-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz do3om #154277 üzenetére
Mikor télre el van rakva vagy 3 hónapnál hosszabb ideig nincs használva akkor ki kell engedni belőle, tankból, karbiból, mindenhonnan. Vagy ha ezzel nem akarsz vacakolni (25 liter mellett én biztos nem kínlódnék, egy ezres a különbség) 100-as benzint kell bele venni.
Mindegy melyik kúton csak 100-as legyen. Ne prémium 95 és ne 98.Az E10-et elvileg pont még kibírják, nekem használatiba max E10 van írva. Szerencsére ha be is üt a baj a kerti kisgépeknél nem áll sokból megoldani.
-
MrSealRD
veterán
válasz do3om #153673 üzenetére
Csak egy esetben jogos amit írsz. Ha azért vagy a belsőben mert éppen előzöl valakit, de amúgy meg 130 +-10 haladsz... Akkor a belsőben érkező várja meg míg befejezed a műveletet.
Itt 2 felé válik a történet.
1. Ha nem előzöl és nem is mész "határon" akkor minek vagy ott?
2. Mielőtt bemész a belsőbe, belenéztél a visszapillantóba, hogy van-e érkező gyorsabb jármű? Mert ilyet is láttam szép számmal. Megérkezett a kamion, vagy a lassabb jármű mögé, aztán index és kib.szta magát belsőbe mintha nem lenne holnap. Köszi. Voltam vagy 20-30 méterre... Fék... Teljesen nyilvánvaló, hogy nem nézett bele a tükörbe és nem mérte fel a sebesség különbséget. Mondom ezeket úgy, hogy mindig azzal indulok neki, hogy akkor most 130 és a külsőben végig gurulunk... Szépen, kényelmesen...
Aztán jönnek a papák, meg bóbiskolók...meg akik még a kocsi ajtót is remegő kézzel nyitják ki indulás előtt...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Reggie0
félisten
válasz do3om #153667 üzenetére
De hogy kerul melled, amikor te elobb haladsz el az akadaly mellett, mint a mogotted jovo? Atugorja a kulsoben halado kocsit?
(#153663) Redneck: OK, de ez csak abban az esetben gond, ha te sokat keslekedsz a kisorolassal, amig a mogotted jovo nem. Nyilvan az a trukk, hogy a kisorolassal sem kene keslekedni es akkor fizikailag nincs helye jobbrol elmenni.
[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
válasz do3om #153656 üzenetére
Ha el tudok menni valaki mellett jobbról, akkor szerinted mennyi hely volt neki?
Én nem 150 tempomattal tolok végig mindenkit soha. Egyszerűen utolérem a lassú vakarózó alvajárókat 130-145 között. Soha nem kezdek egyből agresszíven küldeni lefelé mindenkit. Főleg, hogy megnézem mi a helyzet előttünk és mögöttünk is mindkét sávra nézve. Ha azt látom, hogy itt bizony bambula van akkor jelzem, hogy ez nem oké és mennék...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Nerd
aktív tag
válasz do3om #153656 üzenetére
"Én nem igen autópályázok" ez a lenyeg . Ha nagy forgalom van (foleg ha unnepek, szezon miatt minden balf@sz uton van) ket dolgod tehetsz szerintem. 1. Te is 140+ folott tolod. 2. kint boklaszol 100-110-zel. Sajnos ez nem fog valtozni, foleg a nemet rendszamos kulfoldi munkasok miatt...
Multkor M5-n egy okostojas folyamatosan ment a belsoben mogottem, en meg folyamatosan kimentem es bejottem ele, ahogy elozgettem, boven volt ideje es helye elmenni mellettem, de nem tette. Egy ido utan eluntam, mondtam menjel b@szdmeg, erre elkezdett villogni meg lassitani a belsobe, hogy o beenged
De most a kedvencem az újhartyáni lehajto. Nem tudom mikor lesz tragedia, de ott kurvara kell vigyazni. Rendszeresen bedugul a lehajto, ami azt eredmenyezi hogy a kulso sav is beall, viszont sokan a belsobol elkezdik elozni a kulsot, es keson veszik eszre, hogy hopp nincs hely a lehajto savban mert az kuszott fel a kulsobe, es satuznak, es a belsobol probalnak befurakodni a lehajtora, pont ugy mint pesten az egyenesen halado savbol a jobbra forduloba...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz do3om #153656 üzenetére
Hat. Ezek szerint tul keson mennel ki, mert ha elfer melletted jobbrol, akkor mar reg kimehettel volna. Amugy, ha idoben kirakod az indexet - ,nem csak a kormany forditasakor, ahogy az itthon szokas -, akkor nincs az a hulye, aki megindulna jobbrol kikerulni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ha 1 órát glancolod az autót nem örömmel mész ki az esőbe, tudva hogy a munkád kb. fele oda
Amit meg venni akartam ráér holnap reggelig, csak bosszantó a tipikus eset, hogy ha autót mosol, 1 napon belül tuti esni fog, holott a telefon előrejelzése szerint 4 napig nem várható eső...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gzbotii
nagyúr
Én innen indultam a reggel. Fél órába telt, míg el tudtam indulni a kocsival..
Aposekni voltam, pedig ha ezt tudom, inkább otthon hagyom a garázsban.Vissza akarok menni Pestre, cudar idő lesz itt továbbra is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
pit stop
addikt
Elèg nagy gázzal indulnak? Ha jó a visszagurulás gátló, akkor addig nem engedi amíg nem èrzi úgy hogy elegendő erő legyen benne hogy előre induljon el bódè. Lehet nem adnak elèg nagy gázt így előre nem tud elindulni de hátra se akarja hogy guruljon így lefullad a kettő között. De ez csak tipp.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
bajnokpityu
félisten
-
pècsimunkás
addikt
Èn egyedül járok rendszeresen .Ha otthon vagyok szabin , akkor ülnek többen az autóba , de mielőtt vissza jövök nèmetbe , mindig nagytakarítás ...
Amúgy nem csak az új autóknál van így , hanem az előző 16 èves Meganomnál is így volt .
Általában úgy ülök az autóba , hogy, a kèt láb összekoccint , apró kavics , kosz kiesik a cipőből , nem kerül be az autóba .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
-
veterán
Igyekszem irónikusnak olvasni a hsz.-ed. Nem én szedettem ki belőle, vásárlás után derült ki a helyzet. Ma elő se vettem az autót, holnap pedig gondolkodom, hogy gyalog megyek dolgozni - fél óra séta.
Btw: Te mivel fűtesz otthon? Valamiért iszonyat rossz a levegő Kelet-Magyaroszágon és ott nem az autók miatt. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Na nehogy már ő legyen a bűnbak.
A BKV még vígan üzemelteti az EURO 0-ás ikarusokat, amik több olajat esznek, mint gázolajat, annyira szét vannak kopva.Bajnokpityu: hagyjuk már. Mindenki hirtelen környezetvédő, de ha betiltanák a belsőégésű motorok használatát, mindenki magához nyúlna.
Ugyanúgy levenném az összes közvetlen befecskendezéses benzinesről, ha már itt tartunk, azon ahol van a DPF?
Mod: BKK csak koordinál, a BKV és a magáncégek uzemeltetnek buszokat.
Nincs pénz, az mentség, jól van.Hogyne lenne választás. Nem veszel olyat, akkor feltolhatjak maguknak a szrjukat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Leveszik a rendszámod és elveszik a forgalmid (útvonalengedéllyel még hazaviheted a kocsit). Kapsz egy tetemes bírságot és szigorított műszakira köteleznek. Ha visszaállítod a gyári állapotot és átmegy a szigorított műszakin akkor újra részt vehetsz a forgalomban vele.
De ennek igazából minimális az esélye mert a kpm-esek csak teherjárműveket vegzálnak 99%-ban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Legjobb tudomásom szerint kiküldik őket a körülményekre való tekintet nélkül. Ha pl esik az eső, akkor nézik, ahogy nő a fű, és várják, hogy alábbhagyjon a csapadék. Leginkább a foglalkoztatottsági mutatók miatt kell egy kaszálóembernek télen is munkát adni, így legalább van bejelentett munkahelye egész évben.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Az olaj, illetve a kipufogó rendszer kevésbé szereti, ha nincs átmelegedve rendesen. Előszeretettel indul el olyankor a savasodás, páralecsapódás. Nem mellékesen az akku is legalább az indításkor elhasznált energiát visszanyeri.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
1. tiszta autó, szükség esetén zsírtalanítva a hibáknál.
2. hibajavító festék (kis tubus, benne ecsetelő - de az ecsetet NE használd!) + hegyes fogpiszkáló
3. a fogpiszkáló hegyét igény esetén lehet tompítani
4. ezzel viszed fel a festéket óvatosan: töltse fel rendesen a krátert, de ne folyjon meg a festék. Az se jó ha dombocskát építesz a kráterre a festékből - inkább legyen kicsit homorú.Opcionális:
5. ha egy picit szikkadt a festék (pár perc), akkor én óvatosan lesimítom a tetejét a fogpiszkálóval / körömmel / papírlappal, bármivel. Erre csak akkor van szükség, ha domború lett a javítás.
6. az 5. pont során szétkent - még friss - festéket hígítós ronggyal letörlöm
7. ha elcsesztem a 6. pontot, akkor kezdem újra a 4. ponttólHibajavító festéket tudsz venni gyárit (4-5-6 ezer Ft), lehet kevertetni festékboltban spraybe töltve (3 ezer?), vagy van pl. Motipnak is rengeteg színben és árnyalatban (1000- 1500 Ft).
@(#45380) Snoop-y: OK, valóban nincs. Akkor úgy fogalmazok: túl sok powa ahhoz, hogy közúti forgalomban a kedvedre meghajthasd.
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
Orsam NBU
Már egy ideje használom, nem vagyok elájulva tőle, valamivel erősebb de az ára nincs arányban ezzel.
Tompítottnak használom, nálam jók a lámpa beállításai, em világit a másik szemébe meg távolra. Talán ez is számít benne mert látom hogy amit bevilágít az azért erősebb lett.
Szóval biztos van akinek a rosszul beállított lámpája miatt örül hogy milyen jól messzebbre világit miközben a szembejövőnek kisüti a szemét. Azt hogy megéri e inkább nem dönteném el, még az élettartama ugye kérdéses, erősebb a fénye az biztos. Előtte Hella volt benne (H7)
A fényszóróm H1 (ha minden igaz) abban használ valaki ilyet?Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
EQMontoya
veterán
Illetve érdemes drágát venni bele? (orsam N B) Mert fényerőre igen jónak írják de tartósságra egy hulladék.
Honnan szeditek ezt a f..ot?
Te vagy a tizedik ember, aki beírja a topikba, és szeretném tudni, hogy melyik orákulum nyilatkoztatta ezt ki ilyen hathatósan.
Nekem lassan két éve van benne a kocsiban, az alatt 40k ment bele. Nappal is lámpával közlekedek. Köszöni, ég.Same rules apply!
-
LógaGéza
veterán
Pont az injektor és motor közé menne a 7.85x3.53-as. Nagy igénybevételnek nem lenne kitéve, bár a régi is elég nehezen ment már be a helyére... Most egyelőre a régit megpatkolom egy kis tömítővel, és úgy rakom vissza, ha meg olyan helyen járok, akkor megejtem ezt a 100Ft-os beruházást
Köszi a tippet
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Dyingsoul
veterán
Igen, megmondom őszintén a javítás a családból lehet csak inkább bennem merült fel, mint lehetőség, mert én iszonyatosan szerettem ezt az autót (bár mindenki szerette a családban, én becsültem meg a leginkább). Lehet azért is van, mert én láttam a legkevesebbet, havonta-kéthavonta járok haza és olyankor mindig élmény volt vezetni pláne úgy, hogy előtte 20 évig volt egy Lada Samaránk... Az Octavia 6 éve volt meg nekünk, ehhez is sok szép élmény fűzött, de persze az általatok írt okok miatt el tudom fogadni, hogy muszáj tőle búcsút vennünk.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
brickm
őstag
Nekem meg küldtek egy hivataos levelet a VW szervízből, hogy menjek hozzájuk felülvizsgálatra, mert a kocsim el tud indulni magától ha sebességben hagyom....szuperjó.
Van ez a sz r motor leállító funkciója, amit kikapcsolni se lehet csak egy leállításig, aztán az tud hülyéskedni. -
Declare
őstag
En erre a hisztire irtam, amit itt levagtal, hogy ha van benne dpf vegyek ki ha nincs tegyek bele, de azt se tudom, mivel mi van, de azert panikpanikpanik
Nyilvan, vilagos, hogy en sem örülnek, ha erintene a kocsimat es ebben a reszeben meg is ertelek, de
- van egy 5 eves kocsid, ami az ertekvesztesenek a jelentös reszet mar elszenvedte
- nyilvan nem befektetesnek vetted, hogy 2 ev mulva dragabban eladd. Hasznalod 3-4-5 evet, akkor 8-10 evesen ha el akarod adni jo esellyel ennek a cirkusznak minimal hatasai lesznek
- azt se tudod, mi lesz, amit meg kell tenni a kocsiddal, lehet begurulsz egy vw mühelybe, kiszedik a csalo szoftvert, hogy a probapadon se huncutkodjon, kapsz egy vw autoillatositot, aztan hazaballagsz.szvsz ez a legvaloszinübb forgatokönyv.
Majd ha kapsz egy levelet, hogy Adblue rendszer kell a kocsidba, amit sajat költsegen töltögethetsz a lötyivel es a kutya se fogja megvenni az autodat hasznaltan, akkor lesz ertelme a pataliadnak, de szvsz erre minimal az esely.
Szoval nyugi, varjuk ki mi lesz, addig nem kell vilagvege hangulatot kelteni. Nagyon megy ez otthon, mindig minden temaban....itt a nemeteknel a radioban a reggeli müsorokban ezzel poenkodnak.....mellette mindenki tudja, hogy para, nagyon nagy para, de meg kell oldani, nem sipakolni es jajgatni....
remelem az elsö forgatokönyv lesz es semmi karod nem szarmazik majd ha el akarod adni kesöbb a kocsid
-
Declare
őstag
Haborogsz, meg höbörögsz, de azt se tudod miert
amugy az add blu technologiat nem csak az usaban kell beepiteni? Ott nem felel meg az elöirasoknak, az euban nincs gond, csak roszabb az ertek, mint reklamoztak nem?
[link] a legfrisebb cikk szerint, ha jol latom, lesz aki egesz jol fog jarni ezzel a botrannyal
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
"ma már nem vennék WV-t, előre látom hogy 100e-ket buktam"
1. két év múlva a kutya nem fog erre az egészre emlékezni. Toyota és a GM ügyeiben halálos áldozatok is voltak. Ki beszél ma róluk? Senki. Pedig nem voltak olyan régen.Ez is lecseng majd csak várni kell fél évet.
2. aki 1.6 TDI motoros VW-t akar az azt is fog venni, a mesterségesen felfújt balhé ellenére is. És mivel átlagon felül jól tartják az árukat nem hiszem, hogy nagy bukó lesz túladni rajta. Hidd el a potenciális VW vásárlók leszarják ezt az egészet és meg fogják fizetni az autót, ahogy eddig is megfizették a "VW felárat."Húzza a faxára az usa az idióta környezetvédelmi normáit. Egy tök jó kocsi van alattad ami le merem fogadni valós körülmények között nem szennyez jobban mint a konkurencia hasonló dízelei. Ha csak nem mostanában akarod értékesíteni én abszolút nem aggódnék a helyedben. Lecseng ez a szarság és helyreáll a rend.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!"
-
hroberto
veterán
Ha 2010-es a kocsi, akkor az EURO 5-ös kell, hogy legyen. És az EURO 5 pedig 2009 szeptemberétől kötelező. DPF nélkül pedig nem tudja az EURO 5-öt.
Az én Alfám 2009 decemberi, sajnos már abban is benne volt. Jól meg is szopatott...KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
bitpork
nagyúr
http://www.dpf-clean.de/vw Eszerint van benne, bár nem beszélem a németet.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
mycso
veterán
Mondjuk nem tudom olyankor mi van, ha a te autód érintett, vissza is hívják adblue beépítésre.
De neked nem kell az adblue ..
1, nem viszed vissza és mindenki boldog
2, nem viszed vissza és többet nem megy át vizsgán
3, vagy visszaviszed, megmondod, hogy nem kell az adblue, azért is nem olyat vettél.
Az árát visszadják? Vagy mindenkèp ráderőltetik a "kijavítást"?Érdekes lesz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
veterán
Nem hiszem hogy ekkor a hiszti lesz tulaji körben ezen. A vásárlok többsége a saját kocsijának a műszaki adataival sincs tisztába nem hogy tudja hogy milyen normákkal bír a maradék meg pont lesz*rja. Ez a dolog ott lesz érdekes ahol mérik is vizsgán ezeket a káros anyagokat és megbukik a verda és nem kap műszakit e végett. Dieselnél a nox-ot pont nem nézik pl se nálunk se több országba.
-
MC Pite
veterán
OK, de itt a legfontosabb, hogy ne szennyezze jobban a környezetet mint megengedett. Mindenkinek józan érdeke (nyilván akik csippeltették tuti nem viszik vissza, és még elég sokan szintén nem fogják).
Mert ha 20%al kisebbet tol a kézetres TDI akkor már kevés annyi kraft? Ne vicceljünk már. Persze, nem örül az ember ha gynegül az autó, de nem hiszem hogy nagy kompromisszum lenne, ha ilyen autóm lenne visszavinném frissítésre, fontosabb, hogy mit lélegzünk be mint hogy 10 vagy 11,2 másodperc a rugalmassági adatom.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
t72killer
titán
Mivel nem egy sufnigyártó évi 10db-os szériájáról van szó, egész biztosan csoportos perek lesznek - esetleg a VW ennek elébemegy és vagy X-összeget ad a tulajnak, vagy nagyon kedvezően becserélheti legális, EUR6-os modellre.
Ehhez szükség lesz egy adatra, hogy a problémás kocsik milyen kategóriába kerülnek? (pl a papíron EUR5-ös octaviát csak EUR2-esként tudom elpasszolni, mondjuk 3eEUR-val olcsóbban->akkor ezt a 3k-t kell kiperkálniuk) Viszont az is látszik, hogy a határérték+tesztrendszer úgy b&romság, ahogy van, új határértékekre és módszerekre van szükség, ezt valszleg meglépi az EU.
Ami engem inkább aggaszt, az amerikaiak rámenőssége és a hülye jogrendszerük. Mire a jogos európai kártérítésekre kerülne sor, csődbemegy a VW, mert az alaszkai eszkimók influenzájáért is perlik - a magyarnak meg a szimpla, számítható értékvesztésre se marad majd lé...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
TaaT
nagyúr
2006-ban nézegettem a dízel négyesgolfokat akkor egy csomóban már 170e km vagy több volt. Most felcsapom a használtauto.hu-t, négyesgolf, dízel = 246db
Szűrés, 200e km felett = 73dbSzerinted mennyi valós km lehet bennük?
"van bennük min. 150e, így is?"
De nézd meg ezt a videót, a különbség 240e és 240e km között. [link]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest