Új hozzászólás Aktív témák

  • Gorneck

    titán

    válasz szaki26a #6328 üzenetére

    De ez, hogy jön bármihez is? Lereagálja mindenki és aznap bekerül az AV adatbázisokba. A user bekapcsolja a gépét, ha mázlija van azonnal jelzi neki, hogy gebasz van, hanem akkor ütemezett vizsgálat esetén. A usernek 1 dolga van a megfelelő gombokra kattintani. Ehhez minek bármilyen support? Bármilyen manáger, rendszermérnök bármi/bárki?
    Ez kicsibe is így megy...nem másképp.

    De még mindig nem értem, hogy ez a példa mire is volt jó pontosan? Mert ebben a példában mindenki benyeli úgy, hogy nem is tudja, mikor a times/bárki más kiszúrja értesíti a megfelelő szerveket, akik meglépik a szükséges lépéseket...
    Szal mivel jobb ebben az esetben, ha te fizetős védelemmel szívod be a dolgot?

    Lényegében igazából mind1...te fizetsz én nem...te is és én is nyugodtan alszunk. És ez a lényeg...

    [ Szerkesztve ]

    Gorneck#1239

Új hozzászólás Aktív témák