelzőt, jelentős melegedést egyáltalán nem észleltem. Egyedül akkor ment fel 95 °C körülire, amikor 1-esben kellett araszolnom az M7-esen az érdi emelkedőn.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
-
D4rkm4n
őstag
Használtan vettem az autót, sérülés nyomait viseli, szerintem borultak vele egyszer egy nagyot. (A festés meg van kopva a vezető oldalon a tető szélén.) Gyanítom, hogy úgy lett összekókányolva, és ilyen apróságokat, mint érzékelők, kihagytak a renoválásból.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Mostanában egyébként egy kisebb vagyont költöttem a vasra. 116k váltójavítás, 90k vezérműlánc csere, plusz az apróságok. A bosszantó az egészben az, hogy az egyik helyen homlokegyenest mást állít a szerelő, mint a másik. Volt, aki azt mondta a szivárgó hűtőradiátoromra, hogy csak cserélni lehet, ahol pedig most van, azt mondta, hogy tudják hegeszteni/forrasztani. A csere 40k lenne, míg a javítás filléres összeg ehhez képest.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz Mágus2 #17325 üzenetére
Akkor az volt a baj, hogy nem volt meg az anyagi keret a hűtőradiátor cseréjére is. A szerelő azt mondta, hogy javítani nem lehet a radiátornak azt a részét, így csak a csere jöhet szóba. Azt mondta, hogy ha figyelem a hűtővíz szintjét, és pótolom az elszivárgott mennyiséget, akkor ki lehet húzni vele addig, amíg összejön a pénz a radiátor cseréjére. Pont akkor szállt el a rosszul meghúzott tartálysapka, amikor már időpontom volt egy ismerős szerelőhöz, aki jutányos áron javította volna meg a kocsin a hibákat.
Ehelyett Gödöllőn ragadtam az autóval és egy vagyonért megy a szerviz.Murphy törvénye...
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Szerintetek mit tudok akkor csinálni, ha már 2 hete a szerelőnél parkol a verdám, és baszik megcsinálni?
Éppen egy hete hívtam fel, mert múlt hét péntekre ígérte, hogy készen lesz az autó. Csütörtökön azt mondta, hogy már akart engem hívni, azzal kapcsolatban, hogy nem a hengerfejek mentek szét, hanem a 4-ből 3 hengerhüvely repedt szét. Akkor kérdeztem, hogy mégis mikorra lesz készen? Nem mondott semmit, arra hivatkozott, hogy a motor feljavítását egy külső szerelőnek adják ki, nála van a motor.
Most kedden felhívtam megint, hogy legkésőbb pénteken (azaz holnap) kellene a kocsi feltétlenül. Azt mondta, hogy még vissza se kapta a motort a szerelőtől, nekik pedig 2 nap kell az összerakáshoz, mert hogy ők nagyon precízen összeszerelik.
Mi a frászt csináljak, hogy végre komolyan vegye a határidőket? Közöljem vele, hogy -10% levonás az árból minden napért, vagy mi?!
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz EQMontoya #17727 üzenetére
150.000 előleget otthagytam nála, szóval az ember egy kis igyekezetet elvárna.
Mágus2: Hát, elvitték a motort a szerelőhöz, aki UV festéssel (?) megnézte, hogy mi a helyzet, és ő jött rá, hogy a hengerfej fasza, a hüvelyek repedtek szét. Nekem a fószer azt mondta, hogy azokat cserélni kell, ami a végösszegen nem fog dobni, mivel a hengerfej feljavítással kalkuláltunk, de a hüvelyek cseréje annyiba lesz, mint a hf. feljavítása.
Engem az baszott fel, hogy kedden szóltam neki, hogy KELLENI fog péntekre az autó. Szerdáig meg tudják csinálni simán a motort, csütörtökön és péntek délelőtt pedig bőven van idejük beszerelni. Ő is boldog, hogy kifizetik, meg én is, hogy van autóm.
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz EQMontoya #17741 üzenetére
Erre pedig azt mondta a fószer, hogy ő nem szerel be bontott motort, mert nem tudja garantálni a minőségét.
Skillet Gödöllőn a Tesco melletti műhely, korábban Opel szakszerviz volt. Először van nála az autóm. Meg utoljára.
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz EQMontoya #17756 üzenetére
Állítása szerint a pasi mindenről készít fotót és videót. A perselyről biztosan nem fog tudni adni, mivel ugye annak a cseréjét végzi külsős szaki. Sajnos nincs autószerelő ismerősöm, akivel be tudnék állítani hozzá és lealázni a gec!be.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
válasz Skillet #17758 üzenetére
Aug. 31-én az M0-áson robbantam le a verdával.Éppen költözködtem Gödöllőre, így ide hozattam be a Magyar Autóklub trélerével. Mivel ugye működésképtelen volt az autó, így egyértelmű volt, hogy itt fogom bevinni szervizbe. Egyik ismerősöm G Astrája is ott pihent akkor (fékbetét csere végett) és azt mondta, hogy korrektül dolgoznak.
Egyébként Székesfehérváron szervizeltettem korábban, de ott csak cserélni tudták az alkatrészt, javítani kb. semmit.
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
A képen látható töltővel kezdtem el tölteni a 45 Ah-s akksimat. Sajnos még a töltő tulajdonosa se tudta megmondani, hogy a kijelzőn látható felső skála pontosan milyen értéket is mutat? Mert az alsó nyilván a töltési áramerősséget amperban. Szerintetek?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Számomra ebből nem következik semmi. A felső skála 0-8, míg az alsó 0-12-es felosztású. Mikor a mutató nagyjából 4-esen áll, akkor a felső skálán 2-őn. Vagy ez ugyanazt akarja jelezni más felosztásban?
A felső skála végére van írva, hogy arith, az alsóhoz, hogy eff. Tök hülye vagyok ehhez, azért kérdezősködök inkább.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
1.2-es benzines C Corsán megoldható a házi lambdaszonda csere, vagy érdemesebb szakihoz menni vele?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Crypto Trade
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest