Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
Az első értelmes ötlet a sztrájkkal kapcsolatban: [link]
dragonfx: ne keverd a MÁV-osok sztrájkját a BKV-vel; utóbbi jogos.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
PazsitZ
addikt
Szerintem már az is jó lenne ha valaki fentről eldöntené mit jelent a minimális szolgáltatás.
Mert ez a jelenlegi helyzet, hogy vagy megy vagy nem szart sem ér.Reggel be tudtam menni, délután semmit nem tudtak mondani nagyon még az információnál se.
Pontosabban annyit, hogy a Pesti vonalon egy vonat járkál oda-vissza Szolnok-Békéscsaba között.
Ez kb. pont előttem 10 perccel ment el
Jöttem busszal, még szerencsére fizetnem nem kellett.- http://pazsitz.hu -
-
Wolverine
félisten
A probléma az, hogy a minimális szolgáltatásról a feleknek kellene megállapodni. Ahogy írtam: a MÁV túl sokat kér, a VDSZSZ javaslatát meg nem is említsük, mert a nevetséges alatt van.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
leviske
veterán
hmm...Akkor most mikor lesz vége? Akkor, mikor megegyeznek, vagy mikor vége a ferihegyi sztrájknak, vagy egyszerűen mostantól soha többé senki nem dolgozik szolidaritásból, hogy mások igen?
És ilyenkor pont azok a mávos emberkék szívják meg, akik elmennek dolgozni, mert azok találkoznak az elégedetlen utasokkal...
(Darkwood): Utólag megint köszi. Tegnap beértem időben.
-
bambano
titán
Sztrájk alatt nincs máv fizu, a vdszsz saját forrásból fizet fizetéspótlékot. akkor lesz vége, amikor kiürül a kassza.
Ezért van a gördülő sztrájk, folyamatosan lebegtetik, amikor van kis csentó, sztrájkolnak, amikor nincs, dolgoznak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Mr.Grincs
veterán
Marhajólmehet a mávnak ha ezzel az akcióval napi 79 milkától esik el a máv. Nem hiányzik nekik az a dudva? Aki sztrájkol ki kéne vágni a francba nem hogy örülnének hogy van állásuk és nem kell koldulniuk. A malévnál ügyesen megoldották, sztrájkoljatok nyugodtan addig más elvégzik a melót ugyanazért a pénzért örömmel....Lehet hogy nevezik az emberek fizetésnek azt amit kapnak de ha ezt dobta a gép akkor ezt dobta, vagy elfogadja az ember vagy nem. Jah és fizetés sem jár aznapra nekik a mávtól a sztrájk miatt, ezzel ismételten magukkal b@sznak ki. Azt hogy a sztrájkolókat hogyan pénzelik az már mástészta.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
(Darkwood)
őstag
válasz Mr.Grincs #860 üzenetére
Ennek most már tényleg semmi értelme!
Gaskó: neked pedig ezt üzenem: Vége az objektivitásomnak!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
Mr.Grincs
veterán
válasz (Darkwood) #861 üzenetére
A sztrájnak vagy amit írtam?
Mert a sztrájknak tényleg semmi értelme[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
nagyúr
valaki mesélje már el, hogy hogy lehet eljutni Szolnokra holnap, nem kocsival?
a menetrendek.hu eszméletlenül idióta javaslatokat ír ki...
egy, azaz egy darab közvetlen járat van az összes többi kecskeméten, meg jánoshidán meg jászberényen át, kb. 5 óra utazási idővel.Üdvözlöm a Gaskó urat ezúton is.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Mr.Grincs
veterán
válasz (Darkwood) #863 üzenetére
Akkor jólgondoltam
Amúgy tart még a cirkusz?
Budapest-Komárom-Győr vonalon mi a helyzet? Járnak a vonatok?[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
tildy
nagyúr
Jászberényen át leginkább.
Amúgy mé nem szentgyörgyöt mondtad már akkor ? Busz nem nagyon jár Szolnokra, régebben egy ment felőlünk, 14.30kor indult a Népstadiontól.Ja meg talán volt egy 12.45kor is, de az apáti felé tett még egy kitérőt...És az az 5 óra nem 5 óra, hanem 3
Ha szentgyörgyit eljut valaki, megpróbálom megoldani, apu szolnokig bevigye kocsival...
Na most néztem. A jánoshidait nem értem miért annak írja, az a szentgyörgyi busz.
Az ott rak le apu boltja előtt, apu meg pont addig dolgozik, amikorra a busz odaér.... 20 perc alatt Szolnokon van kocsival .[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
RedWing
aktív tag
válasz Wolverine #810 üzenetére
a saját ötletem: külföldi szakmai céggel átvilágíttatni a működést
Teljes mértékben egyetértek! Itt máshogy sajnos nem lehet rendet tenni. Kár, hogy ez nem fog megvalósulni...
Amit még én javasolnék: a sztrájk ideje alatt dolgozó vasutasoknak, a sztrájkolók bérének a terhére karácsonyi jutalmat adni! Én speciel gaskó éves fizetésének szétosztásával kezdeném! A máv vezetőségében "dolgozó", 500k fölött keresők fizetését mondjuk 500k-ban (bruttó!) maximalizálni. Prémiumokat eltörölni! Az ily módon 1 év alatt megspórolt pénzeket pedig a meglévő géppark karbantartására, tisztán tartására fordítani!Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
hemaka
nagyúr
válasz Mr.Grincs #866 üzenetére
Még tart, sőt... egyre jobb.
idézek:
BP. KELETI JELENLEG NEM FOGAD ÉS NEM INDIT,
BP. DÉLI JELENLEG NEM FOGAD ÉS NEM INDÍT JÁRATOKAT,
BP. NYUGATI FOGAD ÉS INDÍT
SZOLNOK NEM FOGAD ÉS NEM INDÍT,
SZÉKESFEHÉRVÁR FOGAD ÉS INDÍT.Szóval max Kelenföldig tudsz eljutni Győrből. De hogy mikor melyik vonat megy, azt csak tippmixelni lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
sziasztok!
nem megy valaki ma személygépjárművel Bp-ről Békéscsba irányába?
szivesen betársulnék
-
ALI_G
veterán
lóf@szt a seggükbe, ha miattuk nem jutok haza miattuk, akkor széjjelkkkkkkkkk őket.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Wolverine #830 üzenetére
Ahhoz, hogy ingajáratban működjenek a szerelvények, ingajáratban működtethető szerelvények kellenek. Ilyenek a HÉV a Metro számára gyártott szerelvények. Ezek tipikusan bár sok járatot bonyolítanak, de gyorsan fordulnak egy útvonalon. Tehát nem kell belőlük sok. A vasútnál nem 5-10-15 km ez a forduló, hanem például a Nyugati és Szolnok között 100km. Ezen a vonalon Szolnok az az állomás, esetleg Cegléd, ahonnan ezek a vonatok, /amikből olyan sok azért nincs ám/ visszafordulnak.
Ha Te mint alkalmi utas, aki tipikusan Tevan demagógiájának célpontja vagy, aki időnként utazik egyet-egyet, nem utazol el, mert nem vagy képes másként utazni, csak ha az óra meghatározott időpontjában indul a vonat, a menetrendet meg nem vagy képes megnézni, az közel sem akkora veszteség a MÁV-nak, mintha a bérletet vásárló, keményen perkáló naponta bejáró utas szokik át más közlekedési eszközre, amiatt, hogy a hangsúlyozom korlátozott számban rendelkezésre álló kocsik-ból álló szerelvények kevesebb kocsival és esetleg ritkábban is közlekednek a csúcsidőben, amikor a MÁV utasforgalmának meghatározó része zajlik. Ha valaki gyakran utazik hétvégén, tapasztalhatja, hogy a diákok haza- és visszautazása idején, amikor gyakorlatilag az összes rendelkezésre álló kocsi fut a hálózaton, kevés az ülőhely, gyakran kell akár 100-150 km-t is állni egy utasnak, holott mindenki ülőhelyért fizet elvileg, a zsúfoltság meg kiemelten jeles napokon, vagy az utazás szempontjából kifejezetten preferált időszakaszokban még állva is szinte elviselhetetlen.
Azonban a MÁV-nak nem áll rendelkezésre annyival több szállítási kapacitás, /kocsik, mozdonyok, személyzet/ , hogy ilyen időszakokban a forgalom lebonyolítására megnövelje a szüséges mértékben a szerelvények számát.
Ehhez jelentős beruházás kellene, amit a folyamatosan görgetett veszteségek miatt, hangsúlyozom, ez már a '80-as évek elején is így volt, nem tud finanszírozni. Ahhoz, hogy a MÁV valódi haszonelvű vállalatként működhessen, egyszer rendbe kellene tenni az egészet, azonban ez a legracionálisabb és legoptimistább számítások szerint is rettenetes összeg lenne, még akkor is, ha minden felesleges kapacitást /állomások vonalak stb./ megszüntetnének.
Ha ez a rendbetétel egyszer meglenne, akkor valóban volna értelme az ütemezett menetrendnek, mert a meglévő mellé még beszerzett kocsikkal, mondjuk legalább 30-50%-al több kellene szerintem ehhez, már kiválthatóak volnának a csúcs idején szükséges többletforgalom lebonyolítására beállított szerelvények.
A karbantartásról: Nagyon jó lenne, ha minden végállomáson elvégezhető lenne, de sajnos a javítások, karbantartások, éppen a költségek csökkentése okán, egyre koncentráltabban zajlanak a vasútnál, tehát a meglévő bázisok használata egyszerűen nem teszi lehetővé, azt, hogy mondjuk az utasforgalom szempontjából frekventált állomásról forduljanak vissza egész évben a szerelvények, így is sok az üres futás, /garázsmenet, mondjuk/ , ami a szerelvények karbantartási /itt természetesen nemcsak a javításról van szó, hanem külső és belső takarításról és műszaki átvizsgálásról is/ helyre történő eljutása miatt szükséges.Az újságíró látásmódjáról:
A MÁV személyforgalmának becslésem szerint 80-90 %-a a legforgalmasabb vonalakon zajlik. Az újságíró által bejárogatott /100 éve még jelentős utasforgalmat bonyolító/ szárnyvonalakon alig van utas, itt sok állomásról akkor sem lenne, ha tízpercenként indulna vonat. Itt hiába sűrítené a vasút a járatokat, az utaslétszám, /hangsúlyozom, nagyon kis számokról van szó, van ahol ez az utasszám két-három utas szerelvényenként / megtízszerezése sem tenné nyereségessé a vonalak fenntartását, annál is inkább, mert ezeken a vonalakon gyakorlatilag a teherforgalom megszűnt.
Az ütemes menetrend nem fogja más időpontra terelni a nyugdíjasokat, a gyeses anyukákat, stb. Mindenki akkor akar utazni, amikor szeretne, mert az az időpont felel meg számára. A legutolsó szempont az időpontválasztásnál, a járatok esetleges zsúfoltsága. Ez világosan látszik, az ünnepi forgalomban, amikor az utolsó egy-két vonattal utazik mindenki, holott mondjuk az eggyel korábbi járatok félig vannak, vagy időnként konganak az ürességtől.Analógiákat keresve IT oldalról a könnyebb megértés végett:
A vasútnál jelenleg, a számítógépparkkal vett párhuzamos példával élve, nemhogy Commodore gépek is léteznek a rendszerben, hanem még golyós számológépek is, /abakusz/ , a legmodernebb részek, néhány százalékban tartalmaznak Pentium 4 -es gépeket, tudunk róla, hogy a dicsért külföldi vállalatoknál, már Core/AMD 8 rendszerek vannak, olvastunk róla, hogy léteznek négymagos procik is, az utasok számon kérik rajtunk, hogy miért nem futnak zökkenőmentesen a Win98 -al kompatibilis játékprogramok, a mondott újságíró pedig az ajtóban toporzékol, a betévedő kispénzű játékosok felé kiabálva, hogy minden játékprogramunkat futtatta már többször is, rengeteg pénzt nálunk hagyott, azonnal DirectX 10-es játékokat akar, ráadásul miért nem lehet nálunk PS3 -n és XBOX 360-on játszani.
Hiába mondjuk Neki, hogy nálunk egy játékóra csak tíz forint, hogy ez tizenöt éve még csak egy forint volt, hogy ebből nem lehet fejleszteni, nem érti meg, azt szeretné, hogy minket tehetségtelen dolgozókat rendszabályozzanak meg, akik ha sokkal többet dolgoznának, biztosan jobb lenne a rendszer, csak mi lusták vagyunk, hiszen ha a régi gépekre föltennénk a Vistát, ha egyre nem fér, akkor kettőre-háromra, akkor "eljőne a kánaán" és minden játékos boldog lenne a teremben.[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
BITBOYS
addikt
Kíváncsi vagyok meddig bírják majd a Volánbuszok ezt a megnövekedett tömeget.
Tegnap este az Örs vezér térről mentem haza busszal. Ilyen tömegnyomort buszon még nem éltem át. Rommá taposták egymást az emberek. A hátsó részen volt egy babakocsi is, az anyuka vigyázott rá nehogy elsodorja a felbőszült, hazavágyó tömeg. A buszos már nem tudott mit kezdeni a helyzettel, kinyitotta a hátsó ajtót, hogy ott is fel tudjanak szállni. Bazzeg mint az állatok nyomultak fel az emberek, élükön a hölgyek. Rászóltam a tömegre, hogy csak óvatosan mert van egy babakocsi előttem, erre a nők azt válaszolták, hogy kit érdekel, leszarom, menjenek hátrébb, de akkor már megmozdulni nem lehetett a buszon
Mikor ezt a beszólást meghallottam...legszívesebben belerúgtam volna mindegyik nemnormális hölgyeménybe, akik csak lökdösték befele azt akik előttük állt, hányinger ez az egész.Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
RedWing
aktív tag
Egyszer velem is történt hasonló!
Fogtam magam, odaálltam a babakocsis anyuka elé, erősen megkapaszkodtam és tartottam a tömeget, amíg be nem záródtak az ajtók...
Anyáztak. Lesz@rtam! A kismama pedig nem győzött hálálkodni.Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
hemaka
nagyúr
Most, hogy közeledik a karácsony, és ilyenkor ugrásszerűen megnő az utazók száma., biztosan nem fogja bírni a Volán, még ha innen-onnan kivesz egy járatot és beteszi pótjáratnak, akkor sem.
Ha így folytatódik, már pedig nem látom a végét a sztrájknak még, akkor rám is borzalmas tömegnyomor és anyázás vár pénteken a haza utazásomkor.
Ez a Karácsonyi ajándékom a MÁV-tól. -
BITBOYS
addikt
Pont ezt tettem, pajzsként hárítottam az őrülteket
Mikor meg elkezdtek fuldokolni, mivel annyi eszük nem volt, hogy kinyissanak egy ablakot feltoltam a tetőablakot. Fú de sok csúnya szó eszembe jutott hazafeléhemaka: Ne is mond, ma este újra, ugyanez
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz philoxenia #873 üzenetére
Itt a videón látszik az "újságíró" komoly "szakértelme", hiszen ha már megkérdezni nem akarta, a peron méretét, hosszában meg lusta volt megszámolni a köveket, legalább széltében megszámolhatta volna, vagy szakaszonként lépve kiszámolhatta volna a kövek valódi számát.
Az "Indexen lesz kinn" meg egyszerűen eufemizmus, hiszen az Indexen egy link van a blogjához mindössze. Ha az Ő stílusában szeretnék fogalmazni, hamarosan le fogja vonni a következtetést, hogy a köveket lerakó dolgozók hibáztak, miért oda rakták a köveket.
Ha komolyan venné a dolgot, ahhoz, hogy Őt is komolyan vehessem, meg kellene tudnia:
- ki, mikor rendelte meg a burkolat lerakását?
-mennyibe került ez a vasútnak?
-mennyiért lehetne megcsináltatni, a két összeg között van-e eltérés?
-tudták-e a megrendelés időpontjában, hogy a megálló forgalma hamarosan redukálva lesz?Ezt oknyomozó újságírásnak lehetne nevezni. Ehelyett csak felvet egy problémát, aminek nem jár utána alaposan, csak saccolgat, kérdéseket tesz föl, amit meg is válaszolgat, ha másképp nem, szónoki kérdésekkel.Ez nem újságírás, ez a Logout vérpistike szintje. Ehhez nem kell más, csak némi íráskészség, meg a vonatjegy ára, amit nyilván más finanszíroz Neki, hiába hivatkozik az elköltött többszázezer forintra a régebben idézett válaszában.
Ha nekem biztosítanának tesztelésre gépeket és konzolokat, rajtuk futó játékokkal, akkor hasonló szinten minden nap tudnék bármely játékot fikázó cikkeket írni az Indexre, mondjuk. Ide nem, mert itt hamar körberöhögnének.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
RedWing
aktív tag
válasz philoxenia #878 üzenetére
mennyiért lehetne megcsináltatni?
Sacc/kb 5.000,- Ft/m2 nettó.
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
tildy
nagyúr
Azon gondolkdotam megkéárdem már, tisztelt vasutasoknak nicnsenek főiskolás gyerekeik, akik más városban tanulnak? Azt már csak halkan teszem hozzá, lehet nincsenek, ha azt nézzük meg , hány diplomás megy el vasutasnak De ez már nagyon gonosz lenne...
Ez a szolnoki dolog durva, egy kötöttpályás blogposztot megérne... Amúgy pont a vasúttal való jó ellátottság (két irányból is fel lehet jönni vonaton Szolnokról) miatt nincs busz egy bptől 100 kmre való településre, ami megyeszékhely is..."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
BITBOYS
addikt
Hehe, tegnap előtt nem szálltam fel rá, jó messze elkerültem. Jön egy másik busz utána, igaz fél órát várni kell rá. Te megpróbálnál felszállni egy olyan buszra ami már szinte szétpattan a belső nyomástól? Komolyan, szinte a sofőr ölében is ültek
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
PazsitZ
addikt
Jogos kérdés.
Mert az egyértelmű, hogy direkt erre az időszakra időzítenek, hogy minnél többen szívjanak.Ezek után persze elvárják, a szolidaritást
Mellesleg lassan a "farkast kiáltok" effektus is jelen van, mert már elég unalmas, hogy vagy másfél éve egyfolytában sztrájkkészültség van.
Ez ilyen formában nézve már egyre inkább viccesebb lenne, ha tudnék röhögni rajta...- http://pazsitz.hu -
-
philoxenia
MODERÁTOR
Nem gonosz, a gonosz az, hogy úgy hallottam, /komoly helyről/, hogy pont vonatszemélyzetnek szándékoznak a jövőben diplomásokat felvenni, mert a mai fiatalok között olyan arányban vannak diplomások, hogy ezt megtehetik. A mi időnkben még az érettségi sem volt feltétel, de persze a mi korosztályunk a fiatalok egy részének felfogása szerint azért nem diplomázott anno, mert egyértelműen szellemileg alacsonyabb színvonalon áll, mivel a jelenlegi gyorsuló fejlődés az ember antropológiai jellemzőire is komoly hatással van....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
tildy
nagyúr
válasz philoxenia #886 üzenetére
Ehhh.
Hát ja, valahova el kell helyezni a kommunikáció szakos emberkéket De úgy tényleg, ezeknek az embereknek nincsenek vidéken élő rokonok, máshol tanuló gyerekek?"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
RedWing
aktív tag
válasz philoxenia #881 üzenetére
Az valószínű sosem fog kiderülni...
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
philoxenia
MODERÁTOR
A vasút dolgozóinak igen kis százaléka sztrájkol, jellemzően a Start vonatszemélyzete és esetleg kocsivizsgálói. Az állomány alapvető összetételéből kiindulva. /sok a fiatal/ nemigen van nagy részüknek ilyen korú gyereke.
Számomra inkább az a hihetetlen, hogy még hisznek Gaskónak a sok sikertelen sztrájk után, tényleg jobb lenne, ha magasabban iskolázottak kerülnének közéjük....
A sztrájkkal az egyik legtöbbet szívó réteg, pont a kollégáké, akik közül sokan járnak jelentős távolságról vonattal dolgozni, a bejárásuk és a leváltóik bejárása, plusz a hazajutásuk nehézségei miatt, szinte minden műszakban dolgozó vasutas rosszul jár, sok időt veszít. Az sztrájkkal szembeni ellenérzések egyre nagyobbak cégen belül is ezért. Tehát szolidaritást már innen sem várhatnak Gaskóék egy olyan sztrájkhoz, ami nyilvánvalóan reménytelen célokért küzd.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
ALI_G
veterán
eleve már csak buszban gondolkozom, na de ha 10x annyian akarnak jönni, az amúgy is mindig fullra lévő távolsági busszal, akkor hogy férünk majd fel? Komolyan volt olyan, hogy máv sztrájk nélkül nem fértem fel a buszra...ott sincs meg az elégséges szolgáltatás, pedig nem sztrájkolnak
-
zeoos
tag
Szegény gyerekek mostanában ritkábban énekelhetik, hogy "megy a gőzös kanizsára", hiszen hazudni nem szabad
"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
philoxenia
MODERÁTOR
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
hemaka
nagyúr
Lehet, hogy van, de ők már tudták előre úgyis.
Nameg aki ingyen utazik, az nekem ne sírjon.- - -
Ali_G: Na az mókás lesz, mivel nekem Pestről 1 azaz EGY darab buszom van egész nap. De az esélyeim nem rosszak, hisz 2órával indulás előtt már ott leszek, ha lesz pénteken metró.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Remélem sikerülni fog a jegyvétel annak ellenére hogy 2 órával előbb ott leszel. ugyanis én ma pont úgy jártam, hogy kimentem a népligeti pályaudvarra 11:50-kor.
Két busz van Békéscsabára naponta (délután). 13:50-kor és 14:00-kor.
A fenti időpontban akartam jegyet venni és azt mondta a jegykiadó csajszi, hogy már nincs, az pedig a buszvezetőn múlik, hogy plusszba hány embert enged még fel.
úgy döntöttem, h nem fogok több mint 4 órát állni egy buszon nyomorogva.
úgyhogy itt ragadtam pesten. tiszta vicc -
BITBOYS
addikt
Legalább van hol éjszakáznod? Mert ez így eléggé gyászosan hangzik.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
Morris
veterán
Hát az a nagy szerencsém a szerencsétlenségben, hogy a szállásom megoldott. Képzelem, milyen lehet annak akinek még ez sincs
gyászos is.az egész napom arra ment el, hogy lehetőséget keressek az hazajutásomhoz!
kezdtem a keletiben: Természetesen kong az ürességtől.
aztán népliget: tömegnyomor
majd Rákos MÁV megálló: Mire odaértem, akkor jelentették be, hogy már csak Mendétől indul vonat Szolnokra (aztán ki tudja hogyan mentem volna tovább Békéscsabára).szóval baromi mérges vagy. Mégcsak teher vonat sincs amire felpattanhattam volna (az is jó lett volna)
-
BITBOYS
addikt
Remélem megkapják azt a pénzt a mávosok amire vágynak, igaz jogtalanul és elnyerőgépezik vagy elisszák valami lebuj kocsmában
Valahogy vissza kellene vágni nekik, persze törvényesen.Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
Morris
veterán
hát nem mondom jól jönne a pénz, de nekem nem kellene mindenáron. Egyébként én is MÁV-os vagyok, de közöm sincs a közzösségbontó MÁV-Start-hoz. Mert most is ők sztrájkolnak megint.
egyébként a MÁV Cargo-ból kb 160mrd forint jött be. ha minden vasutasnak kifizetnék a 250e ft-ot még az is csak max 8mrd.
de akkor hol van a többi. ment adósságcsökkentésre mi? na persze. valaki(k)nek a zsebében van az is.Gaskó bezzeg el van a palotájával meg a luxusautójával... neki nem kell tömegközlekednie
-
Mr.Grincs
veterán
Ma voltam a déliben 14 óra körül és tök üres minden egy vonmat sem jön sem indul onnan. Kénytelen voltam busszal bejönni...a buszsofőr húzta a száját az arcképes igazolványomra de visszafele, jobb volt a helyzet, mondtam a másiknak hogy: " vasustassztrájk" aztán mondta hogy semmi probléma menjek nyugodtan.....Reakcióm nagy mosoly és egy köszönöm Pontosan indult a busz Bicskére és pontosan is érkezett. Nagyon elegem van már a sztrájkból...
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...