-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Teszla_ #38074 üzenetére
benzines motornál az 1,6-osban gyújtótrafók szarhatnak be, valamint okoskerék van benne, vezérléscserekor húzósabb az ára. de a 2es lagunához képest ez elenyésző, igaz abban is ugyanaz a motor van. volt 2literes benzinesem is belőle, 8literből el lehetett vele járni, télen városban sem evett 10 fölött!
laguna1 ph2ben(mint ez) kerülni kell a fullra elektronikázott beszélgetős egységet, az egy hibaforrás, kolégámnak gondol egyet, pattog az óracsoport mutatói, elkezdi mondogatni a hibákat, utána 2 perc múlva rendbe jön. az enyém full alap, még fedélzeti sincs benne, nem is számítok elektromos gondra....
-
diablo1984
veterán
válasz Teszla_ #38097 üzenetére
maga a v6 mint motor nem hallottam volna hogy hibaforrás lenne, de zabál, nem kicsit. laguna1-ben ritka madár a v6, 2es lagunában meg csak automatával létezik, az azért erőteljes problémaforrás is lehet.... laguna2 ph1re az elektromos zürök nagyon is jellemzőek, szopóroller is lehet belőle bőven! ezt érdemes szem előtt tartani.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teszla_ #38306 üzenetére
Bocs, az nem neked ment. EQ-nak akartam, hogy a 30k-s fékcserére az nettó lehúzás.
kaszaking + focvis: Nem minden olajon van, csak azok a gyártók használják akiket fokozottan érint a hamisítási hullám (pl Total) de pl a Castrol hologrammos matricát használ zárjegy helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Teszla_ #41551 üzenetére
Volt osztálytársamnak Írorszábban a rusnya MR2-je volt, de késpbb lecserélte egy Sylvia-ra. Ég és föld a két autó szépségben
Melyik mr2?
Az sw20 szerintem nagyon szép.Kornelka: Jelenleg hahun egy sw20 van, amit megvennek, az 1.6-ert hirdetett pirosra ajánlanék 1.3 körül.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz Teszla_ #42266 üzenetére
Nagy szívás lehet, igen. Kényesek az olajra, a DI (gyújtás)panel szeret megkotlani (100k). A fojtószelepházak is rakoncátlankodnak. A futóműve nem drága és nem is kényes. Vákumcsövek, gumicsövek ilyen korban már elporladnak, szökik a nyomás, vákum, azokat is érdemes megnézni. Szerencsére vannak helyek, ahol álmukból felkeltve is tudják, mit kell nézni. Ha gondolkozol ebben, akkor vidd el a Sziki-Car-hoz átnézésre.
-
válasz Teszla_ #42277 üzenetére
Én is itt lakom (vagyis csak az autó), és elhiheted nekem, ott nem sok ember van, aki ért hozzá. Alap dolgokat persze megcsinálnak, kérdés honnan vennéd az autót. Nekem 2.0t Stage 1 van és már cseréltem fojtószelepet, turbót, lambdaszondát (csak a gyári jó, 40k), kuplungot, váltótartó bakot, főtengely szimmeringet, lengéscsillapítókat, turbó gumicsövet, mert kiszakadt (most meg a fojtószelep felőli szakadt ki). Az olajcsere az nálam 8 ezrenként. Ha van rá felesleges pénzed és türelmed, akkor meg kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
-
zack
nagyúr
válasz Teszla_ #42442 üzenetére
A Maserati a másik pénztemető. 50e km-ként kötelező váltócsere, akciós olajcsere 200k...
A futómű iszonyat kényes, Pesten lényegében pillanatok alatt le lehet amortizálni. Amennyibe kerül a szerviz, és az autó, annyiért megint csak bármit. Pl egy Lambo Gallardo, ami még élményben is nagyobb.
De egy CLS63 AMG-vel (2014-től) is bármikor odaállnék, bármelyik Maserati-nak, és sehol se lennének, pedig az nem is kifejezetten sportautó.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Teszla_ #42462 üzenetére
Azért a Viperhez nem csak pénztárca kell...A maga korában komoly vezetéstechnikai tréninget követően adták át őket, mert elég zabolátlan, tehát a mezei utcai úrvezetőnél valószínű az első nagyobb gázadásnál kitörne a segge, és jönne a bokájának a lefosása.
De a Diablo, F1 jöhetne nekem is. Meg egy Hemi motoros Dodge Charger. Azt biztos nem hagynám ki. [link]Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
rbalint88
addikt
válasz Teszla_ #42939 üzenetére
ahol a 750i van, onnan kb sírva fordultunk ki egy Alfa 147 megnézése után. Nagyon tudnak fotózni a srácok, képeken az Alfa is makulátlannak tűnt, élőben meg olyan szinten pusztulat-siralom volt, hogy utána felüdülés volt kinézni a Fehér úti telepekre ott legalább nem akarták ennyire drágán adni az ugyanolyan szarokat...
ja és aki 2M körül keres autót és nem azt a 735i-t veszi meg, az BUZI!!! az tényleg patent, felniválasztás is 5*
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
-
Viperator
őstag
válasz Teszla_ #44053 üzenetére
Miért nem mész egyenesen? Így jobban jársz...
Én is meg voltam lepődve, hogy az idén többet kell fizetni, mint tavaly... megmondták, hogy az alapdíjat megemelték...
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
válasz Teszla_ #44055 üzenetére
"Ott a negyed/fél/egész éves biztosítási díjról volt szó, hogy megegyezik-e, vagy sem." - nem egyezik meg, ha egész éves díjat választod, akkor kevesebbet, ha havit, akkor többet fizetsz...
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Skillet
addikt
válasz Teszla_ #44068 üzenetére
ha jól emlékszem, akkor éves szinten 30-40e forintnál nagyjából 4e forintot lehet fogni, ha egyben befizeted az évet. tehát 1/4 évente 1000ft.
kemény 16 ezret kaptam a törött ujjamra a biztosítótól mit csináljak, eligyam?
elvileg, mivel 30 napon túl gyógyul, az aktuális havi biztosítást is ők fogják állni.idevésem én is:
37 éves vagyok
jogsi 98-as (18éves)
autó 1996-os (20 éves)
206kw
B4
Budapest
31e ft/év (posta)(#44072) tomcsi23
látod, még rendesen meg sem lehet belőle tankolni... nem lesz tele
bezzzeg a matyiz, 9200-nál már kattant[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
BigBlackDog
veterán
válasz Teszla_ #46433 üzenetére
Ilyenkor, emlékeim szerint át lehet vinni a bónuszt a második autóra, miután eladtad azt az autót, amin volt a B4. Bővebbet sajnos nem tudok mondani, 5 éve volt ilyen probléma, már nem emlékszek pontosan, de asszem a biztosítóval kellett lerendezni ezt.
(#46434) Jaffa75: Tudomásom szerint második (n.) autóra A0-ról indulva lehet kezdeni újra gyűjtögetni a bónuszt.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Teszla_ #46440 üzenetére
Úgy van ahogy BigBlackDog mondja. Nekem idén pont így volt. Ott állt a roncs, ideiglenesen kivonva, az újra meg A0-át fizettem. Majd mikor eladtam a roncsot, jeleztem nekik (bár ennek automatikusnak kéne lennie), és áttettek B4-be az új autóval, és nem sokkal később a korábbi biztosítómtól megkaptam az utalást a különbözetről.