-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teszla_
senior tag
Ahoy!
Én is csak ma fedeztem fel ezt a topcot, így be is jelentkeznék egy '99-es, 1.6-os Mazda MX-5 NB-vel
Amit tudni kell róla, hogy egy hisztis picsa
2014 nyarán vettem, akkor még tökéletes volt, azóta pedig próbálok lépést tartani az igényeivel, több-kevesebb sikerrel. Rengeteg kisebb-nagyobb nyűgje volt már sajnos, nem egyszer el is gondolkodtam rajta, hogy eladom. De aztán mindig elgondolkodok, hogy rengeteg potenciál van ebben az autóban, külsőleg-belsőleg egyaránt, így még meg van.
Mióta nálam van, kétszer vitte tréler, először gyújtáskapcsoló betét miatt, másodszor befogott a bal első fék. Akkor kapott is körbe négy EBC black tárcsát + fékbetéteket. Egyszer állt 3 hónapot, mert egy szerelő azt mondta, hogy motorfelújítás kell fél milláért, aztán egy másik szerelőnél független szakértő megállapította, hogy semmi baja. Ez az időszak durva volt, de túl lettünk rajta, persze pont nyárra esett...Típushibák:
Rohad. Nagyon. Első nyúlványok, hátsó ívek, küszöbök, csomagtartó fedél. Az NB rohad a legjobban mind közül. Egyik miatás írta meg a nagy igazságot. Az MX-5 rohad, rohadni fog, vagy rohadt, de javították kisebb-nagyobb sikerrel
Gyújtótrafó szeret meghalni, kettesével van, de általában csak az egyik fele adja fel a harcot, ezt én is cseréltem kompletten. Bontottan 40ezer, újonnan 100-on felül.
A tető 10-15 évet bír, utána jön a szélek repedezése, beázás, az új tető alsó hangon 100ezer forint, plusz szerelés, ha találsz olyat, aki elvállalja. Valamint, ha a gumikédereket is cserélni kell az ablak körül, akkor az még kb. 60ezer forint, mert ebből csak a gyári ajánlott.
Váltóban a 2-es idővel biztosan reccsenni fog, azután pedig jön a sírás is. legalábbis az 5 sebességeseknél, a 6-osról nem hallottam ilyet, de elképzelhető. Bontott 5-ös váltó 50ezer környéke. (lehet 6-ost is betenni, de azt általában sperrel együt adják/veszik + a "sallang", olyan 300ezer környékén)
A rádió antennájában törnek a fogaskerekek, vagy berohad. Bontottat ritkán találni, mert elkapkodják, az új ára horror (100ezer környéke ez is).
Vezérműtengely holtpont jeladó. Nagy melegben, leállítás után nem indul az autó. Nem túl drága alkatrész (20ezer) a többihez viszonyítva, sokan tartanak egyet a kesztyűtartóban, ha bekövetkezne a baj.Tudni kell, hogy sokszor borzalmas árakon vannak hozzá alkatrészek, viszont sokan szeretik azt mondani, hogy ez egy japán autó, ráadásul MX-5, szóval soha nincs velük baj. Az ilyen emberek vagy hazudnak, vagy annyira szeretik az autót, hogy még a 100k+os tételeket is elnézik neki. Én már rálocsoltam a vételárat és még nem látom a fényt az alagút végén. De egyszer elérem, mert utána végre jöhetnek a módosítások, hehe
A legjobb dolog talán a miatázásban, hogy nagyon jó a közössége, segítőkészek, sok alkatrész bontottan el lehet érni rajtuk keresztül, de szokott lenni group buy is külföldi oldalakról. És integetünk egymásnak, ha találkozunk. Ennek én külön örülök, mert Nyíregyházán lakom és itt nincs túl sok MX-5
Fogyasztás szerintem nem sok, én főleg városban járok vele, itt 8-9 liter körül el van. Egyik télen volt 10 felett, de akkor azért mókáztunk is. Pályázásnál (nem autópálya, hanem versenypálya) állítólag 25 liternél többet is le lehet nyomni a torkán.
-
Teszla_
senior tag
válasz tboy93 #38065 üzenetére
Nincs mit
A miata.hu-n azért lehet cifra dolgokat olvasni néha. De sajnos mindenhol azt erőltetik, hogy ez egy soha el nem romló típus, aztán később meg jön a meglepetés.Diablo: ennek az első generációs Lagunának vannak gyenge pontjai benzines motorral? Mindig is tetszett, a második széria főleg, de attól félnék. Pedig akartam én már bmw 750i-t is venni
Más: vannak itt nyíregyházi ph-sok?
-
Teszla_
senior tag
válasz szőröscica #38081 üzenetére
Nekem tél után kezdett rohamosan fogyni a víz, 10km-en 1 deci. Azt hittem kuka a motor, de csak egy cső repedt el. Kicserélték, azóta semmi. Keresni kell a motortérben a rózsaszín foltokat, arról könnyű felismerni, ha egy cső repedt, vagy ereszt valahol. A szagát én se éreztem.
Diablo: köszi
Mindig itt motoszkál a fejemben, hogy kéne még egy autó napi járásra és a Mazdát betolnám a garázsba, apránként megcsináltatnék rajta mindent és hobbiautónak lehetne használni. Mert most csak ez van, de napi használatra nem az igazi, elég sok kompromisszumot kíván. Szívem szerint valami v8-as dögöt tartanék még, de az eszem tudja, hogy nem lehet. Ha a Mazda megbízható lenne, esetleg, de így nem. Lagunából a V6 az mennyire problémás? Szeretem az extrákkal teletömött autókat, főleg, hogy az előző autóm egy 307-es volt, amiben 3-4 extra kivételével minden volt. Ahhoz képest most van elektromos ablakom, kp zár, 2 légzsák, szervo. Se klíma, se ABS, se el. tükör, semmi szóval ellennék fapad környékén is, de ami most van az kéne + klíma. Mondjuk a 307-nél sose volt elektromos gondom, néha bánom is, hogy eladtam. -
Teszla_
senior tag
válasz EQMontoya #38288 üzenetére
Nekem is EBC black tárcsák vannak az autón, Textar betétekkel. 150ezer volt kompletten négy kerékre, de már nem emlékszem, hogy munkadíjjal, vagy anélkül. A négy gyári tárcsa lett volna ugyanennyi betét és munkadíj nélkül. Annyi szerencsém volt, hogy egy pesti MX-5 szerelőnek volt pont négy ilyen tárcsája és nem kellett németből rendelnem, így pár nap alatt nálam voltak, egy fórumtárs elhozta őket Pestről.
-
Teszla_
senior tag
válasz EQMontoya #38300 üzenetére
Az idő is szorított, mert ott állt az autó a szerelőnél (trélerrel kellett bevinni, mert befogott a bal első fék), nem tudtam volna időben beszerezni, drága is volt, na meg mióta meg van az autó, nem pályáztam vele, így fölösleges lett volna dupla áron a gyorsabban kopó betét. Sokat olvastam a miata fórumot erről és ott is inkább azt írták, hogy az EBC betétek akkor érik meg, ha pályázik az ember.
-
Teszla_
senior tag
Én az olajcentrum.hu oldalról rendeltem legutóbb Motul 8100 X-Cess olajat, nem volt semmi gond vele.
-
Teszla_
senior tag
válasz szabonagyur #40938 üzenetére
Én Örökösföldön a rutinpálya melletti garázssornál voltam lámpát políroztatni múlt héten. Szépen megcsinálták, és más is ajánlotta már őket, mert szépen dolgoztak az autóján. Ugyanez az ember viszont a Korzó mélygarázsban lévő cégre azt mondta, hogy nem dolgoznak jól, sok helyen kimaradt a polírozás, például a kilincsek alatt, szóval őket nagyon nem ajánlotta.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz BigBlackDog #41191 üzenetére
Ketten vagyunk, szerintem se csúnya
-
Teszla_
senior tag
válasz Skillet #41510 üzenetére
2 éve ki akartam bérelni egy mélygarázs parkolót. Lefelé még nem is volt gond, de felfelé szépen végighúztam az autó alját Pedig nincs ültetve az autó, fekvőrendőrökön simán átfér, de ez a mélygarázs kifogott rajta.
kornelka: MG-kkel rengeteg a gond, ez még vérbeli angol autó, csak szívnál vele. Egyszer beszéltem egy Boxster tulajjal, neki MR2 volt előtte, de megdöglött a motor benne. Meg állítólag szerelni se egy leányálom a középmotort.
Volt osztálytársamnak Írorszábban a rusnya MR2-je volt, de késpbb lecserélte egy Sylvia-ra. Ég és föld a két autó szépségben
MX5 nem egy rossz választás, Budapest környékén van is szaki, aki ért hozzá és a rozsdát is szépen megcsinálja. Ha csak rozsdás lenne a szokásos helyeken (két első nyúlvány, hátsó ívek, küszöb, csomagtartó), akkor nem feltétlenül elvetendő mondjuk egy 1.8-as motorral, sperrel egy NB. -
Teszla_
senior tag
válasz Kornel #41646 üzenetére
Egyszer voltam 206RC-t nézni, mert papíron jónak tűnik. Előben se rossz, sokkal szebb, mint egy mezei 206, de nekem túl magasan volt az ülés. Ennek a konkrét példánynak szerintem csúnya a felnije, a gyári 17-es sokkal szebb. Meg ennyi pénzért én nem várnék csodát, ennél drágábban szoktak ezek menni. 206-osnak a hátsó hídja problémás (lehet az RC-nek más, de nem hinném), valamint az indexkar mindenben beszarik, amibe ezt tették (206, 307, 607, stb.). És az Anti Pollution Fault felirat is biztos előjön majd, akkor pedig 99%, hogy vészüzembe vált és alig megy az autó. Tudom, mert volt 307-esem
Mod: 300ZX nagyon szép autó, és széles mint egy kombájn viszont ezt tartani egyetlen autónak, hát, én nem merném bevállalni. Nem egyszerű szerkezet és szerintem az alkatrészellátás se olyan, mint egy átlag autónak. Ha problémája lenne, akkor nem 1-2 nap alatt lenne megjavítva.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz MunezXBK #41844 üzenetére
Nekem tetszik benne a fa
E38-ban volt világos fabetét, na az tényleg undoírtó, mint a hányás kb
Az MX-5 előtt majdnem vettem egy 4.2-es facelift A8-at, de elbukott a projekt, amikor a szerelők átnézték. Nagyon sajnáltam, imádtam a hangját, pazar felszereltsége és színe volt. Ugyanilyen felnik voltak rajta, csak az autó kék volt.
-
Teszla_
senior tag
Saab-okkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Láttam most egy 2000-es évjáratú 9-5-öt, 2.3-as turbós motorral és megtetszett. Pedig sosem jött be a műszerfali rész, de utána olvasgattam kicsit, néztem videókat, teszteket és tetszik. Nagy szívás egy ilyen autó?
-
Teszla_
senior tag
1-2 típushibáról olvastam, az olajat viszont nem említették. Bár nálam úgyis évente, vagy max 10e km-enként van csere, szóval, ha előtte nem spóroltak vele, akkor talán nem lenne baj. Sajnos az említett szervíz tőlem messze van, én csak Szabolcs-Hajdú-Borsod megye és környékén keresgélek. Most már mindenképpen olyan autót szeretnék, aminél kicsi az esély motor- és váltóproblémára (egy automata váltónál persze számolok egy felújítással, mert azt tudjuk milyen), mert az utóbbi két autómnál mindkettőre van/volt példa és besokalltam. Nem kőbe vésett, hogy Saab-ot akarok, de mindenképpen nagy, kényelmes, benzines sedan, vagy kombi kéne, ami viszonylag megbízható, de úgyis a szívem fog dönteni, mivel autób.zi vagyok
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz B-L-A-C-K #42334 üzenetére
Nyugodtan bedobhatod az ajánlatot, ha úgy érzed, hogy ezután is vinnéd. Nem fogja leharapni a fejed, max nemet mond.
Én mondjuk biztos nem vennék olyan eladótól, aki tagadja a nyilvánvalót. Én mindig átnézettem az autóimat és utána alkudtam az árból, mert volt rajtuk 1-2 hiba és ezt egyszer se tagadták. -
Teszla_
senior tag
válasz Elektrosokk #42342 üzenetére
Voltam átnézetni Audi A8-at, magánszemély tulajjal, eljött 50km-ről, aztán kiderült, hogy a festékréteg egyik elemen se volt a gyári közelében (csomagtartó 700 mikron), olajfolyások, kormánymű gond, stb. Én bármit kinézek a tulajokból, kereskedőkből.
Anyámnak Audi A3-at vettünk, márkaszervizben átnézettük, aztán pár évre rá kiderült, hogy a bal hátulja kapott. A kereskedő ismerőséé volt az autó, a márkaszervizzel meg valszeg jóban volt. Szerinted nem tudott a sérülésről? -
Teszla_
senior tag
Igen, ezek az autók tényleg csak azoknak való, akiknek százmillióik vannak a bankszámlán
Maseratinál 1,5M egy kuplungcsere és nem is bír sokat. Nekem a hangjuk tetszik nagyon, amúgy egyik se kéne saját autónak. Az AMG merciknek is szép hangjuk van, de az újkori Ferrarik, Lambok nem igazán jönnek be ilyen szempontból. -
Teszla_
senior tag
Á, a Jaguar, amit Csikós tesztelt, az ki is ment a fejemből. Annak is brutál hangja van
Aston is bejövős, főleg a DB7. Össz-vissz egyszer láttam Astont, egy cabriot ukrán rendszámmal.
Ha a nyernék 1 milliárdot a lóttón, akkor valszeg egy Jaguar XJ220-at vennék, mellé egy BMW E38-at, meg valami járkálósat. Felsorolni is nehéz lenne, miket vennék, ha a pénz nem számítana, Lamborghini LM002, McLaren F1, Dodge Viper RT/10, Countach, Diablo, stb. Főleg a 80-as, 90-es évekből válogatnék -
Teszla_
senior tag
Néha itthon is vannak szép példányok, de a szépek legtöbbje már túl van a pénztárcámon. Az eddigi legszebb egy piros belsős 750i volt, az egy hét alatt elment évekkel ezelőtt. A mostaniak közül pedig ez, ami gyönyörű. És ez egy indexes fórumtagé volt, aki csak azért adta el, mert már sok autója volt és inkább egy E32-re szánta az idejét. Néha meglepődök, hogy 300ezer km-en túl is milyen szép lehet egy ilyen autó. Arra kíváncsi lennék, hogy ami meg le van pusztítva kívül-belül, az valójában mennyit is futhatott. Ezekben még baromi tartós bőr volt, láttam már 450e km-est, aminek a kasztnija már elhagyta magát, de a bőrbelső még mindig szép volt.
Szívem szerint 740i-735i-730i modellek közül vásárolnék, ilyen sorrendben, de egy gyenge pillanatban még egy 750i is jöhetne
Például ez tetszik, képekről jól is néz ki, de kép alapján eddig minden csalódás volt, egyetlen autót se vettem úgy, hogy neten láttam a hirdetést. Általában meg se voltak még hirdetve, mert épp akkor került a kereskedésbe.
728i lenne a legutolsó, amit vennék, mert nem vagyok oda a sor6 hangjáért, meg ezek általában nagyon fapadosak.8th: itt a keleti blokkban ezek mindennaposak, tonnaszámra jönnek a nyugaton levedlett 316i, 318i, 320d BMW-k, Passatok, meg hasonlók és teljesen el vannak szállva a tulajok, mintha valami 30 millás autóban ülnének. Persze mindenkit le akarnak nyomni a lámpánál, főleg ha bent ül az asszony, vagy 4 haver, leengedik az ablakokat (hátul kurblival, mert az nem lényeg, hogy ennyi extra legyen benne, csak az a fontos, hogy "prémium" autóban üljenek), a 2000 wattos hifinek pedig üvöltenie kell
-
Teszla_
senior tag
válasz rbalint88 #42941 üzenetére
Elég régóta hirdetik ezt a 735i-t, de nem tudom miért. Az előző tulaj 2,4-ért pikk-pakk eladta, de most valamiért nem megy el. Ha lenne ennyi pénzem, már nem lenne
B-L-A-C-K: én a mostani és az előző autómra is nagyon sokat költöttem, ezért is lett belőlük elegem. De az E38 egy olyan autó, amire azt mondom, hogy megérné költeni. Legalábbis nekem. Ha már szívok, akkor tegyem azt elegánsan Amióta utaztam egy 730i-ben, meg láttam néhányat kereskedésben, azóta nagyon tetszik.
-
Teszla_
senior tag
válasz B-L-A-C-K #42945 üzenetére
Az E65 fenntartási költsége legalább a duplája az E38-énak. Amikor olvasgattam a 7-er fórumot, csak úgy röpködtek a százezres alkatrészárak. Nem is csodálom, hogy ilyen áron lehet venni őket, volt már fent másfél millióért is. Lassan olyan lesz, mint a Mercedesek között az W220, csak nem rohad úgy, mint az
-
Teszla_
senior tag
Ma nekem is majdnem ledarálták az MX-5 jobb oldalát. 2x2 sávosban mentem a belsőben (pár száz méter volt a lámpáig, nekem pedig ez a sáv kellett, hogy a kereszteződésnél balra kanyarodhassak). Jobbról jön egy nő egy Mazda 3-mal, indexet kilöki, tükröt nem nézi és jön átfelé. Még szerencse, hogy el tudtam kapni időben a kormányt és szemből se jött senki. Nem tettem volna a kezem a két autó közé, isteni szerencse, hogy még össze se értünk. A nő hátranéz, aztán megy tovább. Szidtam, mint a bokrot, csak a dudát felejtettem el nyomni, mint süket a csengőt...
-
Teszla_
senior tag
Lehet csemegézni 80-as évekbeli digitális műszerfalakból [link]
-
Teszla_
senior tag
Nekem most csökkent vagy 2k-val a kötelező és így fizetek 25 körül per év. B4, vidék és 29 éves vagyok, de kezdetek óta 25-30 között ingadozik úgy, hogy sose kötöttem a legszarabb biztosítóknál (Köbe és társai). Mindig újrakötöm 1 évre és átutalással, mert így a legolcsóbb és ha autót cserélek, akkor időarányosan visszautalják a fennmaradó összeget, szóval semmit se bukok, csak nyílván várni kell az utalásra egy kicsit
Ami viszont érdekes, hogy ha vennék egy második autót, ami ugye A0-ról indulna, akkor egy 1.0 Suzuki lenne valami 30/év, egy 750-es BMW meg 50k tudnak számolni, az biztos.
w333: átutalással kell fizetni, vagy csoportos beszedéssel és úgy is lehet nyerni vagy 10-20%-ot
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz Viperator #44054 üzenetére
Nem igazán értem mit akarsz mondani. Én írtam, hogy nekem csökkent 2k-val idén, de ez hogy jön az előző hsz-emhez? Ott a negyed/fél/egész éves biztosítási díjról volt szó, hogy megegyezik-e, vagy sem.
Amúgy meg netrisket csak szórakozásból nézem, ha érdekel, hogy egy adott autóra mennyi lenne a kötelező, plusz váltás előtt csekkolom az aktuális autómra. Amúgy bemegyek egyenesen a biztosítóhoz és ott kötöm meg. -
Teszla_
senior tag
válasz Viperator #44061 üzenetére
Hajtott a kíváncsiság és kiszámoltam egy kgfb-t egy 3 lityis v6 Lexusra. Most tényleg kaptam kedvezményt, de az éves és negyedéves ár között kb 1500Ft volt a különbség. Tényleg sokszor számoltam már kötelezőt rengeteg féle autóra, de eddig sosem adott kedvezményt, ha negyed év helyett egyben fizetem
Qru: barátnőm nagyapja se váltott biztosítót vagy 10 éve. Nem akarom tudni, hogy mennyit fizet
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz EQMontoya #44286 üzenetére
Én 177cm magas vagyok és 100kg fölött, de csak a beszállás nem kellemes, mert kevés a hely a kormánytól és seggel előre kell beszállni De ha már bent vagyok, akkor jó. Az ajtó kicsit közel van, de a kárpit teteje és a könyöklő is jó helyen van. Ami még kicsit kellemetlen, hogy felhajtott tetővel hajolgatni kell, hogy lássam a lámpákat. De szerintem abszolút élhető.
A gyorsasággal sincs gond, nekem 1.6 NB van, de sokkal nagyobb élmény, mint egy modern, nagyobb autó hasonló teljesítménnyel. Kicsi, könnyű kaszni, hangos motor, ami 7ezerig elforog és sokkal jobbnak érződik, mint amit valójában tud. Ez benne az élmény. Meg az, hogy tényleg gokartként fordul. Aki nem pályázni akar, annak ez nem lehet gyenge, főleg 1.8-cal. Talán csak annak, aki lámpától lámpáig huzatja és le akar nyomni mindenkit. De 1 milláért van bele kompresszor, vagy turbo és lesz egy autód, ami 6 alatt van 100-on.
-
Teszla_
senior tag
Erről jut eszembe, én a múlt héten jártam Eger-Lillafüred között az MX-5-tel. Ez az autó oda való, szinte kérte, hogy forgassam, kettesben-hármasban kinyomtam a szemét azon a kanyargós részen, és szerencsére az út is tűrhető volt Sajnos felém nem nagyon van ilyen kanyargós rész, úgyhogy itt kiélhettem magam.
-
Teszla_
senior tag
válasz SzlobiG #45375 üzenetére
Hasonló volt nálunk is. Barátnőm nem lett rosszul, de azért kapaszkodott rendesen, főleg, ahol korlát se volt az út szélén
Ezeket ott lőttem, szerintem a táj is szép, és az út is valóban nagyon jó, sok helyen Nyíregyházán is el tudnám viselni az ilyet. Visszafelé már lehajtott tetővel mentünk, de sajnos pont szembe sütött a nap, így akkor már nem tudtam nyomni neki, de az is jó élmény volt.
-
Teszla_
senior tag
Audi A6 C5-ről mi a véleményetek?
Tegnap voltam egyet megnézni, de kicsit vegyes volt, amit láttam. A kereskedő már az elején szólt, hogy a motorháztető és a sárvédők fújva voltak. Gondolom ekkor került bele a gyönyörű hűtőrács és a két Depo márkájú utángyártott xenon lámpa. Ettől függetlenül kívül-belül szép volt, csak a világításkapcsoló volt borzalmasan lekopva, valamint a váltókar lötyögött egy kicsit és a gomb rajta forgott. Anyám A3-asában alig van kevesebb kilométer és abban sokkal jobb a váltó. A motornak szép hangja volt, nem csörgött, nem zörgött, de elég szépen ki volt pucolva és csillogott, mint ahogy a nepperes autók beltere szokott. Az elektromos dolgok is működtek.
Nem egy E38, ami a nagy szerelem, de abból nincs másfél millió alatt olyan, ami megfelelő lenne nekem. -
Teszla_
senior tag
Engem is megtaláltak már párszor a parkolókban. Az egyik durvább az volt, amikor egy For Ranger-es úgy beállt mellém, hogy csak tető lehajtással tudtam beszállni. Hogy ő hogy szállt ki, azt nem tudom, de később láttam, hogy összekarcolta az ajtót, de siettem, így a helyszínen nem láttam.
A másik Tokajban volt, direkt a Pennynél álltam meg, mert ott kevesebben szoktak parkolni. Egy kedves gyökér persze közém és egy holland Vito közé állt be, ahol alig volt hely, de úgy, hogy a csaja is a vezető oldalon szállt ki, mert az anyós oldalról nem tudott, mert ott volt az én autóm. Szóltam is neki, hogy van még hely bőven, nyugodtan átállhatna, mert nem tudok beszállni, de csak annyit mondott, hogy le tudom hajtani a tetőt és be tudok szállni. @nyád -
Teszla_
senior tag
Nekem anno a Peugeot 307-be akartak 50-ért üléshuzatot készíteni. És nem is volt valami nagy szám egyik anyag sem, amit mutattak. Ennyiből már tényleg bontott üléseket lehet kapni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban