-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
értem én, hogy jól megy, de túúúúl mainstream.
Nem tudom, hogy csőváz építésben, hogy remekelne a Red Sun, de, ha motor, akkor inkább RMS. Red Sunban az a jó, hogy mindenük van raktáron kb, de, ha tud várni az ember 1-2 hetet, akkor vannak cuccok olcsóbban is, bár ekkora összegeknél 1-2 tízezer forint nem oszt, nem szoroz.
Ki tudják választani szopórollert, az biztos
-
TaaT
veterán
"Poweredék helyében el sem vállaltam volna az autót. Mekkora negatív reklám már ez nekik, hogy jó ideje ők reszelik a hangyászt de még mindig megbízhatatlan."
Az elején mondjuk rohadt nagy reklám volt nekik mert 2hét alatt haladt náluk annyit az autó mint az előző bandánál 1év alatt.
És azt se felejtsük el hogy az alkatrészek nagyon nagy részét karotta vásárolta össze még korábban, E36 kormánymű ami nem forog vissza nullára, ITB-k amiket senki sem tud beállítani, angol pedálgép ami egy erősebb fékezésnél elhajlik, valami (talán nissan) hátsó híd ami már vagy 2x szétesett stb Ezekkel powered áki már nem tud mit kezdeni.
Karotta igazából elméletben, meg papíron építgeti az autót, csak ez nem mindig egyezik a valósággal.
Mondjuk manapság elég kevés hangyász poszt születik így nincs akkora negatív reklám.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tomiii.
aktív tag
Ezt ma találtam, minden pontja igaz
Story of my life:
Ezekkel a tényekkel szerintem mindannyian tisztában vagyunk! grin emoticon
1. Mindegy, hogy mit ejtesz a motortérbe, az biztosan nem fog a műhely padlóján landolni.
2. A villáskulcs csak akkor csúszik meg a csavaron, ha a kezed közelében egy éles kiálló tárgy van.
3. A szerelés végén mindig marad egy felesleges csavar.
4. Egy leeső alkatrész annál messzebb esik, minél kisebb.
5. A menetirány spontán megváltozhat bármikor.
6. Tömítetlenségi probléma sohasem akkor jelentkezik, amikor szemmel tartod, hanem csak abban a pillanatban, amikor épp félrenézel.
7. Eltörhetetlen alkatrészek illetve szerszámok nem léteznek.
8. A leejtett szerszám mindig pontosan oda esik, ahol a legnagyobb kárt tudja okozni.
9. A frissen lakkozott felület pontosan addig vonzza magához a rovarokat, amíg nedves.
10. Egy hiba, amely hetekig bosszúságot okozott, pontosan abban a pillanatban megszűnik, amint behajtasz a műhely területére és azonnal visszatér, ahogy elhagyod a műhely területét.
11. Az a csavar, amire amúgy is nehezen lehet rátekerni az anyát, az mindig a legnehezebben hozzáférhető helyen van.
12. Szombati szerelések alkalmával az autó működéséhez elengedhetetlen alkatrészek mindig 14 óra után mennek tönkre.
13. A sárvédő szélén hagyott csavarhúzó mindig a motorháztető lecsukásakor az elengedés pillanatában jut eszedbe.
14. A hibakeresésnél a megoldást mindig az adja, aminek az adott hibához a legkevésbé sem lehetne köze, de végső elkeseredésedben mégis megpróbálod.
15. Az a szerszám, amit egy telefonhívás pillanatában éppen használsz, az a hívás végeztére örökre eltűnik.
16. A mindentudó okoskodók mindig abban a pillanatban lépnek be a műhelybe, amikor valami nem sikerül vagy épp megsérülsz. -
-
Rivaul
addikt
Ez a szomorú hogy szó szerint a PARASZT lázad még... Nekem sajna nem opciók ezek mert akkor én se férek ide és mehetek két házzal odébb. Estemben meg nem úri jókedvemből van a szájhúzás hanem a 3-ból 1 gyerkőc még karon ülő...Velem ha valaki normálisan közölné hogy ne álljak elé mert ez őt zavarja akkor nem tenném. Amúgy se, de így meg főképp, nem még én lázadnék. Tipikusan olyan mint ahogy a magyar autósok az elakadásjelzőre azt hiszik hogy az a "bárhol parkolhatok" gomb és mutogat ha 10 perc után szóváteszed hogy húzzon már a felmenőjébe az egyirányú közepéről
(Tegnap is az új buda centernél csávó beáll elakadásjelzővel a sorompó után mert ő vett két széket a melette lévő boltba és nem cipelné egy percet se. Persze ezzel a sorompót és a kijövőket kinyírta de ment az elakadás jelző és akkor lehet. Azt nem is mondom hogy 3 autóval odébb több üres hely volt amit ő is látott de nem...)
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TaaT
veterán
"Toyota és a GM ügyeiben halálos áldozatok is voltak. Ki beszél ma róluk? Senki."
A legutóbbi hír a GM balhéval kapcsolatban hogy 900millió dolláros büntivel lerendezik a dolgot. Nem sokkal később meg jött ez a dízelbotrány és több 10milliárd dollárról beszéltek egyből
"Húzza a faxára az usa az idióta környezetvédelmi normáit."
Én sem tudtam volna szebben írni.
Give them hell Ukraine!
-
-
-
EQMontoya
veterán
Értelmeset egyikből sem kapsz 700 alatt. A Marea épp 400 alatt jár...
Ráadásul a zömében leginkább semennyiért nem kapsz értelmeset, MX3, Astra GSI nagyon ritkán van nem szétrúgott fos állapotban pl., az Almera amúgy is ritka, mint a fehér holló... A Pumák meg tudtommal irgalmatlanul rohadnak.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Egyébként valaki mondja el, hogy mi kerül ezekben a szoftverekben ennyibe?
Az eladott mennyiség esélyesen marginális, tehát bevételt nem nagyon lehet belőle csinálni.
Megcsinálni mindenképp meg kell.Az meg, hogy drága szoftverekkel és azok jogvédettségével a saját autóik szervízhálózatát ritkítja a gyártó, finoman szólva is furcsa gondolat.
A szoftver nyilván pénzbe kerül, ez tök oké, én is ebből élek, de el kell választani azt, hogy valamit belső használatra fejlesztünk, és akkor benyeljük a költséget, vagy eladjuk, de akkor viszont megfelelő mennyiségben és értelmes áron. Köztes út nem nagyon van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ok, és otthon miért nem csinálhatok meg egy diagnosztikát egy can kapcsolaton?
Azon felül, hogy a márkaszervíz utána nem feltétlenül tudná átb@szni a tulajt, hogy belevert a kartergáz az indexbe, kicseréltük a rotációs csappantyú pneumatikáját a hármas és a négyes hengerben.Nem kell, hogy ingyen legyen, de sok 100 ropi magáért a szoftverért szerintem itt túlzás. Főleg, hogy esélyesen egy hét alatt meg lehet ínri, mert igazából az egész nem több, mint egy nagy adatbázis, hibakódokat és azoknak valamilyen kombinációját mappeli hibaüzenetekre.
Same rules apply!
-
-v-
addikt
Ostoba dolog fekete fehérnek látni a dolgokat, pláne itthon nem azok.
mert csak így vagyok versenyképes a többi feketézővel szemben
Miért talán nem megy a vernyákolás itthon, hogy milyen drága a szerviz? Jaj a márkaszerviz 10k/s óradíjjal dolgozik? Kicsit számolgassunk már, ha valahol minden alkalmazott 100%-ra tisztán be van jelentve (biztos van ilyen ugye? ), értelmes normális bérre, meg van véve a gyári szoftver a gyári technológia stb. stb. akkor egy szerviznek milyen árakkal kell dolgoznia hogy ott bevétel is legyen miután rezsit minden szart kifizettek... persze, meg lehet élni ha tisztességesen csinálod úgy is, de akkor meg meg is kell kérni az árát, nézd meg pl. mennyi egy diószórós szívó oldali tisztítás novoth tibinél .. megy rá a szájhúzás? Megy.
Persze kapzsiság meg szarrágás, ok ha a szerelő az, a vásárlók és ügyfelek akikből él talán nem? Kibaszott árérzékeny piac a magyar, ha neki "okosba" megcsinálják máshol egy ezressel olcsóbban oda megy.
Én meg azt mondom a másik oldalról ugyanúgy nem kell magyarázni a bizonyítványt (sőt igazából egyáltalán nem kell magyarázni mert szűklátókörűségre vall ha valaki így kinyilatkoztatja a "tutit")[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Igen, többféle üzleti modellel lehet nyomulni, az a kérdés mekkora a potenciális ügyfélkör, meg a célozható piac. Azt értsd meg, ez még mindig jórészt egy árérzékeny piac, igen van ez a réteg is, meg van aki ebből így megél, mindenki nem tudna. Nem mindenkinek ugyanaz az ügyfélköre. Ez olyan mint a becsületesnepper, látod sokaknak van igénye jó minőségű használt autóra, hajlandóak is megfizetni. Mégis a nepperek többsége még mindig olyan amilyen, gondolom mert ők meg abból tudnak remekül megélni, meg sokan még mindig csodát vennének kis pénzért. Nem kell itt megoldani a tyúk vagy tojás volt-e előbb kérdést, a piac úgyis szabályozza magát, ha majd lesz kereslet valamire úgyis előbb vagy utóbb alkalmazkodni fog hozzá a kínálat is (meg fordítva). Akkor majd kikopnak a mutyizók stb.
Az engedjél már belőle főnök meg hozok bontottat azt szereld be fillérbaszókra akik 20forintért szíves örömest meghágnák a saját anyjukat azokra nem.
Ezekre azért lehet, mert ez kurva sok ember Ez nagyon nagy réteg.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
már 335e ft.
(#21048) MC Pite
2.5 V6 iker turbo.
de szerintem kihagyom. rengeteget olvastam, kérdeztem... akár párezer km-enként is kellhet tisztítani/olajozni. körülmény függő. figyelni kell, ha száraz, akkor megcsinálni. nem akarok vele ennyire bohóckodni.
meg ha mégis szárazon használja az ember, sok dzsuvát átengedhet :S
marad a papír
félévente cserélem az olajat, szűrőket. az nálam 5e km. még egy olcsóbb papír szűrő is kacagva kibír ennyit.
azt akár hagyhatnám is bent egy évet... de nem ezen múlik.
a javulást értem, de az lehet inkább a programnak meg a kipufnak köszönhető, nem? bár biztos a szűrőnek is, de a kockázata is megvan. nem tudom... mindegy. úgy sem versenyre van használva a vas
kipuf az van nekem is, 76mm-es fujitsubo rendszer. KATT
bmc-t eddig nem ismertem, most rálestem, olasz márka. jónak tűnik.
nekem majd egy program kellene. de másik benya pumpa is szerintem.
a terv igazából 6 injektor, benya pumpa, program. nagyon mást egyelőre nem szeretnék. 2 másik turbo is kellene amúgy, mert ezek a kis t03-asok... de még lehetne azért mókolni nyilván ezeket is, nincsen kihegyezve azzal a 0,5 bar nyomással (attól még a levegő mennyiségének a szállítását jobban lekezelné két t04) vagy kompresszor kereket cserélni bennük. na majd meglátjuk. remélhetőleg jövőre végre összeáll.
de ha komolyabbat akarok, akkor jobban bele kell nyúlni (értsd, nem lesz elég a program, a turbokat ki kell cserélni)[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
426os
őstag
Tapasztalataim szerint az új BMW-k (1-2-pár éves - kivéve feketefelnis M pakettes X6-ok) sofőrjei kulturáltak, legalábbis nem rémlik olyan szituáció, hogy anyáztam volna rájuk sőt, éppen ellenkezőleg. Ellenben az idősebb (5-10-15+), sokadik tulajos BMW-ket sokszor már más kultúrkörhöz tartozó sofőr vezeti, így a bunkósági faktor is nagyobb valószínűséggel nő. Persze kivétel mindkét autócsoport tulajából van, de én eddig ezt láttam.
[ Szerkesztve ]
.
-
j.bravo
addikt
Először viszem szerelőhöz én a gépet, mivel nov 19-én vettem, 23-án produkálta a jelenséget, hazahúztuk, mára kaptam időpontot az 1km-re levő, de egyébként a márkán belül jó hírnévnek örvendő szervizbe.
Nem mondom hogy milyen márka, mert lehülyéztek, és bár a jelen példa ezt abszolút igazolná is, statisztikailag nem releváns, és inkább az eladó fején lehet vaj szerintem...Whatever.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban