Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
pofátlanság netovábbja kiemelve aláhúzva
Nem autózhatnak a páros rendszámúak!!
[I]A korlátozás nem vonatkozik a tömegközlekedési (Volán, BKV), a tiszta gázüzemű, az elektromos hajtású, a hibrid, az Euro5-ös dízelmotorral szerelt valamint a diplomáciai rendszámú és mozgáskorlátozott személyt szállító gépjárművekre[/I]
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Páros vagy páratlan? - Videó
Jegyzet: szmogriadó ész nélkülérdekes, nekem speciel ez tetszett a legjobban:
Nincs ez így jól. Jobban mondva: nincs jól így ez - se.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Integra #15352 üzenetére
meg mi az hogy euro5ös dízel járhat? az nem ontja a finom port?
a macska rúgja meg. ehhez ennyit tudok hozzáfűzni:
Steiner Ferenc, a Fővárosi Levegőtisztaságvédelmi Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy egy dízel személygépkocsi nagyjából 6-8-szor több szállóport juttat a levegőbe, mint egy hasonló kategóriájú benzines autó. Egy dízel-üzemű busz pedig átlagosan körülbelül 40-szer több szállóport pufog ki, mint egy benzines személyautó.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
na ma voltam budán, az onkológia fölötti emelkedőkön jó volt közlekedni. de páran nagyon szenvedtek. egyébként innen üdvözlöm azt a kedves rendőrt, aki miatt majd' vészfékezésre kényszerültem a csúszós M7-esen, mert lusta volt használni a megkülönböztető jelzését az észtelen száguldozásához. nem lett volna jó keresztbe állni a pályán.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz DAVID0000 #15503 üzenetére
látszik jól az az index?
nem tököltél nagyon sokat?
lassítás megkezdése előtt kezdtél el indexelni?
behúzódtál középre?
egyébként nálam van úgy, hogy ha látom, hogy mögöttem már nagyon jönnének (és szemből is jó), hogy addig behúzódok, hogy már a bal oldali sávból kanyarodok be.5 másodperce még 6-700 méterre volt már előz engem
akkor ezek szerint kb 432-504 km/h órával közlekedett. szegény bugatti veyron csúnyán kikapna.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
lol
smink&drive
"Autóvezetés oktatás nőknek"végigolvastam a különbségeket és úgy érzem, hogy férfi létemre egy majom vagyok
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz parandroid #15622 üzenetére
inkább ilyennek képzelem el a GTS-t: [link] 302 ló
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
egy kis érdekesség a "nitróval" kapcsolatban:
A nitrometán főként a gyorsulási versenyautók üzemanyaga. A versenyzői szlengben csupán "nitro"-nak becézett (ezt a nevet kapta a dinitrogén-oxid is) folyadék óriási előnye a hagyományos benzinnel szemben, hogy égéséhez lényegesen kevesebb levegő szükséges. Amíg minden egyes kg benzinhez 14,7 kg levegőt kell keverni, addig a nitrometán kg-onként megelégszik csupán 1,7 kg levegővel. Egy dugattyús motornál ez azt jelenti, hogy a beszívott levegő változatlan mennyisége mellett 8,6-szer több nitrometán égethető el ütemenként. Ugyanakkor figyelembe kell venni a lényegesen alacsonyabb égéshőjét is. Egy átlagos benzin kg-onként 42-44 MJ energiát szabadít fel égésekor, szemben a nitrometánnal, ami csupán 11,3 MJ-t. Mindezeket figyelembe véve tehát a nitrometánnal hajtott belső égésű motorok nagyjából 2,3-szer nagyobb teljesítmény leadására képesek a benzinnel hajtott társaikhoz képest. Egy ilyen üzemanyaggal hajtott dragster motorjának összlökettérfogata manapság 8-8,5 liter, csúcsteljesítménye pedig meghaladja a 7-8000 lóerőt. Lamináris égési sebessége nagyjából 0,5 m/s, ami kevéssel nagyobb, mint a benziné. Ezért alkalmasabb nagy sebességű motorok hajtóanyagának. Adiabatikus lánghőmérséklete 2400 °C, ami szintén magasabb a benzinéhez képest, de nagy párolgáshője (0,56 MJ/kg) és az általában dús üzemanyag/levegő keverék miatt a nitrometán egyúttal a belsőégésű motor hűtéséért is felelős. Ennek a dús keveréknek a leglátványosabb megnyilvánulása, amikor egy-egy verseny alatt a kipufogócső végeken több méteres zöldes-sárgás lángcsóva csap ki.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
"Általában fekete Audi A8-as, le van fóliázva. Nem nézünk rá, nem vitatkozunk vele..."
extra - SEXRay
-
-
dokar
addikt
válasz Arpee78 #15838 üzenetére
elsőnek is itt kimaradt egy "a":
mivel kevesebb lesz rajta a súly
másodszor:
ha elöl van a motor és fwd, akkor nagyobb súlyerő hat a hajtott kerekekre, mint orrmotor és hátsó hajtás esetében.
Ha farmotoros még rosszabb, ilyenkor súlyt kell pakolni a csomagtartóba (a hajtott kerekek fölé).
a farmotoros autó elsősorban hátsókerék hajtású és ez könnyebben felmegy az emelkedőn, mint az orrmotor + fwd vagy orrmotor + rwd. természetesen az orrmotor + rwd a legrosszabb ebben az esetben és ezeknél szokták a cementes zsákokat bedobálni a csomagtartóba. jó kis bömösök és mercik.
(#15839) Arpee78: a motorfék (1-esben) azért jó, mert ekkor nem állnak meg a kerekek, hanem minimális sebességgel forognak. ez a legbiztonságosabb módszer a csúszós lejtőn való lejutáshoz. az autó motorjának a forgó mozgása miatt sokkal egyenletesebb a fékhatás. tudod van benne lendkerék is.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
-
dokar
addikt
bárcsak az én astrám is így menne: [link]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Integra #15954 üzenetére
én ott élek, abban a kereszteződésben nem szoktak balesetek lenni, de ellenben a pár kilométerrel arrébb lévő litéri elágazónál nem történt semmi változás, egymást érik a közúti balesetek, aztán egy nyomorult körforgalmat vagy jelzőlámpát sem tesznek le. nem tudom hova ment el a pénz, de saját meglátásom szerint veszprémben nőt a bűnözés és az utak állapota is az egy évvel ezelőttihez képest siralmas. a rengeteg beszedett pénzből csinálhatnának vmit a rend megóvásának érdekében. nem ott büntetnek, ahol indokolt, hanem ahol a legtöbb pénzt tudják beszedni. hányingerem van tőlük.
btw engem nem büntetttek meg ott, de a lámpás kaland miatt jobban torlódik forgalom, ugyanis sokan megállnak már a zöld lejárta előtt 2-3 másodperccel, biztos ami biztos alapon.[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
én is elkerülöm, mert láttam olyat, hogy még 6-8s volt hátra, de a manus előtt hirtelen megtorpant az egész sor. berakta hátramenetbe idegességében, de oda nem tudott menni, mert mögötte álltak (passzosan pont a felfestés előtt). szóval könnyen be lehet oda ragadni, ha a hotel előtti parkolóból kijön a helyi járatos busz. ez meg akár 10s-re megállíthatja a folyamatosan haladó forgalmat. ha pedig minden autós kivárna 2 autónyi távolságot az előtte lévő után, hogy ne ragadhasson be, akkor harmadannyi autós megy át egy ciklus alatt, tehát még nagyobb dugulás lesz.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
hurrá megint mehetek fel budapestre.
i love dugó & kátyú.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
ez egy állat: [link]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz SaNyEe #15984 üzenetére
gázelvétel után durván alákapott a szél az autónak és ilyenkor úgy viselkedik az autó, ahogy akar. igazából nem volt ideje észbe kapni a manusnak. az első másodpercekben szerintem tehetetlen volt, de utána rendesen lekezelte a dolgot. ilyen sebességnél kilinccsel előre autózni valóban izgalmas lehet.
ezt a leszorító erő megszűnését én is tapasztaltam már meg, csak nem ilyen durván. szóval ha mész pályán gyorsan, erős oldalszél van és hirtelen leugrassz a gázról (féket nem nyomsz), akkor könnyen megimbolyog az autó. az ugye bár tény, hogy gázelvételre csökken a leszorító erő. továbbá az is, hogy gyorsuláskor megemelkedik az autó orra, lassuláskor pedig előre billen. tehát pont fordítva kéne működnie. de ha figyelembe vesszük az erővektorokat, akkor már egyből értelmet nyernek a dolgok. van egy szituáció, egy személy autó előz egy kamiont erős oldalszél mellett. amikor mellé ér, akkor a kamion felfogja a szelet, de amikor a kamion orra mellett kilép, akkor hirtelen nagy lökést kap. talán tanítják is, hogy oda kell figyelni ilyenkor, mert veszélyes lehet, de amit nem sokan tudnak, hogy nem gázról kell lelépni kilépéskor, hanem éppen ellenkezőleg gázadással kell fogadni az oldalirányú áldást és ekkor az eredő hatás sokkal kevésbé lesz oldalirányú.
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Samsung, Micron 4GB 2400Mhz 3db
- gtx 1070 elkelt
- Mini erőgép! HP Z2 Mini G3 / i7 6700 / 16GB DDR4 / 256GB M.2 NVMe SSD / 500GB HDD / Intel HD 530
- Több db! Samsung 256GB M.2 NVMe SSD 2280 / PM981 / 97-99%
- Xbox One/Series játéklemezek,kiegészítők,kontrollerek -INGYEN FOXPOST- FRISSíTVE 06.04. DEADPOOL,AC
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen