-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz D4rkm4n #4943 üzenetére
https://www.google.hu/?gws_rd=cr#output=search&sclient=psy-ab&q=opel+corsa+c+jav%C3%ADt%C3%A1si+k%C3%A9zik%C3%B6nyv&oq=opel+corsa+c+jav&gs_l=hp.3.0.0l2j0i8i30.622.3173.0.4380.16.16.0.0.0.0.154.1475.12j4.16.0.crnk_timecombined...0.0..1.1.20.psy-ab.tByYC34It00&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.49784469%2Cd.Yms%2Cpv.xjs.s.en_US.MpiVkF51mpA.O&fp=323b4bf9d22002a2&biw=1920&bih=955
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nagyúr
válasz D4rkm4n #6854 üzenetére
Nekem attól volt, hogy indítás után kapásból elkezdtem fújni a levegőt az utastérbe. Rá kell állni arra a módszerre, hogy addig nem kapcsolod be a fűtést (kicsit sem) amíg meg nem mozdul felfele a vízhőfok mutató, ami fűtés nélkül kb 1.5km. Ha megmozdult utána már mehet a fűtés
-
VegyesTamás
senior tag
válasz D4rkm4n #9168 üzenetére
Persze használt autót nem lehet venni hát inkább egy normálisat kell venni és szerelőhöz vinni, nem trógerhez, és nem lehúzni az összeset. 300k és az a kocsi..majdnem az alja a használtaknak eleve franc tudja mennyi km van benne, láncos motor (főleg ez a kis opel) kb bicikli láncot tesznek ezekbe persze, hogy megnyúlik. A motor végpontja meg egy felső-holtpont jeladó lehetett, amit néha elég csak letisztítani, és törölni a hibát..ezt is lehet cserélni kb 4500-20k ig van az ára, de ha nem írja vissza a hibát akkor jó az is működik. Hétvégén mindenki dolgozik? Nahát Unix, bárdi szombat délig szállít ki aztán becsukja kapuit, akkor mi a helyzet az alkatrésszel? Mi sem dolgozunk hétvégén ha öt napból ötöt reggel 6tól délután 4ig-5ig vagyunk. (Még szombat néha így is be van vállalva) (én mondjuk dolgozok csak nem ott) Mindenki elviszi mindenféle szerelőhöz a kocsit, megy a hőbörgés, hogy mennyit lehúzunk az alkatrészen és milyen jól élünk (hozzáteszem a számítástechnikába a gépösszerakósdi ugyanígy megy, és oda nem jönnek az emberek (vagyis nem gyakran) nyüszögni, hogy ők hozzák és te rakd össze. ) Pénteken is pl annyira jó volt, spóroltunk egy Navarának a csapágyána gazdának mert az SKF 191k volt, raktunk bele olcsóbbat. 1 év 3 hónapig bírta, 40k km, kotyog búg, gari nincs. Szerelők saját pénzből megint csapágy bele, és remélni, hogy ha ez megadja magát akkor garin belül és akkor csak a szerelés költsége megy a levesbe.. Nagyon könnyű a ló túloldaláról integetni, hogy nekünk milyen király, és mindegyik egy tróger.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
-
kk831228
addikt
-
-
Dorien
veterán
válasz D4rkm4n #13760 üzenetére
Kuplung munkahenger probléma lesz, én is szívtam vele pár hónapja. Lábfejjel nyúlj a kuplungpedál alá és húzd fel, majd nyomd ki, aztán ezt ismételgesd néhányszor. Szerencsés esetben a pedál felkeményedik és többet nem lesz vele problémád. Ha nem jön be, akkor légtelenítés, ha az sem akkor valószínűleg kuplung munkahenger csere. (Nem egy nagy tétel, szerintem Corsánál max. 10k körül lehet az alkatrész.) Majd a szerelő megmondja. A kuplung szerkezetnek, tárcsának, kinyomócsapágynak nagy valószínűséggel semmi baja.
westcoastog: Részvétem.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
hurenzon
senior tag
válasz D4rkm4n #16722 üzenetére
nem itthon jelenti be. Itt csak jövőre.
"Szeptember 26-án indul az új Lada Vesta sorozatgyártása, ennek a limuzinnak a forgalmazása mikor várható Magyarországon?
- A Vesta idei sorozatgyártása csak a hazai (orosz és kapcsolódó) piacokat érinti egyelőre. A tervek szerint az EU kivitel (motor és felszereltségi szintek) bemutatkozása jövő év tavaszára várható. A tényleges európai forgalmazás megkezdését jövő év közepére tervezi a gyár."
Hiv.[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz D4rkm4n #17301 üzenetére
Ha elfolyik/tűnik a hűtővized akkor bezony azt aktívan jelzi a vas bár nem tudom milyen autóról van szó de 90 évek óta a tartályba is van szintérzékelő és igen feltűnően visít /jelzi a gépállat hogy mester úr üres a tartály. Hőmérőnek is szépen kúsznia kellett volna felfelé.
-
Elektrosokk
addikt
válasz D4rkm4n #17309 üzenetére
Én úgy jártam hogy nekem a tartály bemeneti csöve tört el, szép lassan elfogyott a víz... Szerencsére egyszer csak felugrott a hôfok jelzô 120 fokra. Aztán megálltunk...
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
tresh
addikt
válasz D4rkm4n #17314 üzenetére
Ez azért van mert egy rendes szerelő megjavítja amit meg lehet (szakszerűen) és van a másik aki autószerelőnek nevezi magát de csak alkatrészt tud cserélni jellemzően vagy még azt se ilyen pl a márkaszervizek 90%. Anno pont emiatt kezdtem el saját magam az autóimat szerelni karbantartani meg is lett az eredménye. Több eladott autóm gazdáját ismerem és mai napig rommá dicsérik a gépet amit eladtam nekik. Pl pont 1 éve láttam talin 93 ba gyártott 306-om amit 2005 be vettem 160ezrrel 1.4 gyári mocival , most már 380k km van benne.Azóta ő volt a 3 ik tulaj és kb kopó dolgokon kívül semmit nem költött az autóra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz D4rkm4n #17314 üzenetére
Meg lehet taknyolni, bár azt nem nevezném javításnak, de ha az is ereszt, akkor lehet nem véletlenül hagytad el azt a sapkát, hanem azért, mert sokat kellett töltögetni? Ilyesmin nem érdemes spórolni, mert megbosszulja magát, nem is beszélve arról, hogy ha üzembiztos autót szeretnél, amivel el lehet indulni az Ural-ba is, akkor a tákolás nem szerepel a javítási tervben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen